-edit-quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:48 schreef Twinkly het volgende:
Ohh Ymme wat verdrietig![]()
Hopelijk kun je snel weer terugkomen in dit topic!!!
Texel wat een mooi meissie!!! Ze lijkt heel erg op Noah vind ik
23 wekeeeeeeeeeeeen!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch
Sorbootje: pretecho plannen, dan weet je het eerder
Hihi goed idee, maar dat kan toch pas met een week of zeventien? Mijn 20-weken echo moet al eerder ivm vakantie naar Sardinie (quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Hier 23 weken vandaag
Nijna ook dan, toch
Sorbootje: pretecho plannen, dan weet je het eerder
Ik heb 5 paar ecco's; zaaaaalige schoentjes hoor, allen met een heerlijk voetbed. En ze hebben inderdaad ook wel heel erge modellen ertussen zitten, van die 65+ schoenen, maar ook hele leuke ballerina's en dunne sandaaltjes.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb in het begin van de zwangerschap een paar goede schoenen gekocht van ecco. Niet de mooiste, maar ze lopen heerlijk. Wel een platte hak. Maar misschien is dat wel verstandiger als je bekkenklachten hebt.
of katten die natuurlijk altijd precies via je tieten op je schoot willen gaan liggen..quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:23 schreef Poppejans het volgende:
pff wat gaan me de weekjes langzaam zeg, ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
Vrijwel klachteloos, alleen hele zere borsten, gister botste iemand er tegenaan in een winkel![]()
wel fijn dat ik wel iets voel, voor mij een goed teken.
Of gewoon óp je tieten willen liggen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Twinkly het volgende:
[..]
of katten die natuurlijk altijd precies via je tieten op je schoot willen gaan liggen..
en die van mij heeft dan ook nog de neiging altijd heel hard met z'n poten te leunen, brrrquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Of gewoon óp je tieten willen liggen...
Dat mormel van mij (en heet niet voor niks Silly, bleek achteraf) gaat altijd fijn 'trappelen' op mijn voorgevel. Leukkkkkkquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Twinkly het volgende:
[..]
of katten die natuurlijk altijd precies via je tieten op je schoot willen gaan liggen..
Die van mij (niet Silly, maar haar huisgenoot Roxy) mauwt altijd, maar extra hard (lees : door merg en been) als je haar weg wilt zettenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef Twinkly het volgende:
[..]
en die van mij heeft dan ook nog de neiging altijd heel hard met z'n poten te leunen, brrr
En dan gooi je ze d'r af en dan krijg je nog commentaar ook! MAUWWWW!!!
Ff handig : plaatje erbijquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Die van mij (niet Silly, maar haar huisgenoot Roxy) mauwt altijd, maar extra hard (lees : door merg en been) als je haar weg wilt zetten
heb je geen lekker ligbed zodat je in het zonnetje kunt blijven zitten/liggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dames, ik ben jaloers op jullie! Lekker bezig zijn met dit mooie weer. Mij rest weinig anders dan zitten in de zon.
En ik ga zo maar weer naar bed.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Obi is inderdaad mooi, en de grootste goedzak die ik ooit heb gezien. Hij heeft grote tanden en meganagels, maar hij weet volgens mij niet eens wat hij ermee kan (behalve eten en aan de stoel krabbelen). Hij weegt 7 kg, dus een Obi die onverwacht bovenop je springt is nooit leuk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan precies met alle 4 de poten via mn borsten over me heen lopen
Leuke foto's Laura, Obi is een mooierd!
Ik heb een zwarte met witte pootjes en 1 wit wangetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |