Wanneer leren jullie het eensquote:
Eensquote:
Weet je hoe lekkerquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef dabadbass het volgende:
TS is geen liefhebber van eten zo te lezen `kipfilet, paprika, champigons en ui`
Ach, voor een keertje is het best leuk, en goedkoopquote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Wokken in een restaurant is voor tokkies
quote:
Hahaha., en wat riep die Chinees toen "31 maart "quote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren ging ik wokken in zoeen wokrestaurant waar je zelf je eten pakt, het naar zoeen kerel brengt die het dan wokt met de gewenste saus. Ik ging dus eten pakken (kipfilet, paprika, champigons en ui) om het vervolgens te laten wokken met kerriesaus
Dus ik pak dat en loop naar die gast toe, zeg "kerrie graag". Hij gooit mijn eten in de wok voegt de saus toe en luttele minuten later krijg ik een heerlijk bord eten
Ik loop terug naar mijn stoel, neem een hap... engeen kerriesaus, maar een of ander ranzig spul! Moest ik weer helemaal terug om alles opnieuw te pakken, wat flink tijd kostte
Hehehehehquote:Op woensdag 1 april 2009 14:21 schreef Sombreros het volgende:
"Kerriesaus"![]()
als ze dat niet hadden had je zeker "Pindasaus" genomen?
Ja hoor, dat kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Adelante het volgende:
Wokrestaurants en het volk dat daar eet, kan het Hollandser?
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 april 2009 14:21 schreef Sombreros het volgende:
"Kerriesaus"![]()
als ze dat niet hadden had je zeker "Pindasaus" genomen?
Dat zie je fout, als het een Nederlander was had ik dit topic ook geopendquote:Op woensdag 1 april 2009 14:27 schreef Genius-F het volgende:
KANKERRACIST DAT JE BENT
Max 3 of 4 ingrediënten per keer man, je bent toch niet zo'n nederlander die zn bord vollaadt met alle ingredienten en dan maar 2 bordjes op kan?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:54 schreef Mopst3r het volgende:
Ossenhaas, biefstuk, uien, courgette, paprika, champignons en nog meer uien in combosaus knoflook-Gon Bao
Dit is idd een koninklijke combinatie, en 4-5 borden mein freundquote:Op donderdag 2 april 2009 12:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Max 3 of 4 ingrediënten per keer man, je bent toch niet zo'n nederlander die zn bord vollaadt met alle ingredienten en dan maar 2 bordjes op kan?![]()
Kleine hoeveelheden, dan proef je alles goed, en kan je met gemak 7-8 x gaan opscheppen.![]()
Neemt niet weg dat die knoflook en gon-bao sauzen vaak wel koninklijk smaken, vooral als je nadat de laatste lading bovenop je strottehoofd is gestapeld een voldane boer laat
Ik wil je bedanken voor deze geweldige bijdrage aan dit pareltje van een topic.quote:
Er staat gewone Chinees, niet Afhaalchineesquote:
Die bij ons niet, daar wijs ik het gewoon op de menukaart aan.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Afhaalchinezen spreken tenminste goed Nederlands, die wokchinezen niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |