Click! Leuke film was datquote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi weer, dus vanavond weer rennen in het park.
Hij heeft hem verneuktquote:
In je dromen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik het tegen jou heb? En daarbij ben ik al mod
Wat is er toch emt die smiliequote:
Nee, dan gaan alle newbies hem ook gebruiken.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:43 schreef Gupje het volgende:
En hij moet toegevoegd worden aan de standaard smiley
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan gaan alle newbies hem ook gebruiken.
Les 2: Niet altijdquote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Les 1: Jitzzzze heeft altijd gelijk.
Ik weet niet wat ik aan moet vandaagquote:
Gewoon naakt en dan insmeren met bakboter. Blijf je wel warmquote:Op woensdag 1 april 2009 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet vandaaghet is zulk lekker weer, maar altijd als ik dan spontaan iets zomers aan trek is het opeens koud buiten..
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gewoon naakt en dan insmeren met bakboter. Blijf je wel warm
Morgen, BTtjequote:
Bakboterquote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gewoon naakt en dan insmeren met bakboter. Blijf je wel warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Broekpaling is ontmaagd, wisten jullie dat al?Trapte ik daar toch bijna in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heldquote:Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner
Uitgegeven: 1 april 2009 09:45
Laatst gewijzigd: 1 april 2009 09:45
DEN HAAG - Minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) heeft vrijdag tijdens de ministerraad met een 1 aprilgrap een aantal collega's bij de neus genomen.
De CDA-bewindsman wees hen erop dat een aantal ministers regelmatig 's nachts werkt en dat de Arbeidsinspectie bestuurlijke boetes dreigde op te leggen.
Hij deed daarom een voorstel om de werk- en rusttijden van ministers en staatssecretarissen te regelen, aldus een woordvoerder van Donner woensdag na een bericht in De Telegraaf.
Volgens Donner zouden ministers en staatssecretarissen maximaal zeven dagen per week 24 uur per dag mogen werken. Ook zouden bepaalde momenten tijdens debatten in de Tweede Kamer als rusttijd aangemerkt kunnen worden.
Een aantal bewindspersonen ging serieus op het voorstel in, maar de zegsman wilde niet zeggen wie dat waren.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Broekpaling is ontmaagd, wisten jullie dat al?Dat zijn geen leuke grapjes, Florian_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Morgen, Bolletjequote:
Oh, sorryquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke grapjes, Florian_
Ben geen bakker.quote:
Ik heb net even zes kilometers gerend.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi weer, dus vanavond weer rennen in het park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |