abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67813200
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef yyentle het volgende:

[..]

Moet je de filmpjes die in dit hoofdstuk staan even beluisteren.
In de vorige hoofdstukken staat ook van alles.

De meeste filmpjes zijn in het Engels maar dat versta je wel toch?
De leugens van Beth Holloway zijn waar: absolutely, absolutely. Je kunt namelijk zelf horen dat ze de leugens vertelt.

http://www.eenvandaag.com/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=19159&vtype=wwb
enne trouwens yyentle bedankt nog voor de 2vandaag link!

Wat gek zeg, ik hoor opeens een zelfingenomen, berekenende tante i.p.v. een vrouw in emotionele nood..

Nu, na zoveel tijd, en met hetgeen ik nu weet, geeft dit het stukje werk van RENEE GIELEN opeens een heel andere dimensie! Stukje toegevoegde waarde zeg maar.
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:39:33 #122
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67813809
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:03 schreef johan555 het volgende:
Concrete bewijzen ! daar vroeg ik om !
Verklaringen & documenten !
Tsja, die hebben ze vanzelfsprekend niet Johan.
Ze laten zich graag voorstaan op zelfingenomen zogenaamde intelligentie maar als puntje bij paaltje komt blijkt dat ze eigenlijk maar weinig weten

Dag trollen, binnenkort mogen jullie weer naar oerol
pi_67813841
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef johan555 het volgende:
Het begint erop te lijken dat er continu op Beth afgegeven moet worden .
Een verlengstuk van Gielen ?
Wat zijn er voor concrete bewijzen dat ze er ook maar iets mee te maken heeft ?
Die liggen naast de concrete bewijzen dat bijvoorbeeld Paul van der Sloot, zijn vrouw en alle anderen die door jou worden beschuldigd er ook maar iets mee te maken hebben.
--
pi_67814115
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef yyentle het volgende:

Waarom beschuldigt Beth Holloway Deepak en Satish terwijl uit de computergegevens en de verklaringen blijkt dat die jongens er niets mee te maken hebben?
Waarom voert Beth Holloway op televisie een theater op samen met Dr. Phil?

Wat is haar doel? Is dat een afleidingsmanoeuvre?

Ze heeft toch in het begin geprobeerd iedereen te misleiden?

Langzaam maar zeker kwamen toch steeds meer mensen erachter dat die afschuwelijke Beth Holloway overal over liegt?

Waarom liegt een bezorgde moeder?
Waarom moesten die studenten van het eiland af zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord?
Waarom zegt Beth Holloway dat er in Nederland allemaal hoeren wonen, terwijl haar eigen dochter enz.....?
Waarom zegt ze op televisie dat ze verklaringen in haar bezit heeft dat Natalee is verkracht terwijl ze die verklaringen niet kan laten zien?
Waarom zegt ze dat de Nederlandse overheid misbruik maakte van orkaan Katrina om Joran vrij te laten?

Ik dacht eerst ook dat het anders zat, net als zoveel mensen. Maar die leugens van Beth Holloway kun je niet wegwuiven, dat doet ze met een reden.

Uit de persconferentie van Hans Mos blijkt ook wel dat hij zich in de maling genomen voelt door Beth Holloway.

Waar is het voor nodig zoveel leugens te vertellen, dat doet iemand toch niet zomaar?
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:05 schreef johan555 het volgende:

[..]

Je hebt dus geen enkel concreet bewijs ! Noppie nienta !

pi_67814640
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ze laten zich graag voorstaan op zelfingenomen zogenaamde intelligentie maar als puntje bij paaltje komt blijkt dat ze eigenlijk maar weinig weten

brilliante reactie Bassie
kijk maar naar YYentle wat ze allemaal tevoorschijn heeft gehaald..... Goed he!! Die komt tenminste ergens mee, kan ik van jou of Johan niet zeggen. Kleutergefreubel, verder niks.
Maar ja, ik zeg maar zo, jullie willen het toch ook oplossen? Dan heb ik nog een leuk adviesje voor je:
Intelligentie, je bent de eerste die het er over heeft ... doet me denken, kijk ook eens in de spiegel.... zie je die oogklepjes? . Vergeet niet het licht aan te doen voordat je nog meer spoken ziet in het donker.
Nou, ga daar maar van dromen
pi_67815184
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef bastibro het volgende:

[..]

Op geitewollen sokken ha ha .
Helemaal niets hebben ze aan bewijs dat Beth er ook maar iets mee te maken heeft .
Ook de verhalen dat Natalee zou willen weglopen kloppen van geen kant ,
Dat ze niet terug wilde naar de zus van Hitler ook niet .
Welke bewijzen heeft Gielen ooit boven tafel gehaald ?
Ook helemaal Niets !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67815332
Welke concrete bewijzen zijn er überhaupt tegen iemand in deze zaak. Ik zou het graag willen zien/horen. Tot op heden heb ik ze niet kunnen ontdekken. Het vervelende is dat het OM ze kennelijk ook niet heeft.

Concrete bewijzen tegen Beth zijn er ook niet behalve dat ze regelmatig liegt en dingen roept die ze helemaal niet hard kan maken, maar daar is zij niet de enige in, Joran en de Kalpoes kunnen er ook wat van.

Het punt is nog steeds dat er geen enkel bewijs is van een misdrijf en dat, hoe onwaarschijnlijk ook, het ook een doodordinaire verdwijning kan zijn.
--
  woensdag 8 april 2009 @ 00:31:11 #128
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67815465
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:

[..]

Op geitewollen sokken ha ha .
Helemaal niets hebben ze aan bewijs dat Beth er ook maar iets mee te maken heeft .
Ook de verhalen dat Natalee zou willen weglopen kloppen van geen kant ,
Dat ze niet terug wilde naar de zus van Hitler ook niet .
Welke bewijzen heeft Gielen ooit boven tafel gehaald ?
Ook helemaal Niets !
Inderdaad, ze posten de meest bizarre verhalen en hopen dan dat wij nog serieus met ze in gesprek gaan ook!
Wanneer ik bijv. de Petje en Y theorieen lees dan krijg ik ineens enorme oogkleppen de andere kant op gelukkig.
Geen discussie mogelijk, helaas.
  woensdag 8 april 2009 @ 00:35:17 #129
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67815550
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:25 schreef mrBhimself het volgende:
Welke concrete bewijzen zijn er überhaupt tegen iemand in deze zaak. Ik zou het graag willen zien/horen. Tot op heden heb ik ze niet kunnen ontdekken. Het vervelende is dat het OM ze kennelijk ook niet heeft.

Concrete bewijzen tegen Beth zijn er ook niet behalve dat ze regelmatig liegt en dingen roept die ze helemaal niet hard kan maken, maar daar is zij niet de enige in, Joran en de Kalpoes kunnen er ook wat van.

Het punt is nog steeds dat er geen enkel bewijs is van een misdrijf en dat, hoe onwaarschijnlijk ook, het ook een doodordinaire verdwijning kan zijn.
Wanneer het mijn kind betrof en ik zou de onmacht voelen die Beth gevoeld moet hebben, dan zou ik liegen as hell om het gedane onrecht enig tegenwicht te bieden!!
pi_67815782
Dat kan, maar dan moet je niet vreemd opkijken als andere mensen daar een andere mening op nahouden en dat gedrag, hoe rationeel dan ook, afkeuren. Gelukkig acteren de meeste mensen die in dergelijke omstandigheden komen niet zo. Het gedrag van Beth heeft er (mede) voor gezorgd dat een deel van het onderzoek niet goed is uitgevoerd.

Het heeft in de regel weinig zijn om de mensen die het onderzoek moeten uitvoeren constant tegen je in het harnas te jagen. Hoezeer professional dan ook (of niet); men zal eerder een tandje extra bijzetten voor een 'sympatiek' en meewerkend familielid als voor iemand die daar geen blijk van geeft.
--
pi_67816006
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:48 schreef mrBhimself het volgende:Het heeft in de regel weinig zijn om de mensen die het onderzoek moeten uitvoeren constant tegen je in het harnas te jagen. Hoezeer professional dan ook (of niet); men zal eerder een tandje extra bijzetten voor een 'sympatiek' en meewerkend familielid als voor iemand die daar geen blijk van geeft.
Een mooi voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld de zaak Marlies vd Kouwe, de ouders hebben daar prima samengewerkt met LE en de onderzoekers niet voor de voeten gelopen, achteraf had de familie dan ook niets dan lof voor LE op Bonaire.
I stand with the happy Island.
pi_67816039
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:31 schreef bastibro het volgende:

[..]

Inderdaad, ze posten de meest bizarre verhalen en hopen dan dat wij nog serieus met ze in gesprek gaan ook!
Wanneer ik bijv. de Petje en Y theorieen lees dan krijg ik ineens enorme oogkleppen de andere kant op gelukkig.
Goed gesproken Bassie.
Inderdaad geen discussie met jou en Johan mogelijk. Heb je goed gezien. Oogkleppen verhinderen iedere normale discussie en leiden tot obsessies. Helaas pindakaas.
En ja, nooit linkjes, alleen maar gefreubel, Johan scrollt mijn posts, wil het niet zien. Jammer, het leidt nergens toe!!

Echt op zoek naar de waarheid. Gefiliciteerd.

Petje, ook hier? Nog niet gezien? Maar welkom Petje!!
En YYentle's kracht ligt in het zoeken naar al die dingen waar jullie naar vragen. Doet YYentle heel goed. Dus jullie krijgen je gevraagde verklaringen en documenten.
Van jullie echter horen we nooit wat zinnigs , dus nogmaals en nu echt: oogjes toe en snaveltjes dicht, kleutertjes. Tot morgen
pi_67816099
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:08 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Een mooi voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld de zaak Marlies vd Kouwe, de ouders hebben daar prima samengewerkt met LE en de onderzoekers niet voor de voeten gelopen, achteraf had de familie dan ook niets dan lof voor LE op Bonaire.
Inderdaad Jo, chapeau voor die ouders . Hebben ongevraagd advies van bethweter ook in de wind geslagen.
Zeer integere mensen die niet gevraagd hebben om een achterlijke boycot, maar gewoon eerlijk waren, vol lof over Bonaire en alles wat Bonaire gedaan heeft. Niet de media opzochten voor bla verhalen, echt zoals het hoort.
pi_67816942
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:16 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Inderdaad Jo, chapeau voor die ouders . Hebben ongevraagd advies van bethweter ook in de wind geslagen.
Zeer integere mensen die niet gevraagd hebben om een achterlijke boycot, maar gewoon eerlijk waren, vol lof over Bonaire en alles wat Bonaire gedaan heeft. Niet de media opzochten voor bla verhalen, echt zoals het hoort.
nou waren de omstandigheden ook anders daar, een tweede holloyway konden ze gewoon niet maken. toen zijn er wel telefoontaps gebruikt, en had de dader ook geen vader die rechter in opleiding was. de dader heeft ook niet het advies van joran van der sloot opgevolgd ( waar hij wel in de auto bij van der eem ) gaf.

maar gelukkig is deze zaak wel opgelost.
pi_67816951
de twee groepen hier zijn weer lekker tegen elkaar bezig

wat wel te verwachten valt omdat we over een paar dingen totaal anders denken.

feit is gewoon dat de drie begonnen met liegen en zeker joran dat nog steeds doet. de kalpoe's houden zich gewoon stil wat me in deze zaak heel verstandig lijkt. maar is geen kenmerk van onschuldig zijn.

dat vele hier de teksten van joran en deepak als bewijs zien en daaruit afleiden dat het wel zo gegaan moet zijn vind ik knap. ik heb in het begin al die statements gelezen. ook de tijden en de plaats. daaruit kan je opmaken dat er genoeg tijd was om in ontmoetingen persies alles door te gegeven wat verteld is , de vader paul van der sloot heeft hierin ook een rol. ( dit had de dader van van der kouwe niet)

je zou bijna kunnen afvragen waar natalee nu eigenlijk verdwenen is op aruba of america. zijn we het erover eens dat natalee op aruba vermist is ??? drie onschuldige jongens dus liegen dat ze het meisje hebben afgezet ???. van dikke vriendschap tussen kalpoe's en sloot toen ook al geen spraken was laat staan nu ?? dan begrijp ik niet waarom de kalpoe's eind 2007 nog steeds zwijgen als ze iets gevraagd wordt door de politie ?? als je onschuldig ben , kan je toch wel antwoorden. of zie ik dat nou zo verkeerd ??

we weten totaal niet wat er tussen 1:15 en 1:55 am die nacht is gebeurt, niemand kent de route, degene die dat wel weet mag opstaan daarna zijn wij internetters nog de tijd tussen 3:25 en 7:00 kwijt.

voor daders van misdrijf echt genoeg tijd om zaken te regelen. om 1:15-1:55 is er wat gebeurt, daar liegen drie mensen eerst over waarom ?? wat heeft het eigenlijk voor zin gehad ?? paul van der sloot had dat gelijk door, en heeft dan ook maar alles gedaan om de zaak te vertragen. gesprekken gehad met de jongens en ouders, dingen regelen , vrienden op gerecht en politie om gunsten vragen, enz,enz
we hebben het allemaal mogen meemaken. het hele onderzoek heeft geen kans gehad door allerlei fouten zitten we er nog steeds mee. de kalpoe's hebben zeer vreemde uitspraken gedaan , nog niets in vergelijking met JORAN.

en ach afgeven op beth , ze was niet eens in de buurt. ze zal heus wel verbitterd zijn. en overtuigd dat er helemaal geen zak van klopt wat op aruba is gebeurt. verder ook aangevallen voelen. maar wat ik nu weer niet snap waarom de andere gelovige hier dan niet de middelen en het geld bij elkaar brengen om zelf de waarheid te zoeken in america ?? was het niet drie jaar onderzoek door gielen ?? nou dan had dat crackhuis op aruba en de gillende buurt met getuigen wel in beeld gebracht mogen worden. een wederhoor van hans mos over het eerder landen van vliegtuig, het duisteren verleden van natalee holloway in america van tieners die nu volwasse zijn.

zelfs over maxima komen verhalen naar boven van de zo genaamde "goede vrienden" en ik denk dat het koningshuis iets meer invloed heeft dan beth ooit zal hebben.
dus als natalee holloway anders had geleefd dan hadden we dat heus wel geweten hoor. de trip naar aruba was anders, een stel kids die zonder strenge regels helemaal los gaan. vele de maat niet weten , maar al met al geen rede om vermist of vermoord te worden.
pi_67817070
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Beth Holloway in letterlijke zin iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.

Het hekserige gedrag van Beth Holloway, haar leugens en bedrog kunnen er wel op wijzen dat Natalee, een paar dagen verlost van die heks, helemaal is losgegaan en is bezweken aan de drank en de drugs.

Als ik Beth Holloway zo zie liegen en bedriegen, denk ik dat Natalee vermoedelijk wel iets gezegd heeft als "mijn moeder lijkt op de zus van Hilter".

Hoe vaak is feeks Beth Holloway wel niet gescheiden? De mannen hielden het zeker ook niet
bij haar uit. Begrijpelijk hoor.

Waarom heeft Beth Holloway heeft de vader van Natalee toch ook niet op de hoogte gebracht van de verdwijning van Natalee?
De meisjes moesten van "hier is mammie, ik ben op Aruba en wil met je praten", immers zo snel mogelijk van het eiland af voor ze door de politie konden worden gehoord?

Natalee heeft haar vriendinnen vast welverteld hoe ze het thuis had: blijkbaar mocht dat niet aan de Arubaanse politie worden verteld.

Het kan best dat die vreselijke Beth Holloway wil verbergen dat naar buiten komt hoe moeilijk Natalee het met haar moeder had. Dat kan verklaren Natalee zo achter mannen aanliep, de hoer uithing en is bezweken aan drank en drugs.
pi_67818147
quote:
Op woensdag 8 april 2009 07:09 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Beth Holloway in letterlijke zin iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.

Het hekserige gedrag van Beth Holloway, haar leugens en bedrog kunnen er wel op wijzen dat Natalee, een paar dagen verlost van die heks, helemaal is losgegaan en is bezweken aan de drank en de drugs.

Als ik Beth Holloway zo zie liegen en bedriegen, denk ik dat Natalee vermoedelijk wel iets gezegd heeft als "mijn moeder lijkt op de zus van Hilter".

Hoe vaak is feeks Beth Holloway wel niet gescheiden? De mannen hielden het zeker ook niet
bij haar uit. Begrijpelijk hoor.

Waarom heeft Beth Holloway heeft de vader van Natalee toch ook niet op de hoogte gebracht van de verdwijning van Natalee?
De meisjes moesten van "hier is mammie, ik ben op Aruba en wil met je praten", immers zo snel mogelijk van het eiland af voor ze door de politie konden worden gehoord?

Natalee heeft haar vriendinnen vast welverteld hoe ze het thuis had: blijkbaar mocht dat niet aan de Arubaanse politie worden verteld.

Het kan best dat die vreselijke Beth Holloway wil verbergen dat naar buiten komt hoe moeilijk Natalee het met haar moeder had. Dat kan verklaren Natalee zo achter mannen aanliep, de hoer uithing en is bezweken aan drank en drugs.
mooi inzicht hoe jij misschien vroeger dingen beleefde ?? de arubaanse politie kwam pas na 10 dagen in actie, net als bij ( kouwe trouwens) , heeft ook niets te maken dat beth de studenten van het eiland heeft afgehaald. of was er nog een prive jet ergens geland ???. voor de rest schreef ik al eigen inzicht. mag je best hebben hoor , maar of ook natalee zo was is nergens bewezen.
pi_67818236
quote:
Op woensdag 8 april 2009 05:58 schreef duikkie het volgende:

[snip]

feit is gewoon dat de drie begonnen met liegen en zeker joran dat nog steeds doet. de kalpoe's houden zich gewoon stil wat me in deze zaak heel verstandig lijkt. maar is geen kenmerk van onschuldig zijn.

[snip]
Goeiesmorregens allemaal!

Zegt Duikkie je hamert toch steeds op dat liegen hè?

Heb jij je eigenlijk weleens afgevraagd hoeveel er wel/ niet tijdens politieverhoren wordt gelogen/ verzwegen/ verdraaid? Dat wil JIJ niet weten hoor! Met name jeugd is hier erg gevoelig voor.

Heb jij je weleens afgevraagd of dit strafbaar is? NEEJJJJ, dit is dus niet strafbaar! Dit wordt de ondervraagde doorgaans niet aangerekend of verweten. Liegen is niet zo 'handig' misschien maar uiteindelijk hoeft dit helemaal desastreus of 'verdacht' te zijn. Het is vrij NORMAAL. Sterker nog, eerder regel dan uitzondering

Het rechtssyteem heeft het risico van liegen (een menselijke eigenschap in situaties van druk, stress, verwarring) ingebouwd in het politieonderzoek. Daar wordt GEWOON rekening mee gehouden, begrip voor getoond. Liegen is niet echt handig, aan de andere kant, hier staan geen sancties op, het hoeft je helemaal niet worden aangerekend .

Wist je dat je na een politieverhoor zelfs mag verzoeken om opnieuw verhoord te worden? Om bijv. eerdere leugens of halve waarheden recht te zetten? JAHAAA Dit MAG!

RECHTSBESCHERMING, RECHTEN, VRIJHEDEN, RECHTSPSYCHOLOGIE enz

termen waar enkelingen hier (noem 'n stinkpijp en 'n broodzak) schijnbaar NOOIT van hebben gehoord, laat staan de inhoudelijke waarde ervan begrijpen.

Deze mensen adviseer ik: lees een BOEK. Doe een STUDIE. Verdiep je eens in een onderwerp!
Of hou anders gewoon je mond over zaken waar je NUL KOMMA NUL verstand van hebt!

En nu wakker-word koffie!
pi_67821588
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:00 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Goeiesmorregens allemaal!

Zegt Duikkie je hamert toch steeds op dat liegen hè?

Heb jij je eigenlijk weleens afgevraagd hoeveel er wel/ niet tijdens politieverhoren wordt gelogen/ verzwegen/ verdraaid? Dat wil JIJ niet weten hoor! Met name jeugd is hier erg gevoelig voor.

Heb jij je weleens afgevraagd of dit strafbaar is? NEEJJJJ, dit is dus niet strafbaar! Dit wordt de ondervraagde doorgaans niet aangerekend of verweten. Liegen is niet zo 'handig' misschien maar uiteindelijk hoeft dit helemaal desastreus of 'verdacht' te zijn. Het is vrij NORMAAL. Sterker nog, eerder regel dan uitzondering

Het rechtssyteem heeft het risico van liegen (een menselijke eigenschap in situaties van druk, stress, verwarring) ingebouwd in het politieonderzoek. Daar wordt GEWOON rekening mee gehouden, begrip voor getoond. Liegen is niet echt handig, aan de andere kant, hier staan geen sancties op, het hoeft je helemaal niet worden aangerekend .

Wist je dat je na een politieverhoor zelfs mag verzoeken om opnieuw verhoord te worden? Om bijv. eerdere leugens of halve waarheden recht te zetten? JAHAAA Dit MAG!

RECHTSBESCHERMING, RECHTEN, VRIJHEDEN, RECHTSPSYCHOLOGIE enz

termen waar enkelingen hier (noem 'n stinkpijp en 'n broodzak) schijnbaar NOOIT van hebben gehoord, laat staan de inhoudelijke waarde ervan begrijpen.

Deze mensen adviseer ik: lees een BOEK. Doe een STUDIE. Verdiep je eens in een onderwerp!
Of hou anders gewoon je mond over zaken waar je NUL KOMMA NUL verstand van hebt!

En nu wakker-word koffie!
doorgaans hoef je als getuigen niet te liegen, zeker als je onschuldig bent , waarom zou je ???

meestal zijn het de daders die liegen, om beter de zaken te doen voorkomen dan hoe ze waren.

nu begrijp ik ook wel dat je niet hoeft te antwoorden, je hoeft jezelf namelijk niet te berechten.
maar de noodzaak om te liegen zie ik niet bij getuigenverklaring, bij verdachte status kan ik het wel begrijpen . maar niet elke getuigen gaat liegen, waarom zou je
pi_67822941
Dat zinnetje van Deepak is belangrijk Duikkie
Want waarom viel Joran "bijna" in het water ?
Dat kan alleen als je ergens naar beneden "kan " vallen !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67824331
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef johan555 het volgende:
belangrijk belangrijk ???
het is tenminste vreemd. maar de kalpoe's hebben meer van dat soort dingen gezegd
deepak tegen joran "jij denkt dat dat meisje niets aan heeft" kan je afvragen hoe het in je hoofd opkomt zoiets terug te zeggen.
satisch met zijn : ik ben bijna bij de waarheid, dan weet je toch dat de hele waarheid nog niet bekend is.

ze niet weten wie er naar C en C gereden heeft, ook zo iets onbenullig feit. natuurlijk weet je dat wel, was het nou 2 of drie rondjes kijk dat kan ik me wel voorstellen, beetje onzin om rondjes te rijden maar dat is een ander verhaal. slecht een keer op de camera dat vind ik dan weer vreemd, twee 2 met je lekkend uitlaat langst de politie dan ook weer, 70 mensen die in twee minuten weg zijn, geen lijndiensten meer dus taxi's of kleine busjes, maar die moeten toch ergens staan dan ??? niemand die de auto hoorde in oranjestad terwijl er net een standfeest was afgelopen , het naar mijn mening toch druk geweest moet zijn. joran die als getuigen verklaart wel uitgestapt te zijn bij fischersman hut daarna weer instapt , zijn vader daar bijzit, en vervolgens die dag de kalpoe's daar weer niets van weten omdat joran dat vergeten is dat hij dat verklaard heeft. deepak eerst getuigd dat hij ergens heeft staan plassen. dan opeens weer niet. kortom na 31 mei is onder leiding van paul van der sloot 1 route bepaald met welke details erin moesten, dus waardeloos !!!!! in de eerste verklaringen als getuigen zal nog wel enige waarheid in zitten alhoewel joran hier als eerste was die het verhaal vertelde en meteen erna alles doorspeelde aan deepak en deepak weer 3 uur later aan satisch ( of net andersom) ( bekijk de tijden maar van de verbalen).

kortom een echt zooi, heeft weinig waarde allemaal. getuigen buiten de drie zijn er niet, of worden als onbetrouwbaar bestempeld. dus enige garantie dat de al bekende strandrit waar is, is er gewoon niet !!! daar zijn geen computergegevens of andere gegevens over bekend. de eerste feit kan zijn het aanzetten van deepak's computer volgens advocaat 1:55. maar nooit bevestigd door politie.

joran liegt, de kalpoe's zwijgen zal allemaal wel , en is ergens nog te begrijpen ook. maar is geen kenmerk van totaal onschuldig zijn. voor Y wat de schuld persies is van kalpoe's staat ook niet vast. dat ze rare uitpraken doen wel. verder zou ik niet iemand die ik drie maanden nog maar ken zo beschermen, als ik zelf wist dat ik niets verkeerd had gedaan. voor mij een teken dat iets niet klopt.
pi_67825973
Kijk Duikkie we weten nu dat Joran zich voordeed als toerist en er zijn ook aanwijzingen dat hij
de dames vertelde dat hij in Holiday Inn verbleef .
Dan kon hij daar ongemerkt rondhangen bij HI en wat duistere zaakjes doen .
Ik heb begrepen dat bij Carlos en Charlies de toeristen een Roze polsbandje kregen en de
Locals een andere kleur .
Toeristen denken dan met een andere toerist te maken te hebben en waarom deed Joran dat ?
In Carlos & Charlies rondlopen met een verkeerd polsbandje kan maar een ding betekenen
,dan was hij iets van plan !!
Ook volgde hij al eerder een vrouwelijke toerist in April 2005

April 2005
On August 4, 2005 BETH HOLLOWAY-TWITTY stated she met an AMERICAN 18-year-old blonde woman in ARUBA who had contact with JORAN VAN DER SLOOT in April 2005. (The woman is from NJ, and was with her mother when she and BETH first met) The young woman told BETH that while at “Carlos 'N Charlie's" she had observed JORAN VAN DER SLOOT ’s “predatory habits.” The woman was with 2 of her friends at “Carlos 'N Charlie's" when JORAN VAN DER SLOOT approached her and her friends repeatedly and relentlessly inside, and he kept trying to impress them. He pointed out DEEPAK KALPOE and SATISH KALPOE sitting in the same seats as shown in the infamous photo of the 3 and told the woman that they were his gambling friends. Another short friend of his came up and was telling the women how rich he was and what a great athlete. He appeared to have an open tab at the bar. When “Carlos 'n Charlies" closed (at 12 AM that night because there was a large fight the previous night), JORAN VAN DER SLOOT followed the women and was trying very hard to get them to go with him and continue partying at another bar. The women declined his advances. This woman has not yet spoken to Police, but BETH thinks she should speak to the Police Investigators and the prosecutor.
pi_67827261
quote:

April 2005
On August 4, 2005 BETH HOLLOWAY-TWITTY stated she met an AMERICAN 18-year-old blonde woman in ARUBA who had contact with JORAN VAN DER SLOOT in April 2005. (The woman is from NJ, and was with her mother when she and BETH first met) The young woman told BETH that while at “Carlos 'N Charlie's" she had observed JORAN VAN DER SLOOT ’s “predatory habits.” The woman was with 2 of her friends at “Carlos 'N Charlie's" when JORAN VAN DER SLOOT approached her and her friends repeatedly and relentlessly inside, and he kept trying to impress them. He pointed out DEEPAK KALPOE and SATISH KALPOE sitting in the same seats as shown in the infamous photo of the 3 and told the woman that they were his gambling friends. Another short friend of his came up and was telling the women how rich he was and what a great athlete. He appeared to have an open tab at the bar. When “Carlos 'n Charlies" closed (at 12 AM that night because there was a large fight the previous night), JORAN VAN DER SLOOT [b]followed
the women and was trying very hard to get them to go with him and continue partying at another bar. The women declined his advances. This woman has not yet spoken to Police, but BETH thinks she should speak to the Police Investigators and the prosecutor.
Superdesuper interessant verhaal . En weer zonder link.
Wat is er nou mis met een meisje te willen versieren, jeetje. En het meisje had er geen zin in. En toen? Heeft ie haar verkracht, vermoord en gedumpt? Wie weet, zal wel met de hele cover up van Aruba te maken hebben . Denk je niet, Johan?

En je insinueert maar meteen dat een roze bandje Joran de gelegenheid gaf duistere zaakjes te doen. Wat voor duistere zaakjes dan? Vertel
pi_67834824
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:31 schreef bastibro het volgende:

[..]

Als er mensen zijn die tegen de feiten als computergegevens en NFI resultaten ingaan dan zijn het wel Bastribo, Johan555 en Duikkie en niet te vergeten fantast Beth Holloway met haar Alabama clubje.

Het waren toch de "Beth-holloway followers" die zelfs beweren dat er met die gegevens is geknoeid? Of vergis ik me.
pi_67834919
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:03 schreef johan555 het volgende:
Kijk Duikkie we weten nu dat Joran zich voordeed als toerist
Dat wisten we al. Hij vertelt het zelf. Hij dacht dat hij door dat te vertellen beter overkwam bij de meisjes.
Scoort wat makkelijker.

Komt wel vaker voor bij jongens van die leeftijd.

Misschien vertelt Joran het hier, ik dacht het wel.

http://www.rtl.nl/compone(...)rsloot.avi_plain.xml
pi_67835324
Waneer kom je nu met verklaringen ,bewijzen ,documenten dat Beth Holloway ook maar iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft ?
Mocht je die bewijzen niet hebben begin dan een topic waar je die onzin kan spuien ,dag in dag uit. Of is het een robot die dat post ?
pi_67835531
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef johan555 het volgende:
Waneer kom je nu met verklaringen ,bewijzen ,documenten dat Beth Holloway ook maar iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft ?
Mocht je die bewijzen niet hebben begin dan een topic waar je die onzin kan spuien ,dag in dag uit. Of is het een robot die dat post ?
Ik zeg niet dat Beth Holloway direkt iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.

Het is bekend dat Beth Holloway liegt en bedriegt en nogal hekserig overkomt.

Als ze zich zo ook tegen Natalee heeft gedragen (Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten") kan dat de reden zijn dat Natalee, een paar dagen verlost van haar afschuwelijke moeder, helemaal losging en is bezweken aan de drank die ze 24 uur per dag tot zich nam.

Of ze ook drugs gebruikte, weten we, ondanks de verschillende getuigenverklaringen (zie Peter R. de Vries) niet.
pi_67835594
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef johan555 het volgende:
Een nieuw complot Johan555?
quote:
On June 10th 2005, approximately 13:45 hours we interviewed suspect D.S. KALPOE for further information.

To your question as to when I had been to the beach for the last time, I can state the following. I had been to a party on the beach about two or three weeks ago.

To your question as to where the sand came from the day in question that I vacuumed the car, I can state the following. The sand came from Joran, because he had almost fallen into the water and after that he had sat down in my car with sand on his shorts and on his legs.
To your question as to why I vacuumed the car on that Sunday in question, I can state the following. I thought it was dirty.

To your question as to why, after having driven in the car all that time, I chose that particular Sunday to vacuum my car, I can state the following. It is my car, and I can vacuum it when I want. I clean my car when I want to clean it.
pi_67836866
YYentle, ik heb al proberen uit te leggen aan Johan dat er geen zand is op rotsen, en dat die rotsen op dat fotootje van Johan aan de andere kant van het eiland liggen.
Maar zijn oogklepjes belemmeren helaas zijn zicht op normale zaken.
Net zoals hij geen enkel behoorlijk antwoord geeft op vragen, raar he. Hij heeft ze kennelijk niet.
Komt alleen maar met vragen waar hij zelf het antwoord op kan vinden.
Maar laat maar, het is vechten tegen de bierkaai helaas, oftewel, geen normale disucssie mogelijk.
En maak je geen zorgen, hij leest dit niet want hij heeft gemeld dat hij scrollt als ie een post van mij ziet..Lachu!!
pi_67837359
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef johan555 het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen maar goede verklaringen en vragen van Yyentle, een heleboel links naar allerlei documenten en ook bewijzen.

Als er eentje is die alleen maar onbewezen lulkoek neerplempt dan ben jij dat johan.

Yyentle heeft een goed punt mbt de betrokkenheid van Beth Holloway, er rijzen zoveel vragen omtrent haar gedragingen dat het geheel niet onlogisch is dat ze er meer mee te maken heeft dan we tot nu toe weten.

Kijk je noemt je moeder niet voor niets de zuster van Hitler, waarom was er Beth zoveel aan gelegen het onderzoek van ALE te verstoren, wat deden al die andere puntmutsen op het eiland, wat hield de "coaching" door Jug van Natalee in???

Nee we moeten meer richting Alabama zoeken daar lijken me meer antwoorden te vinden dan in zinloze zee of pond onderzoeken.
quote:
Mocht je die bewijzen niet hebben begin dan een topic waar je die onzin kan spuien ,dag in dag uit.
Gelukkig maak jij hier niet uit wat er wel of niet thuishoort, duss kssstt jochie ga maar effe ergens anders de wannabee mod uithangen.
pi_67838589
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Beth Holloway direkt iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.

Het is bekend dat Beth Holloway liegt en bedriegt en nogal hekserig overkomt.

Als ze zich zo ook tegen Natalee heeft gedragen (Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten") kan dat de reden zijn dat Natalee, een paar dagen verlost van haar afschuwelijke moeder, helemaal losging en is bezweken aan de drank die ze 24 uur per dag tot zich nam.

Of ze ook drugs gebruikte, weten we, ondanks de verschillende getuigenverklaringen (zie Peter R. de Vries) niet.

Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten" ?????????????????????
pi_67839002
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef johan555 het volgende:

[..]

Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten" ?????????????????????
Dat stond toch op de poster? Je zegt toch niet tegen je dochter dat je met haar wilt praten als je zeker weet dat ze gekidnapt is?
quote:
On Wednesday, June 29th 2005 at about 12.40 hours we, the reporting officers, interviewed the suspect Deepak.S. KALPOE, for further information
On your question whether I heard Natalee say in the car that her mother was Hitler's sister, that they owned a plantation and that they had black people as employees. I had only heard the word Hitler. The rest I did not hear. Joran told me later all the things the girl had said.
pi_67839033
Mijn moeder is (als) de zuster van Adolf Hitler

Natalee Holloway mei 2005 Aruba
  woensdag 8 april 2009 @ 20:23:35 #154
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67840773
Pssst . . pssssssssst, `t stinkt hier weer
pi_67841114
Keep on talking bastibro, that's how we get to know you
pi_67841662
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef bastibro het volgende:
Pssst . . pssssssssst, `t stinkt hier weer
Bassie, heb je nou weer met die trollen spray in je eigen gezicht gespoten? Laatst richtte je hem ook op al op je zelf. Dom dom , dat spul stinkt hoor!
  woensdag 8 april 2009 @ 21:47:13 #157
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67844324
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Bassie, heb je nou weer met die trollen spray in je eigen gezicht gespoten? Laatst richtte je hem ook op al op je zelf. Dom dom , dat spul stinkt hoor!
Je weet het
pi_67845754
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:47 schreef bastibro het volgende:

[..]

Je weet het
geen idee Bassie, jij zei het en volgens jou is alles waar wat je zegt.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:42:00 #159
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67846733
Lelijke hondekop
pi_67847496
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:42 schreef bastibro het volgende:
Lelijke hondekop
Het blijft lastig voor je hè Bas om je normaal te gedragen
--
pi_67848581
Tsjaa bassie heeft de neiging om wat later op de avond ietwat ongeremd te raken, waarschijnlijk dat dan een borreltje de tong cq het toetsenbord wat losser heeft gemaakt.

Daar hebben ze hem een tijdje terug bij de bange aapjes ook al op aangesproken.
  woensdag 8 april 2009 @ 23:29:23 #162
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67848670
LOL, daar spreekt een ervarings deskundige
pi_67849045
Ik post niet bij de bange aapjes bassie
pi_67849182
Ga toch even kijken Jo, Johan krijgt er toch van langs
http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=4804.880

Daar schijnt ie ook een link probleem te hebben trouwens
pi_67849241
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:42 schreef bastibro het volgende:
Lelijke hondekop
zo beter aappie?
pi_67849465
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef OUWEFIETS het volgende:
Ga toch even kijken Jo, Johan krijgt er toch van langs
http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=4804.880

Daar schijnt ie ook een link probleem te hebben trouwens
Priceless...ik zie een aantal Ban's aankomen daar. Zodra Debbie verschijnt zijn er twee history denk ik
--
pi_67849825
Hi, hi Peppie en Kokkie mogen de kastanjes uit het vuur halen voor de gebande aapjes

Hilarisch, 2 droefsnoetjes met VMBO-zwakstroom engels tegenover een forum vol bejaarde yanks, ik ga de popcorn er effe bijpakken dit wordt lachen

Oja vraagje mrB: CapsLockWizard die die sukkeltjes daar in het ootje heeft genomen dat bleek toch uiteindelijk een Arubaan genaamd Rudolf Vrolijk oid te zijn?
pi_67849962
Geen idee wie Caps irl is, maar volgens mij wel iemand van Aruba inderdaad. Geweldig overigens dat ze dat figuur "Observer" tegenwoordig "Him who shall not be named" noemen.

Als ik het daar zo volg dan hebben ze nu de pijlen gericht op "Crazy" Kathy Drenga a.k.a. Hothot, die samen met Observer op verschillende foto's te zien is bij de demonstraties van de "Trade shows".

Ik kan nog de tijd herinneren dat Hotshot (ook onder verschillende andere namen bekend overigens) een zeer enthousiaste poster was op SM. Zeker in de beginfase van de Holloway zaak.

Op een gegeven moment heeft Klaassen haar er ook afgekieperd, reden kan ik mij niet meer herinneren.

Ik wacht nog op het moment dat "Nonesuch" weer ten tonele komt. Die heeft in het verleden als eens door een detective onderzoek laten doen naar posters op SM. Je kunt het geloven of niet, maar zij liet de real live gegevens achterhalen en begon dan te dreigen met allerlei juridische procedures aan het echte adres van die posters. Een behoorlijk aantal zijn toen naar RU 'gevlucht'.
--
  donderdag 9 april 2009 @ 00:17:54 #169
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67850000
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

zo beter aappie?
Ik moet wel zeggen OF, het is een foei lelijk aapje
Maar al beter dan de hond LOL
pi_67850129
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef bastibro het volgende:

[..]

Als jij die trouwe hondenkop niet mooier vindt dan een aapje heb ik nog een ander aapje voor je, die past jou misschien beter?
pi_67850213
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef bastibro het volgende:

[..]

ff nog ter aanvulling: eigenlijk de lelijke gekozen om jou en die zielige apenzooi te verblijden .

Vandaag: Johan555 op het hoe-hoe-hoe-huilende-apenforum:

"I will ask Dave's permission to post what he told me about the Cage?"

Got ik voelde me toch zo misselijk worden..
  donderdag 9 april 2009 @ 00:32:33 #172
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67850275
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Priceless...ik zie een aantal Ban's aankomen daar. Zodra Debbie verschijnt zijn er twee history denk ik
Tsja ach
pi_67850497
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:15 schreef mrBhimself het volgende:
Geen idee wie Caps irl is, maar volgens mij wel iemand van Aruba inderdaad. Geweldig overigens dat ze dat figuur "Observer" tegenwoordig "Him who shall not be named" noemen.
Schijnen nu 4 personen te zijn volgens Kermit. Ja die Observer die heeft het echt te bont gemaakt daar schijnbaar maar dat ie tegenwoordig in het forum-filter zit zodat als je z'n naam tikt er ******** verschijnt is helemaal hilarisch.
quote:

Als ik het daar zo volg dan hebben ze nu de pijlen gericht op "Crazy" Kathy Drenga a.k.a. Hothot, die samen met Observer op verschillende foto's te zien is bij de demonstraties van de "Trade shows".

Ik kan nog de tijd herinneren dat Hotshot (ook onder verschillende andere namen bekend overigens) een zeer enthousiaste poster was op SM. Zeker in de beginfase van de Holloway zaak.
Yep gescheiden moedertje met een dijk van een midlife crisis die zich helemaal in de zaak begraven had. Schijnt zelfs nog naar Aruba geweest te zijn. Sneu typje net als die werkloze vetklep Observert.
quote:

Ik wacht nog op het moment dat "Nonesuch" weer ten tonele komt. Die heeft in het verleden als eens door een detective onderzoek laten doen naar posters op SM. Je kunt het geloven of niet, maar zij liet de real live gegevens achterhalen en begon dan te dreigen met allerlei juridische procedures aan het echte adres van die posters. Een behoorlijk aantal zijn toen naar RU 'gevlucht'.
hi hi dat wist ik niet, die "Nonesuch" heb ik volgens mij wel eens op Goldmonkeys gezien en in de gekopierde threads die er van CnG circuleren.

Nog effe terug naar de slachting bij de aapjes en dan weltrusten, de popcorn is bijna op
pi_67850656
Same here Hotshot is inderdaad in 2006 of 2007 naar Aruba gegaan. Overigens met geld wat ze bij elkaar had verzameld van donaties op SM. Daarom zijn ze daar nu zo pissed; priceless.
--
pi_67850867
quote:
Op donderdag 9 april 2009 00:44 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Schijnen nu 4 personen te zijn volgens Kermit. Ja die Observer die heeft het echt te bont gemaakt daar schijnbaar maar dat ie tegenwoordig in het forum-filter zit zodat als je z'n naam tikt er ******** verschijnt is helemaal hilarisch.
[..]

Yep gescheiden moedertje met een dijk van een midlife crisis die zich helemaal in de zaak begraven had. Schijnt zelfs nog naar Aruba geweest te zijn. Sneu typje net als die werkloze vetklep Observert.
[..]

hi hi dat wist ik niet, die "Nonesuch" heb ik volgens mij wel eens op Goldmonkeys gezien en in de gekopierde threads die er van CnG circuleren.

Nog effe terug naar de slachting bij de aapjes en dan weltrusten, de popcorn is bijna op
heerlijk he die grote voorjaars schoonmaak bij de aapjes , opgeruimd staat netjes

donderdag 9 april 2009 @ 01:12:29 #176
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67850907
Het ft dat ik nog ld ben daar zegt een hop over de gelofwardighd van de kker
pi_67850959
quote:
Op donderdag 9 april 2009 01:12 schreef bastibro het volgende:
Het ft dat ik nog ld ben daar zegt een hop over de gelofwardighd van de kker
Volgens mij zegt het meer over de plaat die jij voor je kop hebt
pi_67851363
dit zei de kikker ja

i was downstairs Standing next to ANOTHER Secret Service Agent

pi_67851475
quote:
Op donderdag 9 april 2009 02:06 schreef johan555 het volgende:
dit zei de kikker ja

i was downstairs Standing next to ANOTHER Secret Service Agent

[ afbeelding ]
tsjonge jonge Johan zo laat nog op voor een kleuter en dan zoiets posten.

Ach ja
Scared Monkey
*

View Profile

Re: Natalee Case Discussion #814 4/5/09
« Reply #898 on: Today at 04:10:59 PM »

Quote from: johan555 on Today at 04:04:47 PM
Can you proof us that you was a secret agent Kermit ?

Dumb question Johan, of course she can`t
BTW froggie, I didn`t hear anything from the US Authorities yet

Cheers

-----
Zo zie je maar, hehe, na alles wat we al gezien hebben, Johan is genomineerd voor een lintje vanwege al zijn posts, zijn links, zijn stalking, obsessies, waardevolle bijdrages, mails aan Obama, Dave, en alle andere brilliante uitingen.
Gefeiciteerd, geniet ervan
pi_67851682
Kermit
Scared Monkey
*

View Profile

Re: Natalee Case Discussion #814 4/5/09
« Reply #895 on: Today at 04:08:05 PM »

Quote from: johan555 on Today at 04:04:47 PM
Can you proof us that you was a secret agent Kermit ?

AGAIN more of your lies! I never, ever said I was. YOU and your buddy SS and Hotshot said that so that you could justify what you have been doing - stalking and posting personal information.

KEEP SHOWING US WHO YOU ARE EUNUCH

----
oeps Johan, misschien toch geen lintje?
Ze beginnen je daar ook goed te kennen.
Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')