MBOquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jij hoort niet op een studentenavond want je bent maar een MBO'ertje
Fiddlersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Woon jij bij die kerk daar. Die ene pub op die hoek
Ook wel is geweest.
![]()
Ja, daarom. Zal echt wennen zijn voor haar.quote:
quote:
Die is op.quote:
bierfiets tuigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
Het duurde even maar swarmahoer heeft op de 13de pagina van vorige SC ook eindelijk een rijdende bar geplaatst. HIHIHI
Dat geloof ik best. Ben je daar wel op bezoek geweest?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zal echt wennen zijn voor haar.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
Je hoeft me trouwens niet te missen want ik ben unbanned.![]()
Op dat fietscafe wat ik postte zaten tenminste lekkere wijven.quote:
Die vent met dat tijger-velletje ziet er verdacht uitquote:
Hihiquote:
Maar dit heb ik geschreven toen je gebanned was.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nu je toch bezig bent. Plaats is wat notes van me?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
kijk nog even naar mijn kwaliteitspostdoorslotje
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
Jeetje. Ik krijg helemaal een warm gevoel van binnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Maar dit heb ik geschreven toen je gebanned was.
Ja, paar keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ben je daar wel op bezoek geweest?
HEUY SWARMA, kan jij in ruil voor een van mijn positieve noten een gifje in de titel plaatsen? Zodatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
kijk nog even naar mijn kwaliteitspostdoorslotje
Mieters!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje. Ik krijg helemaal een warm gevoel van binnen.
Krentenbol PMen en zeggen dat ze lief is. Doet ze het vast wel voor.quote:
Fietscafe...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op dat fietscafe wat ik postte zaten tenminste lekkere wijven.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters!
En dan heb ik mijn handen nog thuis. Hihi!
Goaf! Ow, daarvan wist ik het dus, van Vegas.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, paar keer.Goed excuus natuurlijk om daar heen te gaan
Vorig jaar april hebben we daar een tour gedaan naar Vegas, en San Fransisco, en met de kerst nog in Vegas geweest.
Ik heb wel koude vingers.quote:
Gaan we dan met de karaokebus die altijd bij het plein staat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietscafe...![]()
God verhoede dat ik daar ooit op te zien ben.
kan ik niet, kan sowieso niet volgens mijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY SWARMA, kan jij in ruil voor een van mijn positieve noten een gifje in de titel plaatsen? Zodatook daadwerkelijk een
is.
Liegebeest!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Maar dit heb ik geschreven toen je gebanned was.
Denk Nimwegen, maar weet nog niet zeker. Zaterdag is er een open dag dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel koude vingers.
*hint hint
Weet je al hoe je het met school doet?
het was de 7e paginaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
Het duurde even maar swarmahoer heeft op de 13de pagina van vorige SC ook eindelijk een rijdende bar geplaatst. HIHIHI
Sweet Jesus on a bicycle, karaoke...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we dan met de karaokebus die altijd bij het plein staat?
Laat Ief daar snel is wat aan doen dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan ik niet, kan sowieso niet volgens mij
Nouhouw, verpesteraar!quote:
goede keusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Denk Nimwegen, maar weet nog niet zeker. Zaterdag is er een open dag dus ik ben benieuwd.
Facking super mega fantastico geniaal.quote:
Kom je ook nog naar de open dag van Amsterdam en Leiden? Dan kunnen we daten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Denk Nimwegen, maar weet nog niet zeker. Zaterdag is er een open dag dus ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sweet Jesus on a bicycle, karaoke...![]()
Het antwoord is dus nee
2,5 jaar, maar ja, daar is ze dus ongeveer de helft van weg geweestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf! Ow, daarvan wist ik het dus, van Vegas.
Hoelang hebben jullie een relatie? Ik kan me voorstellen dat het toch niet niks is om elkaar zo'n lange tijd te moeten missen.
DAAR STAAT DUS HELEMAAL NIKS HE!quote:
Nee.quote:
Leuk! Is dat niet datzelfde waar Hoogstaande heen gaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Facking super mega fantastico geniaal.![]()
20 juni zie ik ze weer.Met Korn, Slipknot en Lamb of God.
Wat schattig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2,5 jaar, maar ja, daar is ze dus ongeveer de helft van weg geweest![]()
No clue.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk! Is dat niet datzelfde waar Hoogstaande heen gaat?
Jaja, maar dan moet ik nog wel schaatsen kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Daar kwamen mn klasgenoten mee, of ik mee wilde bowlen.
2 keer bowlen per jaar is dodelijk.
Schaatsen !
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat schattig!
En dan zo straks weer helemaal opnieuw verliefd als jullie weer constant bij elkaar kan zijn.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja ik ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaja, maar dan moet ik nog wel schaatsen kopen.
*jaloers isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het wel jaVond het toen ook erg fijn toen ze weer even in Nederland was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik dan wel foto's van je maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook...
Huurschaatsen zijnen
en
en
en
en
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*jaloers is
Geniet ervan!Whehe dat hoop ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, nu ga ik echt slapen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat hoop ik ook niet voor je!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe dat hoop ik niet
Maar goed, nu ga ik echt slapen
Dan maak ik ook foto's van jequote:
daar woon ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
Swarma, jij zit ook in Nijmegen he? Wat doe je?
Van je?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maak ik ook foto's van je
quote:
Ik zei iig geen jouwwwwwwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Van je?
Van jou!
Maar ik doe het met mijn superdeluxemegaflexe spiegelreflex.
Veel plezier nog met je topic!quote:
Veel plezier nog met je topic!quote:
ZOMGquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg, misschien zie ik je weleens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar woon ikstudeer ergens anders
Waar dan?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar woon ikstudeer ergens anders
Ze komt alleen maar voor mij. Hihiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
smart ass, welke studie(s) wil je gaan bekijken?
wat doe jij danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, misschien zie ik je weleens.
Ik probeer je op stang te jagen.quote:
breda, momenteel 2 dagen per weekquote:
woon jij ook in nijmegen danquote:
Smart_ass is een poepje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
EN HET LUKT JE AARDIG!!!1quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer je op stang te jagen.
Nee, maar dat weet zij niet!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Smart_ass is een poepje.
Hihiih. Diarreetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rechten in Nimwegen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Smart_ass is een poepje.
En jij een stuk kontkorst lief bruin aarshaartje van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Wij hebben elkaar al lang voor dat internetontmaagd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik iedereen eraan herinneren dat ik de internetverkering ben van SA.
BWHEHEHE ZOTHEID VERTOONT JALOERS INTERNETVRIENDJES GEDRAG!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
Kut, je hebt me!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar al lang voor dat internetontmaagd.
Doe toch maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kut, je hebt me!
Ik kan nu geen opmerking maken die ik eigenlijk wou plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
2 keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
Stop eens met collectief op mijn foto fappen/squirten!
Een netwerk-kabel in je anus steken en kijken hoeveel gigabytes je er in en uit kan laten gaan ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kut, je hebt me!
Ik kan nu geen opmerking maken die ik eigenlijk wou plaatsen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe toch maar.Nee, dat kan ik niet maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed dat je het zegt!quote:
Die kloon moet ik nog steeds aanmaken.
Zatheid is (C) bij Zotheid!Hihi!quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WTF DUDE? Je bent ziek!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een netwerk-kabel in je anus steken en kijken hoeveel gigabytes je er in en uit kan laten gaan ?
Hihi, let's datequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel schattig heur.![]()
Het was maar een ideetjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
Maar goed, ik sta nog steeds naakt in de badkamer. Ik ga douchen!
Een fijne avond en nacht!![]()
Niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het was maar een ideetje![]()
Hoeveel pintjes heb jij ondertussen op ?
Geyl he.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Geen zeepjes laten vallen voor je je webcam hebt uitgezet
De kasteman!quote:
Heeheehee...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij staat sowieso uit. Of er zitten stiekem mensen een of andere overheidsorganisatie mee te kijken.
NOUHOUW!!!111quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:12 schreef Krentenbol. het volgende:
Dus Zotheid heeft verkering met SilentAlarm?
Heey daar heb je de kast-gast, nu in politie-pakje !quote:
Moet dat per sé?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
Stop eens met collectief op mijn foto fappen/squirten!
Ga je ook je haar föhnen in de douche?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
En nu ga ik de douche aanzetten. Ik hoop dat ik geen schok krijg van de laptop.
Zo wel, RIP!
JOAH!quote:
Nee, wel met m'n elektrische tandenborstel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je ook je haar föhnen in de douche?![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
Godver, nu moet ik echt weg anders slaap ik vannacht weer te weinig.
Dag iedereen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Gast, hoe kan je nou smsen met een ouwe tandeborstelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JOAH!
Maar dat streepje (hihi, streepje) krijg ik nooit omlaag.
-----------------------
[..]
Nee, wel met m'n elektrische tandenborstel!
En met m'n oude was ik veel aan het smsen onder de douche.
quote:
En jij was erbij betrokken!?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:17 schreef behangplakker het volgende:
Verdomme, schietpartij in RaalteDat ins ons kleine gehuchtje.
McFearlessquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, wat heb ik jullie gemist.
Vooral andersom, die avatar!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
Wat hij zegt !quote:
Welkom terug ! Kusje ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
Ik wil wel een kusje.quote:
Geen idee, ik zit al een aantal maanden niet meer op school.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is t met de studie fearless? beetje kunnen leren
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef McFearless het volgende:
je wilde een ban ivm studie tochquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit al een aantal maanden niet meer op school.
Dude..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
nergens voor nodig idd....
Weinig nuttigs.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Wat heb je in de tussentijd allemaal gedaan?
Dat werd er van gemaakt ja, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je wilde een ban ivm studie tochof
Jij altijdquote:
Emobui en te veel gezopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom ging je op zo'n vage manier?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Emobui en te veel gezopen.Was ook vrij nieuw voor mij.
En terechtquote:
Wil erover vertellen? Dat mag best bij mij in R&P.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bedankjes (voor het niet shredderen van je account) kunnen via de PM of openbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Rot op met je wervingsactiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wil erover vertellen? Dat mag best bij mij in R&P.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zit je arm er nog aan ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bedankt, alles en iedereen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bedankjes (voor het niet shredderen van je account) kunnen via de PM of openbaar.
R&P, dat is toch die plaats waar je met je 83 klonen vrij spel hebt en iedereen er nog serieus op in gaat ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:42 schreef Krentenbol. het volgende:
Trusten.quote:
Vier hechtingen rechts en zeven links.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dusss, nog hechtingen nodig gehad of was de schade te overzien?
Ach schatjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Vier hechtingen rechts en zeven links.
"Ik kom de komende tijd niet meer op FOK!"quote:Op woensdag 1 april 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ach schatjeen we hebben allemaal wel eens een emobui.
Blijkt mijn school morgen dicht te zijn ha ha ha haquote:Op woensdag 1 april 2009 00:00 schreef McFearless het volgende:
1 APRIL!1!!!!!111!11
Nieuwe maand, nieuwe kansen.
Precies jaquote:Op woensdag 1 april 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
"Ik kom de komende tijd niet meer op FOK!"
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
And then I saw her face, now I'm a believer
Nee ik want ik ben jariiiiiiiiiiiigquote:Op woensdag 1 april 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, ik wil user van april worden.
Anderhalf week is een tijd.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
"Ik kom de komende tijd niet meer op FOK!"
Dat nummer is zo simpel, maar toch vrij sterk. Waarschijnlijk is dat de kracht ervan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
And then I saw her face, now I'm a believer
Van wie?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
En niemand houdt van mij?
wanneerquote:Op woensdag 1 april 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik want ik ben jariiiiiiiiiiiig
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou van je, met heeeeeeeeeel mn hart.
[ afbeelding ]
Hehe die onderste.quote:
quote:
deze opmerking was geen goede zetquote:Op woensdag 1 april 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat heeft ze in haar oor? Zo'n telefoon headset?
hoe kom je daar aanquote:
En in d'r neus dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat heeft ze in haar oor? Zo'n telefoon headset?
mn andere zusje wil ik in dr geheel graag terug naar de winkel brengenquote:Op woensdag 1 april 2009 00:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Terugzetten in de winkel bedoel je?![]()
Heb je de kassabon nog?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
deze opmerking was geen goede zet
neem je hem nog terug?
Daughters'R'Usquote:Op woensdag 1 april 2009 00:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mn andere zusje wil ik in dr geheel graag terug naar de winkel brengenweet alleen niet waar ze vandaan komt
is een note ook goed?quote:
Congrats!quote:Op woensdag 1 april 2009 00:46 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wilde altijd al een topickiller maken
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
Oops, I did it again, killed the topic.
Ik ga maar slapen denk ikwelterusten
![]()
!
Bwhehehe, gewonnen!quote:Op woensdag 1 april 2009 02:29 schreef Syb-rund. het volgende:
http://beunhaas.mybrute.com/ ik wil knokken met klb-ers
Dan ben je blijquote:Op woensdag 1 april 2009 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
Kom ik gisteravond uit de Maffe Bijenkorf () lopen, staat Nicolette van Dam in eens naast me.
Sta ik later op de avond na Ché - part 1 () met mijn lieve vriendin
op de tram te wachten, staat Ersin van De Jakhalzen ineens naast me
Blijkt dat die 3 straten bij me vandaan woont
Onverkapt; kijk mij eens stoer zijn post
Kwam je thuis, wilde je je vriendin neuqen, lag Elisha Cuthbert daar ineens die ook mee wilde doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
Kom ik gisteravond uit de Maffe Bijenkorf () lopen, staat Nicolette van Dam in eens naast me.
Sta ik later op de avond na Ché - part 1 () met mijn lieve vriendin
op de tram te wachten, staat Ersin van De Jakhalzen ineens naast me
Blijkt dat die 3 straten bij me vandaan woont
Onverkapt; kijk mij eens stoer zijn post
Dit lag in zijn bedquote:Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kwam je thuis, wilde je je vriendin neuqen, lag Elisha Cuthbert daar ineens die ook mee wilde doen.
Nee, dat gebeurde niet. En die zou ik sowieso mijn bed uit trappenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kwam je thuis, wilde je je vriendin neuqen, lag Elisha Cuthbert daar ineens die ook mee wilde doen.
Nee, jij was ook nergens te bekennen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dit lag in zijn bed [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben jij eenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, dat gebeurde niet. En die zou ik sowieso mijn bed uit trappen
geslapenwel, wel super kut gedroomdquote:
ik werk vandaag bij een buitenlandse vrouw, die snappen dat toch nietquote:Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ben je al voorbereid voor 1 april
Of ze Powned je het hardstquote:Op woensdag 1 april 2009 08:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik werk vandaag bij een buitenlandse vrouw, die snappen dat toch niet
dus zal wellicht meevallen
Wat heb je gedroomd dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:29 schreef liiszle het volgende:
geslapenwel, wel super kut gedroomd![]()
jij ?
De eerste collega die vandaag een 1 april grap met me (probeert) uit te halen hoek ik neer. De tweede, derde en vierde die dat doen waarschijnlijk ook...quote:
Nee ik lag opquote:Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jij was ook nergens te bekennen.
Ik Pwn hier iedereenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
De eerste collega die vandaag een 1 april grap met me (probeert) uit te halen hoek ik neer. De tweede, derde en vierde die dat doen waarschijnlijk ook...
Wat een grafhekel heb ik aan deze dag.
dan zou ik er hartelijk om lachenquote:
Wat is die cybey ook een kutuser zegquote:Op woensdag 1 april 2009 08:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee ik lag op [ afbeelding ]
1 April, Kikker in je bil! [ afbeelding ]
ik werd op een haar na dood gereden, maar t peerd waar ik op reed, wat vroegaaaaah mijn paardje was, was wel doodquote:Op woensdag 1 april 2009 08:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat heb je gedroomd dan?
Heb wel goed geslapen eigenlijk. Gisteravond naar een voorstelling van Ernst van der Pasch geweest
Wat nu weer danquote:Op woensdag 1 april 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is die cybey ook een kutuser zeg
Je peerd remlofquote:Op woensdag 1 april 2009 08:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik werd op een haar na dood gereden, maar t peerd waar ik op reed, wat vroegaaaaah mijn paardje was, was wel dooden t was niet eens mijn schuld
tevens regende het in mn droom.
was t leuk?
nee. dit was meer Bioquote:
Wow, rare droom idd...quote:Op woensdag 1 april 2009 08:34 schreef liiszle het volgende:
ik werd op een haar na dood gereden, maar t peerd waar ik op reed, wat vroegaaaaah mijn paardje was, was wel dooden t was niet eens mijn schuld
tevens regende het in mn droom.
was t leuk?
dús je hebt dr van genotenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:36 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wow, rare droom idd...
De voorstelling was wel gaaf
Ik vind Ernst altijd een van de meest ondergewaardeerde Nederlandse caberatiers.
Niemand kan wat goed bij jou doen...quote:Op woensdag 1 april 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je hebt het nu al verpest voor vandaag
Maar de dag is nog maar net begonnenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, je hebt het nu al verpest voor vandaag
Mensen flink Pwnenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef Cybey het volgende:
Ik wil liiszle terug!
Gaat iemand nog wat boeiends doen vandaag?
1 aprilquote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef BobbyB het volgende:
Kreeg net een PM van krentenbol dat er achter de schermen besloten is de SC na dit deel te sluiten.
Geen idee, we moeten maar wachten tot 1 van de mods/FA's het komt bevestigenquote:
Geloof er geen ruk vanquote:Op woensdag 1 april 2009 09:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, we moeten maar wachten tot 1 van de mods/FA's het komt bevestigen
Koop een brilquote:Op woensdag 1 april 2009 09:32 schreef BobbyB het volgende:
Oja, en mogen de mensen die in deze dikke mist zonder verlichting rijden en dan tegen mij gaan lopen toeteren en groot licht maken omdat ik ze niet zie heel snel dood gaan.
Wat een mist wel vanochtendquote:Op woensdag 1 april 2009 09:32 schreef BobbyB het volgende:
Oja, en mogen de mensen die in deze dikke mist zonder verlichting rijden en dan tegen mij gaan lopen toeteren en groot licht maken omdat ik ze niet zie heel snel dood gaan.
Ja, dat zal veel helpenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Omdat het 1 april is.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een geile dingen zeg!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Omdat het 1 april is.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een collega van me zag gisteren het weerbericht en regelde snel een vrije dag voor vandaag. Die heeft zichzelf mooi gepwndquote:
Dus raampje open, vangrail vastpakken en rijden maarquote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat zal veel helpenHier op het industrieterrein zie je gewoon helemaal niks op het moment. Ik zie nu het bedrijf naast ons amper
Zoiets jaquote:Op woensdag 1 april 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus raampje open, vangrail vastpakken en rijden maar
Shay Larenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:44 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat een geile dingen zeg!
Zit op het werk!
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:48 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB nerd. Ik druk dit topic aan *PLOF*, allemaal tieten op m'n beeldscherm. Dat terwijl er net een vrouwelijke collega langsloopt
Heul niets mis met tieten op je scherm...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:48 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB nerd. Ik druk dit topic aan *PLOF*, allemaal tieten op m'n beeldscherm. Dat terwijl er net een vrouwelijke collega langsloopt
Dat moet haast welquote:Op woensdag 1 april 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
Ik mag toch echt hopen dat dit een 1 april grap is.
Ambtenaren voortaan vrij baan in de spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |