quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
Zonder zon? Hier schijnt het zonnetje hoor
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iedereen die dat vanaf nu nog zegt maakt kennis met mijn vuist, capisce?.
^^ wat zij zegt! Tot later Tinkie!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef cyclechick het volgende:
Tink, toch lekker op vakantie dus! Goed zo, geniet er van en tot over 2 dagen!!
kom maar op...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Dat vind ik raar? Je zit toch in de trein, waar had je het dan zo druk mee, behalve wegduiken achter je krantjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef Abbadon het volgende:
Zon!
hmmz...apart....mijn ex stapte bij toeval vanmorgen in dezelfde coupé...zij zag mij niet...was sowieso te druk om er iets mee te doen als ik dat al zou willen...maar dan denk je dat iemand je niks meer doet en dat je er al jaren overheen bent, en dan gebeurt zoiets en schieten er ineens weer allerlei onsamenhangende gedachten door je hoofd en heb je echt even nodig om weer geestelijk tot rust te komen...
merkwaardig...
[/lief dagboek...]
Herkenbaar! Ik was van de zomer in Béziers en zag in de verte de soafransoos lopen en ik ben heel heel hard een zijstraat in gerend en had echt een bonkend hart! Vond ik toen ook vrij vreemd en was de hele dag wat van slag..........quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef Abbadon het volgende:
Zon!
hmmz...apart....mijn ex stapte bij toeval vanmorgen in dezelfde coupé...zij zag mij niet...was sowieso te druk om er iets mee te doen als ik dat al zou willen...maar dan denk je dat iemand je niks meer doet en dat je er al jaren overheen bent, en dan gebeurt zoiets en schieten er ineens weer allerlei onsamenhangende gedachten door je hoofd en heb je echt even nodig om weer geestelijk tot rust te komen...
merkwaardig...
[/lief dagboek...]
Ohw, spuitelf, ik maakte de zelfde leesfoutquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
McAbba, je was te drúk in een treincoupé?
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar als je haar echt gedag had willen zeggen dan ben je dáár toch nooit te druk voor? Oh shit wacht, hét was te druk, niet jè was te druk. Sorry. Niets gezegd![]()
Ik was om 5.00 uur op dus niet al te scherp. Skjoez mie![]()
Hahaha, laten we het er maar op houden dat dinsdagochtend niet ons meest opmerkzame moent van de dag is ehquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
Hahaha! Cycle! Zie mijn post!
Volgens mij lezen we het verkeerd en bedoelt hij HET was te druk ipv HIJ was te druk
Oh, Spuit 12![]()
Ik was niet druk....de trein was druk...en door een overvolle coupé klauteren om iemand die ergens verderop zit gedag te zitten, leek me geen geweldig plan...zeker niet in mijn state of mind op dat momentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik raar? Je zit toch in de trein, waar had je het dan zo druk mee, behalve wegduiken achter je krantje![]()
Is het al lang geleden? Ben je inmiddels weer helemaal zen![]()
Kan me voorstellen dat je eerste reactie zo is hoor, ik heb het ook wel eens gehad. Sterker nog, kwam d'r laatst weer eentje tegen en omdat het zo onverwachts was, schrok ik in eerste instantie ook
voor de duidelijkheid heb ik mijn post maar even geeditquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha, laten we het er maar op houden dat dinsdagochtend niet ons meest opmerkzame moent van de dag is eh
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid heb ik mijn post maar even geedit
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:43 schreef conleche het volgende:
Middels meine Fuist heb ik Lust om die Bouwväkker hierneben, eine Knalle für die Köpfe zu geven.............
heel vreemd, alsof alle redenen dat ik haar zo leuk vond toen, én alle redenen dat ik het toen uitgemaakt heb, gezamenlijk een sprintwedstrijdje door m'n hoofd aan het houden zijn, en onderweg af en toe flink tegen elkaar aan crashen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik was van de zomer in Béziers en zag in de verte de soafransoos lopen en ik ben heel heel hard een zijstraat in gerend en had echt een bonkend hart! Vond ik toen ook vrij vreemd en was de hele dag wat van slag..........
is er iets, lieverd?quote:
Lang leve het kopieerapparaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een boek nodig voor mijn studie, maar eigenlijk gaat het maar om 1 hoofdstuk en het boek kost 96 euro!! WTF!!
Dat gaat niet via bol.com, toch? of kan je het gewoon terugsturen daarnaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lang leve het kopieerapparaat.
Als jij het nodig hebt voor je studie, zijn er vast wel meer mensen met dat probleem....met een groep kopen en dan kopieren een oplossing?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een boek nodig voor mijn studie, maar eigenlijk gaat het maar om 1 hoofdstuk en het boek kost 96 euro!! WTF!!
Kun je het niet van een studiegenootje lenen en kopieren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:04 schreef cyclechick het volgende:
Dat gaat niet via bol.com, toch? of kan je het gewoon terugsturen daarna
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha, laten we het er maar op houden dat dinsdagochtend niet ons meest opmerkzame moent van de dag is eh
Hmmmm, bij mij was het dat niet. Meer een erge schrik. En geen zin hebbend in een gesprek midden op straat. Terwijl de meeste exen me niets meer doen, zat deze me duidelijk nog niet lekker. Maar dat kan ook zijn omdat ik hem na onze relatie niet meer zag. Ik zou het ook hebben bij mijn allereerste vriendje denk ik, waar ik zo ontzettend verliefd op was. Volgens mij verander ik dan weer op slag in een onzekere puber. Dat denk ik overigens sws. Dat je bij vroegere mensen, in vroegere verhoudingen/patronen vervalt, hoezeer je ook bent veranderd in tussentijd....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heel vreemd, alsof alle redenen dat ik haar zo leuk vond toen, én alle redenen dat ik het toen uitgemaakt heb, gezamenlijk een sprintwedstrijdje door m'n hoofd aan het houden zijn, en onderweg af en toe flink tegen elkaar aan crashen...
Strak planquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef cyclechick het volgende:
Het is voor mijn literatuurstudie, dus niet iedereen heeft dat boek nodig en ik ken ook nog geen studiegenootjes omdat ik gister pas mijn eerste gezamelijke les heb gehad![]()
Even kijken of ik het ergens in een bieb kan vinden..
Je kunt ook gewoon naar buiten gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga straks trouwens even een strippenkaart halen voor de zonnebank.
Jij bent wel heul erg miss glas halfvol. Beetje te koud om in je blote kont buiten te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar buiten gaan![]()
schrik zat er ook wel in, ja...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, bij mij was het dat niet. Meer een erge schrik. En geen zin hebbend in een gesprek midden op straat. Terwijl de meeste exen me niets meer doen, zat deze me duidelijk nog niet lekker. Maar dat kan ook zijn omdat ik hem na onze relatie niet meer zag. Ik zou het ook hebben bij mijn allereerste vriendje denk ik, waar ik zo ontzettend verliefd op was. Volgens mij verander ik dan weer op slag in een onzekere puber. Dat denk ik overigens sws. Dat je bij vroegere mensen, in vroegere verhoudingen/patronen vervalt, hoezeer je ook bent veranderd in tussentijd....
Een lekkere wandeling buiten en de zon op je toet, dan is die vast lekker bruin! (ik heb iig het idee dat m;n hoofd al best wat kleur heeft van de tochtjes op de fietsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent wel heul erg miss glas halfvol. Beetje te koud om in je blote kont buiten te zijn.
En bij Vik schijnt de zon niet te schijnen
Dat is ook zo! In een nieuwe relatie presenteer je de geleerde feiten als een gegeven. De ander neemt dat aan, terwijl de oude relatie wéét dat je ook anders was en daar zal hij/zij op voortborduren en als de relatie ongelijkwaardig was, dan is dat verdomde moeilijk om te veranderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
schrik zat er ook wel in, ja...
sowieso gek, hoe dat werkt...voor mijn gevoel sta ik nu best wel ver af van wie ik was toen ik iets met haar had...maar tegelijkertijd verval je inderdaad zo weer in oude rolpatronen...het is zoveel makkelijker om alles wat je leert mee te nemen in een nieuwe relatie, dan om daadwerkelijk iets te veranderen in een bestaande relatie...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Een lekkere wandeling buiten en de zon op je toet, dan is die vast lekker bruin! (ik heb iig het idee dat m;n hoofd al best wat kleur heeft van de tochtjes op de fiets)
En probleem B: Tsja.. Grunn... Dan heb je dat wel eens
Dat viel mij laatst ook op ja! Ook dat het veel moeilijker is om voornemens of eigenschappen van jezelf die veranderd zijn in de praktijk te brengen bij mensen die je al lang kent. Dan ben je toch sneller geneigd om terug te gaan naar hoe zij je kennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat denk ik overigens sws. Dat je bij vroegere mensen, in vroegere verhoudingen/patronen vervalt, hoezeer je ook bent veranderd in tussentijd....
superlief Vik! Ik wacht eerst even af wat m'n vader zegt....misschien kom ik daarna terug bij je.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat wil ik best doen hoor, als Nynke daar belang bij heeftIk hoor altijd dat ik erg goeie brieven schrijf
.
Heey, jij zet punten achter je smileys, dat is grappigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Het gebeurt ook vaak genoeg dat hier de zon wel schijnt en daar niet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Heey, jij zet punten achter je smileys, dat is grappig
books.google.com?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:00 schreef cyclechick het volgende:
Het staat zo grappig, vooral als je alleen een smile doet:quote:
Zegguh jongedame ga eens koffie drinken of met je hoofd onder een koude kraan hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
Cycle, ik zal wel ouderwets zijn enzo maar eh... de bieb?
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Het staat zo grappig, vooral als je alleen een smile doet:
.
Ik ben ook zo simpel blij te maken he
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef cyclechick het volgende:
Ohhh wat is het lekker zonnig in het midden des lands...
Ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen jammer mijn keel en neusholtes sinds vanochtend aanvoelen als schuurpapier.Zo hoort het niet te zijn met dit weer!
Vanaf morgen ga ik weer nette lijstjes posten, vandaag nog even een blegh-dagje. Met mijn eetpatroon van afgelopen week (3 dagen congres, 2 dagen verhuizen, welgeteld 1 keer gewoon thuis gekookt) ben ik allang blij dat ik niet aangekomen ben.
Ja, anders rollen ze van de regel af en dat is zieligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Heey, jij zet punten achter je smileys, dat is grappig
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:48 schreef kwakveense het volgende:
ola chica's. na mijn chagerijn van gisteren, ben ik vandaag juist helemaal blij en opgeklaard. gek is dat!
heb op zich alleen nog steeds niks te vertellen, en over exen wil ik even niet nadenken anders wordt t net zo'n rotdag als gisteren, denial FTW!
xxx
Oh zo staat het er inderdaad hè? Nee, we hebben mijn zusje verhuisd in Nijmegen.quote:
Zon hier de hoor schijnt wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis wil graag een blauw oogquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zon hier de hoor schijnt wel!
Wel hoor zon hier schijnt de!
Schijnt hoor hier de wel zon!
ja, ik ben echt beter, heel fijn! gisteren ook weer heerlijk gezongen voor t eerst in weken écht goed bezig geweest bij zangles ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Ben je alweer beter? en hoe is het met hardlopen?
Oh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zegguh jongedame ga eens koffie drinken of met je hoofd onder een koude kraan hangenIk had allang gepost dat ik 'm in de bieb had gevonden
![]()
Eh. Ja! Jij ook!quote:een hele geile goedemorgen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zon hier de hoor schijnt wel!
Wel hoor zon hier schijnt de!
Schijnt hoor hier de wel zon!
Ik heb al 2 práchtige blauwe ogen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Muis wil graag een blauw oog![]()
Dat kan ook met make-up, daar hoef je niet perse ruzie voor te zoeken
Nee, dat zal wel niet. Je hebt wel een leuke smiley uitgekozenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:47 schreef cyclechick het volgende:
Dat is gewoon van 3FM, dan laat Giel altijd mensen goedemorgen zeggen op hun zwoelst (leuk woord).. Bedoelde er verder niks mee![]()
PM?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 práchtige blauwe ogen!
En Vik komt er nog mild vanaf want ik heb een andere post gezien waar ik véél gemener op had kunnen reageren
HOAX.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat wil ik best doen hoor, als Nynke daar belang bij heeftIk hoor altijd dat ik erg goeie brieven schrijf
.
Doe maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik plemp hem hier wel neer, kan iedereen meegenieten
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, ik ben echt beter, heel fijn! gisteren ook weer heerlijk gezongen voor t eerst in weken écht goed bezig geweest bij zangles ook...
hardlopen is even niet. ik krijg me niet op tijd s ochtends mn bed uitgesleepten later op de dag loop ik niet fijn. heb even geen loopmotivatie...deels omdat t zo onmogelijk lijkt allemaal, en omdat ik maar 7 km per uur loop, en toen voelde t zo stom. dat is niet eens hardlopen, dat is wandelen voor mensen die een beetje doorstappen
ter compensatie ga ik vandaag in de fitness wel 10 minuutjes loopband doen... (en met gewichten zeulen, en fietsen, en corsstraineren)
quote:
quote:
Verraadster!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig natuurlijk heul nie waar nie!
dat grapje snap ik nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel niet. Je hebt wel een leuke smiley uitgekozen.
pssstquote:
Sowieso al niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig natuurlijk heul nie waar nie!
quote:
Nog 22 minuten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Viking! Het is nog heel geen half 12! Ik ben gewoon te onschuldig en te naief om dat soort grapjes te snappen
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Viking! Het is nog heel geen half 12! Ik ben gewoon te onschuldig en te naief om dat soort grapjes te snappen
Hoe kom je aan al die dingen? En nu staat er weer geen punt achterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog 22 minuten.
Deze was ook leuk geweest voor Muis: [ afbeelding ]
ik had bedacht dat ik iets moest doen wat ik leuk vond, om het vol te kunnen houden. maar wat ik leuk vind wisselt nogal eens per maand.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Door het niet te doen, ga je ook nooit sneller lopen natuurlijk!
Ik ken genoeg mensen die niet harder dan 7-8 km/u lopen, dat komt echt vanzelf wel goed, maar dan moet je het wel DOENEn ook al is het niet meer dan stevig wandelen: ook dat is beweging en goed voor je! Kwakkie, het is zooo belangrijk voor je om te sporten/bewegen! Niet alleen om af te vallen, maar het helpt mee om gezonder te leven, je te wapenen tegen stress, etc.
Ik weet niet hoe laat je nu uit je bed moet, maar met dit mooie weer moet het toch wel lukken, als je op tijd naar bed gaat? Kom op, even streng zijn voor jezelf en voor je het weet is het een gewoonte en hoef je niet meer elke dag die strijd aan, omdat er geen keus meer is: het hoort gewoon bij je patroon, even lopen!
Zelf gemaaktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die dingen? En nu staat er weer geen punt achter
was ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Toch naar de sportschool, kwak?
ik dacht dat je daarmee gestopt was.
Whèèèèèèèèèquote:
Wahahaha! Hij kijk echt zo van:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
Oké, ik sta er zelf niet zo florissant op. (Geef dat kind een fucking haarborstel!!). Maar ik lig al 5 minuten in een deuk om de Koek, wát een stomme kop!!![]()
[ afbeelding ]
Ik zit hier op de grond in de keuken te ontbijten, want daar is de zon al![]()
Nee, dat klinkt helemaal niet stom! Het is ook zeker belangrijk dat je het leuk vindt, anders is het wel heel moeiljik om het vol te houden. Als je het dan maar wel echt doet, en ook echt naar de sportschool gaat 2 of 3 x per week. Maar je klinkt nu in ieder geval vastbesloten, dus dat is goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik had bedacht dat ik iets moest doen wat ik leuk vond, om het vol te kunnen houden. maar wat ik leuk vind wisselt nogal eens per maand.
vorige maand was het hardlopen, maar daar ben ik echt op afgeknapt. want wat jij zegt "al is het maar stevig doorwandelen" dat ís dus echt rennen voor mij, en ik ga écht dood als ik dat doe, en ik ga steeds meer opzien tegen het afzien, zo erg dat ik er niet meer aan wil beginnen...
momenteel heb ik erg veel zin in fitness... dus ik neem een maandkaart aan de uni, en als ik dat een maand heel goed volhoud dan vind ik dat eigenlijk even goed als hardlopen... als ik dan weer meer zin krijg in hardlopen ga ik dat wel weer doen... klinkt dat stom?
Te laat. Greysie is nu al in mijn armen gevluchtquote:
Mijn oma zei altjid: as is verbrande turf.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Te laat. Greysie is nu al in mijn armen gevlucht.
slijmbal
Als ik nu nog een OV-jaarkaart had ging ik lekker naar het zonnige zuiden met de trein.
Ik was ws ergens in Utrecht neergestrekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mijn oma zei altjid: as is verbrande turf.
Maar als je naar het zonnige zuiden was gereisd had ik onderweg naar je gezwaaid
hypothetisch gezellig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was ws ergens in Utrecht neergestreken.
hihiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
Oké, ik sta er zelf niet zo florissant op. (Geef dat kind een fucking haarborstel!!). Maar ik lig al 5 minuten in een deuk om de Koek, wát een stomme kop!!![]()
[ afbeelding ]
Vrijdag moet ik voor de uni werken maar dat ga ik buiten in het zonnetje doen. Zaterdag ga ik golfenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie trouwens al een nieuwe activiteit gepland voor komend weekend?. Zondag viert m'n moeder haar verjaardag en vrijdag of zaterdag ga ik ws met Mark mee naar z'n zus, want die is ook jarig.
Ik mag waarschijnlijk in het archief gaan zitten en aan een presentatie gaan werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie trouwens al een nieuwe activiteit gepland voor komend weekend?. Zondag viert m'n moeder haar verjaardag en vrijdag of zaterdag ga ik ws met Mark mee naar z'n zus, want die is ook jarig.
Dan zeg je toch niet iets anders? Ik vind het ook kwalijk dat ze zich een faalhaas voelt, en juist daarom vind ik dat ze het wel moet blijven doen. Zodat ze de zich gestelde doelen kan halen, kan merken dat ze vooruit gaat en daardoor meer zelfvertrouwen krijgt over hardlopen. Maarr qua sporten is sportschool idd minstens zo goed, daar ging het ook niet om. En ik zei ook dat het an sich natuurlijk het belangrijkste is dat ze het leuk vindt, dus als ze dat in de sportschool wel eruit haalt: Prima! Vooral doen, en daar lekker gaan sporten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, ik ben 't niet echt met je eens. Ik vind het juist kwalijk dat kwakveense zich een faalhaas voelt als ze stopt met lopen. Terwijl m.i. sportschool een gelijkwaardig zo niet beter alternatief is.
Oké. Misschien vloek ik nu in de kerk, maar is het niet tijd om dat koekblik in te ruilen??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Ik ga zaterdag waarschijnlijk mijn Smart laten maken (en dus heul veel geld uitgeven).
Gebroken voorveer, stuk veer tussen de rem geschoten.
Lekker, zal je op de snelweg hebben! En dat voor een auto van vijf jaar oud.
Smart en snelweg is geen combi he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Ik ga zaterdag waarschijnlijk mijn Smart laten maken (en dus heul veel geld uitgeven).
Gebroken voorveer, stuk veer tussen de rem geschoten.
Lekker, zal je op de snelweg hebben! En dat voor een auto van vijf jaar oud.
Whehe...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
nee, ik snap t wel hoor. maar ik ben juist behoorlijk streng op mezelf, wat Cf zegt, ik vind mezelf nogal een sjaak afhaak als ik iets niet volhoud... maar nu ga ik tenminste wel wat anders doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt helemaal niet stom! Het is ook zeker belangrijk dat je het leuk vindt, anders is het wel heel moeiljik om het vol te houden. Als je het dan maar wel echt doet, en ook echt naar de sportschool gaat 2 of 3 x per week. Maar je klinkt nu in ieder geval vastbesloten, dus dat is goed![]()
Ik heb alleen wel een beetje het idee dat je nu wegloopt van je zelf gestelde uitdaging (hardlopen). Dat is zonde, want iedereen moet onderdaan beginnen als je iets niet gewend bent. En feit is gewoon dat het letterlijk zwaarder is voor jou, omdat je meer kilo's mee moet torsen bij elke stap, dus logisch dat dat je tempo naar beneden haalt. Ik weet echter zeker dat als je het met regelmaat zou blijven doen, dat je binnen 3 weken al duidelijk verschil zietMaar, als je het echt niet leuk vindt moet je het niet doen, het is echt belangrijk om het leuk te vinden en er voldoening en plezier uit te kunnnen halen.
Ik hoop niet dat ik nu te streng klink trouwens
ik vond je ook niet te streng hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan zeg je toch niet iets anders? Ik vind het ook kwalijk dat ze zich een faalhaas voelt, en juist daarom vind ik dat ze het wel moet blijven doen. Zodat ze de zich gestelde doelen kan halen, kan merken dat ze vooruit gaat en daardoor meer zelfvertrouwen krijgt over hardlopen. Maarr qua sporten is sportschool idd minstens zo goed, daar ging het ook niet om. En ik zei ook dat het an sich natuurlijk het belangrijkste is dat ze het leuk vindt, dus als ze dat in de sportschool wel eruit haalt: Prima! Vooral doen, en daar lekker gaan sporten.
Oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vond je ook niet te streng hoor![]()
maar t is voor mij juist heel moeilijk om toe te geven dat mn gestelde doel misshcien wel een beetje te hoog gegrepen was... dat doe ik niet zo snel namelijk, dat toegeven...
Hehe, nu je het zegt...quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zegt...
Hier trouwens nog geen plannen voor het meetweekend, want ik ben vriendje kwijt aan de AutoRAI. Gelukkig zijn mijn moeder en zusje hun mannen ook kwijt, gedeelde smart... (no pun intended Greys).
Ik heb eigenlijk zin om eens flink te gaan shoppen, nu het eindelijk geen weer meer is om spontaan te gaan bibberen bij het zien van al die zomerkleren in de winkels. Alleen voel ik me dan altijd zo oppervlakkig en kapitalistisch.
Ik snap dequote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké. Misschien vloek ik nu in de kerk, maar is het niet tijd om dat koekblik in te ruilen??
Mevrouwtje Leedvermaakquote:
Ik las 'gulzigheid ten top' en meende ineens de verklaring gevonden te hebben voor het feit dat je de laatste dagen maar weinig op MSN bent / weinig zegtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:René en ik waren nog steeds écht verliefd, na 2 jaar. Maar sinds zondag is 't allemaal nóg erger geworden
echtzó verliefd en klef en gelukzaligheid ten top, ik word er bang van
![]()
![]()
en dan ga ik zo even wat vinden om over te kankeren, da's wat gezelliger
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Smart en snelweg is geen combi he?Gewoon mee in de stad blijven en boodschappen doen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap de-PI dan niet helemaal bij je post?
Maar dat komt misschien omdat ik er boos om ben. Niet op jou, maar om het gebeurde.
Het is haast nog een gloednieuw autootje (60.000 km) en ik ben er eigenlijk best dol op verder.
Jij mag het best een koekblik vinden hoor, maar ik vind het niet
[..]
Mevrouwtje Leedvermaak
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las 'gulzigheid ten top' en meende ineens de verklaring gevonden te hebben voor het feit dat je de laatste dagen maar weinig op MSN bent / weinig zegt.
Whehequote:
Lees jij ooit het weerberichtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe.
Nou jongens, het wordt íetsje lichter hier, maar ik vrees dat ik de zon wel kan vergeten vandaag. Ga zo wel ff lekker naar de stad wandelen. Lekker kleertjes kijken (en miss kopen
), ff snuffelen bij De Slegte en de bieb...
. Heerlijk!
quote:
quote:
Het was niet zozeer het afzeiken - alhoewel ik best dol ben op de Smartie - maar het feit dat ik er niets grappigs aan kan ontdekken dat het me bakken met geld kost en dat ik op een zonnige zaterdag naar de garage moetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:
voor Greys. Ik snap best dat je het niet leuk vindt als mensen iets waar je aan gehecht bent gaan lopen afzeiken.
Kappen dus, nu!.
The Viktator has spoken.
Ik zit alleen maar te kwijlen bij die zonnetjes op Nu.nl, maar je hebt gelijk:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lees jij ooit het weerbericht? Er staat al keilang op Teletekst dat het in het Noorden van het land bewolkt is vandaag.
Moet ik dat lezen als: zowel vandaag én morgen eerst nog wolkenvelden?quote:Zowel vandaag als morgen zonnig, maar in het noorden eerst nog wolkenvelden.
Bedoel je dat Koek hier een film uitbeeldt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:14 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film??
Uit echt een haske leuk topic, een paar jaar geleden!!
Ik dacht aan de Koek Koek's Can, maar dat is hem nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat Koek hier een film uitbeeldt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dat Koek hier een film uitbeeldt?
Die zal 't wel zijn iddquote:
Briljant!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Reservoir dogs ?
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:32 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen.
[..]
In de bieb van scheikunde ook. En bij de labzalen ook
. Maar als je nog ergens vindt waar je gratis kan kopieren: daar ben ik nog naar op zoek
.
Zo, vandaag drukke dag. En hopelijk gaat mijn knop eindelijk om en kan ik de paaseitjes etc weerstaan.
ze hoort deze week geloof ik (wist ze nog niet zeker) wanneer de behandelingen gaan beginnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef mspoez het volgende:
Moblo hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef cyclechick het volgende:
Oh my.. wat zijn jullie goed! Ik kan dit soort dingen echt niet,, hahaha
Nee, dat dacht ik ook.. daarom was het bij mij ook eigenlijk een grapjequote:
Ze zijn gewoon moeilijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef cyclechick het volgende:
Oh my.. wat zijn jullie goed! Ik kan dit soort dingen echt niet,, hahaha
Dan wordt het zoiets als 'the bogi'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier half ondersteboven te kijken of de cijfers misschien letters moeten voorstellenVan 347 kun je wel 'the' maken, maar van die andere cijfers bak ik niks
.
Idd, maar die bestaat niet volgens IMDBquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dan wordt het zoiets als 'the bogi'.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, maar die bestaat niet volgens IMDB.
In mijn domme beleving?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, maar die bestaat niet volgens IMDB.
The Netquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef cyclechick het volgende:
Je hebt toch zo'n film met Sandra Bullock?
Enne: zekerweten dat wij andere dingen kunnen. Ik heb nog heel veel talenten en kwaliteiten, die nog ontdekt moeten worden
Murder by numbers heet die film toch? Maar ik zie hier niks wat met moord te maken heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef cyclechick het volgende:
Je hebt toch zo'n film met Sandra Bullock?
Idem dito hierquote:Enne: zekerweten dat wij andere dingen kunnen. Ik heb nog heel veel talenten en kwaliteiten, die nog ontdekt moeten worden
quote:
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Denk dat ze murder by numbers bedoelt.
Mr en Mrs Smithquote:
Maar heb je nou een gebakken ei?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef cyclechick het volgende:
Ik ging een ei bakken:
Pan wordt niet heet, maar ik zie dat ik de pit erboven wel had aangezet (daar stond een lege theepot op, van glas) dus ik pak de theepot en voor de zekerheid voelde ik even of hij heet was aan de onderkant, en nu is mijn hand verbrand
Pulp Fiction? The Pink Panter?quote:
Ja, maar wel met verbrande onderkant, van de schrik was ik 'm weer een beetje vergeten, dat ei.quote:
Ik was ook niet echt serieusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:35 schreef conleche het volgende:
Nee, allebei niet goed.
Ik ben 'n wachtwoord kwijt van de belasting. Nu is alles verloren![]()
Gassie en Adriaan?quote:
En bedankt, nu zit mijn laptop onder de colaquote:
Had toch gekund!quote:
Du hast einen PMquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:35 schreef Phaidra het volgende:
Die uitbeeldingen van films!Ik ben er idd niet goed in, maar briljant gedaan!
Weet iemand hier of de vriend van de overbuurvrouw van kim ook afleveringen van Bones heeft staan? Ik heb al 2 weken niet kunnen kijken en het zijn nieuwe afleveringen! Ik ben niet zo goed in het zoeken van dat soort dingen...
Hahahahahaha. Ik moet zó hard lachenquote:
Oh ik lees dit nu pas! sekreetjequote:
too easy, Heatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
Hint: Film met R. de Niro, A. Pacino en V. Kilmer.
Ah ik weet hem, maar ik heb hem opgezocht, dus ik ga hem niet zeggen. Nobel van mij hèquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
Hint: Film met R. de Niro, A. Pacino en V. Kilmer.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik lees dit nu pas! sekreetje![]()
![]()
(dat zeg ik trouwens heel vaak tegen mensen en dan rol ik even met mijn ogen: Pff, WAT kan je wél!?
Net alsof jij er ooit één raadt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef Muis006 het volgende:
Cootje doe er nog es een!
Ik ben langgggzaam
*checkt posthistory van moblo*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alleen laatst meegedaan met het 'doe hier dingenin je neus topic'
Oh jammer,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:48 schreef conleche het volgende:
O en een toevoeging: hier beeld ik niet zozeer de titel uit, als wel een heel belangrijke quote in de film!!!
Money don't matter 2 night?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:48 schreef conleche het volgende:
O en een toevoeging: hier beeld ik niet zozeer de titel uit, als wel een heel belangrijke quote in de film!!!
whehehe, goede film was dat.quote:
Heb je het niet ergens opgeschreven?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben een beetje in paniek vanwege het missende wachtwoord. Ik ben er heel verstandig mee aan het dealen momenteel.
O shit, ik heb je gewoon een hint gegevenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:52 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Met dank aan Viking. Hoe kun je die quote nou niet kennen?
.
Ja die wist ik ookquote:
edit: spuit 45quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:48 schreef conleche het volgende:
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die wist ik ook
Ik denk denk ik te beeldend voor cryptogrammenIk kan er NOOIT 1 zelf bedenken
En hier schaam ik me voorquote:
Hairspray maar dan anders?quote:
En ik denk weer te veel doorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
O brother where art thou?
the sixth sense ???quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor!!
[ afbeelding ]
My Little Ponyquote:
eat, drink, man, womanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |