Ga op kamers.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Nou mijn vriend hoeft niet perse dus die zit er wel goed, maar die heeft het geld er in principe wel voor. Wij hebben allebei nog geen vaste baan dus een hypotheek zit er nog niet in.. Ik zie in ieder geval uit naar de dag dat ik kan verhuizen naar mijn eigen heerlijke stekkie..
Ik ga gewoon meer tijd buiten huis doorbrengen. Ik vind het heerlijk om eens bij iemand anders te zijn in het weekend. Daar is het namelijk wel rustig, stinkt het niet en wordt er wel op een normale tijd niet-vet gegeten. En ja, ik irriteer me aan steeds meer dingenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga op kamers.
Als het echt zo kut is thuis, zou 't me geen hol uitmaken waar ik zou wonen, als het maar ergens anders is.
Kamertje is prima te betalen.
Daarom:quote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon meer tijd buiten huis doorbrengen. Ik vind het heerlijk om eens bij iemand anders te zijn in het weekend. Daar is het namelijk wel rustig, stinkt het niet en wordt er wel op een normale tijd niet-vet gegeten. En ja, ik irriteer me aan steeds meer dingen
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga op kamers.
Als het echt zo kut is thuis, zou 't me geen hol uitmaken waar ik zou wonen, als het maar ergens anders is.
Kamertje is prima te betalen.
Geen vaste baan en bovendien is mijn inkomen op basis van wat ik nu heb te laag voor een hypotheek.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En waarom ben je ook alweer afhankelijk van je vriend om uit huis te gaan?
Je moet ook niet in een villa willen beginnenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geen vaste baan en bovendien is mijn inkomen op basis van wat ik nu heb te laag voor een hypotheek.
Wil ik ook niet, maar als ik nu een huisje zou kopen dan zou het echt weinig zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet ook niet in een villa willen beginnen
Echt, direct kopen is nergens goed voor.quote:
dan kan je dus op kamersquote:Op woensdag 1 april 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar als ik nu een huisje zou kopen dan zou het echt weinig zijn
Kamer van 10m² is al beter dan nu zo te horenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar als ik nu een huisje zou kopen dan zou het echt weinig zijn
Nou hier is het echt een krot wat ik heb voor weinig. Een beetje huis kost echt veel geld hier en dat heb ik gewoonweg niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt, direct kopen is nergens goed voor.
Wel leuk enzo, maar goed, ik zou 't wel weten.
Weet niet waar je woont, maar er is vast wel wat leuks te krijgen.
Je stufi word erop aangepast, dus dat is echt wel te bekostigen.
Ja, wil je nou weg of niet...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou hier is het echt een krot wat ik heb voor weinig. Een beetje huis kost echt veel geld hier en dat heb ik gewoonweg niet.
En teren op m'n stufi is ook niks, over 2,5 maand krijg ik dat niet meer en om er nou op te gokken dat ik gelijk een baan heb
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden hoor...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil weg ja, maar ik wil niet over 3 maanden weer terug moeten
Says whoquote:Op woensdag 1 april 2009 19:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oke, omdat ik TS ben mag ik beslissen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oke, omdat ik TS ben mag ik beslissen.
sorry hoor, maarquote:
succes, eetzequote:Op woensdag 1 april 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
Het eten is klaar. Dat zal gezellig worden
Tot zo
Hounietquote:
Ik ben het serieus niet.quote:
NO HOMOquote:
Nee!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een retorische vraag!
Magic Nicoquote:Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb zo mijn speciale krachten...
Hmm.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb zo mijn speciale krachten...
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]...
Jawel, we doen truth or dare.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
He getver, TT moet toch niet in uitvoering worden gebracht he?
ik ben toch al jouw nummer 2?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
![]()
nu al kotsen trouwens?
ga je dan!
2girls1cup?quote:
Dat is wel bekend jaquote:
is nou niet echt versieren he?quote:
Dacht je nou echt dat dat ging gebeuren?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
is nou niet echt versieren he?
why so serious?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat dat ging gebeuren?
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Keurig, dan hoef ik niet meer te komen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat je gaat om anderen van de SC te zien, niet omdat er nog weinig animo is.quote:
Doe een banaanvraag!quote:
Alsof we daar die meet voor nodig hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat je gaat om anderen van de SC te zien, niet omdat er nog weinig animo is.
Ik doe niet aan meetings.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat je gaat om anderen van de SC te zien, niet omdat er nog weinig animo is.
Ik wil liever wat meer mensen zienquote:Op woensdag 1 april 2009 20:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Echwel, Nijmegen meetings!quote:
Dat was dan ook een-maligquote:
Zo slecht bevallen?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat was dan ook een-malig. Eerste en laatste though.
Er staat dat er animo genoeg is, dús hoef k niet meer te komen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, het was wel gezellig. Maar ik ben niet zo van het meeten. Daarom was het de eerste en laatste keer.quote:
Inderdaad. Ik heb geen fuck uitgevoerd.quote:
Mijn schoonmoeder heeft een hersenbloeding gehad en ligt nu al in het 2e ziekenhuis. Vanacht/Morgen wordt ze geopereerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb geen fuck uitgevoerd.
Okquote:Op woensdag 1 april 2009 20:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, het was wel gezellig. Maar ik ben niet zo van het meeten. Daarom was het de eerste en laatste keer.
Beterschap/succes dan maarquote:Op woensdag 1 april 2009 20:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft een hersenbloeding gehad en ligt nu al in het 2e ziekenhuis. Vanacht/Morgen wordt ze geopereerd.
sterkte!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft een hersenbloeding gehad en ligt nu al in het 2e ziekenhuis. Vanacht/Morgen wordt ze geopereerd.
quote:
Dankjullie wel. Ga nu naar mijn vriend toe..quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Luctorquote:Op woensdag 1 april 2009 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Heb nog niets gemorken van 1 april btw
Pilesquote:
En dat is dus niet helemaal waar...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt, direct kopen is nergens goed voor.
Wel leuk enzo, maar goed, ik zou 't wel weten.
Weet niet waar je woont, maar er is vast wel wat leuks te krijgen.
Je stufi word erop aangepast, dus dat is echt wel te bekostigen.
ja, maar een hypotheek kost dan ook weer geld, als je het weer wilt verkopen komen er weer kosten bij etc.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En dat is dus niet helemaal waar...
Huren kost alleen maar geld en geeft je nergens eigendom op. Kopen is je eigendom en kan je (bijna) alles mee doen..
Gezien de situatie maakt het wat anders, maar goed.
Een koophuis levert (buiten een recessie om) meer waarde dan een huurhuis. Daar kán je niet omheen. Over het algemeen wordt een huis alleen maar meer waard...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, maar een hypotheek kost dan ook weer geld, als je het weer wilt verkopen komen er weer kosten bij etc.
Prices can only go upquote:Op woensdag 1 april 2009 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een koophuis levert (buiten een recessie om) meer waarde dan een huurhuis. Daar kán je niet omheen. Over het algemeen wordt een huis alleen maar meer waard...
natuurlijk, maar als jij voor 1 of 2 jaar een huis koopt zit je ook weer met de makelaarskosten etc.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een koophuis levert (buiten een recessie om) meer waarde dan een huurhuis. Daar kán je niet omheen. Over het algemeen wordt een huis alleen maar meer waard...
Makelaarquote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
natuurlijk, maar als jij voor 1 of 2 jaar een huis koopt zit je ook weer met de makelaarskosten etc.
ik heb die TT niet gemaakt!quote:
Als je een huis koopt doe je dat toch niet voor 1 of 2 jaar?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
natuurlijk, maar als jij voor 1 of 2 jaar een huis koopt zit je ook weer met de makelaarskosten etc.
Is het GM?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:26 schreef Bravebart het volgende:
Glowmouse heeft weer aan kikkers lopen likken
maar in jouw geval toch wel?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je een huis koopt doe je dat toch niet voor 1 of 2 jaar?
Duh, Houniet doet zoiets nietquote:
Ah, heb je 'm nu ookquote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Voortaan maar [ afbeelding ] over straat.
Je moet ook geen huis kopen voor 1 of 2 jaar.. Tenzij je Nico heet..quote:Op woensdag 1 april 2009 21:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Duhquote:
Aan de editgeschiedenis te zien GM.quote:
Dus dan ga ik een huis kopen met het doel er over 2 jaar weer uit te gaan? Nee dankje, dan koop ik liever niks. Als je koopt moet je het wel gelijk goed doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar in jouw geval toch wel?
ik zou iig geen tweepersoons huis kopen voor je vriend als hij er nog niet woont.
dus nu blijf je wel weer thuis?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dus dan ga ik een huis kopen met het doel er over 2 jaar weer uit te gaan? Nee dankje, dan koop ik liever niks. Als je koopt moet je het wel gelijk goed doen.
Thats my girl!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dus dan ga ik een huis kopen met het doel er over 2 jaar weer uit te gaan? Nee dankje, dan koop ik liever niks. Als je koopt moet je het wel gelijk goed doen.
Dát heb je mij niet horen zeggen. Ik zeg dat ik als ik koop, ik het gelijk goed wil doen. Ik ken ook niemand die voor zijn lol een huis koopt terwijl hij weet dat hij er over 2 jaar weer uitgaat. What's the use? Dan ben je eenmaal helemaal gesetteled, dan moet je weer een verhuizing doen. Compleet nutteloos, m.i.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus nu blijf je wel weer thuis?
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik
Die heb ik je nu toch gegeven?
Ik moet er ook niet aan denken om nu al weer weg te gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dát heb je mij niet horen zeggen. Ik zeg dat ik als ik koop, ik het gelijk goed wil doen. Ik ken ook niemand die voor zijn lol een huis koopt terwijl hij weet dat hij er over 2 jaar weer uitgaat. What's the use? Dan ben je eenmaal helemaal gesetteled, dan moet je weer een verhuizing doen. Compleet nutteloos, m.i.
Goed bezigquote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
late reactie ik weet het, maar heb meteen de afwas gedaan, was buiten gehangen, vloer gedweild
jaaa.. alleen nog de tafel boenen zo en dan eens kijken of de was al wat droger geworden isquote:
toe maar.. kopsterk!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:30 schreef Milou__ het volgende:
1-0 tegen de concurrent! En ik heb gescoord met mijn hoofd haha!
We kunnen gewoon kampioen worden!
weltruste!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Milou__ het volgende:
Ik hoop het. Ik hou jullie op de hoogte.. Ga nu slapen.. Truste
Een man een man, een woord een woord.quote:
daar had ik toch even mooi de fipo gemaakt he?!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord.
Hoop dat ik niemand vergeten benquote:Op donderdag 2 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 1 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 175 Gupje
012. 154 Houniet
013. 150 Bravebart
013. 150 Daph_
016. 135 Psychonikeo
017. 133 Piles
028. 110 FunkyHomosapien
037. 095 motorbloempje
065. 072 PieterBas
095. 059 Bootje84
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Gisteren het hele verhaal gehoord.. De artsen konden er gisteren niet beslissen waar de bloeding precies zat. Dat gaan ze vandaag doen. Afhankelijk van waar de bloeding zit en hoe het is gekomen gaan ze opereren. Er zijn 2 opties; of via de lies en een soort veertje inbrengen of via het hoofd..quote:
Mjah, volgens mij heb je dit soort dingen ook helaas niet voor het uitkiezen. Dankjewel in elk geval.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen volk!
Lekker verhaal op de vroege ochtend Puala. Sterkte
Dankjewel.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:47 schreef Daph_ het volgende:
Misschien beseft hij nog niet helemaal hoe of wat.. Of hij weet niet wat hij ermee aanmoet. Is natuurlijk een kutsituatie zo.
Hoop dat het vandaag dan allemaal een beetje goed gaat en dat ze geopereerd kan worden, dan kan (lijkt mij ook) de schade inderdaad beperkt worden.
Sterkte in ieder geval
Niet wíllen inzien kan ook hè.. Tell me about itquote:Op donderdag 2 april 2009 08:43 schreef Puala het volgende:
Mijn vriend is er ontzettend koel onder. Wat me eigenlijk wel een beetje verbaasd.. Hij is zelfs nog niet wezen kijken..
Ze proberen nog om haar er vandaag tussen te krijgen, want hoe eerder het stopt met bloeden hoe minder schade lijkt me.. Maar zo precies weten doe ik het ook niet. Ze gaan in elk geval eerst een onderzoek doen met contrast vloeistof.
Yugh, niet fijn. Begrijp het als ie bang is, zou ik ook zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 08:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel.
Denk dat hij gewoon bang is. Ze ligt aan de hartmonitor, 2 infusen, katheter enzo. Dat is natuurlijk ook niet niets.. Ik laat vandaag wel weten als ik nog meer weet
me2, daarom dat ik het ook wel snapquote:Op donderdag 2 april 2009 08:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yugh, niet fijn. Begrijp het als ie bang is, zou ik ook zijn
Keep us posted
ja eigenlijk wel ja.. lekker liggen knuffelen met mijn dekbedquote:
Knuffelen met dekbedquote:Op donderdag 2 april 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja.. lekker liggen knuffelen met mijn dekbed
Bij jou alles nog een beetje bekoeld of is er nog steeds koude oorlog bij huize Daph?
Ik heb er nooit problemen mee hoor, om mezelf te zienquote:Op donderdag 2 april 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
Zon![]()
Zon die zorgt dat ik constant tegen mezelf aan kijk in het scherm van mijn laptop
Jippiequote:Op donderdag 2 april 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Knuffelen met dekbedSchattig hoor
Ik word genegeerd thuis
Het is beter dan de ruzies die ik hebquote:
Ik moet toch ergens mee knuffelen!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Knuffelen met dekbedSchattig hoor
Ik word genegeerd thuis
Geloof me, dat is een hele verbeteringquote:Op donderdag 2 april 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee hoor, om mezelf te zien
[..]
Jippie
Heb je geen teddybeer?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mee knuffelen!
en ja.. negeren is beter dan ruzie maken in ieder geval, maar niet echt een fijne situatie
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is beter dan de ruzies die ik heb
Als ik genegeerd word dan is het weer bijna normaal. Normaal gesproken is het alleen "hoi" en als ik mazzel heb word ik geëerd door een conversatie (die meestal gaat over dat ik te weinig thuis ben/het een puinhoop is/of ik niet voor school aan de slag moet)
nou.. ik ben alleen niet gebroken wit, maar wel zacht en poezeligquote:Op donderdag 2 april 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik welZo'n kikabeer
[ afbeelding ]
Zo'n gebroken witte. Die beren zijn echt heel erg zacht en poezelig
Ik ben het gewend. Mijn zusje krijgt altijd alle aandacht, ik doe altijd alles verkeerd. Toen ik nog kranten of folders liep, en deze nog niet gelopen waren als mijn moeder thuis kwam (bijvoorbeeld als ik net thuis was of een tentamen had de volgende dag) dan kreeg ik geeneens een 'hoi', maar kreeg ik gelijk een 'Moet jij geen folders/kranten lopen?' 'Die dingen moeten wel bezorgd worden'quote:
Maar voor zo'n beer heb je een excuus, je steunt namelijk een goed doelquote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. ik ben alleen niet gebroken wit, maar wel zacht en poezelig
Maar als man kan je geen teddybeer voor jezelf kopen, daar is nog altijd een taboe op
OMGquote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Mijn zusje krijgt altijd alle aandacht, ik doe altijd alles verkeerd. Toen ik nog kranten of folders liep, en deze nog niet gelopen waren als mijn moeder thuis kwam (bijvoorbeeld als ik net thuis was of een tentamen had de volgende dag) dan kreeg ik geeneens een 'hoi', maar kreeg ik gelijk een 'Moet jij geen folders/kranten lopen?' 'Die dingen moeten wel bezorgd worden'
zondequote:
gezelligheid alomquote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Mijn zusje krijgt altijd alle aandacht, ik doe altijd alles verkeerd. Toen ik nog kranten of folders liep, en deze nog niet gelopen waren als mijn moeder thuis kwam (bijvoorbeeld als ik net thuis was of een tentamen had de volgende dag) dan kreeg ik geeneens een 'hoi', maar kreeg ik gelijk een 'Moet jij geen folders/kranten lopen?' 'Die dingen moeten wel bezorgd worden'
ja.. maar.. ik wil er ook eentje krijgen, want anders kan ik net zo goed met mijn dekbed blijven knuffelenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar voor zo'n beer heb je een excuus, je steunt namelijk een goed doelKika! Ik geloof dat die beren nog geen tientje kosten, maar ik zou het eigenlijk niet weten want ik heb er eentje gekregen
Laat ik het zo zeggen; mijn moeder is heel goed in klagen En heel slecht in complimentjes geven naar mij toequote:
Ik vind het belachelijk als je zo met je kinderen om gaat, sorry..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; mijn moeder is heel goed in klagen En heel slecht in complimentjes geven naar mij toe
Ik ben het gewend
Ik probeer wel wat te sparen ja (ik ben niet opgevoed met 'als je geld binnen krijgt, probeer dan maar wat te sparen, dus daar ben ik pas anderhalf jaar geleden mee begonnen ongeveerquote:Op donderdag 2 april 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zonde
[..]
gezelligheid alom
hopelijk spaar je al wat zodat je snel je eigen plekje kan zoeken als die mogelijk er is
[..]
ja.. maar.. ik wil er ook eentje krijgen, want anders kan ik net zo goed met mijn dekbed blijven knuffelen
Ik ook, maar ik kan er helaas niks aan doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk als je zo met je kinderen om gaat, sorry..
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef jna het volgende:
[..]
Geen Kalou maar Milou!![]()
(ook voor de rest)
Dat scheelt wel, maar het is toch te zot voor woorden als je moeder zo met je om gaat.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan er helaas niks aan doen.
Ik heb een lieve schoonmoeder, dat scheelt wel
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:53 schreef jna het volgende:
[..]
Geen Kalou maar Milou!![]()
(ook voor de rest)
Ook zonder sparen is het wel te doen hoor. Ik red me nu ook, alleen is het sparen nu weer wat lastigerquote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik probeer wel wat te sparen ja (ik ben niet opgevoed met 'als je geld binnen krijgt, probeer dan maar wat te sparen, dus daar ben ik pas anderhalf jaar geleden mee begonnen ongeveer) maar dat is niet zoveel.. Ik krijg maar weinig stagevergoeding en mijn salaris is ook niet zo hoog aangezien ik bijna niks te doen heb op kantoor
(ik schrijf tegenwoordig mijn uren wel). Mja hopelijk na de zomervakantie een vaste baan, dan kan ik gaan kijken naar een eigen stekkie
Hihi, dan moet je heel lief kijken, misschien krijg je er dan eentje
Truequote:Op donderdag 2 april 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, maar het is toch te zot voor woorden als je moeder zo met je om gaat.
Niet dat ik zou weten wat ik er aan zou moeten doen, maar goed...
Ja dat geloof ik graag.. Vind het wel knap dat je het allemaal managedquote:Op donderdag 2 april 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Ook zonder sparen is het wel te doen hoor. Ik red me nu ook, alleen is het sparen nu weer wat lastiger
Maar misschien wel slim om het nu gewoon nog ff proberen vol te houden zodat je niet eerst allemaal van die krappe kamertjes hoeft te bewonen. Ook al is het nu niet fijn thuis, maar het is misschien beter als alleen op een vochtig krap kamertje
En ik kijk altijd lief!
Hier mag je al je frustraties eruit gooien hoor! Wij luisteren en steunenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueIk heb geprobeerd er als volwassenen over te praten, dat werkt niet.. Ik weet het ook niet meer, het wordt een kwestie van uitzitten.. En proberen mijn ergernis niet te laten blijken
Waarom is je poll nu een 1 aprilgrapquote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
goedemorgen stagaires en aanverwanten!
Mjah ik ken het ergens wel hoor, problemen thuisquote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueIk heb geprobeerd er als volwassenen over te praten, dat werkt niet.. Ik weet het ook niet meer, het wordt een kwestie van uitzitten.. En proberen mijn ergernis niet te laten blijken
Ik probeer nu ook altijd leuk en lief te doenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier mag je al je frustraties eruit gooien hoor! Wij luisteren en steunen
Als je dat dan een beetje afwisselend met leuk en lief doen, dan komt het helemaal goed
Omdat ie niet weg wilquote:Op donderdag 2 april 2009 10:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom is je poll nu een 1 aprilgrap
Niceee! Eigen huisje? Of trek je bij je vriend in?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah ik ken het ergens wel hoor, problemen thuis. Ga eind van het jaar ook op mezelf
Ik vind het ook knapquote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag.. Vind het wel knap dat je het allemaal managed
Ik weet niet of jij altijd lief kijkt
Vriend woont nog thuisquote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niceee! Eigen huisje? Of trek je bij je vriend in?
hoeft ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik probeer nu ook altijd leuk en lief te doenAlleen af en toe werkt dat niet
![]()
Maar ik doe mijn best hoor
quote:
dames futsal.. volgens mij krijgt dat nog minder aandacht als het normale vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef jna het volgende:
[..]
Al geselecteerd voor het Nederlands vrouwenelftal?
Mijn ouders zijn juist heel erg van het sparen... Mn pa verdient wel eigenlijk teveel (52%quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik probeer wel wat te sparen ja (ik ben niet opgevoed met 'als je geld binnen krijgt, probeer dan maar wat te sparen, dus daar ben ik pas anderhalf jaar geleden mee begonnen ongeveer) maar dat is niet zoveel.. Ik krijg maar weinig stagevergoeding en mijn salaris is ook niet zo hoog aangezien ik bijna niks te doen heb op kantoor
(ik schrijf tegenwoordig mijn uren wel). Mja hopelijk na de zomervakantie een vaste baan, dan kan ik gaan kijken naar een eigen stekkie
Hihi, dan moet je heel lief kijken, misschien krijg je er dan eentje
Ik heb een hekel aan automatische incasso'squote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap
Maar alles op automatisch afschrijven zetten is ideaal voor luie mensen als ik
En jij bent toch van de financiën, dus dan kan jij het helemaal
Nee, dat weet jij niet.. maar maar maar.. ik ben toch wel lief?
Nee wil ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef jna het volgende:
[..]
Al geselecteerd voor het Nederlands vrouwenelftal?
Homoquote:
Nicoquote:
Netjes! Ja daar heb ik het geld niet voor helaas.. Zou wel een mooie optie zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn juist heel erg van het sparen... Mn pa verdient wel eigenlijk teveel (52%belasting) maar goed, die geniet er nu wel van. Ik heb iig nu een leuk bedrag een jaar weggezet voor 5% rente (levert me ¤1500,- op. Dit was nog voor de recessie. Ze zullen me nu ff niet lief vinden
![]()
Hopelijk kan ik het verlengen voor een jaar, voor hetzelfde percentage, maar die kans acht ik klein
Verder wens ik je veel sterkte Daph! Je bent hier altijd welkom in mn 1P-bed
Voor het 1ste? Waarom heb je dat niet gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee wil ik niet.
Ben toen wel uitgenodigd voor willem2
Zoiets had ik wel verwacht bij jou. Ik kijk af en toe eens of er nog wat op mijn rekening staat, maar verder ben ik zo slecht als het op geld aankomtquote:Op donderdag 2 april 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan automatische incasso'sIk maak liever alles zelf over, dan weet ik tenminste wat ik nog op mijn rekening heb staan enzo
Gisteren waren mijn zorgverzekering en mijn paypalbetalingen afgeschreven en euh, mijn saldo was nogal rood aangezien ik vergeten was dat de zorgverzekering zou worden afgeschreven
Ik vind jou lief ja
ach.. wat is slecht slapen op een hele nacht nou?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nico![]()
Joah, op het slechte slapen na wel ja
Met jou?
Omdat ik niet alles wil opgeven. En dan moet je elke dag trainen en je kreeg minimale vergoeding.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:13 schreef jna het volgende:
[..]
Voor het 1ste? Waarom heb je dat niet gedaan?
Ik heb er een hekel aan om rood te staan. Ik doe het ook zo min mogelijk.. Vreselijk. Ik heb het een keer gehad bij de AH toen ik boodschappen wilde afrekenen en mijn zorgverzekering afgeschreven bleek te zijn. Onvoldoende saldo. Sta je dan bij de Appie met al je boodschappiesquote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zoiets had ik wel verwacht bij jou. Ik kijk af en toe eens of er nog wat op mijn rekening staat, maar verder ben ik zo slecht als het op geld aankomtHeb vorig jaar alleen een overzicht gemaakt van wat ik denk uit te geven en wat ik binnenkrijg en daaruit bleek dat ik het zou moeten redden op mezelf en ik hou het nu toch al zo'n 3 maanden vol
En rood heb ik volgens mij mijn hele studie gestaanDat veranderde pas toen ik mijn eerste salaris kreeg
En je vind me lief!!!Het is wederzijds!
Bijna overreden door een tram?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach.. wat is slecht slapen op een hele nacht nou?
Met mij is het wel ok.. behalve dat ik nog niet wakker ben en vanochtend bijna overreden werd door een tram
Uuhm, nou toch al snel 90%quote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach.. wat is slecht slapen op een hele nacht nou?
Met mij is het wel ok.. behalve dat ik nog niet wakker ben en vanochtend bijna overreden werd door een tram
Wat krijg je daar voor dan, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik niet alles wil opgeven. En dan moet je elke dag trainen en je kreeg minimale vergoeding.
Dat is echt eitjequote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bijna overreden door een tram?Hoe krijg je dat voor elkaar?
Inderdaad. Je kan daar 40 keer naar links en rechts kijken maar ze komen overal vandaanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt eitjeAls je bij Rotterdam CS niet overreden wordt door een tram ben je pas goed bezig
Ik ben ook wel eens op Rotterdam CS geweest, maar ik zie nog steeds niet in hoe je het voor elkaar krijgt bijna overreden te worden door een tramquote:Op donderdag 2 april 2009 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt eitjeAls je bij Rotterdam CS niet overreden wordt door een tram ben je pas goed bezig
wel zonde.. maar enigszins ook wel begrijpelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik niet alles wil opgeven. En dan moet je elke dag trainen en je kreeg minimale vergoeding.
oh dat valt tegenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, nou toch al snel 90%
Hahaha, door een tram?Dat gebeurt mij ook altijd, bij Rotterdam
Ik liep een beetje dromerig over te steken. het was groen, maar blijkbaar maakt dat voor de trambaan tussen de wegen in niet uit. En ik had heel die tram niet gezien totdat ik tringelingeling hoordequote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico is niet het enige knuffelbeertje hierquote:Op donderdag 2 april 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Netjes! Ja daar heb ik het geld niet voor helaas.. Zou wel een mooie optie zijn
Eenpersoonsbed?Daar heb ik al heel lang niet meer ingelegen
Knus hoor
Ik heb nog nooit rood gestaan. Als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
En rood heb ik volgens mij mijn hele studie gestaanDat veranderde pas toen ik mijn eerste salaris kreeg
Maar je kwam wel elke week op tvquote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De chauffeur spoorde nietquote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 2 april 2009 10:20 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan daar 40 keer naar links en rechts kijken maar ze komen overal vandaan
tegenwoordig met al dat verbouwen is dat niet zo'n probleem meer hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 10:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat is echt dè stad om een Gaudí-dood te stervenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh dat valt tegen
Bij mij was het ook in Rotterdam
Ik vind het ook niet leuk, maar ik kan het gewoon niet zo goedquote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om rood te staan. Ik doe het ook zo min mogelijk.. Vreselijk. Ik heb het een keer gehad bij de AH toen ik boodschappen wilde afrekenen en mijn zorgverzekering afgeschreven bleek te zijn. Onvoldoende saldo. Sta je dan bij de Appie met al je boodschappies
Netjes dat je het allemaal volhoudtMijn inkomen wisselt per maand, ik red het er wel mee, maar zou liever meer sparen. Ik had eerlijk gezegd ook gehoopt dat ik meer uren kon werken, maar helaas
Wist je niet dat ik je lief vind dan?
Hoe bedoel je? Hoeveel vergoeding?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat krijg je daar voor dan, als ik vragen mag?
Waar liep je over te dromen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel zonde.. maar enigszins ook wel begrijpelijk
[..]
oh dat valt tegen
Bij mij was het ook in Rotterdam
[..]
Ik liep een beetje dromerig over te steken. het was groen, maar blijkbaar maakt dat voor de trambaan tussen de wegen in niet uit. En ik had heel die tram niet gezien totdat ik tringelingeling hoorde
Als ik voor elke goed voorspelde opmerking van jou een koekje kreeg, woog ik nu 130 kiloquote:
Truequote:Op donderdag 2 april 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nico is niet het enige knuffelbeertje hier
[..]
Ik heb nog nooit rood gestaan. Als ik ergens een hekel aan heb, is het dat wel.
Verder werk ik al sinds mn 14e.. Dat scheelt ook wel. Al was het toen maar voor ƒ3.50 p uur, als je genoeg werkt, tikt het vanzelf wel aan
Echt? En ik wilde het eigenlijk speciaal niet doen, maar besefte dat ik het al een tijdje had af laten weten in de liefdequote:Op donderdag 2 april 2009 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik voor elke goed voorspelde opmerking van jou een koekje kreeg, woog ik nu 130 kilo
De cassière moest er iemand bijroepen om de bon terug te draaien enzo.. Hoor je ze gewoon zeggen 'sneu he, totaal was 12 euro en ze heeft geen geld op haar rekening'quote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk, maar ik kan het gewoon niet zo goedMaar dat soort momenten bij de supermarkt zijn wel kut.. vooral als je dan in een drukke rij staat enzo
En ik ben gewoon veel te gul en uitgeverig altijd
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Damesvoetbal op tv.. Wie kijkt daar nu naar![]()
Gelukkig zou mijn schoonmoeder dat nooit doenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
Nou Daph,
Het kon dus tóch erger
Moeder sluit schoondochters 13 jaar op
Ah, het is een noodgreep dusquote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Echt? En ik wilde het eigenlijk speciaal niet doen, maar besefte dat ik het al een tijdje had af laten weten in de liefde
dat gaat toch nooit gebeurenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
of over die date met Puala waar je het net over hebt?
brr.. klotemomentjes.. Misschien wel goed om inderdaad ff te zorgen dat je niet meer rood komt te staanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De cassière moest er iemand bijroepen om de bon terug te draaien enzo.. Hoor je ze gewoon zeggen 'sneu he, totaal was 12 euro en ze heeft geen geld op haar rekening'
Uitgeven zijn we goed in
Nou.. ik had al weer bevestiging op mijn liefheid gekregen, dus het hoefde niet persequote:
Mja overdag op kantoor kan ik niet op mijn rekening kijken, dat is zo jammerquote:Op donderdag 2 april 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat gaat toch nooit gebeuren
[..]
brr.. klotemomentjes.. Misschien wel goed om inderdaad ff te zorgen dat je niet meer rood komt te staan
[..]
Nou.. ik had al weer bevestiging op mijn liefheid gekregen, dus het hoefde niet perse
400 euro incl reiskosten.quote:
Aahwquote:Op donderdag 2 april 2009 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij meedeed zou ik elke week kijken![]()
Oh.. ik heb hier zo'n kastje van de rabobank liggen. Kan ik altijd ff kijkenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja overdag op kantoor kan ik niet op mijn rekening kijken, dat is zo jammer
Dat is niet zo heel veel nee..quote:Op donderdag 2 april 2009 10:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
400 euro incl reiskosten.
[..]
AahwDan kijkt er tenminste iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |