quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het erg is dat je niet goed bij je collega's ligt. Misschien moet je een andere job gaan zoeken ?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:54 schreef PDOA het volgende:
Je kent ze wel: van die popi-Jopie figuren die denken dat ze altijd grappig of gevat uit de hoek moeten komen en elke dag wel iets ongelofelijks meemaken. Ze lopen ook graag de hele dag door het gebouw en zijn iedereens vriend. Zo één die 's ochtends al om 7 uur op zijn plek zit, en wanneer andere mensen rond half 9 binnen komen lopen de eeuwenoude grap 'Goeiemiddag! Ja, ik was alweer vroeg uit de veren! Het zweet staat alweer op mijn rug!!' moeten maken, elke dag weer. Voor de mensen die Debiteuren/Crediteuren van Jiskefet kennen: van die Storm-types.
Vervelende mensen zijn dat.
Ondanks het niet samenvatten van de klacht, klacht gegrond!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:54 schreef PDOA het volgende:
Zo één die 's ochtends al om 7 uur op zijn plek zit, en wanneer andere mensen rond half 9 binnen komen lopen de eeuwenoude grap 'Goeiemiddag!
Vervelende mensen zijn dat.
En je werkt met z'n 2-en zeker AHASHHAhshAkshAHshashaiso LOGLFLLFLOLquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Gupje het volgende:
Hier op het werk hebben we er 3 [ afbeelding ]
Noem je dat humor?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef AryaMehr het volgende:
Kut klacht. Zulk soort mensen brengen tenminste nog een beetje leven in de brouwerij, of je er nou van houdt ofniet. Ik heb iniedergeval liever dit soort ''popi-jopie mensen'' dan van die chagrijnige idioten zonder enig humor.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
Uitgeslapen? Dan kan je je bed verkopen
AHAHAHAHAHAHHAH!!!!!9999!!!9!!99!9!!!!!9!!9!9!!!!!9999!!!!99!!!!999!!88!!8!!!
Nep! De 8 en de 9en zitten niet dichtbij het uitroepteken!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
Uitgeslapen? Dan kan je je bed verkopen
AHAHAHAHAHAHHAH!!!!!9999!!!9!!99!9!!!!!9!!9!9!!!!!9999!!!!99!!!!999!!88!!8!!!
spontaniteit?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
TS is jaloers omdat hij niet zo spontaan is als zijn collega's.
arme ts, wil je erover praten dat je zo'n loser bent?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het erg is dat je niet goed bij je collega's ligt. Misschien moet je een andere job gaan zoeken ?
of die popi-jopiesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef PDOA het volgende:
Ik zie alweer dat de helft die hier reageert nog nooit een kantoorgebouw van binnen heeft gezien, laat staan er ooit heeft gewerkt.
Tja het is vervelend als collegas van je wel kunnen lachen met andere collegas terwijl jij in je eentje boos achter je bureau zit. Sommige vinden je appart, ze vinden je uiteraard aardig maarja de frustraties zijn er wel. Gelukkig word je op fok altijd geholpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef PDOA het volgende:
Ik zie alweer dat de helft die hier reageert nog nooit een kantoorgebouw van binnen heeft gezien, laat staan er ooit heeft gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |