abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 13:50:55 #203
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67644154
Tex wat een plaaaaatje is Hannah En Noah die al zo trots is op zijn kleine zusje
  donderdag 2 april 2009 @ 13:51:45 #204
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67644179
Oh Ymme wat verdrietig dat het (waarschijnlijk) verkeerd is gegaan Heel veel sterkte om dit een plaatsje te geven.
  donderdag 2 april 2009 @ 13:54:14 #205
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67644250
Nummer_zoveel, dat is me toch ook wat! Wel inleiden, dan weer niet. Nou ja, afwachten maar. Doe maar lekker rustig aan! Wel spannend weer zeg.

Mefke, wat fijn dat alles goed was bij de VK en nee dat pijntje heb ik niet, maar ik heb dan ook voldoende vetjes op mijn billen
Niet mieten! Door gieten!
pi_67644317
Ah Tex, wat een plaatje! En zo lekker in een luier gewikkeld Fijn dat de BV goed gaat
pi_67644442
Tex wat een plaatje heb je gebakken
En heel duidelijk een zusje van Noah ja!

Ymme
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 14:08:33 #208
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67644722
Ymme wat een rotnieuws meis... dikke knuffel... en sterkte

Tex wat een scheetje...
  donderdag 2 april 2009 @ 14:10:03 #209
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67644771
Oh, Tex! Wat een mooi meisje is Hannah! Prachtig echt! En zelfs een lachje op de onderste foto, geweldig!

Je klinkt gelukkig en zo te zien heb je er een heel goeie reden toe! Geniet ervan!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67645081
Tex, wat een lieffie!!!

Nummer zoveel, wat irritant, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.....wel mooi natuurlijk dat het CTG goed was! Belangrijkste blijft natuurlijk dat beeb het goed blijft doen!

Ymme....wat kan ik zeggen.... sterkte meid
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67645241
Tex, wat een schatje!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67645463
Ymme, wat vervelend voor je sterkte!

Tex wat een mooi meisje
  donderdag 2 april 2009 @ 15:07:14 #213
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67646469
Ymme, wat naar nou... Sterkte.

Texelonia, wat een prachtplaatjes! Gefeliciteerd

En alle dames die eindelijk een 2e streepje geplast hebbem: gefeliciteerd en welkom hier

Met mij gaat het wel okay. Ben zo verschrikkelijk moe steeds en heb het druk gehad, vandaar bijna niet online geweest de laatste tijd. Tegenwoordig lig ik altijd al voor 9 uur 's avonds te snurken, dat schiet natuurlijk ook niet op qua tijd voor mezelf...
De echo van afgelopen dinsdag heeft behoorlijk indruk gemaakt, ik probeer er zo min mogelijk aan te denken want stress is niet goed voor de zwangere vrouw
Een 2e jongen.... een broertje voor Devin... Het wordt steeds echter, ik krijg nu ook steeds vaker de vraag hoe lang ik nog moet en dinsdag stond er zelfs iemand voor me op in de tram
Fijn hoor, mijn lichaam kraakt en knakt aan alle kanten en dankzij flink uitgerekte banden heb ik na een paar minuten lopen vaak al dat ik geen stap meer kan verzetten. Ongelooflijk, niet gedacht dat ik hier al zo vroeg zo'n last van zou hebben. De vorige zwangerschap liep ik met 36 weken nog de hele dag Koninginnedag te vieren in Amsterdam Okay, daarna kon ik 2 dagen bijna niet bewegen, maar het was het zoooo waard
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 2 april 2009 @ 15:11:08 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67646589
Ymme sterkte!

Tex wat een prachtig gezinnetje heb je daar
geniet er van!!!

Mefke fijn dat alles goed is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 2 april 2009 @ 15:24:40 #215
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67646990
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef Kersjes het volgende:
Met mij gaat het wel okay. Ben zo verschrikkelijk moe steeds en heb het druk gehad, vandaar bijna niet online geweest de laatste tijd. Tegenwoordig lig ik altijd al voor 9 uur 's avonds te snurken, dat schiet natuurlijk ook niet op qua tijd voor mezelf...
De echo van afgelopen dinsdag heeft behoorlijk indruk gemaakt, ik probeer er zo min mogelijk aan te denken want stress is niet goed voor de zwangere vrouw
Een 2e jongen.... een broertje voor Devin... Het wordt steeds echter, ik krijg nu ook steeds vaker de vraag hoe lang ik nog moet en dinsdag stond er zelfs iemand voor me op in de tram
Fijn hoor, mijn lichaam kraakt en knakt aan alle kanten en dankzij flink uitgerekte banden heb ik na een paar minuten lopen vaak al dat ik geen stap meer kan verzetten. Ongelooflijk, niet gedacht dat ik hier al zo vroeg zo'n last van zou hebben. De vorige zwangerschap liep ik met 36 weken nog de hele dag Koninginnedag te vieren in Amsterdam Okay, daarna kon ik 2 dagen bijna niet bewegen, maar het was het zoooo waard

Kersjes Devin krijgt gewoon een broertje Ik zie het nu pas. Wat leuk zeg twee knulletjes
Oei en dat van alles veel eerder merken, dat merk ik hier ook wel Ik heb regelmatig al last van vanalles waarbij ik bij Linde echt pas veel later last had. Zal ook wel schelen dat er de hele tijd thuis een klein grietje rondloopt dat veel aandacht wil. Mijn buik is nu ook al veel groter. Ik ben nog geeneens 16 weken en mensen zien al dat ik zwanger ben. Vragen soms ook hoe lang ik nog moet (Nou dat gaat al opschieten he? Uhhh nee niet echt ) Op de buikfoto's die ik bij mijn vorige zwangerschap heb gemaakt, zag je pas 'iets' bij 18 weken ofzo...
pi_67647244
Kersjes, wat klink je verliefd En wat tof dat ze al opstaan voor je in de tram
OHH bij Stiemie ook al!

*jaloers is* Ik wil ook dat mensen zien dat ik zwanger ben
pi_67647333
Ymme, wat verschrikkelijk zeg! ontzettend veel sterkte , weet verder niet zo goed wat te zeggen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67647376
maar even een nieuwe post, anders komt het wel een beetje heel raar en naar over

Tex, wat een prachtige foto's van jullie prachtige dochter!
Die met dat vuistje is echt superlief, mooie baby hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67647537
Haha Kersje ik heb dat ook. Nu als ik naar het station fiets doet alles me pijn Bij Mikael toen kon ik dat fietsen enzo volgens mij nog wel heel lang volhouden maar nu. Als ik een uur in de stad loop dan moet ik al weer na huis omdat mijn lichaam echt niet meer wil. Maar ja tis ook anders idd een tweede. Ik merk echt dat ik veel minder rust dan bij de eerste. Teon had ik er alle tijd voor. Nu moet ik het echt hebben van de dagen dat Mikael bij Kevin is (zoals vandaag, zit dan ook nog steeds in de pyama ) dan kan ik lekker niksen en doen waar ik zin in heb. En ook bewust tijd maken om te genieten van de bewegingen in mijn buik. Want dat schiet er wel helemaal bij in. Maar nog 3 maand Ik heb er zo'n zin in

En nu ga ik mezelf onder de douche slepen en aankleden enzo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 2 april 2009 @ 15:40:39 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67647558
Kersjes, ik herken het hoor. Ik heb hier ook veel sneller/eerder last van mijn lichaam. Gewoon even heen en weer naar de stad met de kinderwagen (is ongeveer een uurtje wandelen dan zeg maar) gaat dus gewoon bijna niet meer. En dat had ik bij Sasha pas ruim na de 30 weken idd. Maar nu krijg ik echt last van mijn stuitje en ook echt wel van mijn buik.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht en valt me een beetje tegen. De vorige keer ging het zo fluitend en zo makkelijk.
Maar goed, het is niet anders, zorgen dat Sasha snel bij mij achterop kan op de fiets en dan maar stukken fietsen ipv wandelen. Ik wil toch ook niet hele dagen op mijn kont blijven zitten.
pi_67647579
haha Kersjes op Koninginnedag ik kreeg vandaag ook de opmerking dat ik wel bijna op het einde zal lopen kom op zeg zó enorm is mn buik echt niet Innepin jij hebt mn buik live gezien, das toch nie een goh-die-gaat-bijna-poppen-buik?

Och ja ik heb wel echt onnoemlijk last van maagzuur vandaag zeg niet normaal. Ga even een verzoekje in het do's & dont's topic erover plaatsen, hebben anderen misschien ook nog wat aan die info
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 15:54:16 #222
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67648049
Pfff, ben dus niet de enige die bij de 2e al zo vroeg zo'n last heeft!
Volgens de gyn is het logisch, de boel is natuurlijk eerder al volledig uitgerekt geweest en bij een volgend kindje heeft voel je dat nou eenmaal eerder.
En idd Stiemie, achter zo'n drukke dreumes aanrennen en die toch nog best vaak moeten tillen valt tegen Ik verschoon Devin tegenwoordig alleen nog op de grond, scheelt weer 2 keer tillen naar/van de commode.

Huup, heb ik ook nog wat over te melden, ik verhuis wel mee.
  donderdag 2 april 2009 @ 16:05:22 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_67648370
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef Kersjes het volgende:
Pfff, ben dus niet de enige die bij de 2e al zo vroeg zo'n last heeft!
Volgens de gyn is het logisch, de boel is natuurlijk eerder al volledig uitgerekt geweest en bij een volgend kindje heeft voel je dat nou eenmaal eerder.
En idd Stiemie, achter zo'n drukke dreumes aanrennen en die toch nog best vaak moeten tillen valt tegen Ik verschoon Devin tegenwoordig alleen nog op de grond, scheelt weer 2 keer tillen naar/van de commode.

Huup, heb ik ook nog wat over te melden, ik verhuis wel mee.
Nee, je bent niet de enige, maar ik vind het werkelijk onuitstaanbaar dat je dus bij 9 weken al zoveel last kan hebben zeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67648402
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:41 schreef huuphuup het volgende:
haha Kersjes op Koninginnedag ik kreeg vandaag ook de opmerking dat ik wel bijna op het einde zal lopen kom op zeg zó enorm is mn buik echt niet Innepin jij hebt mn buik live gezien, das toch nie een goh-die-gaat-bijna-poppen-buik?

Och ja ik heb wel echt onnoemlijk last van maagzuur vandaag zeg niet normaal. Ga even een verzoekje in het do's & dont's topic erover plaatsen, hebben anderen misschien ook nog wat aan die info
HA! Jij bijna poppen! Nee hoor, volgens mij precies een ieniemieniehuisje voor jullie schattige ieniemieniebaby Maar in elk geval niet een bijnapoppenbuik! Tenzij je natuurlijk sindsdien geëxplodeerd bent....
Maarrrr het is wel weer leuk dat mensen zien dat je zwanger bent!

En maagzuur is stom.
  donderdag 2 april 2009 @ 16:07:28 #225
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67648451
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:41 schreef huuphuup het volgende:

Wat! Degene die dat tegen je zei is vast niet goed. Zag je buikje in het grote buiken topic, dat is nog heel schattig. Niks bijna plop!
pi_67648502
Nee ik heb het idee dat mn buik nu zelfs iets minder naar voren steekt misschien hebben mn darmen nu een iets comfortabeler plekje gezocht ofzo of is mn meisje in plaats van recht vooruit gestrekt nu in de lengte of breedte gestrekt gaan liggen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67648510
Ymme, wat naar sterkte.

Tex, wat een klein meiske . Mooie foto's hoor! Ook die met Noah erbij .

Hier ook een zeer stuitje... de fysio belt me zometeen terug. Baal er stevig van, want het ging eigenlijk gewoon best wel goed. En natuurlijk net nu is Mirte hangerig en wil getild enzo worden, zal je altijd zien
Fake it till you make it...
  donderdag 2 april 2009 @ 16:09:48 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67648536
Ach Troel, je weet wat ze (we) zeggen: uiteindelijk..... is het het allemaal meer dan waard!
Kijk nog maar eens goed naar dat lekkere jochie van je, straks heb je er 2! (tenzij Ruben een zusje krijgt)

Vandaag op de kinderboerderij pasgeboren geitjes gezien. Lieffff Slechts 5 maanden zijn de geitenmama's zwanger, lijkt mij ook wel wat
pi_67648550
Maar huuuupske ze zíen dat je zwanger bent dat vind ik tof.

Ik had vandaag bijvoorbeeld dit gesprekje:
I: (blablabla) *opmerking over gezinslid van wie we nog niet weten of 't een jongetje of een meisje wordt*
Vage Meneer: Huh?
I: Ja, ik ben zwanger hoor! Zie je dat niet? *holle rug, buik uitpuilmodus*
VM: Ja, ehhh je kan het wel zien ja, maar ik dacht, ik zeg maar niks, straks ben je gewoon dik ofzo.
I:
pi_67648628
hahahaha innepin
ik vond eigenlijk dat je het wel gewoon kon zien bij jou hoor! maar sommige mannen zijn idd redelijk blind wat dat betreft

maar inderdaad voelde het wel tof toen die kerel vroeg van goh wanneer ben je uitgerekend? Hij had alleen niet van zn stokje hoeven gaan toen ik augustus zei
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 16:13:36 #231
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67648642
Oh Tex, wat een mooi meisje heb je daar . Die laatste foto, wat staat ze daar superlief op .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 april 2009 @ 16:56:26 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67650108
Tex wat een dotje
en wat ontzettend mooi die liefde van Noah die gewoon van m afstraalt richting zn zusje!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 2 april 2009 @ 17:09:28 #233
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67650537
Ymme, wat jammer...

Tex, heerlijk meiske zeg.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 april 2009 @ 17:13:02 #234
223453 Guuzewuus
pi_67650615
Och Ymme, ik had het helemaal niet gezien. Wat verdrietig.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:20:29 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67650822
Innepin...
en ymme dus toch niet goed gegaan? Sterkte hoor!

Tex, een mooie dochter hebben jullie erbij gekregen zeg! Super! Gefeliciteerd!

Waar is Wennie eigenlijk gebleven? Heb haar al een paar dagen niet gezien......
pi_67651131
ik word gek van al dat bloed. kan het niet gewoon stoppen. nu weet ik het wel. hoop mij snel weer te kunnen melden hier.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:33:01 #237
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67651161
Ymme wat naar en ik hoop voor jou dat het snel voorbij gaat en wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:33:56 #238
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67651184
Tex, Texman en Noah van harte met jullie prachtige dochter en zusje en vind het wel wat flauw dat je Grey's niet hebt gekeken.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:44:06 #239
190853 RockabeIIa
pi_67651439
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef ymme het volgende:
ik word gek van al dat bloed. kan het niet gewoon stoppen. nu weet ik het wel. hoop mij snel weer te kunnen melden hier.
Misschien heeft het voor jou zin om een dagboekje te gaan gebruiken? Het is ook echt heel rot en vervelend maar voor je verwerking is het misschien fijn alle emoties van je af te kunnen schrijven...
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 17:57:52 #240
5428 crew  miss_sly
pi_67651825
ymme, misschien kun je in dit topic je ei wat beter kwijt.
Zwanger.... en dan gaat het mis #5
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67652172
Oh Tex, wat een mooie foto´s! En zo lief met Noah erbij ook Echt super leuk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67652285
nou mijn volgende ei wil ik liever niet kwijt sorry :-) maar ik hoor hier nu niet meer helaas.
  donderdag 2 april 2009 @ 18:20:56 #243
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67652432
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:40 schreef mefke79 het volgende:
Troel, ik ben ook echt opgelucht . Toch weer even een bevestiging dat alles goed is. Wat zal ik blij zijn als ik uk begin te voelen zeg. Stom dat 1 missed abortion je zoooo onzeker kan maken.

Effe een vraagje, zijn er hier meer die echt pijn hebben aan hun zitknobbels (die botjes in je achterwerk waar je dus op zit)? Ik kan daardoor bijna niet fietsen. Nou heb ik maar een klein achterwerk zonder al te veel vet, dus ik zit ook echt op die dingen, maar normaal heb ik er geen last van. En volgens de fysio is fietsen goed voor mijn rug en bekken, beter dan lopen, maar ja, zo gaat de lol er wel van af.
Meld!

Ik heb wel een redelijke ass in vergelijking met mijn taille, maar als ik bijvoorbeeld lang fiets of zit krijg ik er ook last van, eerst pijnlijk en daarna alsof mijn reet slaapt. Ik moet als ik aan het werk ben ook echt om het kwartier bijna even opstaan en alles losschudden

Maar serieus, een beetje ass shaking helpt dus bij mij
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 2 april 2009 @ 18:25:58 #244
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67652560
Nog ff dit: ik zit nu in week 14 en vind dit echt een kutperiode (zwangervoelen-wise).....

Behalve dat ik sneller vermoeid ben, heb ik nergens last van en heb ik ook nog geen échte buik .... Ik voel ook nog geen plopjes zoals Rocka en dan moet ik nog tot week 20 wachten voor een echo, ter bevestiging.... Iemand tips? Of moet ik niet zeuren? Vind het ook flauw van mezelf, maar aan de andere kant is het fijn om wat te voelen, horen, zien aan mezelf dat ik zwangert ben.

Samenvatting: ik voel me niet zwanger, zeur zeur natuurlijk.....
Alexa en Seth zijn lief
pi_67652832
Heel herkenbaar Takkembah, het is ook echt een rare periode vind ik.... Ik heb zelf toen een angelsound gekocht, zodat ik af en toe naar het hartje kon luisteren. Dan heb je tenminste nog een klein beetje het idee dat er echt een beebje in je buik zit...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 18:35:18 #246
5428 crew  miss_sly
pi_67652850
Takkembah, je zeurt niet h oor, wat mij betreft. Ik vind het heel herkenbaar en ik had het ook in die periode heel sterk terwijl ik toch al een buikje had. Je zit dan gewoon zo in niemandsland: je hebt geen kwaaltjes waaruit je kunt opmaken dat je toch echt, echt zwanger bent en je kunt het ook nog niet echt zien.

Tja, tips...dingetjes kopen voor de baby? Een pretecho inlassen? Een angelsounds aanschaffen om zo n u en dan te kunnen luisteren naar het hartje zodat je weer zeker weet dat je zwanger bent?
  donderdag 2 april 2009 @ 18:39:52 #247
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67652987
Angelsounds bestellen, waarom had ik daar niet aan gedacht. Ik had over die dingen al super vaak gelezen.... Dat gaat nu dus linea recta gebeuren.

En als dat niet genoeg is, dan maar een pretecho.
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 2 april 2009 @ 18:48:31 #248
190853 RockabeIIa
pi_67653223
Psies, ff loeren is best 35 euro waard, vind ik
pi_67654000
Takkembah ik vond dat ook moeilijk hoor! Ik had wel de 12 weken echo laten doen (deed zeer in mn portemonnee ) maar daarna drong het ineens tot me door dat ik nog ruim 7 weken zou moeten wachten op een teken van leven of een echo pfff... Het is dat we op een bepaald moment besloten hadden om die geslachtsecho te laten doen zoals Rocka zegt het is niet zo heel duur en ik vond het iedere cent waard om even naar mn meisje te gluren
Als ik de echo niet gehad had dan had k ook zo'n ding gekocht hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 2 april 2009 @ 21:51:33 #250
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67658925
Ymme sterkte

Tex wat een geweldig mooi meiske heb je daar zeg en wat is Noah een lieve grote broer!
Geniet er lekker van maar dat moet niet zo moeilijk zijn als ik al die rijkdom zo op een paar foto's samengevat zie.

Hier eigenlijk veel minder kwaaltjes en klachten als bij de 1ste zwangerschap, ik ben dus duidelijk een uitzondering niet zo misselijk, veel minder last van mijn bekken (vrijwel geen) en vooral nog geen vocht vasthouden of jeukplekken gezien en dat terwijl ik vorige keer rond deze termijn al half op instorten stond van alle kwalen.
Deze zwangerschap is echt 300% anders en ik vind het zelf eigenlijk wel "eerlijk" van moeder natuur, had me ingesteld op een minstens zo zware zwangerschap als vorige keer maar dit lijkt er niet eens op.
Tja wel maagzuur maar dat is meer de ligging van het kindje en niets wat rennies nog niet kunnen verhelpen.

Mefke ik kan ook niet goed fietsen door mijn oude bekkenbreuk 15 minuten en dan krijg ik pijn aan mijn reet, ook weinig vetjes erop enz alles met mate werd mij gewoon gezegd en langzaam opbouwen, desnoods een zachter/voller zadel kopen als dat scheelt.
Nu kan ik gewoon weg niet fietsen omdat ik niet tussen het zadel en kinderzitje kom met die dikke buik

Maandag nog werken en dan heb ik verlof, en de persoon die me tijdelijk gaat vervangen en straks een nieuwe invulling gaat bedenken voor diverse functies binnen het bedrijf zag geen reden waarom er straks geen plekje voor mij meer zou zijn, opluchting dus voor mij
Mijn zwangere collega heeft inmiddels wel te horen gekregen dat haar contract afloopt (jaarcontract en fulltime functie) omdat ze minder minder wil werken wat momenteel niet mogelijk is, jammer voor haar (en ons) maar het kwam niet geheel onverwachts zeg maar.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 2 april 2009 @ 22:09:11 #251
190853 RockabeIIa
pi_67659523
Ahum, ik geloof niet dat je met minder spekjes meer last van je bekken hebt dan iemand met wat meer vleesch op den bippert...
pi_67660440
Tex wat is ze mooi!!!

Wij gaan morgen naar Blijdorp, genieten van het mooie weer en de beestjes
Vandaag het grootste gedeelte van de wieg geschuurd, morgen het laatste stukje en dan zaterdag de eerste laag verf
  donderdag 2 april 2009 @ 22:37:53 #253
100412 mefke79
komt goed!
pi_67660529
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekken Maar goed, toch weer mijn bekken dus. Fietsen is in iedergeval erg lastig, want op- en afstappen vind mijn stuitje niet leuk en zitten vinden die knobbels niet leuk. Lopen dan maar, dat gaat prima.

Wij hebben zojuist voor het eerst(!) zelf iets voor onze uk gekocht. Een Nijntje knuffeldoekje. En 2/3 maxi-cosi. Of eigenlijk, we hebben een Maxicosi mura besteld, daar kreeg je een mc citi bij, maar wij wilden een cabrio en dus moesten we bijleggen. Dat stukje bijleggen hebben we gedaan, de rest wordt betaald door de a.s. opa en oma, vandaar.

Takkembah, ik vind er ook maar weinig aan op het moment. Vandaar ook de opluchting vanochtend bij de vk toen het hartje zo mooi tekeer ging. Ik heb wel over die angelsounds gedacht, maar ik durf gewoon niet Zooo bang om dan niets te horen. Voordeel is wel dat ik toch al een echte buik begin te krijgen, dat maakt het ook echter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 2 april 2009 @ 22:52:02 #254
190853 RockabeIIa
pi_67660999
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekken Maar goed, toch weer mijn bekken dus. Fietsen is in iedergeval erg lastig, want op- en afstappen vind mijn stuitje niet leuk en zitten vinden die knobbels niet leuk. Lopen dan maar, dat gaat prima.
Ik zit ook op die knobbels en wat jij omschrijft voel ik ook. Met mijn dunnere bips 3 jaar terug had ik exact hetzelfde.
pi_67661707
bekkenklachten ..ik heb soms echt liggen janken tijdens de zwangerschap ..terwijl ik eigenlijk erg goed tegen pijn kan.. ik kon niet liggen of zitten of staan zonder pijn. Ik ben naar fysio gegaan..daar heeft mevroi aan mn been getrokken en toen was ik er vanaf
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:03:19 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67665625
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef Takkembah het volgende:
Nog ff dit: ik zit nu in week 14 en vind dit echt een kutperiode (zwangervoelen-wise).....

Behalve dat ik sneller vermoeid ben, heb ik nergens last van en heb ik ook nog geen échte buik .... Ik voel ook nog geen plopjes zoals Rocka en dan moet ik nog tot week 20 wachten voor een echo, ter bevestiging.... Iemand tips? Of moet ik niet zeuren? Vind het ook flauw van mezelf, maar aan de andere kant is het fijn om wat te voelen, horen, zien aan mezelf dat ik zwangert ben.

Samenvatting: ik voel me niet zwanger, zeur zeur natuurlijk.....
Ik snap precies wat je bedoeld hoor.Het is een soort van niemandsland, ik zit daar nu ook in. Gelukkig begin ik al wel een begin van een buikje te krijgen, maar zit nog heel erg in het stadium: "is ze nu wéér dikker geworden" ipv dat het er al echt zwanger uitziet

Ikzelf heb bedacht dat ik in die periode idd al een pretecho wil. Bij ons bij het echobureau kun je een 'setje' echo's kopen waarbij je tweemaal in je zwangerschap een echo krijgt. Misschien dat ik dat wel doe als ik het mezelf niet meer voor kan stellen.

Maar ik snap dus wat je bedoelt Het is erg lastig om op die roze wolk te blijven bivakeren als de reden voor de roze wolk niet prominent aanwezig is.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:47:53 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67666585
Ik lag vanmorgen om een uur of 6 wakker te zijn en toen kon ik BEebie heel goed voelen liggen, dankzij een zeer volle blaas, en toen ik zo een beetje aan het aaien/duwen was zei hij ineens *pok* terug. Zo leuk!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:05:07 #258
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67666936
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekken
Laat die uitsteekseltjes van mijn bekken nou net gebroken zijn geweest, voor en achterkant en dan scheelt wat vleesch erop hebben wel degelijk zeker bij zitten.
Mama van Isa en Ties
pi_67666991
Bekkenklachten..... Hoe voelen die precies?
Heb vannacht een hele tijd wakker gelegen door een zeurend gevoel op m'n heupen zeg maar. Een goede houding is niet meer te vinden.

Zo, even lekker geklaagd.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:13:26 #260
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67667111
Tja ook dat is weer heel verschillend bij mij is het een oude kwaal (gelukkig nu vrijwel geen last van) maar een wiebelig gevoel in de benen, net of je botten langs elkaar schrapen en een zeurende pijn als je teveel hebt gedaan, bijvoorbeeld geslenterd in de stad, stofzuigen, dweilen noem het maar op, en sommigen hebben het zelfs zonder dat je iets hebt gedaan.
Mama van Isa en Ties
pi_67667312
Bekkenklachten stinken!! Gatver, ik ben er vannacht een paar keer wakker van geworden. Ik had gewoon gisteren niet de Praxis èn de Trendhopper door moeten lopen (en bij Trendhopper ook nog banken testen, hmmmm).

En wat ik erg leuk vond is dat mijn vroeger huisbaas (van 10 jaar geleden) die ik gisteren tegenkwam, zei "wat leuk, je bent zwanger!". Mooie bevestiging dat mijn kwabjes nu echt een babybuik zijn geworden

En omdat ik niks heb met dat buikentopic (ik vind het een vleeskeuring, sorry.....) zet ik mijn kleine man's bunker lekker even hier neer.

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:28:05 #262
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667395
buikje

VLEESKLEURING

ehm vleeskeuring zonder vlees is wel vergezocht Mc
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:29:38 #263
223453 Guuzewuus
pi_67667433
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef McLaura het volgende:

En omdat ik niks heb met dat buikentopic (ik vind het een vleeskeuring, sorry.....) zet ik mijn kleine man's bunker lekker even hier neer.

Huh? Wat is het verschil dan? Ik kan me voorstellen dat je het stom vindt en dus zelf er niet aan mee doet. Maar ook showen maar dan in een ander topic, daar zie ik de logica niet van in .

Wel een mooie buik trouwens .
pi_67667443
Beetje laat (alleen internet op m’n werk, vandaar dat ik erg weinig lees en post de laatste maanden), maar toch:

Gefeliciteerd Soepstengel en man met jullie zoontje!
En ook van harte gefeliciteerd met Hannah voor Texelonia en familie natuurlijk!

Nu sta ik bovenaan het lijstje !

Gisteren nog op consultatie geweest en volgens gynaecologe haal ik ook deze keer mijn termijn wel. (1cm opening en voel me prima, baby ligt wel al wat lager)
Nog 1 weekje werken en dan kan ik thuis gaan nestelen

En Takkembah, tussen 12 en 20 weken zit veel tijd, zeker als je weinig last hebt van kwaaltjes. Als je echt graag bevestiging wil, kan je misschien naar je huisarts gaan om de harttoontjes te luisteren? Of is er nog een afspraak met de vk tussendoor (heb geen idee hoe dat gaat in NL, sorry)
Maar het cliché wil ook wel dat de tijd snel(ler) gaat als je zwanger bent en dan zit je gauw aan die volgende echo.

BE, lief hè, zo spelen met je kindje.
pi_67667453
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Dakota het volgende:
buikje

VLEESKLEURING

ehm vleeskeuring zonder vlees is wel vergezocht Mc
Ja, sorry, ik vind het 'die van mij was toen groter/kleiner/ronder/vierkanter'-gehalte in dat topic niet prettig. Het is MIJN buik, en die is uniek
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:35:59 #266
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667573
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:30 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik vind het 'die van mij was toen groter/kleiner/ronder/vierkanter'-gehalte in dat topic niet prettig. Het is MIJN buik, en die is uniek
dat haal ik er niet echt uit..iedereen is trots op zijn UNIEKE buik..dus hier is je buik net zo uniek als in dat topic
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:37:07 #267
223453 Guuzewuus
pi_67667600
En er wordt daar toch ook altijd heel hard gejubeld voor al die mooie buiken .
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:37:27 #268
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67667608
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef Dakota het volgende:

[..]

dat haal ik er niet echt uit..iedereen is trots op zijn UNIEKE buik..dus hier is je buik net zo uniek als in dat topic
Wat zij zegt.
Het blijft toch het plaatsen van een foto van je buik? Ik zie het verschil niet zo of dat nou gebeurt in dit draadje of in het andere draadje.

Magoe, whatever floats your boat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:39:38 #269
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667665
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef Guuzewuus het volgende:
En er wordt daar toch ook altijd heel hard gejubeld voor al die mooie buiken .
op de vierkante na, want dan lijkt me dat er iets mis is
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:40:29 #270
223453 Guuzewuus
pi_67667686
-flauw-
pi_67667738
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef Dakota het volgende:

[..]

op de vierkante na, want dan lijkt me dat er iets mis is
Mwah, wat allemaal niet kan
pi_67667856
Ik vind dat juist zo'n positief blijmakend topic!

Maar idd, hij mag hier ook wel hoor

Vandaag 13 weken! 't Schiet alweer op. (En toch ook weer niet, ik wil zo graag weten of 't een jongentje of een meisje is en ik ben niet, ik herhaal niet, gezegend met geduld.)

pi_67667913
Ohh Ymme wat verdrietig Hopelijk kun je snel weer terugkomen in dit topic!!!

Texel wat een mooi meissie!!! Ze lijkt heel erg op Noah vind ik
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 09:50:04 #274
5428 crew  miss_sly
pi_67667941
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch

Sorbootje: pretecho plannen, dan weet je het eerder
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:51:11 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67667977
Nou, dan reageer ik ook maar niet op die buik hier, want dan doe ik vast ook mee met die keuring...
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:57:27 #276
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67668139
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:48 schreef Twinkly het volgende:
Ohh Ymme wat verdrietig Hopelijk kun je snel weer terugkomen in dit topic!!!

Texel wat een mooi meissie!!! Ze lijkt heel erg op Noah vind ik
-edit-
wanna rub mah puppeh?!
pi_67668172
Miss_sly, ook hier 23 weken inderdaad . Wat gaan we hard .
Die kleine hier was vanmorgen de boel aan het verbouwen, voelde een hoop gepor en gedoe in mn buik, soms zou het wel leuk zijn om even te kunnen spieken wat ze nou allemaal aan het doen zijn daarbinnen .
Fake it till you make it...
pi_67668269
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch

23 wekeeeeeeeeeeeen!!!
pi_67668612
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch

Hihi goed idee, maar dat kan toch pas met een week of zeventien? Mijn 20-weken echo moet al eerder ivm vakantie naar Sardinie ( ), dus dan zou dat wel héél ongeduldig van me zijn... maar ja, ik bén ook ongeduldig...

23 weken, dat schiet mooi op zeg!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:18:51 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67670585
Tex, ik had je foto helemaal gemist! wat een prachtpopje is Hannah zeg je hebt weer een kloon van jezelf gebakken geloof ik moohooi!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:45:55 #281
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67671588
Wat een lekker weer. Ben vanmorgen helemaal naar de groenrijk gegaan op mijn fietsje, weer naar huis. Plantjes geplant, alles mooi geveegd en dan ineens merk je: pppf ik ben 31 weken zwanger, nu ben ik echt moe en heb ik zere benen
Ik kan gewoon niet meer aan één ruk door vanalles doen! Moet nu echt even zitten voordat ik verder kan met het huishouden zeg.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:50:13 #282
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67671748
Heerlijk hè dat weer !!!!

Dat helpt je weer dat roze wolkje op
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:07:07 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67672360
hier vandaag een lekker klusdagje, net het kozijn afgeschuurd, en straks lekker buiten de meubeltjes afschuren.

en beebje is echt zo enorm druk, telkens als ik nu even ga zitten, vrijwel meteen daarna overal schopjes.
pi_67674342
Dames, ik ben jaloers op jullie! Lekker bezig zijn met dit mooie weer. Mij rest weinig anders dan zitten in de zon.
En ik ga zo maar weer naar bed.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:11:35 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_67674410
Hier net op aanraden van de vk toch de fysio maar weer gebeld. Hopelijk heeft ie nog tips want zitten op een gewone harde stoel wordt ook al lastig. Tjemig ik ben pas 16! weken, wat moet dat worden met 30 weken? En ik heb geeneens een oude blessure als oorzaak. Mijn rug is mijn zwakke plek, ja tis te merken ja.
Effe vraagje voor de andere met bekkenklachten. Kunnen schoenen er nog iets aan verzachten? Ik heb mijn echt hoge hakken al aan de kant gegooid, maar om nou alleen nog maar hele platte aan te hebben. Vandaag heb ik dus mijn trouwschoenen (O+) aan, die hebben iets van 2 cm hak en lopen eigenlijk erg lekker. Op slippers kan ik niet lopen, dus daar zul je me niet snel op zien waggelen lopen, maar ben ik nou veroordeeld tot ballerina's en gympen de rest van de tijd?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67675068
Ik heb in het begin van de zwangerschap een paar goede schoenen gekocht van ecco. Niet de mooiste, maar ze lopen heerlijk. Wel een platte hak. Maar misschien is dat wel verstandiger als je bekkenklachten hebt.
pi_67675379
Wel een mooie bunker hoor McLaura!

Takkembah, vervelend is dat he. Je ziet nog niks (of nog niet zoveel) je voelt nog niks....
Ik vind het altijd wel leuk om me in beetje in te lezen op van die week-tot-weekkalenders.
Lezen wat er die week allemaal gebeurt met het kleintje.
Zo krijgt onze baby deze week een nek!
En het is zo groot als een kitkat (en dan niet de chunky versie)

Ik lag vanmorgen nog even in bed, handen op de buik, en toen meende ik beeb te voelen! Echt een stuk of wat keren achter elkaar.....zo leuk!

Qua tillen, en achter een dreumes aanrennen heb ik niet zo veel last. Ik laat wel Meike zoveel mogelijk zelf doen, traplopen, in de autostoel klimmen enz. Kan wel merken dat ik nu veel minder geduld met haar heb als anders.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67676700
Ik heb jeukende boobies!!!! Maar krabben is ook zo maf!! argh

McLaura je vleesch is goedgekeurd mooooiii
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67676895
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb in het begin van de zwangerschap een paar goede schoenen gekocht van ecco. Niet de mooiste, maar ze lopen heerlijk. Wel een platte hak. Maar misschien is dat wel verstandiger als je bekkenklachten hebt.
Ik heb 5 paar ecco's; zaaaaalige schoentjes hoor, allen met een heerlijk voetbed. En ze hebben inderdaad ook wel heel erge modellen ertussen zitten, van die 65+ schoenen, maar ook hele leuke ballerina's en dunne sandaaltjes.

pff wat gaan me de weekjes langzaam zeg, ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
Vrijwel klachteloos, alleen hele zere borsten, gister botste iemand er tegenaan in een winkel
wel fijn dat ik wel iets voel, voor mij een goed teken.
pi_67677041
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:23 schreef Poppejans het volgende:
pff wat gaan me de weekjes langzaam zeg, ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
Vrijwel klachteloos, alleen hele zere borsten, gister botste iemand er tegenaan in een winkel
wel fijn dat ik wel iets voel, voor mij een goed teken.
of katten die natuurlijk altijd precies via je tieten op je schoot willen gaan liggen..
pi_67677071
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Twinkly het volgende:

[..]

of katten die natuurlijk altijd precies via je tieten op je schoot willen gaan liggen..
Of gewoon óp je tieten willen liggen...
pi_67677210
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Of gewoon óp je tieten willen liggen...
en die van mij heeft dan ook nog de neiging altijd heel hard met z'n poten te leunen, brrr
En dan gooi je ze d'r af en dan krijg je nog commentaar ook! MAUWWWW!!!
pi_67677585
quote:

[..]

Dat mormel van mij (en heet niet voor niks Silly, bleek achteraf) gaat altijd fijn 'trappelen' op mijn voorgevel. Leukkkkkk
pi_67677616
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef Twinkly het volgende:

[..]

en die van mij heeft dan ook nog de neiging altijd heel hard met z'n poten te leunen, brrr
En dan gooi je ze d'r af en dan krijg je nog commentaar ook! MAUWWWW!!!
Die van mij (niet Silly, maar haar huisgenoot Roxy) mauwt altijd, maar extra hard (lees : door merg en been) als je haar weg wilt zetten
pi_67677656
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:50 schreef McLaura het volgende:

[..]

Die van mij (niet Silly, maar haar huisgenoot Roxy) mauwt altijd, maar extra hard (lees : door merg en been) als je haar weg wilt zetten
Ff handig : plaatje erbij

Diego hebben we niet meer, die had constant ruzie met Silly en Roxy en woont nu op zichzelf bij een oudere vrouw.
pi_67677760
tongetjes!
en..
katten..............
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:33:20 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67678741
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dames, ik ben jaloers op jullie! Lekker bezig zijn met dit mooie weer. Mij rest weinig anders dan zitten in de zon.
En ik ga zo maar weer naar bed.
heb je geen lekker ligbed zodat je in het zonnetje kunt blijven zitten/liggen?
pi_67679109
Wil jullie bedanken voor de lieve reacties:) erg lief en aardig.
pi_67679490
quote:

[..]

Inderdaad, en dan precies met alle 4 de poten via mn borsten over me heen lopen

Leuke foto's Laura, Obi is een mooierd!
Ik heb een zwarte met witte pootjes en 1 wit wangetje
pi_67680229
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan precies met alle 4 de poten via mn borsten over me heen lopen

Leuke foto's Laura, Obi is een mooierd!
Ik heb een zwarte met witte pootjes en 1 wit wangetje
Obi is inderdaad mooi, en de grootste goedzak die ik ooit heb gezien. Hij heeft grote tanden en meganagels, maar hij weet volgens mij niet eens wat hij ermee kan (behalve eten en aan de stoel krabbelen). Hij weegt 7 kg, dus een Obi die onverwacht bovenop je springt is nooit leuk!

Zwartjes vind ik ook leuk inderdaad, vooral als er - zoals bij die van jou - ook een beetje wit bij zit.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:24:03 #301
190853 RockabeIIa
pi_67680295
Misschien de poesjespraat even meenemen naar het bankje?

Poppejans, ik dacht effe 5 paar echo's! Heb je al een datum voor vk of termijnecho?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')