Hopelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Porat het volgende:
[..]
wachten wachten wachten, grootste deel van de dag moet je dat doen.. Maar wees gerust, de daling komt, einde week 200/195 in mijn opinie nog mogelijk..
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef Lemans24 het volgende:
nu een rally van KLM, en dat in een dalende markt.
Daar heb ik me de vorige keer ook in vergist. De ING Sprinters op de S&P hebben gewoon niet genoeg transacties...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:23 schreef Lemans24 het volgende:
Ongelooflijk, wat reageren die S&P sprinters traag. De futures dalen 5 punten en de reactie op de sprinters short is 0,0...
Wil je mij die brief ook PM-en?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je niet lid van Faber's nieuwsbrief dan?
Marc Faber nieuwsbrief
eindelijk een aanpassing nuquote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar heb ik me de vorige keer ook in vergist. De ING Sprinters op de S&P hebben gewoon niet genoeg transacties...
Welke sprinter heb je precies, de ING S&P 500 Sprinter Short 921?quote:
PM je mailadres maar.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Wil je mij die brief ook PM-en?
Dank je wel!
Done!quote:
RTL-Z.quote:ECB gaat rente morgen verder verlagen
Analisten verwachten dat de ECB de rente waartegen de banken kunnen lenen morgen gaat verlagen van 1,50 naar 1,25%.
Jaquote:Op woensdag 1 april 2009 14:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke sprinter heb je precies, de ING S&P 500 Sprinter Short 921?
Die had ik ook. Dat ding werkt niet.quote:
ey chief zou je die brief mij ook heelll misschien kunnen sturen??quote:
BUYBUYBUYquote:Degenen die het dieptepunt in maart op 194,99 als koopmoment hebben gemist, hebben nog steeds de mogelijkheid om aandelen goedkoop in portefeuille te nemen. Het opwaarts potentieel is relatief groot in relatie tot het koersrisico naar de bodem van dit jaar (dat idealiter als stoplossniveau wordt gehanteerd voor haussegerichte posities)
Edward Loef
Technical Analyst
Theodoor Gilissen Bankiers NV
Bij een aex van 180 ga ik aandelen kopen voor de herstelrally, ik zit meer te loeren op Arcelor, AMG, TomTom en Philips.quote:
Ik zit ook te azen op Arcelor wat is je koopgrens?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef Porat het volgende:
[..]
Bij een aex van 180 ga ik aandelen kopen voor de herstelrally, ik zit meer te loeren op Arcelor, AMG, TomTom en Philips.
onder de 12,50.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zit ook te azen op Arcelor wat is je koopgrens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |