quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Beth Holloway direkt iets met de verdwijning van haar dochter te maken heeft.
Het is bekend dat Beth Holloway liegt en bedriegt en nogal hekserig overkomt.
Als ze zich zo ook tegen Natalee heeft gedragen (Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten") kan dat de reden zijn dat Natalee, een paar dagen verlost van haar afschuwelijke moeder, helemaal losging en is bezweken aan de drank die ze 24 uur per dag tot zich nam.
Of ze ook drugs gebruikte, weten we, ondanks de verschillende getuigenverklaringen (zie Peter R. de Vries) niet.
Dat stond toch op de poster? Je zegt toch niet tegen je dochter dat je met haar wilt praten als je zeker weet dat ze gekidnapt is?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef johan555 het volgende:
[..]
Natalee spreekt immers zelf in niet al te vriendelijke bewoordingen over "mammie is hier op Aruba en ik wil graag met je praten" ?????????????????????
quote:On Wednesday, June 29th 2005 at about 12.40 hours we, the reporting officers, interviewed the suspect Deepak.S. KALPOE, for further information
On your question whether I heard Natalee say in the car that her mother was Hitler's sister, that they owned a plantation and that they had black people as employees. I had only heard the word Hitler. The rest I did not hear. Joran told me later all the things the girl had said.
Bassie, heb je nou weer met die trollen spray in je eigen gezicht gespoten?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef bastibro het volgende:
Pssst . . pssssssssst, `t stinkt hier weer
Je weet hetquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Bassie, heb je nou weer met die trollen spray in je eigen gezicht gespoten?Laatst richtte je hem ook op al op je zelf. Dom dom
, dat spul stinkt hoor!
Priceless...ik zie een aantal Ban's aankomen daar. Zodra Debbie verschijnt zijn er twee history denk ikquote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef OUWEFIETS het volgende:
Ga toch even kijken Jo, Johan krijgt er toch van langs
http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=4804.880
Daar schijnt ie ook een link probleem te hebben trouwens
Als jij die trouwe hondenkop niet mooier vindt dan een aapje heb ik nog een ander aapje voor je, die past jou misschien beter?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen OF, het is een foei lelijk aapje![]()
Maar al beter dan de hond LOL
ff nog ter aanvulling: eigenlijk de lelijke gekozen om jou en die zielige apenzooi te verblijdenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen OF, het is een foei lelijk aapje![]()
Maar al beter dan de hond LOL
Tsja achquote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Priceless...ik zie een aantal Ban's aankomen daar. Zodra Debbie verschijnt zijn er twee history denk ik
Schijnen nu 4 personen te zijn volgens Kermit. Ja die Observer die heeft het echt te bont gemaakt daar schijnbaar maar dat ie tegenwoordig in het forum-filter zit zodat als je z'n naam tikt er ******** verschijnt is helemaal hilarisch.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:15 schreef mrBhimself het volgende:
Geen idee wie Caps irl is, maar volgens mij wel iemand van Aruba inderdaad. Geweldig overigens dat ze dat figuur "Observer" tegenwoordig "Him who shall not be named" noemen.
Yep gescheiden moedertje met een dijk van een midlife crisis die zich helemaal in de zaak begraven had. Schijnt zelfs nog naar Aruba geweest te zijn. Sneu typje net als die werkloze vetklep Observert.quote:
Als ik het daar zo volg dan hebben ze nu de pijlen gericht op "Crazy" Kathy Drenga a.k.a. Hothot, die samen met Observer op verschillende foto's te zien is bij de demonstraties van de "Trade shows".
Ik kan nog de tijd herinneren dat Hotshot (ook onder verschillende andere namen bekend overigens) een zeer enthousiaste poster was op SM. Zeker in de beginfase van de Holloway zaak.
hi hi dat wist ik niet, die "Nonesuch" heb ik volgens mij wel eens op Goldmonkeys gezien en in de gekopierde threads die er van CnG circuleren.quote:
Ik wacht nog op het moment dat "Nonesuch" weer ten tonele komt. Die heeft in het verleden als eens door een detective onderzoek laten doen naar posters op SM. Je kunt het geloven of niet, maar zij liet de real live gegevens achterhalen en begon dan te dreigen met allerlei juridische procedures aan het echte adres van die posters. Een behoorlijk aantal zijn toen naar RU 'gevlucht'.
heerlijk he die grote voorjaars schoonmaak bij de aapjes , opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:44 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Schijnen nu 4 personen te zijn volgens Kermit. Ja die Observer die heeft het echt te bont gemaakt daar schijnbaar maar dat ie tegenwoordig in het forum-filter zit zodat als je z'n naam tikt er ******** verschijnt is helemaal hilarisch.
[..]
Yep gescheiden moedertje met een dijk van een midlife crisis die zich helemaal in de zaak begraven had. Schijnt zelfs nog naar Aruba geweest te zijn. Sneu typje net als die werkloze vetklep Observert.
[..]
hi hi dat wist ik niet, die "Nonesuch" heb ik volgens mij wel eens op Goldmonkeys gezien en in de gekopierde threads die er van CnG circuleren.
Nog effe terug naar de slachting bij de aapjes en dan weltrusten, de popcorn is bijna op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |