Click! Leuke film was datquote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi weer, dus vanavond weer rennen in het park.
Hij heeft hem verneuktquote:
In je dromen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik het tegen jou heb? En daarbij ben ik al mod
Wat is er toch emt die smiliequote:
Nee, dan gaan alle newbies hem ook gebruiken.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:43 schreef Gupje het volgende:
En hij moet toegevoegd worden aan de standaard smiley
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan gaan alle newbies hem ook gebruiken.
Les 2: Niet altijdquote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Les 1: Jitzzzze heeft altijd gelijk.
Ik weet niet wat ik aan moet vandaagquote:
Gewoon naakt en dan insmeren met bakboter. Blijf je wel warmquote:Op woensdag 1 april 2009 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet vandaaghet is zulk lekker weer, maar altijd als ik dan spontaan iets zomers aan trek is het opeens koud buiten..
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gewoon naakt en dan insmeren met bakboter. Blijf je wel warm
Morgen, BTtjequote:
Bakboterquote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gewoon naakt en dan insmeren met bakboter. Blijf je wel warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Broekpaling is ontmaagd, wisten jullie dat al?Trapte ik daar toch bijna in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heldquote:Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner
Uitgegeven: 1 april 2009 09:45
Laatst gewijzigd: 1 april 2009 09:45
DEN HAAG - Minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) heeft vrijdag tijdens de ministerraad met een 1 aprilgrap een aantal collega's bij de neus genomen.
De CDA-bewindsman wees hen erop dat een aantal ministers regelmatig 's nachts werkt en dat de Arbeidsinspectie bestuurlijke boetes dreigde op te leggen.
Hij deed daarom een voorstel om de werk- en rusttijden van ministers en staatssecretarissen te regelen, aldus een woordvoerder van Donner woensdag na een bericht in De Telegraaf.
Volgens Donner zouden ministers en staatssecretarissen maximaal zeven dagen per week 24 uur per dag mogen werken. Ook zouden bepaalde momenten tijdens debatten in de Tweede Kamer als rusttijd aangemerkt kunnen worden.
Een aantal bewindspersonen ging serieus op het voorstel in, maar de zegsman wilde niet zeggen wie dat waren.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Broekpaling is ontmaagd, wisten jullie dat al?Dat zijn geen leuke grapjes, Florian_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Morgen, Bolletjequote:
Oh, sorryquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke grapjes, Florian_
Ben geen bakker.quote:
Ik heb net even zes kilometers gerend.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi weer, dus vanavond weer rennen in het park.
Ik moet marslopen gaan oefenenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb net even zes kilometers gerend.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef BobbyB het volgende:
Krentenbol. is mod!PUB SC [3480] - Paris Hilton naakt! :DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ladingetjes hebben ze bij de Ikea.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat dekt de volledige lading. Of moet ik ladingtje zeggen
Gecondoleerd.quote:
Ja nogal. Eerst een uur zonder rugzak van 20 kilo, en daarna metquote:
Doei BTquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja nogal. Eerst een uur zonder rugzak van 20 kilo, en daarna met
Daar zijn de auto's toch voor uitgevonden?
Dat wordt echt lachenquote:Friese sporten kaatsen en 'fierljeppen' op de Wii
Uitgegeven: 31 maart 2009 17:54
Laatst gewijzigd: 31 maart 2009 17:53
LEEUWARDEN - Gamestudio Grendel Games ontwikkelt een gameversie van de Friese sporten fierljeppen (polsstokspringen) en kaatsen voor de Nintendo Wii.
Dat zei eigenaar Tim Laning van Grendel Games dinsdag. Volgens hem kunnen rond kerst de spellen in de winkel liggen.
De games zullen ook in het Fries gespeeld kunnen worden. De provincie Friesland zal daarom financieel bijdragen. Zowel de provincie als Grendel Games wil het bedrag nog niet noemen.
Fierljepstok
Grendel Games bestudeert momenteel nog alle mogelijkheden. ''Een echte fierljepstok (polsstok) bij het spel is geen onrealistische gedachte.''
Ik was het niet, ik lag te slapenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:15 schreef Florian_ het volgende:
Ik zag vanochtend een 'nordic walker'. Een vent van in de 50 met een trainingspak uit de jaren '90, een hoofdbandje en een bril. Ik heb hem toen stiekem binnensmonds uitgelachen! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:15 schreef dagdag het volgende:
zoals jullie net gezien hebben, hebben paar users hier pm gehad.
bij deze wil ik aandacht vragen voor een nieuwe service
de dagdag pm
waarin informatie staat
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:15 schreef dagdag het volgende:
zoals jullie net gezien hebben, hebben paar users hier pm gehad.
bij deze wil ik aandacht vragen voor een nieuwe service
de dagdag pm
waarin informatie staat
Dat zeg ikquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan hoor je niet bij het dagdag comité [ afbeelding ]
Zat hier op te wachtenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hahaha, sukkel. Jij hoort niet bij ons clubje
Daar ben ik trots opquote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
totdat iemand de inkopper van gayclubje maakt
Regel 1: Gupje is baasquote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt dus een nog kanslozer leven dan ik
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
PUB SC [3480] - Paris Hilton naakt! :D
[ afbeelding ]
Vuige ONZ'erquote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef Cybey het volgende:
Ik heb nu ook een PM! Nu hoor ik erbij?
Vermoed dat het een andere is die jullie hebben gekregen
Regel 2: Maar niet als BobbyB er is.quote:
Regel 4: Maar niet als BobbyB er is.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Regel 3: Dat maakt Gupje zelf nog wel uit [ afbeelding ]
Toen ik bij de landmacht wilde, was de rugzak nog 35 kilo...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja nogal. Eerst een uur zonder rugzak van 20 kilo, en daarna met
Daar zijn de auto's toch voor uitgevonden?
Was ik maar zo stoerquote:Op woensdag 1 april 2009 11:28 schreef Cybey het volgende:
Chuck Norris doet het met 150 kilo
Alsof ik jouw goedkeuring daarvoor nodig hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |