Check de datum.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Prachtig nummer! (net als dat andere wielernummer van Roeka)![]()
Paasfestival op wielerbaan Roubaix
![]()
![]()
Wat een blunder
Ik ben er vandaag in meerdere getraptquote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:![]()
![]()
![]()
Einde van de dag nadert en dan verwacht je ze niet meer...
Daar moeten renners als Hoste, Quinziato en Posthuma dan nog steeds behoorlijk wat op goed maken. De tijdrit is echter ook wat langer geworden, dus helemaal onmogelijk is het niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:53 schreef TheArt het volgende:
Pozzato gaat de tijdrit ook meteen niet rijden. Willems zat volgens mij wel vooraan.
51 sec. dus. Maja, dat is te doen voor iemand als Posthuma.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar moeten renners als Hoste, Quinziato en Posthuma dan nog steeds behoorlijk wat op goed maken. De tijdrit is echter ook wat langer geworden, dus helemaal onmogelijk is het niet.
alsof hij wijst; Hij wordt mijn opvolgerquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
alsof hij wijst; Hij wordt mijn opvolger
Hij is niet gevallen, hij zat achter een valpartij, het zou me niets verbazen dat hij expres achterin het peloton zat, zodat hij op een nette manier uit deze ronde kan stappen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:59 schreef knep het volgende:
Jammer dat Pipo gevallen is.
Hopelijk geen schade met het oog op de hoogmis van zondag.
Mis de winnaar van gister en de leider!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, hij zat achter een valpartij, het zou me niets verbazen dat hij expres achterin het peloton zat, zodat hij op een nette manier uit deze ronde kan stappen.
Tweede etappe Lombardije:
1. Mattia Gavazzi (Serramenti Pvc Diquigiovanni - Androni Giocattoli) km. 164, in 3h42'02", media di 44,317 km/h
2. Yuri Metlushenko (Amore & Vita Mc Donald's)
3. Theo Bos (Rabobank)
4. Sebastian Siedler (Voralberg - Corratec)
5. Danilo Napolitano (Team Katusha)
6. Harald Starzengruber (ELK HAUS)
7. Francisco Josè Ventoso Alberdi (Carmiooro A-Style)
8. Krzysztof Szczawinski (Miche - Silver Cross - Selle Italia)
9. Cristiano Fumagalli (Ceramiche Flaminia - Bossini docce)
10. Giuseppe Palumbo (Acqua & Sapone Caffè Mokambo)
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, hij zat achter een valpartij, het zou me niets verbazen dat hij expres achterin het peloton zat, zodat hij op een nette manier uit deze ronde kan stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |