Willems als in Frederik Willems, als in mijn adoptierenner?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef wimderon het volgende:
Dit lijkt me een simpel dealtje voor de koplopers: Pozzato de rit en Willems het klassement.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Willems als in Frederik Willems, als in mijn adoptierenner?
Yeps.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Willems als in Frederik Willems, als in mijn adoptierenner?
Ze hebben zich beter laten zien dan QSquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Silence nu eigenlijk gedaan vandaag? Ze hebben attent gereden, dat zeker, maar nu rijden ze alweer achter de feiten aan.
Ik vond: Willems en Leukemans waren de beste mannen in de Brabantse Pijl nog wel wat ergerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts: de AGR ligt Gilbert het best en Pozzato na Boonen de beste in de E3
Chauvinist...
Gilbert krijgt altijd een Rebellin, Cunego of Valverde in z'n wiel, die rijdt ie er nooit af.
En Pozzato was minimaal Boonen z'n evenknie, zoniet beter.
Pozzato gaf zelf aan dat Boonen de sterkste in koers was en hij zelf aan z'n limiet zat in het wiel van Boonen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef Tommeke het volgende:
En Pozzato was minimaal Boonen z'n evenknie, zoniet beter.
Dat kwam natuurlijk mede omdat hij op alle hellingen van zover moest komen en daardoor veel meer krachten verspilde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pozzato gaf zelf aan dat Boonen de sterkste in koers was en hij zelf aan z'n limiet zat in het wiel van Boonen.
Pozzato zegt toch zelf dat Boonen voor hem de beste was, dat zal dan wel zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk mede omdat hij op alle hellingen van zover moest komen en daardoor veel meer krachten verspilde.
Maar wie zegt dat Boonen ook niet aan zijn limiet zat? Dan zaten ze hoogstens beide aan de limiet. Zegt nog weinig over wie de sterkste was.
Hij zegt er toch bij dat dat misschien een beetje chauvinistisch is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond: Willems en Leukemans waren de beste mannen in de Brabantse Pijl nog wel wat erger
Rabobank CT doet mee met de Joeri Adams, Theo Bos, Sergej Fuchs, Tejay van Garderen, Michel Kreder, Steven Kruijswijk, Thomas Rabou en Dennis van Winden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef franklop het volgende:
wie reden er bij Rabo CT?
Overigens hoop ik voor Pozzato dat ie niet tevroeg piekt..
Bos tegen Petacchiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Rabobank CT doet mee met de Joeri Adams, Theo Bos, Sergej Fuchs, Tejay van Garderen, Michel Kreder, Steven Kruijswijk, Thomas Rabou en Dennis van Winden.
Oei dat is wel een leuke inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Bos tegen PetacchiMorgen is de rit zo vlak als een birljarttafel en 160 km, ben benieuwd hoe ver hij geraakt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef maril het volgende:
tvp
Nuttige tvpquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:04 schreef maril het volgende:
Ohh ik vind dat zo.n kutfilmpje die bij de VRT, ik heb medelijden met dat hondje.
Nee, Quick-Step trok wat door in en na de afdaling van de Kemmel, met o.a. Devolder en Boonen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef marcodej het volgende:
Weer aangestoken door Rabo? Zie die nu op kop sleuren met een mannetje of 4.
Die proberen natuurlijk wat goed te maken op gisterenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, Quick-Step trok wat door in en na de afdaling van de Kemmel, met o.a. Devolder en Boonen.
Grappig idd. Het zou me overigens nog niet eens verbazen als dat waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:58 schreef Dpadnul het volgende:
Met name het armstrong verhaal is erg tof.
http://www.cyclingnews.co(...)r09/apr01newsspecial
Ken je Mattia Gavazzi niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef franklop het volgende:van Bos, (al moet ik zeggen dat ik nummer 4 tot en met 10 niet ken
)
als je alleen de klassiekers en de Tour als het wielrennen ziet dan kan ik me voorstellen dat je de nr 4-10 niet kentquote:Op woensdag 1 april 2009 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ken je Mattia Gavazzi niet?Heeft dit seizoen nota bene de al 5 zeges geboekt in massasprints en moet alleen Cavendish voorlopig voorlaten in de zegestand van 2009.
Ook Siedler is vrij bekend. Heeft vorig jaar een aardig seizoen bij Skil gereden en werd vaak uitgespeeld in massasprints.
En ken jij Ventoso niet. Dat is nog meer![]()
![]()
Ventoso, kende ik in 2e instantie welquote:Op woensdag 1 april 2009 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ken je Mattia Gavazzi niet?Heeft dit seizoen nota bene de al 5 zeges geboekt in massasprints en moet alleen Cavendish voorlopig voorlaten in de zegestand van 2009.
Ook Siedler is vrij bekend. Heeft vorig jaar een aardig seizoen bij Skil gereden en werd vaak uitgespeeld in massasprints.
En ken jij Ventoso niet. Dat is nog meer![]()
![]()
hoho, volg ook andere koersen hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je alleen de klassiekers en de Tour als het wielrennen ziet dan kan ik me voorstellen dat je de nr 4-10 niet kent
Ik volg ook (vrijwel) alles, maar namen als Starzengruber, Callegarin, Milan Jimenez en Haavard doen toch echt geen belletje rinkelen. Ventoso en Gavazzi ken ik wel, en nu het gezegd is, komt Siedler me ook wel bekend voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef franklop het volgende:
[..]
hoho, volg ook andere koersen hoorvan parijs - nice / tirreno tot de vuelta, ronde van Belgie, Eneco (Benelux) tour aan toe, heb alleen dit jaar nog weinig tijd gehad om veel uitslagen/wedstrijden te bekijken vanwege afstuderen
Dat is absoluut waar, dus ik weet niet echt wat me moet verbazen. Ik vind bijv. ook Diego Milan vrij bekend, net als Harald Starzengruber, maar ja dat zegt zulke mensen waarschijnlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je alleen de klassiekers en de Tour als het wielrennen ziet dan kan ik me voorstellen dat je de nr 4-10 niet kent
Naja, ik dus niet. Maar ik moet wel zeggen dat ik de uitslagen van sprints niet echt uitgebreid naga.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, dus ik weet niet echt wat me moet verbazen. Ik vind bijv. ook Diego Milan vrij bekend, net als Harald Starzengruber, maar ja dat zegt zulke mensen waarschijnlijk helemaal niets.
Wie zijn er op pad dan? (verstoken van beeld en geluid hier)quote:Op woensdag 1 april 2009 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, ik dus niet. Maar ik moet wel zeggen dat ik de uitslagen van sprints niet echt uitgebreid naga.
't Gaat nu weer rustig in De Panne. Als ze zo blijven fietsen, dan blijven de leiders nog weg ook.
Sapa, Lodewyck en Andy Capelle.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie zijn er op pad dan? (verstoken van beeld en geluid hier)
Andy Capelle met nog twee man. Hebben nu 7'15, met 47 km te gaan. Maar nu is er weer organisatie in het peloton.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie zijn er op pad dan? (verstoken van beeld en geluid hier)
Net zoiets als Mattan paar jaar terug in G-W?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:23 schreef Sautor het volgende:
Over dat stayeren van gisteren. De Spaanse jury voorzitter vond het wel meevallen, zei Wuyts!
Die tweede kan ik mezelf ff niet zosnel voor de geest halen. Maar het is eerste geval idd. Alleen nu was het niet voor de finish, maar dan nog.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Net zoiets als Mattan paar jaar terug in G-W?
Of Garzelli die achter Simoni aanzit in de Giro?
precies jij, ik en een aantal andere hier zijn daarin ook geen graadmeter want we volgen ook de die koersen in Kroatie enzo.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, dus ik weet niet echt wat me moet verbazen. Ik vind bijv. ook Diego Milan vrij bekend, net als Harald Starzengruber, maar ja dat zegt zulke mensen waarschijnlijk helemaal niets.
ik had het ook niet tegen jou persoonlijk. Maar er zijn er hier die alleen de Tour kijken en enkele klassiekers en dat als het wielrennen zien. Vandaar dat ik dat riepquote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef franklop het volgende:
[..]
hoho, volg ook andere koersen hoorvan parijs - nice / tirreno tot de vuelta, ronde van Belgie, Eneco (Benelux) tour aan toe, heb alleen dit jaar nog weinig tijd gehad om veel uitslagen/wedstrijden te bekijken vanwege afstuderen
Die jongen kan ook alleen maar vallen he. Waarom koerst die nog in Vlaanderen. Ga gewoon in Spanje rijden ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef wimderon het volgende:
Angel Gomez Gomez alweer gevallen en opgegeven
Inderdaad ja. Waarschijnlijk een foutje, maar toch.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:14 schreef Wombcat het volgende:
Grappig: commentator op de motor: "Boonen op kop, de snelheid is nu 65-70."Twee tellen later in beeld de snelheid: 56 km/u.
McEwen werd idd redelijk makkelijk opgevangen. Als ik dit zo zie, ben ik echt benieuwd wie die jongen gaat kloppen in de Tour....quote:
Heel simpel: niemand.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
McEwen werd idd redelijk makkelijk opgevangen. Als ik dit zo zie, ben ik echt benieuwd wie die jongen gaat kloppen in de Tour....
Je foto's zijn niet te zien...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef TheArt het volgende:
Hier zat ie al op kop:
[ afbeelding ]
En het scheelt uiteindelijk dus fietslengte ofzo:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:47 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Je foto's zijn niet te zien...
Check de datum.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Prachtig nummer! (net als dat andere wielernummer van Roeka)![]()
Paasfestival op wielerbaan Roubaix
![]()
![]()
Wat een blunder
Ik ben er vandaag in meerdere getraptquote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:![]()
![]()
![]()
Einde van de dag nadert en dan verwacht je ze niet meer...
Daar moeten renners als Hoste, Quinziato en Posthuma dan nog steeds behoorlijk wat op goed maken. De tijdrit is echter ook wat langer geworden, dus helemaal onmogelijk is het niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:53 schreef TheArt het volgende:
Pozzato gaat de tijdrit ook meteen niet rijden. Willems zat volgens mij wel vooraan.
51 sec. dus. Maja, dat is te doen voor iemand als Posthuma.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar moeten renners als Hoste, Quinziato en Posthuma dan nog steeds behoorlijk wat op goed maken. De tijdrit is echter ook wat langer geworden, dus helemaal onmogelijk is het niet.
alsof hij wijst; Hij wordt mijn opvolgerquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
alsof hij wijst; Hij wordt mijn opvolger
Hij is niet gevallen, hij zat achter een valpartij, het zou me niets verbazen dat hij expres achterin het peloton zat, zodat hij op een nette manier uit deze ronde kan stappen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:59 schreef knep het volgende:
Jammer dat Pipo gevallen is.
Hopelijk geen schade met het oog op de hoogmis van zondag.
Mis de winnaar van gister en de leider!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, hij zat achter een valpartij, het zou me niets verbazen dat hij expres achterin het peloton zat, zodat hij op een nette manier uit deze ronde kan stappen.
Tweede etappe Lombardije:
1. Mattia Gavazzi (Serramenti Pvc Diquigiovanni - Androni Giocattoli) km. 164, in 3h42'02", media di 44,317 km/h
2. Yuri Metlushenko (Amore & Vita Mc Donald's)
3. Theo Bos (Rabobank)
4. Sebastian Siedler (Voralberg - Corratec)
5. Danilo Napolitano (Team Katusha)
6. Harald Starzengruber (ELK HAUS)
7. Francisco Josè Ventoso Alberdi (Carmiooro A-Style)
8. Krzysztof Szczawinski (Miche - Silver Cross - Selle Italia)
9. Cristiano Fumagalli (Ceramiche Flaminia - Bossini docce)
10. Giuseppe Palumbo (Acqua & Sapone Caffè Mokambo)
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, hij zat achter een valpartij, het zou me niets verbazen dat hij expres achterin het peloton zat, zodat hij op een nette manier uit deze ronde kan stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |