Ik zit ook op die knobbels en wat jij omschrijft voel ik ook. Met mijn dunnere bips 3 jaar terug had ik exact hetzelfde.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekkenMaar goed, toch weer mijn bekken dus. Fietsen is in iedergeval erg lastig, want op- en afstappen vind mijn stuitje niet leuk en zitten vinden die knobbels niet leuk. Lopen dan maar, dat gaat prima.
Ik snap precies wat je bedoeld hoor.Het is een soort van niemandsland, ik zit daar nu ook in. Gelukkig begin ik al wel een begin van een buikje te krijgen, maar zit nog heel erg in het stadium: "is ze nu wéér dikker geworden" ipv dat het er al echt zwanger uitzietquote:Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef Takkembah het volgende:
Nog ff dit: ik zit nu in week 14 en vind dit echt een kutperiode (zwangervoelen-wise).....
Behalve dat ik sneller vermoeid ben, heb ik nergens last van en heb ik ook nog geen échte buik.... Ik voel ook nog geen plopjes zoals Rocka en dan moet ik nog tot week 20 wachten voor een echo, ter bevestiging.... Iemand tips? Of moet ik niet zeuren? Vind het ook flauw van mezelf, maar aan de andere kant is het fijn om wat te voelen, horen, zien aan mezelf dat ik zwangert ben.
![]()
Samenvatting: ik voel me niet zwanger, zeur zeur natuurlijk.....
Laat die uitsteekseltjes van mijn bekken nou net gebroken zijn geweest, voor en achterkant en dan scheelt wat vleesch erop hebben wel degelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekken![]()
Huh? Wat is het verschil dan? Ik kan me voorstellen dat je het stom vindt en dus zelf er niet aan mee doet. Maar ook showen maar dan in een ander topic, daar zie ik de logica niet van inquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef McLaura het volgende:
En omdat ik niks heb met dat buikentopic (ik vind het een vleeskeuring, sorry.....) zet ik mijn kleine man's bunker lekker even hier neer.
Ja, sorry, ik vind het 'die van mij was toen groter/kleiner/ronder/vierkanter'-gehalte in dat topic niet prettig. Het is MIJN buik, en die is uniekquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Dakota het volgende:
buikje
VLEESKLEURING
ehm vleeskeuring zonder vlees is wel vergezocht Mc
dat haal ik er niet echt uit..iedereen is trots op zijn UNIEKE buik..dus hier is je buik net zo uniek als in dat topicquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik vind het 'die van mij was toen groter/kleiner/ronder/vierkanter'-gehalte in dat topic niet prettig. Het is MIJN buik, en die is uniek
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat haal ik er niet echt uit..iedereen is trots op zijn UNIEKE buik..dus hier is je buik net zo uniek als in dat topic
op de vierkante na, want dan lijkt me dat er iets mis isquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef Guuzewuus het volgende:
En er wordt daar toch ook altijd heel hard gejubeld voor al die mooie buiken.
Mwah, wat allemaal niet kanquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef Dakota het volgende:
[..]
op de vierkante na, want dan lijkt me dat er iets mis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |