maar daar bestaat de klantenkring van de voedselbank juist uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Precies. Hij had ten minste kunnen informeren naar de gebruikelijke gang van zaken daar. Ongesneden brood is voor paupers.
Aaaarrrghhhh elke keer als ik die stomme doos zie krijg ik weer moordneigingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb dit onderwerp met stijgende verbazing bekeken, het is gewoon een markt die bewerkt wordt. Iets van: waarom zou jij je druk om iets, je kunt het gewoon halen zonder daarvoor een prestatie te leveren.quote:
Nederland is nu eenmaal zeer betuttelend en verzorgend en dan krijg je dit soort uitwassen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik heb dit onderwerp met stijgende verbazing bekeken, het is gewoon een markt die bewerkt wordt. Iets van: waarom zou jij je druk om iets, je kunt het gewoon halen zonder daarvoor een prestatie te leveren.
Volgende keer: blijft u maar thuis hoor, wij komen het wel brengen, wat wilt u vandaag eten ?
Het is te gek voor woorden....
Als je even onder je rots uitkomt, zou je weten dat ongesneden brood langer vers blijft. En ik heb uit betrouwbare brond dat zelfs arme mensen over een mes beschikken...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Precies. Hij had ten minste kunnen informeren naar de gebruikelijke gang van zaken daar. Ongesneden brood is voor paupers.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
SMILEje staat op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)eft_geen_ongesn.html
Ik gok dat de meeste mensen wel gewoon een mes hebben hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ten eerste, de voedselbank heeft vele meerdere leveranciers. Ten tweede, wat heb je aan ongesneden brood? Het is wel een beetje armoedig om de ene dag wel gesneden brood weg te geven en de andere dag niet.
Ze krijgen nog Smiths met flippo's?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze krijgen wel de chips die nu nergens meer te koop is
Beweren arm te zijn en dan ook nog eisen stellenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
absurde kutmentaliteit
wel zeiken dat ze te weinig krijgen, maar je moet het wel in het juiste format aanleveren anders wordt het niet gewaardeerd
25 jaar een uitkeringquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef bendk het volgende:
Ik ken een vrouw in nederland, die zo'n 25 jaar al een uitkering heeft. Haar eigen huis is nu hypotheekvrij deelde ze trots mede.
Conclusie: steekt geen poot uit, betaalde hypotheek via uitkering, verkoopt straks haar huis en steekt zo'n 250.000 euro in haar zak.....
Wel werken jullie hoor fokkers, luie donders, anders:
wtfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef bendk het volgende:
Ik ken een vrouw in nederland, die zo'n 25 jaar al een uitkering heeft. Haar eigen huis is nu hypotheekvrij deelde ze trots mede.
Conclusie: steekt geen poot uit, betaalde hypotheek via uitkering, verkoopt straks haar huis en steekt zo'n 250.000 euro in haar zak.....
Huis vrij is keurig, ze kan beter een nieuw en duurder huis kopen en dan ook nog de hypotheekrente aftrekkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef bendk het volgende:
je kunt alleen belasting aftrekken als je belasting betaaltquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Huis vrij is keurig, ze kan beter een nieuw en duurder huis kopen en dan ook nog de hypotheekrente aftrekken
Ook over een uitkering betaal je toch belasting?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
je kunt alleen belasting aftrekken als je belasting betaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |