Wie maakt dat uit?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:19 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Terechte klacht. Stop maar met Hyves bashen want dat hebben we wel gezien. Hyves is voor jeugd, niet voor oude graftakken.
Dat is algemeen bekendquote:
Is dit een grap?quote:
Oh. Niet dat ik het oneens ben met TS, maar goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:21 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend [ afbeelding ]
En dan gaan zeuren als de foto's op martijn.org komenquote:
Jou Hyves of Hyves in het algemeen?quote:
Jouquote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Jou Hyves of Hyves in het algemeen?
Wat is er met mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef Stuntpiloot zaait paniek in het kippenhok. Stef stunt en stuitert en duikt maar raak. Kun jij jouw kippen beschermen tegen Stef en zijn stuiterende stuntvliegtuig?
Allebei.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Jouw Hyves of Hyves in het algemeen?
Oké. Bedankt voor het antwoord meneer HSG-BOMBERquote:
Ik heb liever Twitter.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:19 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Terechte klacht. Stop maar met Hyves bashen want dat hebben we wel gezien. Hyves is voor jeugd, niet voor oude graftakken.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever Twitter.
Hyves is kneuterig, gebruikersonvriendelijk, log, traag, voor fouten vatbaar etc..
Wie post z'n foto even?quote:
Een Fok!ker is veel zieliger.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Onzin. Sommige organisaties zitten al op hyves. En fanclubs etc. Hyves is voor jong en oud.
Ik zou overigens nooit een hyves profiel maken en ik vind mensen met een hyves profiel maar zielig.
Agree.quote:
Je bedoelt dat ze je negeren op hyves?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:44 schreef McFearless het volgende:
Moeilijk veel breezersletjes op hyves.
WTFquote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef Christiaan het volgende:
Winner! http://patchoulie.hyves.nl/
Oprichter van de anti-HPV-prik Hyves.
krabbelaars.nlquote:Op woensdag 1 april 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
*Insert plaatje in de trant van: een fijn weekend gewenst, groetjes, Anita.*
Witte letters op een witte achtergrond.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef Christiaan het volgende:
Winner! http://patchoulie.hyves.nl/
Oprichter van de anti-HPV-prik Hyves.
Kansloosquote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Als profielfoto, royal.
Even "Toon standaard design klikken"quote:Op woensdag 1 april 2009 21:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Witte letters op een witte achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef Stuntpiloot zaait paniek in het kippenhok. Stef stunt en stuitert en duikt maar raak. Kun jij jouw kippen beschermen tegen Stef en zijn stuiterende stuntvliegtuig?
Roerend mee eensquote:Op woensdag 1 april 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
*Insert plaatje in de trant van: een fijn weekend gewenst, groetjes, Anita.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |