Zelfs, zelfs..... als zou de vergelijking enigszins opgaan (wat ik overigens ten zeerste bestrijd) , was die smerigheid dan wel zo nodig? Heb je geen smaak? Er zijn voor mij nu eenmaal grenzen, en die had ik eerder duidelijk bij je aangegeven....quote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben daar een beetje besodemieterd! Ik heb onderbouwd aangegeven waarom ik tot die uitspraken kom. Als je excuses wil dan moet je aantonen dat ik fout zit.
Het lijkt er echter meer op dat je geen verweer hebt en met een smoesje jezelf er vanaf wil maken.
En ook die van mij.quote:Op maandag 6 april 2009 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk staatje
[ afbeelding ]
Bevestigd weer mijn weerzin tegen VVD'ers
Blijkbaar is het nodig om een extremer voorbeeld erbij te pakken om het een en ander duidelijk te maken, aangezien het in 40 topics nog niet gelukt is door die ontwijkende antwoorden van jou kant.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfs, zelfs..... als zou de vergelijking enigszins opgaan (wat ik overigens ten zeerste bestrijd) , was die smerigheid dan wel zo nodig? Heb je geen smaak? Er zijn voor mij nu eenmaal grenzen, en die had ik eerder duidelijk bij je aangegeven....
Ik had eerder fel bezwaar gemaakt en je opgeroepen dit niet meer te doen. Nooit was je tot een excuus geneigd. Nee, je probeert het gewoon nog een keer, gewoon er nog een keer met de zelfde shit erover heen walsen Dat getuigt van geen enkel je respect bij je.
Felle meningsverschillen: geen probleem. Daar voeren we een debat voor. Dat houdt voor mij op, als er geen basisrespect meer kan worden opbracht.
Het bevestigt weer mijn beeld over de domheid van vragenstellers. Onverantwoord met spaargeld omgaan... Wat is dat nu weer voor een vage vraag...?quote:Op maandag 6 april 2009 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk staatje
[ afbeelding ]
Bevestigd weer mijn weerzin tegen VVD'ers
Ik heb mijn vergelijking onderbouwd. Daar mag jij het oneens mee zijn. Als je mij daar van weet te overtuigen krijg je zelfs een excuus. Maar ik meen oprecht terecht die vergelijking te trekken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat houdt voor mij op, als er geen basisrespect meer kan worden opbracht.
Inderdaad, daarnaast mensen zetten toch vrijwillig hun geld op dat soort banken, alsof dit jaar pas bekend werd dat er onverantwoord mee omgegaan werd, maarjah een beetje kritisch zijn is de mensen vreemd. Ik zou liever zien dat de AFM vervolgt wordt, wegens het niet informeren van burgers.quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het bevestigt weer mijn beeld over de domheid van vragenstellers. Onverantwoord met spaargeld omgaan... Wat is dat nu weer voor een vage vraag...?
Deel ik niet met je. Ik vind Echtgaaf tot nu toe overtuigender met zijn punt dat het de spuigaten is uitgelopen met die topsalarissen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef SchoppenKoning het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om een extremer voorbeeld erbij te pakken om het een en ander duidelijk te maken, aangezien het in 40 topics nog niet gelukt is door die ontwijkende antwoorden van jou kant.
Ik geef hem volstrekt gelijk dat hij DS4 boycot. Het getuigt niet echt van smaak als je een discussie met nazivergelijkingen moet winnen. Als advocaat moet je dan toch achter je oren gaan krabben.quote:Het jammere alleen, is dat dit jou nu weer het excuus geeft om verontwaardigd te reageren op de vorm van de post en waardoor je het uiteindelijke onderwerp weer kunt negeren.
Er zullen genoeg mensen zijn die alles eerlijk willen delen met iedereen die meer heeft dan hun. Dat maakt het nog niet sociaal, moreel of een goed idee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef poepa het volgende:
Ik geloof oprecht dat hij met zijn mening een groot deel van de bevolking achter zich heeft.
Ga toch weg. EG zelf schuwt ook de nazivergelijkingen ook niet als het er op aan komt, dus het is gewoon een gevalletje pot-ketel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef poepa het volgende:
[..]
Deel ik niet met je. Ik vind Echtgaaf tot nu toe overtuigender met zijn punt dat het de spuigaten is uitgelopen met die topsalarissen.
Ik geloof oprecht dat hij met zijn mening een groot deel van de bevolking achter zich heeft.
[..]
Ik geef hem volstrekt gelijk dat hij DS4 boycot. Het getuigt niet echt van smaak als je een discussie met nazivergelijkingen moet winnen. Als advocaat moet je dan toch achter je oren gaan krabben.
Ja en? Niemand dwingt je in zee te gaan met bedrijven die zo handelen, dat is toch gewoon lekker de vrije keus die je zelf hebt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef poepa het volgende:
Deel ik niet met je. Ik vind Echtgaaf tot nu toe overtuigender met zijn punt dat het de spuigaten is uitgelopen met die topsalarissen.
Doe eens onderbouwen. EG weigert dat al 40 afleveringen nl.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef poepa het volgende:
Ik vind Echtgaaf tot nu toe overtuigender met zijn punt dat het de spuigaten is uitgelopen met die topsalarissen.
Want? Omdat jij dat ook vindt?quote:Ik geloof oprecht dat hij met zijn mening een groot deel van de bevolking achter zich heeft.
Het punt is alleen dat ik geen Nazivergelijking heb gemaakt. EG claimde dat een volkswoede per definitie de schuld moet zijn van degene op wie de woede zich richt. Daarop heb ik als duidelijk voorbeeld van een situatie waarbij dat niet het geval is (en een duidelijk voorbeeld is per definitie iets in de geschiedenis met een zeer vervelende achtergrond, maar dat doet niets af aan het voorbeeld) het antisemitisme in de crisisjaren en ook de aanwakkering daarvan door de Nazi's, die de Jodenhaat gewoon hebben gebruikt voor hun politieke doelen, met als voorlopig dieptepunt de kristallnach (waar een deel van de bevolking vrijwillig aan meedeed), genoemd.quote:Het getuigt niet echt van smaak als je een discussie met nazivergelijkingen moet winnen.
Zou het een kloon van EG zijn denk je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:59 schreef DS4 het volgende:
PS
Poepa, ben jij familie van EG? Dat draadje over CDA-VVD-PVV... als ik jouw naam er niet voor had zien staan zou ik zweren dat EG het geschreven had.
Familie van/ kloon van....DS4?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef raptorix het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij DS4, het is natuurlijk ook heel makkelijk te verkopen dat topbankiers met hun enorme bonussen de schuld zijn van de crisis, beetje zelfde mensen die de wapenindustrie de schuld geven als een peuter zich door het hoofd schiet met een rondslingerend pistool.
Taalgebruik, onderwerpkeuze, mening... er kan zo "EchtGaaf" voor staan.quote:
Onderbouw dat eens.quote:
Daarin staat geen onderbouwing van jouw stelling.quote:
Naziquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daarin staat geen onderbouwing van jouw stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |