natuurlijk, anders is het ongesneden... dan kan je het weigerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook over een uitkering betaal je toch belasting?
Wat een ongelofelijk dom wijf.quote:
zo voelt het een beetje bij die voedselbanken momenteelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:53 schreef AryaMehr het volgende:
Ondankbare honden inderdaad. Alsof de Afrikanen massaal broeken terugsturen met de klacht dat er teveel gaten in zitten. dat het geen replay broeken van de zomercollectie 2009 zijn.
Daar staat wel een beertender op de achtergrond?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ze heb een auto, dus het valt allemeaal nog wel mee met die armoede, iig bij haar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef FixYou het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk dom wijf.
Dom wijf = *
Interviewster= ^
* Televisie heb ik gekregen, dvd-speler die erop staat.....alles is gekregen
^ Andere landen in Afrika, heeft u daarmee te doen?
* Sorry hoor, maar dat is ver van mijn bed, en als mensen daar geld aan geven, nee, die mensen zijn niet eens goed bezig.
^ Waarom niet?
*Omdat, zoals ik al zeg, in Nederland is nog best veel armoede.
Ah daar hebben we peggy weerquote:
Ik krijg accuut moordneigingen als ik die muts zie.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ah daar hebben we peggy weer![]()
Zelfs in china hadden ze het over haar.
Ik ook, heb je haar ook gezien in die speciale linda voor de voedselbank? Daar vertelde ze haar levensverhaal en kreeg ze gratis een hele dure outfit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik krijg accuut moordneigingen als ik die muts zie.
Ja maar die auto heeft ze niet zomaar, ze heeft een straatfobiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ze heb een auto, dus het valt allemeaal nog wel mee met die armoede, iig bij haar.
Ik heb niet eens een auto, doe mij er es een geven meneer regering.
Ik lees Linda niet, maar in dit geval is dat maar goed ook. Dat soort mensen moeten ze echt aanpakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ook, heb je haar ook gezien in die speciale linda voor de voedselbank? Daar vertelde ze haar levensverhaal en kreeg ze gratis een hele dure outfit.
Ja dat was het beste van allemaal. Als je echt een straatfobie hebt ga je ook niet in een auto de straat op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja maar die auto heeft ze niet zomaar, ze heeft een straatfobie
Ik heb een maatschappij fobie. Doe mij es in een bliksemtempo geld geven!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja maar die auto heeft ze niet zomaar, ze heeft een straatfobie
Je hebt wel gelijk over dat eerste.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:18 schreef McKillem het volgende:
Ik heb een maatschappij fobie. Doe mij es in een bliksemtempo geld geven!
Doen ze wel vaker... overigens zijn dit soort verhalen toch vrijwel altijd waar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:21 schreef Emimich het volgende:
Opmerkelijk van Geenstijl dat ze zo'n bericht plaatsen, nota bene uit KLB, zonder eerst te checken. Komkommertijd in het post-Powned-ledenverzameltijdperk?
Dat vind ik nogal een gedrufde bewering t.b.h. staat toch wel regelmatig onzin tussen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker... overigens zijn dit soort verhalen toch vrijwel altijd waar.
als er iets is wat me de afgelopen jaren is opgevallen is dat een bepaald soort volk gebruikt maakt van de voedselbank. Deze beeldvorming is gekweekt door programma's als die van de wereldomroep maar ook bijvoorbeeld een serie genaamd Op Zwart Zaad. Vrijwel elke voedselbank klant in die programma's rookt, heeft een auto en weet ik veel wat voor troep allemaal...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een gedrufde bewering t.b.h. staat toch wel regelmatig onzin tussen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:30 schreef tisauch het volgende:
[..]
Daar staat wel een beertender op de achtergrond?
Ook zeker gekregen.
Pica:
[ afbeelding ]
Oh dit specifiek geloof ik wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als er iets is wat me de afgelopen jaren is opgevallen is dat een bepaald soort volk gebruikt maakt van de voedselbank. Deze beeldvorming is gekweekt door programma's als die van de wereldomroep maar ook bijvoorbeeld een serie genaamd Op Zwart Zaad. Vrijwel elke voedselbank klant in die programma's rookt, heeft een auto en weet ik veel wat voor troep allemaal...
Daarnaast is dit niet de eerste keer dat dergelijke verhalen over geweigerde producten de media bereiken
nja ik doelde mee rop plukken van fok. Ze hadden ooit ook een item nav de topics hier over de funda foto'squote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Oh dit specifiek geloof ik wel.![]()
Maar wat er over het algemeen in KLB gepost word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |