abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 22:09:11 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67659523
Ahum, ik geloof niet dat je met minder spekjes meer last van je bekken hebt dan iemand met wat meer vleesch op den bippert...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67660440
Tex wat is ze mooi!!!

Wij gaan morgen naar Blijdorp, genieten van het mooie weer en de beestjes
Vandaag het grootste gedeelte van de wieg geschuurd, morgen het laatste stukje en dan zaterdag de eerste laag verf
  donderdag 2 april 2009 @ 22:37:53 #253
100412 mefke79
komt goed!
pi_67660529
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekken Maar goed, toch weer mijn bekken dus. Fietsen is in iedergeval erg lastig, want op- en afstappen vind mijn stuitje niet leuk en zitten vinden die knobbels niet leuk. Lopen dan maar, dat gaat prima.

Wij hebben zojuist voor het eerst(!) zelf iets voor onze uk gekocht. Een Nijntje knuffeldoekje. En 2/3 maxi-cosi. Of eigenlijk, we hebben een Maxicosi mura besteld, daar kreeg je een mc citi bij, maar wij wilden een cabrio en dus moesten we bijleggen. Dat stukje bijleggen hebben we gedaan, de rest wordt betaald door de a.s. opa en oma, vandaar.

Takkembah, ik vind er ook maar weinig aan op het moment. Vandaar ook de opluchting vanochtend bij de vk toen het hartje zo mooi tekeer ging. Ik heb wel over die angelsounds gedacht, maar ik durf gewoon niet Zooo bang om dan niets te horen. Voordeel is wel dat ik toch al een echte buik begin te krijgen, dat maakt het ook echter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 2 april 2009 @ 22:52:02 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67660999
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekken Maar goed, toch weer mijn bekken dus. Fietsen is in iedergeval erg lastig, want op- en afstappen vind mijn stuitje niet leuk en zitten vinden die knobbels niet leuk. Lopen dan maar, dat gaat prima.
Ik zit ook op die knobbels en wat jij omschrijft voel ik ook. Met mijn dunnere bips 3 jaar terug had ik exact hetzelfde.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67661707
bekkenklachten ..ik heb soms echt liggen janken tijdens de zwangerschap ..terwijl ik eigenlijk erg goed tegen pijn kan.. ik kon niet liggen of zitten of staan zonder pijn. Ik ben naar fysio gegaan..daar heeft mevroi aan mn been getrokken en toen was ik er vanaf
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:03:19 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67665625
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef Takkembah het volgende:
Nog ff dit: ik zit nu in week 14 en vind dit echt een kutperiode (zwangervoelen-wise).....

Behalve dat ik sneller vermoeid ben, heb ik nergens last van en heb ik ook nog geen échte buik .... Ik voel ook nog geen plopjes zoals Rocka en dan moet ik nog tot week 20 wachten voor een echo, ter bevestiging.... Iemand tips? Of moet ik niet zeuren? Vind het ook flauw van mezelf, maar aan de andere kant is het fijn om wat te voelen, horen, zien aan mezelf dat ik zwangert ben.

Samenvatting: ik voel me niet zwanger, zeur zeur natuurlijk.....
Ik snap precies wat je bedoeld hoor.Het is een soort van niemandsland, ik zit daar nu ook in. Gelukkig begin ik al wel een begin van een buikje te krijgen, maar zit nog heel erg in het stadium: "is ze nu wéér dikker geworden" ipv dat het er al echt zwanger uitziet

Ikzelf heb bedacht dat ik in die periode idd al een pretecho wil. Bij ons bij het echobureau kun je een 'setje' echo's kopen waarbij je tweemaal in je zwangerschap een echo krijgt. Misschien dat ik dat wel doe als ik het mezelf niet meer voor kan stellen.

Maar ik snap dus wat je bedoelt Het is erg lastig om op die roze wolk te blijven bivakeren als de reden voor de roze wolk niet prominent aanwezig is.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:47:53 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67666585
Ik lag vanmorgen om een uur of 6 wakker te zijn en toen kon ik BEebie heel goed voelen liggen, dankzij een zeer volle blaas, en toen ik zo een beetje aan het aaien/duwen was zei hij ineens *pok* terug. Zo leuk!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:05:07 #258
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67666936
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Rocka, neee, niet van je bekken, maar ik misschien wel van de botjes in je achterwerk? Al zijn dat natuurlijk gewoon uitsteeksels van je bekken
Laat die uitsteekseltjes van mijn bekken nou net gebroken zijn geweest, voor en achterkant en dan scheelt wat vleesch erop hebben wel degelijk zeker bij zitten.
Mama van Isa en Ties
pi_67666991
Bekkenklachten..... Hoe voelen die precies?
Heb vannacht een hele tijd wakker gelegen door een zeurend gevoel op m'n heupen zeg maar. Een goede houding is niet meer te vinden.

Zo, even lekker geklaagd.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:13:26 #260
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67667111
Tja ook dat is weer heel verschillend bij mij is het een oude kwaal (gelukkig nu vrijwel geen last van) maar een wiebelig gevoel in de benen, net of je botten langs elkaar schrapen en een zeurende pijn als je teveel hebt gedaan, bijvoorbeeld geslenterd in de stad, stofzuigen, dweilen noem het maar op, en sommigen hebben het zelfs zonder dat je iets hebt gedaan.
Mama van Isa en Ties
pi_67667312
Bekkenklachten stinken!! Gatver, ik ben er vannacht een paar keer wakker van geworden. Ik had gewoon gisteren niet de Praxis èn de Trendhopper door moeten lopen (en bij Trendhopper ook nog banken testen, hmmmm).

En wat ik erg leuk vond is dat mijn vroeger huisbaas (van 10 jaar geleden) die ik gisteren tegenkwam, zei "wat leuk, je bent zwanger!". Mooie bevestiging dat mijn kwabjes nu echt een babybuik zijn geworden

En omdat ik niks heb met dat buikentopic (ik vind het een vleeskeuring, sorry.....) zet ik mijn kleine man's bunker lekker even hier neer.

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:28:05 #262
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667395
buikje

VLEESKLEURING

ehm vleeskeuring zonder vlees is wel vergezocht Mc
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:29:38 #263
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67667433
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef McLaura het volgende:

En omdat ik niks heb met dat buikentopic (ik vind het een vleeskeuring, sorry.....) zet ik mijn kleine man's bunker lekker even hier neer.

Huh? Wat is het verschil dan? Ik kan me voorstellen dat je het stom vindt en dus zelf er niet aan mee doet. Maar ook showen maar dan in een ander topic, daar zie ik de logica niet van in .

Wel een mooie buik trouwens .
pi_67667443
Beetje laat (alleen internet op m’n werk, vandaar dat ik erg weinig lees en post de laatste maanden), maar toch:

Gefeliciteerd Soepstengel en man met jullie zoontje!
En ook van harte gefeliciteerd met Hannah voor Texelonia en familie natuurlijk!

Nu sta ik bovenaan het lijstje !

Gisteren nog op consultatie geweest en volgens gynaecologe haal ik ook deze keer mijn termijn wel. (1cm opening en voel me prima, baby ligt wel al wat lager)
Nog 1 weekje werken en dan kan ik thuis gaan nestelen

En Takkembah, tussen 12 en 20 weken zit veel tijd, zeker als je weinig last hebt van kwaaltjes. Als je echt graag bevestiging wil, kan je misschien naar je huisarts gaan om de harttoontjes te luisteren? Of is er nog een afspraak met de vk tussendoor (heb geen idee hoe dat gaat in NL, sorry)
Maar het cliché wil ook wel dat de tijd snel(ler) gaat als je zwanger bent en dan zit je gauw aan die volgende echo.

BE, lief hè, zo spelen met je kindje.
pi_67667453
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Dakota het volgende:
buikje

VLEESKLEURING

ehm vleeskeuring zonder vlees is wel vergezocht Mc
Ja, sorry, ik vind het 'die van mij was toen groter/kleiner/ronder/vierkanter'-gehalte in dat topic niet prettig. Het is MIJN buik, en die is uniek
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:35:59 #266
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667573
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:30 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik vind het 'die van mij was toen groter/kleiner/ronder/vierkanter'-gehalte in dat topic niet prettig. Het is MIJN buik, en die is uniek
dat haal ik er niet echt uit..iedereen is trots op zijn UNIEKE buik..dus hier is je buik net zo uniek als in dat topic
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:37:07 #267
223453 Guuzewuus
pi_67667600
En er wordt daar toch ook altijd heel hard gejubeld voor al die mooie buiken .
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:37:27 #268
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67667608
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:35 schreef Dakota het volgende:

[..]

dat haal ik er niet echt uit..iedereen is trots op zijn UNIEKE buik..dus hier is je buik net zo uniek als in dat topic
Wat zij zegt.
Het blijft toch het plaatsen van een foto van je buik? Ik zie het verschil niet zo of dat nou gebeurt in dit draadje of in het andere draadje.

Magoe, whatever floats your boat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:39:38 #269
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67667665
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:37 schreef Guuzewuus het volgende:
En er wordt daar toch ook altijd heel hard gejubeld voor al die mooie buiken .
op de vierkante na, want dan lijkt me dat er iets mis is
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:40:29 #270
223453 Guuzewuus
pi_67667686
-flauw-
pi_67667738
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:39 schreef Dakota het volgende:

[..]

op de vierkante na, want dan lijkt me dat er iets mis is
Mwah, wat allemaal niet kan
pi_67667856
Ik vind dat juist zo'n positief blijmakend topic!

Maar idd, hij mag hier ook wel hoor

Vandaag 13 weken! 't Schiet alweer op. (En toch ook weer niet, ik wil zo graag weten of 't een jongentje of een meisje is en ik ben niet, ik herhaal niet, gezegend met geduld.)

pi_67667913
Ohh Ymme wat verdrietig Hopelijk kun je snel weer terugkomen in dit topic!!!

Texel wat een mooi meissie!!! Ze lijkt heel erg op Noah vind ik
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator vrijdag 3 april 2009 @ 09:50:04 #274
5428 crew  miss_sly
pi_67667941
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch

Sorbootje: pretecho plannen, dan weet je het eerder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:51:11 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67667977
Nou, dan reageer ik ook maar niet op die buik hier, want dan doe ik vast ook mee met die keuring...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')