Dat kan toch nog steedsquote:Op woensdag 8 april 2009 14:06 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Het is jammer dat ik mijn kaartje op heb laten sturen, anders had ik hem op een wit shirt laten drukken
Mwah, brand/diefstal valt niet te bewijzen.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm. dat is niet erg hoopgevend. In de voorwaarden staat dat je zonder geldige reden geen nieuwe kan krijgen, dus met een geldige reden wel? En wat zou dan een geldige reden zijn? Brand, diefstal ed?
Ah, dan is het iig niet zomaar een gerucht dusquote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De directeur van Lowlands heeft dat zelf ook verteld op 3FM, de verkoop sneller dan ooit. Ik blijf bij mijn voorspelling dat het voor Pinkpop uitverkocht is.
Brand niet te bewijzen?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mwah, brand/diefstal valt niet te bewijzen.
Ja ik vind het ook vrij suf.quote:En daarbij, waar slaat dat op. Alsof ik naar de meester met een briefje van de dokter moet gaan
Wat ik bedoelde was ik kan het niet als leugentje gebruikenquote:
quote:[..]
Ja ik vind het ook vrij suf.
Het kan best zijn dat ze dan verlangen dat het via de verzekering loopt..... ik weet niet hoe grote zeikerds het daar zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was ik kan het niet als leugentje gebruiken
Ik kan niet met bewijs komen dat 'm`n huis is afgebrand'
[..]
volgens mij heeft hij het daar niet over gehadquote:Op woensdag 8 april 2009 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, dan is het iig niet zomaar een gerucht dus![]()
Zei hij ook dat er géén ticket alert kwam deze keer?
Nee, de maker van de strip bedrijft ironie. Met die dikke vinger doel ik op het besluit van Mojo ons met een minderwaardige ticketverdeler als Eventim op te zadelen. Dat doen ze natuurlijk om er financieel op vooruit te gaan, maar ik vind het gewoon een heel slecht gebaar in de richting van je klantenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef rubbereend het volgende:leg je Tomaathoofd nu uit als een speeltje Mojo als dikke vinger naar het publiek
oke ik dacht alquote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee, de maker van de strip bedrijft ironie. Met die dikke vinger doel ik op het besluit van Mojo ons met een minderwaardige ticketverdeler als Eventim op te zadelen. Dat doen ze natuurlijk om er financieel op vooruit te gaan, maar ik vind het gewoon een heel slecht gebaar in de richting van je klanten![]()
tja lees de eerste delen maar terug het is delen lang nergens anders over gegaanquote:Wat was er mis met de verkoop zoals deze was? Je hebt nu minder keuze waar je je ticket koopt, je bent meer geld kwijt en de leveringsvoorwaarden zijn slechter. Hoe zou Mojo dit als een verbetering kunnen uitleggen naar zijn klanten. Kom op mensen stuur ook even een klacht richting de NMA die doen namelijk pas wat als er meerdere klachten binnenkomen over deze gang van zaken.
Weet ik, geeft toch aan dat het leeft.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
tja lees de eerste delen maar terug het is delen lang nergens anders over gegaan
Je zou maar een verzameling hebben van 16 roze ticketsquote:
mee eens, die kaartjes zijn echt lelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef xenobinol het volgende:
Maar weet je wat me nog het meest steekt.... die oerlelijke kaartjes van Eventim
lees ff terug, volgens mij staat dat ergens in deel 2.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zo kaartjes binnen.
Wat doet Depeche Mode op het "bevestigd" lijstje? Lijkt me heel erg sterk als ik zo naar hun tourdates kijk...
(zou wel geniaal zijn)
alleen een beetje jammer dat de helft van die albums al ruim een jaar oud zijn..quote:Op woensdag 8 april 2009 17:37 schreef Apfelsaft het volgende:
Nieuwe album van MSTRKRFT is leuk, die mogen ook wel komen!
Goed plan, wou het net voorstellenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_en_menthal_the.html
waarom ook niet?!?!
Marktplaats !quote:Op woensdag 8 april 2009 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Het is wat vroeg, maar misschien wel handig om aanbiedingen in de gaten te houden: iemand nog tips voor selfinflatable matten?
ik weet niet of ze daar ook stoeltjes hebben..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wat kan je allemaal halen in die hema winkel? ik ben van plan daar een slaapzak, matje, stoel, kussen en partytent te halen.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wat kan je allemaal halen in die hema winkel? ik ben van plan daar een slaapzak, matje, stoel, kussen en partytent te halen.
een stoel neem ik mee van Graspopquote:Op woensdag 8 april 2009 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Vooral een stoel.
Hier in de buurt wonen ook mensen die de backstagepas op hun voordeur geplakt hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef Mistaken het volgende:
Ik kwam gisteren een auto tegen die een Lowlandsbakstagesticker op zijn auto had!
Die auto stond 50 meter van mijn huis.
Even vrienden maken met de buren
Of met mijquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef Mistaken het volgende:
Ik kwam gisteren een auto tegen die een Lowlandsbakstagesticker op zijn auto had!
Die auto stond 50 meter van mijn huis.
Even vrienden maken met de buren
of met mijquote:
altijd props voor de backstage, geile boel daarquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk he, backstageZo hossel ik die sletjes wel
Lekker in bad bij m'n vader als ik daar zin in hebquote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
altijd props voor de backstage, geile boel daar
Dat zou echt meesterlijk zijn!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_en_menthal_the.html
waarom ook niet?!?!
ik zoek nog een opblaasbaar dienbladquote:Op woensdag 8 april 2009 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Het is wat vroeg, maar misschien wel handig om aanbiedingen in de gaten te houden: iemand nog tips voor selfinflatable matten?
inderdaad, ik haal hem meestal de eerste keer dat hij bij een bouwmarkt op de folder staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
De enige tip die ik kan geven is: koop een partytent voordat het zomer is en zéker voordat het LL is.
Man, geen enkele toko meer die ze heeft rond die tijd.
Huidige setlist is echtquote:
De geluidskwaliteit is weer ronduit ontiegelijk kut(waarom mensen? WAAROM zulke kutfilmpjes uploaden?)..maar de show ziet er inderdaad wel lekker uitquote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Huidige setlist is echtIk hoop dat ze de nieuwe lichtshow (6 vrachtwagens voor nodig!) ook meenemen op de festival tour
Beloofd watquote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Huidige setlist is echtIk hoop dat ze de nieuwe lichtshow (6 vrachtwagens voor nodig!) ook meenemen op de festival tour
zou best kunnen, Chemical Brothers namen ook alles zelf meequote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |