enne trouwens yyentle bedankt nog voor de 2vandaag link!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef yyentle het volgende:
[..]
Moet je de filmpjes die in dit hoofdstuk staan even beluisteren.
In de vorige hoofdstukken staat ook van alles.
De meeste filmpjes zijn in het Engels maar dat versta je wel toch?![]()
De leugens van Beth Holloway zijn waar: absolutely, absolutely. Je kunt namelijk zelf horen dat ze de leugens vertelt.![]()
http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb
Tsja, die hebben ze vanzelfsprekend niet Johan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:03 schreef johan555 het volgende:
Concrete bewijzen ! daar vroeg ik om !
Verklaringen & documenten !
Die liggen naast de concrete bewijzen dat bijvoorbeeld Paul van der Sloot, zijn vrouw en alle anderen die door jou worden beschuldigd er ook maar iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef johan555 het volgende:
Het begint erop te lijken dat er continu op Beth afgegeven moet worden .
Een verlengstuk van Gielen ?
Wat zijn er voor concrete bewijzen dat ze er ook maar iets mee te maken heeft ?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef yyentle het volgende:
Waarom beschuldigt Beth Holloway Deepak en Satish terwijl uit de computergegevens en de verklaringen blijkt dat die jongens er niets mee te maken hebben?
Waarom voert Beth Holloway op televisie een theater op samen met Dr. Phil?
Wat is haar doel? Is dat een afleidingsmanoeuvre?
Ze heeft toch in het begin geprobeerd iedereen te misleiden?
Langzaam maar zeker kwamen toch steeds meer mensen erachter dat die afschuwelijke Beth Holloway overal over liegt?
Waarom liegt een bezorgde moeder?
Waarom moesten die studenten van het eiland af zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord?
Waarom zegt Beth Holloway dat er in Nederland allemaal hoeren wonen, terwijl haar eigen dochter enz.....?
Waarom zegt ze op televisie dat ze verklaringen in haar bezit heeft dat Natalee is verkracht terwijl ze die verklaringen niet kan laten zien?
Waarom zegt ze dat de Nederlandse overheid misbruik maakte van orkaan Katrina om Joran vrij te laten?
Ik dacht eerst ook dat het anders zat, net als zoveel mensen. Maar die leugens van Beth Holloway kun je niet wegwuiven, dat doet ze met een reden.
Uit de persconferentie van Hans Mos blijkt ook wel dat hij zich in de maling genomen voelt door Beth Holloway.
Waar is het voor nodig zoveel leugens te vertellen, dat doet iemand toch niet zomaar?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:05 schreef johan555 het volgende:
[..]
Je hebt dus geen enkel concreet bewijs ! Noppie nienta !
brilliante reactie Bassiequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Tsja, die hebben ze vanzelfsprekend niet Johan.
Ze laten zich graag voorstaan op zelfingenomen zogenaamde intelligentie maar als puntje bij paaltje komt blijkt dat ze eigenlijk maar weinig weten![]()
Dag trollen, binnenkort mogen jullie weer naar oerol
Op geitewollen sokken ha ha .quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Tsja, die hebben ze vanzelfsprekend niet Johan.
Ze laten zich graag voorstaan op zelfingenomen zogenaamde intelligentie maar als puntje bij paaltje komt blijkt dat ze eigenlijk maar weinig weten![]()
Dag trollen, binnenkort mogen jullie weer naar oerol
Inderdaad, ze posten de meest bizarre verhalen en hopen dan dat wij nog serieus met ze in gesprek gaan ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:
[..]
Op geitewollen sokken ha ha .
Helemaal niets hebben ze aan bewijs dat Beth er ook maar iets mee te maken heeft .
Ook de verhalen dat Natalee zou willen weglopen kloppen van geen kant ,
Dat ze niet terug wilde naar de zus van Hitler ook niet .
Welke bewijzen heeft Gielen ooit boven tafel gehaald ?
Ook helemaal Niets !
Wanneer het mijn kind betrof en ik zou de onmacht voelen die Beth gevoeld moet hebben, dan zou ik liegen as hell om het gedane onrecht enig tegenwicht te bieden!!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:25 schreef mrBhimself het volgende:
Welke concrete bewijzen zijn er überhaupt tegen iemand in deze zaak. Ik zou het graag willen zien/horen. Tot op heden heb ik ze niet kunnen ontdekken. Het vervelende is dat het OM ze kennelijk ook niet heeft.
Concrete bewijzen tegen Beth zijn er ook niet behalve dat ze regelmatig liegt en dingen roept die ze helemaal niet hard kan maken, maar daar is zij niet de enige in, Joran en de Kalpoes kunnen er ook wat van.
Het punt is nog steeds dat er geen enkel bewijs is van een misdrijf en dat, hoe onwaarschijnlijk ook, het ook een doodordinaire verdwijning kan zijn.
Een mooi voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld de zaak Marlies vd Kouwe, de ouders hebben daar prima samengewerkt met LE en de onderzoekers niet voor de voeten gelopen, achteraf had de familie dan ook niets dan lof voor LE op Bonaire.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:48 schreef mrBhimself het volgende:Het heeft in de regel weinig zijn om de mensen die het onderzoek moeten uitvoeren constant tegen je in het harnas te jagen. Hoezeer professional dan ook (of niet); men zal eerder een tandje extra bijzetten voor een 'sympatiek' en meewerkend familielid als voor iemand die daar geen blijk van geeft.
Goed gesproken Bassie.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:31 schreef bastibro het volgende:
[..]
Inderdaad, ze posten de meest bizarre verhalen en hopen dan dat wij nog serieus met ze in gesprek gaan ook!
Wanneer ik bijv. de Petje en Y theorieen lees dan krijg ik ineens enorme oogkleppen de andere kant op gelukkig.
Geen discussie mogelijk, helaas.
Inderdaad Jo, chapeau voor die ouders . Hebben ongevraagd advies van bethweter ook in de wind geslagen.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:08 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld de zaak Marlies vd Kouwe, de ouders hebben daar prima samengewerkt met LE en de onderzoekers niet voor de voeten gelopen, achteraf had de familie dan ook niets dan lof voor LE op Bonaire.
nou waren de omstandigheden ook anders daar, een tweede holloyway konden ze gewoon niet maken. toen zijn er wel telefoontaps gebruikt, en had de dader ook geen vader die rechter in opleiding was. de dader heeft ook niet het advies van joran van der sloot opgevolgd ( waar hij wel in de auto bij van der eem ) gaf.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:16 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Inderdaad Jo, chapeau voor die ouders . Hebben ongevraagd advies van bethweter ook in de wind geslagen.
Zeer integere mensen die niet gevraagd hebben om een achterlijke boycot, maar gewoon eerlijk waren, vol lof over Bonaire en alles wat Bonaire gedaan heeft. Niet de media opzochten voor bla verhalen, echt zoals het hoort.
Ik denk ook niet dat Beth Holloway in letterlijke zin iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:
[..]
Helemaal niets hebben ze aan bewijs dat Beth er ook maar iets mee te maken heeft .
mooi inzicht hoe jij misschien vroeger dingen beleefde ??quote:Op woensdag 8 april 2009 07:09 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Beth Holloway in letterlijke zin iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.
Het hekserige gedrag van Beth Holloway, haar leugens en bedrog kunnen er wel op wijzen dat Natalee, een paar dagen verlost van die heks, helemaal is losgegaan en is bezweken aan de drank en de drugs.
Als ik Beth Holloway zo zie liegen en bedriegen, denk ik dat Natalee vermoedelijk wel iets gezegd heeft als "mijn moeder lijkt op de zus van Hilter".
Hoe vaak is feeks Beth Holloway wel niet gescheiden? De mannen hielden het zeker ook niet
bij haar uit.Begrijpelijk hoor.
![]()
Waarom heeft Beth Holloway heeft de vader van Natalee toch ook niet op de hoogte gebracht van de verdwijning van Natalee?![]()
De meisjes moesten van "hier is mammie, ik ben op Aruba en wil met je praten", immers zo snel mogelijk van het eiland af voor ze door de politie konden worden gehoord?![]()
Natalee heeft haar vriendinnen vast welverteld hoe ze het thuis had: blijkbaar mocht dat niet aan de Arubaanse politie worden verteld.
Het kan best dat die vreselijke Beth Holloway wil verbergen dat naar buiten komt hoe moeilijk Natalee het met haar moeder had. Dat kan verklaren Natalee zo achter mannen aanliep, de hoer uithing en is bezweken aan drank en drugs.
Goeiesmorregens allemaal!quote:Op woensdag 8 april 2009 05:58 schreef duikkie het volgende:
[snip]
feit is gewoon dat de drie begonnen met liegen en zeker joran dat nog steeds doet. de kalpoe's houden zich gewoon stil wat me in deze zaak heel verstandig lijkt. maar is geen kenmerk van onschuldig zijn.
[snip]
doorgaans hoef je als getuigen niet te liegen, zeker als je onschuldig bent , waarom zou je ???quote:Op woensdag 8 april 2009 09:00 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Goeiesmorregens allemaal!![]()
Zegt Duikkie je hamert toch steeds op dat liegen hè?
Heb jij je eigenlijk weleens afgevraagd hoeveel er wel/ niet tijdens politieverhoren wordt gelogen/ verzwegen/ verdraaid? Dat wil JIJ niet weten hoor!Met name jeugd is hier erg gevoelig voor.
Heb jij je weleens afgevraagd of dit strafbaar is? NEEJJJJ, dit is dus niet strafbaar! Dit wordt de ondervraagde doorgaans niet aangerekend of verweten. Liegen is niet zo 'handig' misschien maar uiteindelijk hoeft dit helemaal desastreus of 'verdacht' te zijn. Het is vrij NORMAAL. Sterker nog, eerder regel dan uitzondering![]()
![]()
Het rechtssyteem heeft het risico van liegen (een menselijke eigenschap in situaties van druk, stress, verwarring) ingebouwd in het politieonderzoek. Daar wordt GEWOON rekening mee gehouden, begrip voor getoond.Liegen is niet echt handig, aan de andere kant, hier staan geen sancties op, het hoeft je helemaal niet worden aangerekend
.
Wist je dat je na een politieverhoor zelfs mag verzoeken om opnieuw verhoord te worden? Om bijv. eerdere leugens of halve waarheden recht te zetten? JAHAAADit MAG!
RECHTSBESCHERMING, RECHTEN, VRIJHEDEN, RECHTSPSYCHOLOGIE enz
termen waar enkelingen hier (noem 'n stinkpijp en 'n broodzak) schijnbaar NOOIT van hebben gehoord, laat staan de inhoudelijke waarde ervan begrijpen.
Deze mensen adviseer ik: lees een BOEK. Doe een STUDIE. Verdiep je eens in een onderwerp!
Of hou anders gewoon je mond over zaken waar je NUL KOMMA NUL verstand van hebt!
En nu wakker-word koffie!![]()
belangrijk belangrijk ???quote:Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef johan555 het volgende:
Dat zinnetje van Deepak is belangrijk Duikkie
Want waarom viel Joran "bijna" in het water ?
Dat kan alleen als je ergens naar beneden "kan " vallen !
Superdesuper interessant verhaal . En weer zonder link.quote:
April 2005
On August 4, 2005 BETH HOLLOWAY-TWITTY stated she met an AMERICAN 18-year-old blonde woman in ARUBA who had contact with JORAN VAN DER SLOOT in April 2005. (The woman is from NJ, and was with her mother when she and BETH first met) The young woman told BETH that while at “Carlos 'N Charlie's" she had observed JORAN VAN DER SLOOT ’s “predatory habits.” The woman was with 2 of her friends at “Carlos 'N Charlie's" when JORAN VAN DER SLOOT approached her and her friends repeatedly and relentlessly inside, and he kept trying to impress them. He pointed out DEEPAK KALPOE and SATISH KALPOE sitting in the same seats as shown in the infamous photo of the 3 and told the woman that they were his gambling friends. Another short friend of his came up and was telling the women how rich he was and what a great athlete. He appeared to have an open tab at the bar. When “Carlos 'n Charlies" closed (at 12 AM that night because there was a large fight the previous night), JORAN VAN DER SLOOT [b]followed the women and was trying very hard to get them to go with him and continue partying at another bar. The women declined his advances. This woman has not yet spoken to Police, but BETH thinks she should speak to the Police Investigators and the prosecutor.
Als er mensen zijn die tegen de feiten als computergegevens en NFI resultaten ingaan dan zijn het wel Bastribo, Johan555 en Duikkie en niet te vergeten fantast Beth Holloway met haar Alabama clubje.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:31 schreef bastibro het volgende:
[..]
Inderdaad, ze posten de meest bizarre verhalen en hopen dan dat wij nog serieus met ze in gesprek gaan ook!
Wanneer ik bijv. de Petje en Y theorieen lees dan krijg ik ineens enorme oogkleppen de andere kant op gelukkig.
Geen discussie mogelijk, helaas.
Dat wisten we al. Hij vertelt het zelf. Hij dacht dat hij door dat te vertellen beter overkwam bij de meisjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:03 schreef johan555 het volgende:
Kijk Duikkie we weten nu dat Joran zich voordeed als toerist
Ik zeg niet dat Beth Holloway direkt iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef johan555 het volgende:
Waneer kom je nu met verklaringen ,bewijzen ,documenten dat Beth Holloway ook maar iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft ?
Mocht je die bewijzen niet hebben begin dan een topic waar je die onzin kan spuien ,dag in dag uit. Of is het een robot die dat post ?
Een nieuw complot Johan555?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef johan555 het volgende:
Dat zinnetje van Deepak is belangrijk Duikkie
Want waarom viel Joran "bijna" in het water ?
Dat kan alleen als je ergens naar beneden "kan " vallen !
quote:On June 10th 2005, approximately 13:45 hours we interviewed suspect D.S. KALPOE for further information.
To your question as to when I had been to the beach for the last time, I can state the following. I had been to a party on the beach about two or three weeks ago.
To your question as to where the sand came from the day in question that I vacuumed the car, I can state the following. The sand came from Joran, because he had almost fallen into the water and after that he had sat down in my car with sand on his shorts and on his legs.
To your question as to why I vacuumed the car on that Sunday in question, I can state the following. I thought it was dirty.
To your question as to why, after having driven in the car all that time, I chose that particular Sunday to vacuum my car, I can state the following. It is my car, and I can vacuum it when I want. I clean my car when I want to clean it.
Ik zie eigenlijk alleen maar goede verklaringen en vragen van Yyentle, een heleboel links naar allerlei documenten en ook bewijzen.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef johan555 het volgende:
Waneer kom je nu met verklaringen ,bewijzen ,documenten dat Beth Holloway ook maar iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft ?
Gelukkig maak jij hier niet uit wat er wel of niet thuishoort, duss kssstt jochie ga maar effe ergens anders de wannabee mod uithangen.quote:Mocht je die bewijzen niet hebben begin dan een topic waar je die onzin kan spuien ,dag in dag uit.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Beth Holloway direkt iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.
Het is bekend dat Beth Holloway liegt en bedriegt en nogal hekserig overkomt.
Als ze zich zo ook tegen Natalee heeft gedragen (Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten") kan dat de reden zijn dat Natalee, een paar dagen verlost van haar afschuwelijke moeder, helemaal losging en is bezweken aan de drank die ze 24 uur per dag tot zich nam.
Of ze ook drugs gebruikte, weten we, ondanks de verschillende getuigenverklaringen (zie Peter R. de Vries) niet.
Dat stond toch op de poster? Je zegt toch niet tegen je dochter dat je met haar wilt praten als je zeker weet dat ze gekidnapt is?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef johan555 het volgende:
[..]
Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten" ?????????????????????
quote:On Wednesday, June 29th 2005 at about 12.40 hours we, the reporting officers, interviewed the suspect Deepak.S. KALPOE, for further information
On your question whether I heard Natalee say in the car that her mother was Hitler's sister, that they owned a plantation and that they had black people as employees. I had only heard the word Hitler. The rest I did not hear. Joran told me later all the things the girl had said.
Bassie, heb je nou weer met die trollen spray in je eigen gezicht gespoten?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef bastibro het volgende:
Pssst . . pssssssssst, `t stinkt hier weer
Je weet hetquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Bassie, heb je nou weer met die trollen spray in je eigen gezicht gespoten?Laatst richtte je hem ook op al op je zelf. Dom dom
, dat spul stinkt hoor!
Priceless...ik zie een aantal Ban's aankomen daar. Zodra Debbie verschijnt zijn er twee history denk ikquote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef OUWEFIETS het volgende:
Ga toch even kijken Jo, Johan krijgt er toch van langs
http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=4804.880
Daar schijnt ie ook een link probleem te hebben trouwens
Als jij die trouwe hondenkop niet mooier vindt dan een aapje heb ik nog een ander aapje voor je, die past jou misschien beter?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen OF, het is een foei lelijk aapje![]()
Maar al beter dan de hond LOL
ff nog ter aanvulling: eigenlijk de lelijke gekozen om jou en die zielige apenzooi te verblijdenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen OF, het is een foei lelijk aapje![]()
Maar al beter dan de hond LOL
Tsja achquote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Priceless...ik zie een aantal Ban's aankomen daar. Zodra Debbie verschijnt zijn er twee history denk ik
Schijnen nu 4 personen te zijn volgens Kermit. Ja die Observer die heeft het echt te bont gemaakt daar schijnbaar maar dat ie tegenwoordig in het forum-filter zit zodat als je z'n naam tikt er ******** verschijnt is helemaal hilarisch.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:15 schreef mrBhimself het volgende:
Geen idee wie Caps irl is, maar volgens mij wel iemand van Aruba inderdaad. Geweldig overigens dat ze dat figuur "Observer" tegenwoordig "Him who shall not be named" noemen.
Yep gescheiden moedertje met een dijk van een midlife crisis die zich helemaal in de zaak begraven had. Schijnt zelfs nog naar Aruba geweest te zijn. Sneu typje net als die werkloze vetklep Observert.quote:
Als ik het daar zo volg dan hebben ze nu de pijlen gericht op "Crazy" Kathy Drenga a.k.a. Hothot, die samen met Observer op verschillende foto's te zien is bij de demonstraties van de "Trade shows".
Ik kan nog de tijd herinneren dat Hotshot (ook onder verschillende andere namen bekend overigens) een zeer enthousiaste poster was op SM. Zeker in de beginfase van de Holloway zaak.
hi hi dat wist ik niet, die "Nonesuch" heb ik volgens mij wel eens op Goldmonkeys gezien en in de gekopierde threads die er van CnG circuleren.quote:
Ik wacht nog op het moment dat "Nonesuch" weer ten tonele komt. Die heeft in het verleden als eens door een detective onderzoek laten doen naar posters op SM. Je kunt het geloven of niet, maar zij liet de real live gegevens achterhalen en begon dan te dreigen met allerlei juridische procedures aan het echte adres van die posters. Een behoorlijk aantal zijn toen naar RU 'gevlucht'.
heerlijk he die grote voorjaars schoonmaak bij de aapjes , opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:44 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Schijnen nu 4 personen te zijn volgens Kermit. Ja die Observer die heeft het echt te bont gemaakt daar schijnbaar maar dat ie tegenwoordig in het forum-filter zit zodat als je z'n naam tikt er ******** verschijnt is helemaal hilarisch.
[..]
Yep gescheiden moedertje met een dijk van een midlife crisis die zich helemaal in de zaak begraven had. Schijnt zelfs nog naar Aruba geweest te zijn. Sneu typje net als die werkloze vetklep Observert.
[..]
hi hi dat wist ik niet, die "Nonesuch" heb ik volgens mij wel eens op Goldmonkeys gezien en in de gekopierde threads die er van CnG circuleren.
Nog effe terug naar de slachting bij de aapjes en dan weltrusten, de popcorn is bijna op
Volgens mij zegt het meer over de plaat die jij voor je kop hebtquote:Op donderdag 9 april 2009 01:12 schreef bastibro het volgende:
Het ft dat ik nog ld ben daar zegt een hop over de gelofwardighd van de kker
tsjonge jonge Johan zo laat nog op voor een kleuter en dan zoiets posten.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:06 schreef johan555 het volgende:
dit zei de kikker ja![]()
i was downstairs Standing next to ANOTHER Secret Service Agent
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |