Ik dacht dat ik de enige was die het niet snaptequote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef PieterBas het volgende:
Wat is dat eigenlijk met dat ei-ei-ei.. 1 april grap.. of is de paashaas een paar weken te vroeg in Nederland
Er schijnen bij Bootje en mij in de regio een paar eieren verstopt te zijn..quote:Op woensdag 1 april 2009 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Bravebart het volgende:
Lapo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ei-ei-ei.nl gaat er ook al overquote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er schijnen bij Bootje en mij in de regio een paar eieren verstopt te zijn..
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Bravebart het volgende:
Lapo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan we de hele dag flauw doen?
Ik zou eigenlijk gewoon alle meetings moeten cancelen![]()
Dat is het dusquote:
Neuh, ik ben de rest van de dag niet aanwezigquote:Op woensdag 1 april 2009 09:52 schreef denB het volgende:
[..]
Gaan we de hele dag flauw doen?
Ik zou eigenlijk gewoon alle meetings moeten cancelen![]()
Is gisteren mijn mailbox al uitgegaanquote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou een zeer boze mail gaan sturen dat je hier niet van gediend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings a bell Piet?
[ Bericht 3% gewijzigd door Bootje84 op 01-04-2009 10:01:16 ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Idd, heb medelijden met zequote:Op woensdag 1 april 2009 09:57 schreef jna het volgende:
Zouden de receptionisten van artis en blijdorp al zelfmoord hebben gepleegd?
Volgens mij nemen ze daar gewoon niet op vandaagquote:Op woensdag 1 april 2009 09:57 schreef jna het volgende:
Zouden de receptionisten van artis en blijdorp al zelfmoord hebben gepleegd?
Nicequote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
TT
[..]
Is gisteren mijn mailbox al uitgegaan![]()
En Daph, ik voel me kut omdat ik een cactus in mn keel heb. Ten minste, zo voelt het aan..
[ afbeelding ] Rings a bell Piet?
Oi oi, ziek aan het worden?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
TT
[..]
En Daph, ik voel me kut omdat ik een cactus in mn keel heb. Ten minste, zo voelt het aan..
[ afbeelding ] Rings a bell Piet?
daar gaat je grapquote:Op woensdag 1 april 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze daar gewoon niet op vandaag
Scuzi!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:59 schreef Milou__ het volgende:
Mogen die plaatjes in een spoiler aub![]()
[..]
Gister lekker je kamer geverfd
hahaha nee zou de verf toch sparen totdat jij ging verhuizenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:59 schreef Milou__ het volgende:
Mogen die plaatjes in een spoiler aub![]()
[..]
Gister lekker je kamer geverfd
Of ze verbinden alles door met pieterburenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze daar gewoon niet op vandaag
Heb er al 5 dagen last van. Sinds zaterdag zat het al te zeuren, vanaf zondag was het echt niet tof meer...quote:
*aai* dropjes sabbelen? Honing in de thee? Voorraad hoestdrank ingeslagen?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb er al 5 dagen last van. Sinds zaterdag zat het al te zeuren, vanaf zondag was het echt niet tof meer...
Spanksquote:
Kan ook jaquote:Op woensdag 1 april 2009 10:01 schreef jna het volgende:
[..]
hahaha nee zou de verf toch sparen totdat jij ging verhuizen
ooh niet handig!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
KUT ik ben vergeten de brief te schrijven voor de medezeggenschapsraad
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
TT
[..]
En Daph, ik voel me kut omdat ik een cactus in mn keel heb. Ten minste, zo voelt het aan..Ik heb geen flauw idee waar dat zou moeten zijn.. Rabobank WestlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings a bell Piet?
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Moet morgen voor half 10 's ochtends af zijn, maar ik moet vandaag mijn kamer opruimen + overloop inrichten en dat kost me wel de hele avond denk ikquote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh niet handig!
Echt te laat of kan het nog snel?
Je hebt nu de hele dag tochquote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet morgen voor half 10 's ochtends af zijn, maar ik moet vandaag mijn kamer opruimen + overloop inrichten en dat kost me wel de hele avond denk ik
Mijn klieren zijn opgezwollen. Ik weet niet wat het precies is. Mn moeder had er ook al last van gehad. Praten doet zelfs pijn, wat voor mij echt een ramp is. Ik zit mezelf soms op te vreten... Kuchen doet bijvoorbeeld geen pijn, maar bij niezen zak ik door de grond van de pijn. Slikken doet inmiddels iets minder pijn als gisteren maar nog steeds niet pijnloos..quote:Op woensdag 1 april 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai* dropjes sabbelen? Honing in de thee? Voorraad hoestdrank ingeslagen?
Oei! das beetje blondquote:Op woensdag 1 april 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
KUT ik ben vergeten de brief te schrijven voor de medezeggenschapsraad
dat wordt krapquote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet morgen voor half 10 's ochtends af zijn, maar ik moet vandaag mijn kamer opruimen + overloop inrichten en dat kost me wel de hele avond denk ik
Belangrijke dingen eerst!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil me daar niet mee bezig houdenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef jna het volgende:
[..]
heb jij al een woord bedacht voor wat jij doet?
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar dat zou moeten zijn.. Rabobank Westland
Aha.. Daar kom ik niet vaak langs.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=51.978323,4.267826&spn=0.000572,0.001202&t=h&z=20
Rotonde in De Lier...
Heb je btw niet meegedaan met de Powned actie Piet? 3 mnd Pimp Abo..?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aha.. Daar kom ik niet vaak langs.
Behalve dat ik nu op kantoor zit en wel een klusje hebquote:
De Lier.. woonde een meisje waar ik een tijdje een crush op hadquote:Op woensdag 1 april 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=51.978323,4.267826&spn=0.000572,0.001202&t=h&z=20
Rotonde in De Lier...
Nee, moet ook eerlijk zeggen dat ik niks met PowNed hebquote:Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je btw niet meegedaan met de Powned actie Piet? 3 mnd Pimp Abo..?
Als je klieren opgezwollen zijn houdt dat in principe in dat je lichaam zich aan het verdedigen is tegen een bacterie, ontsteking o.i.d... Ik ben ook een keer bij de dokter geweest, toen was mijn oorlelletje ontstoken en had ik ook van die dikke klieren. Dat was normaal zei ze omdat je witte bloedlichaampjes vechten met de infectie enzo. Verder weet ik het eigenlijk ook niet, maar misschien heb je een keelontsteking? Als je last hebt van je keel en je klieren zijn opgezwollen.. Mja ik ben geen dokter dus ik weet het nietquote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn klieren zijn opgezwollen. Ik weet niet wat het precies is. Mn moeder had er ook al last van gehad. Praten doet zelfs pijn, wat voor mij echt een ramp is. Ik zit mezelf soms op te vreten... Kuchen doet bijvoorbeeld geen pijn, maar bij niezen zak ik door de grond van de pijn. Slikken doet inmiddels iets minder pijn als gisteren maar nog steeds niet pijnloos..
[..]
Oei! das beetje blond
Naam?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De Lier.. woonde een meisje waar ik een tijdje een crush op had
Ik vind het wel wat hebben. Beetje trappen tegen de schenen van de gevestigde orde.. (Volgens mij begin ik linkse boomknuffelaarstaal uit te kramenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, moet ook eerlijk zeggen dat ik niks met PowNed heb
Het zal best zoiets zijn inderdaad. Al is het gruwelijk irritant. Doet soms echt pijn. Eten/drinken is dan geen pretje. Je mag wel een keer doktertje met mij spelen hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je klieren opgezwollen zijn houdt dat in principe in dat je lichaam zich aan het verdedigen is tegen een bacterie, ontsteking o.i.d... Ik ben ook een keer bij de dokter geweest, toen was mijn oorlelletje ontstoken en had ik ook van die dikke klieren. Dat was normaal zei ze omdat je witte bloedlichaampjes vechten met de infectie enzo. Verder weet ik het eigenlijk ook niet, maar misschien heb je een keelontsteking? Als je last hebt van je keel en je klieren zijn opgezwollen.. Mja ik ben geen dokter dus ik weet het niet
Ja dat is wel blond jaIk hoop nu stiekem dat de vergadering niet doorgaat
.
Dokter Daphquote:Op woensdag 1 april 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je klieren opgezwollen zijn houdt dat in principe in dat je lichaam zich aan het verdedigen is tegen een bacterie, ontsteking o.i.d... Ik ben ook een keer bij de dokter geweest, toen was mijn oorlelletje ontstoken en had ik ook van die dikke klieren. Dat was normaal zei ze omdat je witte bloedlichaampjes vechten met de infectie enzo. Verder weet ik het eigenlijk ook niet, maar misschien heb je een keelontsteking? Als je last hebt van je keel en je klieren zijn opgezwollen.. Mja ik ben geen dokter dus ik weet het niet
Ja dat is wel blond jaIk hoop nu stiekem dat de vergadering niet doorgaat
.
Doktertje spelen? Waar moet ik je op onderzoeken dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Naam?
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Beetje trappen tegen de schenen van de gevestigde orde.. (Volgens mij begin ik linkse boomknuffelaarstaal uit te kramen)
[..]
Het zal best zoiets zijn inderdaad. Al is het gruwelijk irritant. Doet soms echt pijn. Eten/drinken is dan geen pretje. Je mag wel een keer doktertje met mij spelen hoor![]()
2 Fingers? Make it 3quote:Op woensdag 1 april 2009 10:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doktertje spelen? Waar moet ik je op onderzoeken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
3x 500mg paracetamol innemen en gaan slapenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
Het zal best zoiets zijn inderdaad. Al is het gruwelijk irritant. Doet soms echt pijn. Eten/drinken is dan geen pretje. Je mag wel een keer doktertje met mij spelen hoor![]()
Dat de meeste nieuwsprogramma op de publieke zenders een neiging hebben naar links, dat ga ik ook niet ontkennen.. maar zo rechts als bijvoorbeeld het Amerikaanse Fox.. moet het absoluut niet worden.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Beetje trappen tegen de schenen van de gevestigde orde.. (Volgens mij begin ik linkse boomknuffelaarstaal uit te kramen)
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
2 Fingers? Make it 3
Road TripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een paracetamol ingenomen gisteren maar het werkte niet. Ik neem zelden pijnstillers, zodat ik er niet immuun voor word, maar blijkbaar valt deze pijn niet te verzachten ofzo. Dat heb je ook bij sommige andere pijnen.. Die zijn niet te bestrijden..quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef denB het volgende:
[..]
3x 500mg paracetamol innemen en gaan slapen![]()
Keelpijn is ook een vervelende pijnquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een paracetamol ingenomen gisteren maar het werkte niet. Ik neem zelden pijnstillers, zodat ik er niet immuun voor word, maar blijkbaar valt deze pijn niet te verzachten ofzo. Dat heb je ook bij sommige andere pijnen.. Die zijn niet te bestrijden..
Ja, thuis heb ik een lading trachitol (quote:
Zegt me niks, maar mocht ik keelpijn krijgen dan zal ik dat onthoudenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, thuis heb ik een lading trachitol () liggen, dat helpt meestal wel de keelpijn te verzachten.. en is gewoon bij een drogist te halen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg
Leer spaties gebruiken!
Ik heb sennheiser SX300 ||quote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef denB het volgende:
Neee!! Mn in-ear is aan de linkerkant kapot (kabelbreuk) Dat is al de 3 in 2jaar tijd
Tijd om van merk te wisselen
Iemand nog een idee voor een redelijk goede, niet te duur (30euriesmax) in-ear oordoppen?
Allebei nietquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef Piles het volgende:
[..]
En je zou aan het werk gaanOf ben je je brief aan het maken?
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef Bootje84 het volgende:Dan vraag je er ook om..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo Hostiquote:
Hij heeft 2 poezenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yo PB. Ik heb een kater, en jij?
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Allebei niet. Ik heb geen zin in mijn klusje, mja dat komt ook doordat ik weet dat als ik ermee klaar ben dat ik geen werk meer heb. Mja, ik ga zo toch maar aan de slag, dan kan ik daarna mijn uren wel op "geen werk" zetten
welk merk had je?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef denB het volgende:
Neee!! Mn in-ear is aan de linkerkant kapot (kabelbreuk) Dat is al de 3 in 2jaar tijd
Tijd om van merk te wisselen
Iemand nog een idee voor een redelijk goede, niet te duur (30euriesmax) in-ear oordoppen?
Klinkt bekendquote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen zinGedachten dwalen steeds af, dus concentreren om wat te gaan doen lukt niet erg
En ik word elke keer uitgelogd
En dat is een andere topic dan dit?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we een topic maken met stagiair(e)s die zich vervelen
Ja, ga 'm nog ff uitleggenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat is een andere topic dan dit?
Oja, dit topic is voor stagiairs en scholierenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
ik voel me kut omdat ik een cactus in mn keel heb. Ten minste, zo voelt het aan..quote:
quote:
Ja, en al die irritante scholieren hierquote:Op woensdag 1 april 2009 11:29 schreef Milou__ het volgende:
Oja, dit topic is voor stagiairs en scholieren
Of klagen over andere stagiair(e)squote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik morgen niet meer gewenstquote:Op woensdag 1 april 2009 11:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oja, dit topic is voor stagiairs en scholieren
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Gupje het volgende:
Hahahah jullie dachten dat ik niet zou komen he....
Dat was mijn 1 april grap [ afbeelding ]
Grappig he...![]()
![]()
ja, echte aanwinstenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moet je aan onze visie-rijke mod's vragen![]()
[..]
Ja, we hebben er paar nieuwe bij, leuk hè
Dus dan moet ik straks in WGR SC of KLB SC gaan zitten..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moet je aan onze visie-rijke mod's vragen![]()
hahahhahaquote:Op woensdag 1 april 2009 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was het doel van de nieuwe opzet, dus ik hoop dat die blauwe er blij mee zijn
Ik heb je sowieso nog nooit gezien hierquote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Gupje het volgende:
Hahahah jullie dachten dat ik niet zou komen he....
Dat was mijn 1 april grap [ afbeelding ]
Grappig he...![]()
![]()
Er is ook een "Geen reet te doen op je werk"-SC geloof ikquote:Op woensdag 1 april 2009 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus dan moet ik straks in WGR SC of KLB SC gaan zitten..Oh wacht ik moet gewoon hard aan het werk
Jij hebt je credits hier al verdiend! Jij mag blijvenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen niet meer gewenst
quote:
Wat zijn we weer lief hèquote:Op woensdag 1 april 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb je sowieso nog nooit gezien hier
Dat klinkt een stuk positiever dan 'meubilair'quote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij hebt je credits hier al verdiend! Jij mag blijven
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb je sowieso nog nooit gezien hier
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is ook een "Geen reet te doen op je werk"-SC geloof ikMaar dat 2e is een beter idee
Ga ik dat toch gewoon doenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is ook een "Geen reet te doen op je werk"-SC geloof ikMaar dat 2e is een beter idee
GEEN PANIEK, GEEN PANIEKquote:Op woensdag 1 april 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:
School en stage SC #919 - FEIT: LAPO's zijn traag in FIPO's FunkyHomosapien 31-03-2009 22:08 posts Onvolledig topic
Oh, die noob heeft zelf een topic geopendquote:Op woensdag 1 april 2009 11:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*komt gillend weer aanrennen en ploft hijgend en piepend op stoel*
Geen paniek??
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, die noob heeft zelf een topic geopend
Opgelost
Dat weet ik eigenlijk niet helemaal.. omdat ze eigenlijk iemand met meer ervaring zochten.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, die noob heeft zelf een topic geopend
Opgelost
En ik maar denken dat ik gek werdquote:
Spannendquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet helemaal.. omdat ze eigenlijk iemand met meer ervaring zochten.
Dus het is heel erg spannend. Wat ik wel weet dat ik morgen start als junior product manager.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gek werd"1 post, waarom de rest niet, #$%$%#"
![]()
Ja, wat ik wel weet.. dat ik tussen de consultants en de ontwikkelaars van de applicatie terecht ga komen.quote:
Stats zijn awesome, gisteren meegedan met een pubquiz, ga vanaf nu daar ook stats van bijhoudenquote:
Nou, bij mij nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Meneer Zaagmans kwam voorbij, hij heeft de week weer doormidden gezaagd
Ik heb helemaal geen schoenen aan..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef eer-ik het volgende:
HE PB, JE VETER ZIT LOSS1!11~11!!`~!!`1~!
wHAHAHAHAahahahAHAHAHHWHEwHEwhEWHe
Dan heb je helemaal een stats-heldquote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef Piles het volgende:
eer-ik
[..]
Oh ja, bedenk me net dat ik nog dagcijfers per reeks zou makenBinnenkort eens doen
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Houniet het volgende:
WEEKEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
en volgende week ook vrij
bekhouwe jong!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Houniet het volgende:
WEEKEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
en volgende week ook vrij
Kut, pwned.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen aan..
Maar ik keek tochquote:
Ja.. maar euh ik moet alles nog presenteren en verslagen makenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij mag niet zeuren, nog 2,5 week, dan ben je klaar tot september
Toch?
Ik ga waarschijnlijk weer naar arnhem. jullie?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:21 schreef Houniet het volgende:
[Centraal] Koninginnenacht / dag - Waar vier jij het?
Ik mag dan wel twee weken vakantie hebben, maar ik heb ook nog zat te doenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja.. maar euh ik moet alles nog presenteren en verslagen maken
Volgens mij klopt het zoquote:Dagtotaal StageSC 31 maart 2009 (top 20)
173 Psychonikeo
153 eer-ik
125 Bravebart
124 Piles
96 jna
95 FunkyHomosapien
80 Daph_
74 Milou__
58 PieterBas
34 Luctor.et.Emergo
31 The_Dean
19 Dark_Angelus
16 GlowMouse
15 drumstickNL
13 denB
13 Gupje
11 Yesse
6 HostiMeister
6 Puala
5 jslavenburg
Hier in de city.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk weer naar arnhem. jullie?
aai.gifquote:Op woensdag 1 april 2009 12:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte KoninginneNACH en dat is in Den Haag natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk Den Haag.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte KoninginneNACH en dat is in Den Haag natuurlijk
Oh jaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:24 schreef Milou__ het volgende:
Zal wel hier op het dorp worden, maar niet echt bijzonderquote:Op woensdag 1 april 2009 12:21 schreef Houniet het volgende:
hebben ze een fancy fair?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja[ afbeelding ]
[..]
Zal wel hier op het dorp worden, maar niet echt bijzonder
quote:
Als je FF gebruikt wel..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:29 schreef jna het volgende:
weet iemand hoe je video's kan downloaden van uitzendinggemist en ook van www.zie.nl?
Jaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:29 schreef jna het volgende:
weet iemand hoe je video's kan downloaden van uitzendinggemist en ook van www.zie.nl?
het is 1 filmpjequote:Op woensdag 1 april 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja
WM RecorderMaar die is best goed beveiligd om illegaal te gebruiken
Als het er een paar zijn wil ik die ook wel ff voor je doen
Ik ben in London met Koninginnedagquote:Op woensdag 1 april 2009 12:21 schreef Houniet het volgende:
Queensday.. Alleen dan op een andere dagquote:
Moet het eigenlijk nu hebben ivm stage. Weet je nog een ander gratis programma?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
PM 'm maar ff, dan download ik hem vanavond
Nee maar daar mis ik niks aan hoorquote:
Nee, zo eigenlijk even nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:40 schreef jna het volgende:
[..]
Moet het eigenlijk nu hebben ivm stage. Weet je nog een ander gratis programma?
Voor IE niet.quote:
quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil er ook nog steeds een keer naartoe, is al iets van 15 jaar geleden
Deed jij nou ook mee met de marikenloop?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Daph_ het volgende:
Téring! Er zijn al 35.000 aanmeldingen voor de Dam tot Damloop
Ja daar ga ik ook aan meedoen..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deed jij nou ook mee met de marikenloop?
Oké nicequote:
Wij welquote:Op woensdag 1 april 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
Moet je vrijdag voetballen Milou____________________ ? Wij niet iig. Tweede week al niet.
21quote:
Wie was er eerder?quote:
Wat is dat nou weer voor tijdquote:Op woensdag 1 april 2009 12:50 schreef Milou__ het volgende:
Wij welOm 22:00
![]()
in duiven
![]()
Hele avond naar de klote omdat je voor de tijd ook weinig kan doen
Wat lief dat je aan me dachtquote:Op woensdag 1 april 2009 12:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh nee er stond vanmorgen een advertentie in de krantToen dacht ik er opeens aan
2200 vind ik wel lekker hoor. Kan ik mooi werken tot 2100, daarna lekker ballen.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij welOm 22:00
![]()
in duiven
![]()
Hele avond naar de klote omdat je voor de tijd ook weinig kan doen
Ik heb een keer landelijk model gestaan voor een Lego Advertentiequote:Op woensdag 1 april 2009 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
21![]()
Heb toen met Milky Way en Lego een keer een prijsvraag gewonnen, en toen mochten we met z'n 4en naar Legoland Engeland
Zelf nog een dag bijgeboekt, om Londen in te gaan. Wat een avontuur was dat toen, voor mensen die amper buiten Nederland op vakantie gingen
Was jij eerst?quote:
Ja hequote:
Ik vind het vervelend. Ga liever eerst ballen en daarna ff wat drinken in de stad ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 12:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
2200 vind ik wel lekker hoor. Kan ik mooi werken tot 2100, daarna lekker ballen.
Lego FTWquote:Op woensdag 1 april 2009 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
21![]()
Heb toen met Milky Way en Lego een keer een prijsvraag gewonnen, en toen mochten we met z'n 4en naar Legoland Engeland
Zelf nog een dag bijgeboekt, om Londen in te gaan. Wat een avontuur was dat toen, voor mensen die amper buiten Nederland op vakantie gingen
Ik zaterdags pas om 1000quote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind het vervelend. Ga liever eerst ballen en daarna ff wat drinken in de stad ofzo![]()
Dat kan nu niet want ik moet zaterdag gewoon weer om 0700 werken
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:54 schreef Piles het volgende:
Wat dacht je TIM-846, ik gebruik de StageSC-TT
Ik ben verkoper.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is beter.
Wat voor werk doe je dan?
Ik nietquote:Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef jna het volgende:
Je zet je kip in de vitrine
Wie maakt de tekst af...
We misten je alquote:
Osdrop Possequote:Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Wie maakt de tekst af...
quote:
Een souteneur is een pooier, en die schooier maakt het mooierquote:Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Wie maakt de tekst af...
osdorpquote:Op woensdag 1 april 2009 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
Wie maakt de tekst af...
quote:
inderdaad, vanaf hier neem ik het wel over.quote:
Als Piles het fundament is.. ik de inventaris.. wat is Nico dan wel nietquote:
De houtworm waar je nooit vanaf komt?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als Piles het fundament is.. ik de inventaris.. wat is Nico dan wel niet
Ik ben gekquote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rik de brommerrijder?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
http://www.bestweekever.tv/2009/03/26/50-animals-who-hate-baths/![]()
lamzakkenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen schijnen dat niet te begrijpen
Digital Art #1quote:
dit heeft veel met elkaar te maken.quote:
Brokkenpiloot?quote:
gewoon een piloot dus.quote:
3FM-titel was puur toevalquote:Op woensdag 1 april 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Oh, persoon met kaart zat niet op haar plek. Even wachten dan maar..
Veel plezierquote:
Lang vluggertjequote:Op woensdag 1 april 2009 13:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
hang je do-not-disturb bordje dan op
Maar ik was wel eerderquote:Op woensdag 1 april 2009 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
3FM-titel was puur toeval
Dus jullie zijn allebei onorigineel![]()
Ik zie je dan wel ff verschijnen als je wil ballenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Milou__ het volgende:
Ga liever eerst ballen en daarna ff wat drinken in de stad ofzo![]()
Een flinke aantal natte poezenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zie je dan wel ff verschijnen als je wil ballen
Zeggen Nico en JNA even niks, gaan jullie beginnenquote:
huh wat?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zeggen Nico en JNA even niks, gaan jullie beginnen
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus jij bent sneller onorigineel, wat jij wil
Da's niet erg aardigquote:Op woensdag 1 april 2009 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik verwachtte een "slet genaaid, beurs weg", maar het valt weer mee![]()
fout maar goudquote:Op woensdag 1 april 2009 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Op het gebied van foute opmerkingen bedoel ik
jij bent echt wel origineel hoor... luister maar niet naar die stommerd!quote:
goed verhaalquote:Op woensdag 1 april 2009 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahaha, gisteren uitgeweest met een meid, beetje gehangen in verschillende kroegen, shotjes gedaan enzo. Dus daarna breng ik haar naar huis wil ze onderweg naar even in het speeltuintje bij haar op de hoek gaan kloten. Dronken als ik ben stem ik toe, dus wij daar hangen, ik breng haar naar huis en val om half 6 in slaap. Fast forward naar een half uur geleden. Ik wil met mijn brakke kop wat ontbijt scoren dus ga op zoek naar mijn portemonnee. Kwijt. Kut. Hele slaapkamer ondersteboven gehaald. Bedenk me dat ik onderweg naar de winkel ff kan nadenken en dat ik wel wat kratjes voor ontbijt kan wisselen. Ik zeg tegen de meid waarmee ik gisteren was dat ik naar de winkel ben en mijn portemonnee kwijt ben.
Kom ik terug en zij vertelt dat ze hem gevonden heeft bij het speeltuintje
Heb je wel gescoord?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahaha, gisteren uitgeweest met een meid, beetje gehangen in verschillende kroegen, shotjes gedaan enzo. Dus daarna breng ik haar naar huis wil ze onderweg naar even in het speeltuintje bij haar op de hoek gaan kloten. Dronken als ik ben stem ik toe, dus wij daar hangen, ik breng haar naar huis en val om half 6 in slaap. Fast forward naar een half uur geleden. Ik wil met mijn brakke kop wat ontbijt scoren dus ga op zoek naar mijn portemonnee. Kwijt. Kut. Hele slaapkamer ondersteboven gehaald. Bedenk me dat ik onderweg naar de winkel ff kan nadenken en dat ik wel wat kratjes voor ontbijt kan wisselen. Ik zeg tegen de meid waarmee ik gisteren was dat ik naar de winkel ben en mijn portemonnee kwijt ben.
Dat is netjes van haarquote:Op woensdag 1 april 2009 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
fout maar goud
[..]
jij bent echt wel origineel hoor... luister maar niet naar die stommerd!
quote:
aai_Piles.gifquote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zo gingen die topics toch? Dat bedoelde ik
[..]
Nee, dat blijkt![]()
quote:
af en toe kan dat bestquote:Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat moet je eigenlijk bij Daph doen, die is ook verdrietig![]()
![]()
Soms is het trouwens wel heerlijk om tegen bijna iedereen onaardig te zijn![]()
Nou echt gelukkig ben ik nog niet hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
af en toe kan dat best
En daph had ik al weer gelukkig gemaakt hoor
samengeperste ham?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ook lekkerTenzij je van die samengeperste ham hebt
Hoop dat je ze nog terug kan vinden danquote:
Daar wil ik ook best wel mijn best voor doen, maar dat mag nietquote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou echt gelukkig ben ik nog niet hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |