Jij bent dom...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Zie ik net op 't journaal een demonstratie van een handjevol mensen die naar het World Forum in Den Haag willen gaan om te demonstreren tegen de oorlog in Afghanistan, loopt er een tutje mee met een regenboogvlag waarop met grote letters staat PACE![]()
Klacht: kanslozen die niet eens weten hoe ze peace moeten schrijven![]()
Wat een klapjosti's
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef Bob-B het volgende:
en ja hij is er ook in de engelse variant, maar die zie je minder vaak. Enfin, we zijn allemaal blij dat je weer onder je steen vandaan bent TS.
Ik denk dat TS weer onder zijn steen gekropen is. Hij heeft een flinke klap voor zijn ballen gehad met de vlaggenstok.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef Bob-B het volgende:
en ja hij is er ook in de engelse variant, maar die zie je minder vaak. Enfin, we zijn allemaal blij dat je weer onder je steen vandaan bent TS.
Ja, dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Overigens is Italiaans ook een Latijnse taal, woorden kunnen een-op-een overgenomen worden.
Oké, ik wist niet wat ik moest typen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]Dat valt erg tegen, een Romaanse taal is het wel ja.
Pace is daar de ablativus van, dus pace is ook latijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:07 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Pax.
Verder, postin in a failthread
Dat is ook voor mij de reden geen SP meer te stemmen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef Dragorius het volgende:
Sowieso, linkse demonstranten die ipv te werken om zo de economie te steunen gaan zitten demonstreren in hun zweterige bio-wol sweaters
Iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef boskameel het volgende:
Iedereen wist het natuurlijk wel hier.
Jij wist het dus ook niet, faler.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef boskameel het volgende:
Iedereen wist het natuurlijk wel hier.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef B.E.D het volgende:
TS HEEFT WEL GELIJK!!!
Het is het WORLD forum.
En wat is de wereldtaal???????? ENGELS
Dus het moest wel 'peace' zijn. Anders snappen die gasten er toch niks van.
Zien ze zo 'pace' staan, en denken die diplomaten, net als TS, zo van:
kanslozen die niet eens weten hoe ze peace moeten schrijven![]()
Whehe, een bevestiging dat ik gelijk heb!!quote:
Ik zeg toch niet dat ik het wist?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij wist het dus ook niet, faler.![]()
Iedereen met een gymnasiale opleiding zou het moeten weten.
quote:faler
Daarom even gemeld in De FOK! Darwin Awards deel 4quote:Op woensdag 1 april 2009 07:59 schreef Yozzz het volgende:
Dit topic mag nog even niet in de vergetelheid raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |