Moch ja, wij krijgen ook de spaarpunten van de DE van moeders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, had niks anders te klagen vandaag
swarma reactiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
kwiwi topic
misschien had je ze beter in stapeltjes van 50 ofzo kunnen tellen, had het niet overnieuw gemoeten
Ik zou het normaal niet zo erg vinden, maar je doet het gewoon om die spaarpunten te bemachtigen en niet om haarquote:
eerst tel je 10 x 50, dan gooi je ze op een hoopquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
swarma reactie
Ja achteraf gezien was dat slimmer geweest maar ik dacht dus zo.... als ik ze nu per 500 tel kan ik ze op het einde snel optellen en hoef ik niet +/- 70 stapeltjes van 50 weer te tellen
Jaja rustig. Donderdag ga ik 'm kopenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil wel een beschuitje met je eten kopje thee met je drinken kwiwi
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel beter CaptainCookie
Ze hebben ook Cookiedoosjes in dat zelfde thema trouwens
En dan helemaal uit hun dak gaan als ze iets kunnen inruilen omdat het zo voordelig isquote:Op woensdag 1 april 2009 00:09 schreef star_gazer het volgende:
Mensen die in spaarpunt-acties trappen
Maakt niet uit, ze hebben cookiedoosjesquote:Op woensdag 1 april 2009 00:16 schreef J.Herrer het volgende:
Oh ja TS, pass me je foto want ik kan niet op je fobo kijken
Nee sorry heb ze allemaal zelf nodig voor dat theedingquote:Op woensdag 1 april 2009 00:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]![]()
Als je nog wat punten over hebt...
Waar je dan alsnog voor moet betalenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:17 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Voor 1000 euro aan koffie zuipen voor een theepot
Kap eens met kwiwi bashen zeg.quote:
Hoax. In '45 aten ze alleen tulpenbollen en dronken ze koude thee.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef Afwazig het volgende:
Mijn moeder heeft ook echt moeilijk veel van die dingen. Volgens mij spaart ze die punten al sinds de bevrijding in '45.
Koude thee van DEquote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Hoax. In '45 aten ze alleen tulpenbollen en dronken ze koude thee.
Zou je denken?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Kap eens met kwiwi bashen zeg.
Been there, done that.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
. Ze laat je toch niet in haar broekje.
quote:
Nee, dat doe ik gewoon niet. Een beetje fatsoen ja!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeg 't maar hoor. Dit topic is tevens het "klap uit de school over kwiwi topic".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stef Stuntpiloot zaait paniek in het kippenhok. Stef stunt en stuitert en duikt maar raak. Kun jij jouw kippen beschermen tegen Stef en zijn stuiterende stuntvliegtuig?
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik gewoon niet. Een beetje fatsoen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor je PM. Erg vermakelijk!
.
Dacht ik ook. Voor meer filmpjes moet je maar even op msn komen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]Bedankt voor je PM. Erg vermakelijk!
.
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]Bedankt voor je PM. Erg vermakelijk!
.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Jullie (en vooral jij) zijn gewoon jaloers dat ik wel punten heb voor een mooie theekan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |