ik weet niet of ze daar ook stoeltjes hebben..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wat kan je allemaal halen in die hema winkel? ik ben van plan daar een slaapzak, matje, stoel, kussen en partytent te halen.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wat kan je allemaal halen in die hema winkel? ik ben van plan daar een slaapzak, matje, stoel, kussen en partytent te halen.
een stoel neem ik mee van Graspopquote:Op woensdag 8 april 2009 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Vooral een stoel.
Hier in de buurt wonen ook mensen die de backstagepas op hun voordeur geplakt hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef Mistaken het volgende:
Ik kwam gisteren een auto tegen die een Lowlandsbakstagesticker op zijn auto had!
Die auto stond 50 meter van mijn huis.
Even vrienden maken met de buren
Of met mijquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef Mistaken het volgende:
Ik kwam gisteren een auto tegen die een Lowlandsbakstagesticker op zijn auto had!
Die auto stond 50 meter van mijn huis.
Even vrienden maken met de buren
of met mijquote:
altijd props voor de backstage, geile boel daarquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leuk he, backstageZo hossel ik die sletjes wel
Lekker in bad bij m'n vader als ik daar zin in hebquote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
altijd props voor de backstage, geile boel daar
Dat zou echt meesterlijk zijn!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_en_menthal_the.html
waarom ook niet?!?!
ik zoek nog een opblaasbaar dienbladquote:Op woensdag 8 april 2009 20:43 schreef MadGuy het volgende:
Het is wat vroeg, maar misschien wel handig om aanbiedingen in de gaten te houden: iemand nog tips voor selfinflatable matten?
inderdaad, ik haal hem meestal de eerste keer dat hij bij een bouwmarkt op de folder staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
De enige tip die ik kan geven is: koop een partytent voordat het zomer is en zéker voordat het LL is.
Man, geen enkele toko meer die ze heeft rond die tijd.
Huidige setlist is echtquote:
De geluidskwaliteit is weer ronduit ontiegelijk kut(waarom mensen? WAAROM zulke kutfilmpjes uploaden?)..maar de show ziet er inderdaad wel lekker uitquote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Huidige setlist is echtIk hoop dat ze de nieuwe lichtshow (6 vrachtwagens voor nodig!) ook meenemen op de festival tour
Beloofd watquote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Huidige setlist is echtIk hoop dat ze de nieuwe lichtshow (6 vrachtwagens voor nodig!) ook meenemen op de festival tour
zou best kunnen, Chemical Brothers namen ook alles zelf meequote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |