Dat is absoluut waar, dus ik weet niet echt wat me moet verbazen. Ik vind bijv. ook Diego Milan vrij bekend, net als Harald Starzengruber, maar ja dat zegt zulke mensen waarschijnlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je alleen de klassiekers en de Tour als het wielrennen ziet dan kan ik me voorstellen dat je de nr 4-10 niet kent
Naja, ik dus niet. Maar ik moet wel zeggen dat ik de uitslagen van sprints niet echt uitgebreid naga.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, dus ik weet niet echt wat me moet verbazen. Ik vind bijv. ook Diego Milan vrij bekend, net als Harald Starzengruber, maar ja dat zegt zulke mensen waarschijnlijk helemaal niets.
Wie zijn er op pad dan? (verstoken van beeld en geluid hier)quote:Op woensdag 1 april 2009 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, ik dus niet. Maar ik moet wel zeggen dat ik de uitslagen van sprints niet echt uitgebreid naga.
't Gaat nu weer rustig in De Panne. Als ze zo blijven fietsen, dan blijven de leiders nog weg ook.
Sapa, Lodewyck en Andy Capelle.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie zijn er op pad dan? (verstoken van beeld en geluid hier)
Andy Capelle met nog twee man. Hebben nu 7'15, met 47 km te gaan. Maar nu is er weer organisatie in het peloton.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie zijn er op pad dan? (verstoken van beeld en geluid hier)
Net zoiets als Mattan paar jaar terug in G-W?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:23 schreef Sautor het volgende:
Over dat stayeren van gisteren. De Spaanse jury voorzitter vond het wel meevallen, zei Wuyts!
Die tweede kan ik mezelf ff niet zosnel voor de geest halen. Maar het is eerste geval idd. Alleen nu was het niet voor de finish, maar dan nog.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Net zoiets als Mattan paar jaar terug in G-W?
Of Garzelli die achter Simoni aanzit in de Giro?
precies jij, ik en een aantal andere hier zijn daarin ook geen graadmeter want we volgen ook de die koersen in Kroatie enzo.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, dus ik weet niet echt wat me moet verbazen. Ik vind bijv. ook Diego Milan vrij bekend, net als Harald Starzengruber, maar ja dat zegt zulke mensen waarschijnlijk helemaal niets.
ik had het ook niet tegen jou persoonlijk. Maar er zijn er hier die alleen de Tour kijken en enkele klassiekers en dat als het wielrennen zien. Vandaar dat ik dat riepquote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef franklop het volgende:
[..]
hoho, volg ook andere koersen hoorvan parijs - nice / tirreno tot de vuelta, ronde van Belgie, Eneco (Benelux) tour aan toe, heb alleen dit jaar nog weinig tijd gehad om veel uitslagen/wedstrijden te bekijken vanwege afstuderen
Die jongen kan ook alleen maar vallen he. Waarom koerst die nog in Vlaanderen. Ga gewoon in Spanje rijden ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef wimderon het volgende:
Angel Gomez Gomez alweer gevallen en opgegeven
Inderdaad ja. Waarschijnlijk een foutje, maar toch.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:14 schreef Wombcat het volgende:
Grappig: commentator op de motor: "Boonen op kop, de snelheid is nu 65-70."Twee tellen later in beeld de snelheid: 56 km/u.
McEwen werd idd redelijk makkelijk opgevangen. Als ik dit zo zie, ben ik echt benieuwd wie die jongen gaat kloppen in de Tour....quote:
Heel simpel: niemand.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
McEwen werd idd redelijk makkelijk opgevangen. Als ik dit zo zie, ben ik echt benieuwd wie die jongen gaat kloppen in de Tour....
Je foto's zijn niet te zien...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef TheArt het volgende:
Hier zat ie al op kop:
[ afbeelding ]
En het scheelt uiteindelijk dus fietslengte ofzo:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:47 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Je foto's zijn niet te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |