abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:57:27 #276
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67668139
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:48 schreef Twinkly het volgende:
Ohh Ymme wat verdrietig Hopelijk kun je snel weer terugkomen in dit topic!!!

Texel wat een mooi meissie!!! Ze lijkt heel erg op Noah vind ik
-edit-
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67668172
Miss_sly, ook hier 23 weken inderdaad . Wat gaan we hard .
Die kleine hier was vanmorgen de boel aan het verbouwen, voelde een hoop gepor en gedoe in mn buik, soms zou het wel leuk zijn om even te kunnen spieken wat ze nou allemaal aan het doen zijn daarbinnen .
Fake it till you make it...
pi_67668269
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch

Sorbootje: pretecho plannen, dan weet je het eerder
23 wekeeeeeeeeeeeen!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67668612
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch

Sorbootje: pretecho plannen, dan weet je het eerder
Hihi goed idee, maar dat kan toch pas met een week of zeventien? Mijn 20-weken echo moet al eerder ivm vakantie naar Sardinie ( ), dus dan zou dat wel héél ongeduldig van me zijn... maar ja, ik bén ook ongeduldig...

23 weken, dat schiet mooi op zeg!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:18:51 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67670585
Tex, ik had je foto helemaal gemist! wat een prachtpopje is Hannah zeg je hebt weer een kloon van jezelf gebakken geloof ik moohooi!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:45:55 #281
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67671588
Wat een lekker weer. Ben vanmorgen helemaal naar de groenrijk gegaan op mijn fietsje, weer naar huis. Plantjes geplant, alles mooi geveegd en dan ineens merk je: pppf ik ben 31 weken zwanger, nu ben ik echt moe en heb ik zere benen
Ik kan gewoon niet meer aan één ruk door vanalles doen! Moet nu echt even zitten voordat ik verder kan met het huishouden zeg.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:50:13 #282
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67671748
Heerlijk hè dat weer !!!!

Dat helpt je weer dat roze wolkje op
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:07:07 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67672360
hier vandaag een lekker klusdagje, net het kozijn afgeschuurd, en straks lekker buiten de meubeltjes afschuren.

en beebje is echt zo enorm druk, telkens als ik nu even ga zitten, vrijwel meteen daarna overal schopjes.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67674342
Dames, ik ben jaloers op jullie! Lekker bezig zijn met dit mooie weer. Mij rest weinig anders dan zitten in de zon.
En ik ga zo maar weer naar bed.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:11:35 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_67674410
Hier net op aanraden van de vk toch de fysio maar weer gebeld. Hopelijk heeft ie nog tips want zitten op een gewone harde stoel wordt ook al lastig. Tjemig ik ben pas 16! weken, wat moet dat worden met 30 weken? En ik heb geeneens een oude blessure als oorzaak. Mijn rug is mijn zwakke plek, ja tis te merken ja.
Effe vraagje voor de andere met bekkenklachten. Kunnen schoenen er nog iets aan verzachten? Ik heb mijn echt hoge hakken al aan de kant gegooid, maar om nou alleen nog maar hele platte aan te hebben. Vandaag heb ik dus mijn trouwschoenen (O+) aan, die hebben iets van 2 cm hak en lopen eigenlijk erg lekker. Op slippers kan ik niet lopen, dus daar zul je me niet snel op zien waggelen lopen, maar ben ik nou veroordeeld tot ballerina's en gympen de rest van de tijd?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67675068
Ik heb in het begin van de zwangerschap een paar goede schoenen gekocht van ecco. Niet de mooiste, maar ze lopen heerlijk. Wel een platte hak. Maar misschien is dat wel verstandiger als je bekkenklachten hebt.
pi_67675379
Wel een mooie bunker hoor McLaura!

Takkembah, vervelend is dat he. Je ziet nog niks (of nog niet zoveel) je voelt nog niks....
Ik vind het altijd wel leuk om me in beetje in te lezen op van die week-tot-weekkalenders.
Lezen wat er die week allemaal gebeurt met het kleintje.
Zo krijgt onze baby deze week een nek!
En het is zo groot als een kitkat (en dan niet de chunky versie)

Ik lag vanmorgen nog even in bed, handen op de buik, en toen meende ik beeb te voelen! Echt een stuk of wat keren achter elkaar.....zo leuk!

Qua tillen, en achter een dreumes aanrennen heb ik niet zo veel last. Ik laat wel Meike zoveel mogelijk zelf doen, traplopen, in de autostoel klimmen enz. Kan wel merken dat ik nu veel minder geduld met haar heb als anders.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67676700
Ik heb jeukende boobies!!!! Maar krabben is ook zo maf!! argh

McLaura je vleesch is goedgekeurd mooooiii
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67676895
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb in het begin van de zwangerschap een paar goede schoenen gekocht van ecco. Niet de mooiste, maar ze lopen heerlijk. Wel een platte hak. Maar misschien is dat wel verstandiger als je bekkenklachten hebt.
Ik heb 5 paar ecco's; zaaaaalige schoentjes hoor, allen met een heerlijk voetbed. En ze hebben inderdaad ook wel heel erge modellen ertussen zitten, van die 65+ schoenen, maar ook hele leuke ballerina's en dunne sandaaltjes.

pff wat gaan me de weekjes langzaam zeg, ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
Vrijwel klachteloos, alleen hele zere borsten, gister botste iemand er tegenaan in een winkel
wel fijn dat ik wel iets voel, voor mij een goed teken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67677041
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:23 schreef Poppejans het volgende:
pff wat gaan me de weekjes langzaam zeg, ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
Vrijwel klachteloos, alleen hele zere borsten, gister botste iemand er tegenaan in een winkel
wel fijn dat ik wel iets voel, voor mij een goed teken.
of katten die natuurlijk altijd precies via je tieten op je schoot willen gaan liggen..
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_67677071
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Twinkly het volgende:

[..]

of katten die natuurlijk altijd precies via je tieten op je schoot willen gaan liggen..
Of gewoon óp je tieten willen liggen...
pi_67677210
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Of gewoon óp je tieten willen liggen...
en die van mij heeft dan ook nog de neiging altijd heel hard met z'n poten te leunen, brrr
En dan gooi je ze d'r af en dan krijg je nog commentaar ook! MAUWWWW!!!
pi_67677585
quote:

[..]

Dat mormel van mij (en heet niet voor niks Silly, bleek achteraf) gaat altijd fijn 'trappelen' op mijn voorgevel. Leukkkkkk
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_67677616
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef Twinkly het volgende:

[..]

en die van mij heeft dan ook nog de neiging altijd heel hard met z'n poten te leunen, brrr
En dan gooi je ze d'r af en dan krijg je nog commentaar ook! MAUWWWW!!!
Die van mij (niet Silly, maar haar huisgenoot Roxy) mauwt altijd, maar extra hard (lees : door merg en been) als je haar weg wilt zetten
pi_67677656
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:50 schreef McLaura het volgende:

[..]

Die van mij (niet Silly, maar haar huisgenoot Roxy) mauwt altijd, maar extra hard (lees : door merg en been) als je haar weg wilt zetten
Ff handig : plaatje erbij

Diego hebben we niet meer, die had constant ruzie met Silly en Roxy en woont nu op zichzelf bij een oudere vrouw.
pi_67677760
tongetjes!
en..
katten..............
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:33:20 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67678741
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dames, ik ben jaloers op jullie! Lekker bezig zijn met dit mooie weer. Mij rest weinig anders dan zitten in de zon.
En ik ga zo maar weer naar bed.
heb je geen lekker ligbed zodat je in het zonnetje kunt blijven zitten/liggen?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67679109
Wil jullie bedanken voor de lieve reacties:) erg lief en aardig.
pi_67679490
quote:

[..]

Inderdaad, en dan precies met alle 4 de poten via mn borsten over me heen lopen

Leuke foto's Laura, Obi is een mooierd!
Ik heb een zwarte met witte pootjes en 1 wit wangetje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67680229
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan precies met alle 4 de poten via mn borsten over me heen lopen

Leuke foto's Laura, Obi is een mooierd!
Ik heb een zwarte met witte pootjes en 1 wit wangetje
Obi is inderdaad mooi, en de grootste goedzak die ik ooit heb gezien. Hij heeft grote tanden en meganagels, maar hij weet volgens mij niet eens wat hij ermee kan (behalve eten en aan de stoel krabbelen). Hij weegt 7 kg, dus een Obi die onverwacht bovenop je springt is nooit leuk!

Zwartjes vind ik ook leuk inderdaad, vooral als er - zoals bij die van jou - ook een beetje wit bij zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')