Eigenlijk is het altijd verstandig op het moment dat je zelf niet meer begrijpt waarom een beurs omhoog of naar beneden gaat er uit te stappen tot er weer wat logica ontstaat.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef lammegiraf het volgende:
ik heb nog een paar stuks SS238...die gaan morgen klappen als het zo doogaat
Nee hoor. Ik denk dat er morgen zeker een correctie gaat komen. Misschien zelfs een grote correctie. Heel misschien een terugkeer naar de realiteit, maar dat denk ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef lammegiraf het volgende:
ik heb nog een paar stuks SS238...die gaan morgen klappen als het zo doogaat
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk is het altijd verstandig op het moment dat je zelf niet meer begrijpt waarom een beurs omhoog of naar beneden gaat er uit te stappen tot er weer wat logica ontstaat.
Ik denk dat ik maar mooi ff paar dagen van het mooie weer ga genieten en dan zien we vanzelf wel weer hoe de beurs er over een weekje bij staat. Heb atm. ook vakantie dus. ik ben ook niet bang om de boot te missen. Er valt immers elke dag geld te verdienen op de beurs. Of we nu naar beneden of naar boven gaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat er morgen zeker een correctie gaat komen. Misschien zelfs een grote correctie. Heel misschien een terugkeer naar de realiteit, maar dat denk ik niet.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:29 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Om 16:30 een personferentie van de G20, live op RTL-Z:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
Maar met aandelen is zoveel meer relaxt dan sprintersquote:Op donderdag 2 april 2009 16:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mooi ff paar dagen van het mooie weer ga genieten en dan zien we vanzelf wel weer hoe de beurs er over een weekje bij staat. Heb atm. ook vakantie dus. ik ben ook niet bang om de boot te missen. Er valt immers elke dag geld te verdienen op de beurs. Of we nu naar beneden of naar boven gaan.
De SS228 klapte bij mij vanochtend al vrij snel...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Nou de 233 sprinter zal zo ook wel ploffen...
Netjes hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:56 schreef Lemans24 het volgende:
En Philips net verkocht, iets boven de aankoopprijs. Dividend is dus pure winst geworden.
Nu ben ik weer 100% cash op Binck. Maar wel met 10% meer dan vorige week
Echt stress qua beleggen is bij mij al weer een poos geleden. Dat heb ik eerder als ik maffe praktijken uithaal om met gigantisch percentage van je kapitaal in 1 miezerig sprintertje. En ik word wat stressig als ik er lange periode's naast zit.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar met aandelen is zoveel meer relaxt dan sprinters
Hoog rendement = hoog risico = meer stress.
Limiet, als je een bepaalde prijs wilt betalen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:03 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil een sprinter MT kopen, short. Wat kan ik het beste bij 'Conditie' invullen?
Kan je nagaan dat de laatste keer dat de Dow jones boven de 8000 stond de AEX op 262.quote:
Of je een limiet of bestens ingeeft, moet je natuurlijk zelf weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Ik had het over Koerslimiet, Trailinglimiet en Bracket-stop, maar ik zie al dat ik die niet hoef in te vullen. Is Bestens onverstandig bij Sprinters?
Ik koop 2 MT Shorts op 22,30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |