quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
Zonder zon? Hier schijnt het zonnetje hoor
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iedereen die dat vanaf nu nog zegt maakt kennis met mijn vuist, capisce?.
^^ wat zij zegt! Tot later Tinkie!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef cyclechick het volgende:
Tink, toch lekker op vakantie dus! Goed zo, geniet er van en tot over 2 dagen!!
kom maar op...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen die dat vanaf nu nog zegt maakt kennis met mijn vuist, capisce?.
Dat vind ik raar? Je zit toch in de trein, waar had je het dan zo druk mee, behalve wegduiken achter je krantjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef Abbadon het volgende:
Zon!
hmmz...apart....mijn ex stapte bij toeval vanmorgen in dezelfde coupé...zij zag mij niet...was sowieso te druk om er iets mee te doen als ik dat al zou willen...maar dan denk je dat iemand je niks meer doet en dat je er al jaren overheen bent, en dan gebeurt zoiets en schieten er ineens weer allerlei onsamenhangende gedachten door je hoofd en heb je echt even nodig om weer geestelijk tot rust te komen...
merkwaardig...
[/lief dagboek...]
Herkenbaar! Ik was van de zomer in Béziers en zag in de verte de soafransoos lopen en ik ben heel heel hard een zijstraat in gerend en had echt een bonkend hart! Vond ik toen ook vrij vreemd en was de hele dag wat van slag..........quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef Abbadon het volgende:
Zon!
hmmz...apart....mijn ex stapte bij toeval vanmorgen in dezelfde coupé...zij zag mij niet...was sowieso te druk om er iets mee te doen als ik dat al zou willen...maar dan denk je dat iemand je niks meer doet en dat je er al jaren overheen bent, en dan gebeurt zoiets en schieten er ineens weer allerlei onsamenhangende gedachten door je hoofd en heb je echt even nodig om weer geestelijk tot rust te komen...
merkwaardig...
[/lief dagboek...]
Ohw, spuitelf, ik maakte de zelfde leesfoutquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
McAbba, je was te drúk in een treincoupé?
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar als je haar echt gedag had willen zeggen dan ben je dáár toch nooit te druk voor? Oh shit wacht, hét was te druk, niet jè was te druk. Sorry. Niets gezegd![]()
Ik was om 5.00 uur op dus niet al te scherp. Skjoez mie![]()
Hahaha, laten we het er maar op houden dat dinsdagochtend niet ons meest opmerkzame moent van de dag is ehquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
Hahaha! Cycle! Zie mijn post!
Volgens mij lezen we het verkeerd en bedoelt hij HET was te druk ipv HIJ was te druk
Oh, Spuit 12![]()
Ik was niet druk....de trein was druk...en door een overvolle coupé klauteren om iemand die ergens verderop zit gedag te zitten, leek me geen geweldig plan...zeker niet in mijn state of mind op dat momentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat vind ik raar? Je zit toch in de trein, waar had je het dan zo druk mee, behalve wegduiken achter je krantje![]()
Is het al lang geleden? Ben je inmiddels weer helemaal zen![]()
Kan me voorstellen dat je eerste reactie zo is hoor, ik heb het ook wel eens gehad. Sterker nog, kwam d'r laatst weer eentje tegen en omdat het zo onverwachts was, schrok ik in eerste instantie ook
voor de duidelijkheid heb ik mijn post maar even geeditquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha, laten we het er maar op houden dat dinsdagochtend niet ons meest opmerkzame moent van de dag is eh
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid heb ik mijn post maar even geedit
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:43 schreef conleche het volgende:
Middels meine Fuist heb ik Lust om die Bouwväkker hierneben, eine Knalle für die Köpfe zu geven.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |