abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67564248
Ik werk parttime bij een bakkerij af en toe. Nou zitten we wel eens met een overschot aan brood. Zondag ochtend moeten we dan zorgen dat we dat kwijtraken en zit het iig niet meer in de weg. Nou heb ik toen met een collega een twee pallets meergranenbrood met noten en rozijnen ingeladen ( Brood wat normaal best duur is) in de auto en die zou ze afleveren bij de voedselbank. Tsja, anders zou het spul weggegooit dus waarom ook niet had m'n chef gezegd.

Vandaag kom ik terug in de expeditie en zie ik dezelfde twee pallets in een hoekje staan met elk een dikke 'RETOUR' sticker erop.
Ik dus even nader bekijken om te kijken of het echt de twee pallets zijn die we gisteren erin hebben gegooid en ja, nummer kwam overeen. Later vroeg ik aan een collega waarom die retour zijn gezonden.

Ja, ze hebben het teruggestuurd omdat het niet gesneden is. Ik op dat moment natuurlijk tering verbaast. Even aan m'n chef gevraagd en die zei hetzelfde, we gaan ook niet meer aan hun leveren volgens hem. Dit was dus de eerste en laatste keer dat we shit naar die mongolen opsturen. on-ge-loof-lijk zeg!
  maandag 30 maart 2009 @ 23:48:14 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_67564360
-edit-

Die one-liners mag je laten. Begint te vervelen.

[ Bericht 91% gewijzigd door Biogarde op 30-03-2009 23:51:25 ]
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 30 maart 2009 @ 23:50:57 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67564419
Da's echt treurig

Omdat het niet gesneden is, wtf
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:52:02 #4
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_67564450
Hadden wij een tijd terug ook bij mijn vereniging. dezelfde dag gesneden vleeswaren. wij kregen het niet op en het was niet uit de koelkast geweest. Lag voor nog ongeveer 400 euro aan vlees.... We dachten laten we het even weg brengen naar de voedselbank..... Wilden ze niet. Was niet in normale verpakking......

Of

Introductieweek. 500 herofruit toetjes over nog 2 weken houdbaar volgens de verpakking. Man aan de telefoon.
Ja breng maar langs, je krijgt een bedank brief etc etc. Dat vondt ik dus niet nodig.
Komen we aan op locatie. Laden de zooi uit staat daar een droplul ooh is het zoveel. Dat had ik niet verwacht... ik weer niet of ik het wel kwijt kan misschien moeten jullie nog wat meenemen.......
Na een snelle 'rekensom' van mijn kant bleek dat die toetjes binnen twee dagen allemaal de deur uit zouden zijn...... Maar hij wilde ons toch nog de helft mee terug geven.....
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_67564456
beverton, kom er maar in.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_67564481
wtf,.. ben best wel geshockeerd door de OP.
pi_67564503
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:53 schreef DurumDoner het volgende:
wtf,.. ben best wel geshockeerd door de OP.
Je zou tenminste verwachten dat ze ook de korstjes voor je er afhalen hè?

Greece
pi_67564510
WTF dat is wel heel treurig.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:55:39 #9
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67564522
Vreemd zeg, kan me voorstellen dat voor de man met de krappe beurs dergelijk voedsel meer dan welkom is.
Waarom een voedselbank dan zoiets doet weigeren?
Qui habet aures audiendi audiat
pi_67564554
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:55 schreef tisauch het volgende:
Vreemd zeg, kan me voorstellen dat voor de man met de krappe beurs dergelijk voedsel meer dan welkom is.
Omdat er misschien wél voldoende voedsel is om uit te kiezen? Klanten van de voedselbank zijn geen holbewoners om ze simpelweg af te schepen met een klomp brood.
Greece
pi_67564566
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:55 schreef tisauch het volgende:
Al sla je me dood, k zou het niet weten. M'n chef was ook in vol verbazing. Maargoed, we hadden tijd over en deden het. Genoeg andere dingen te doen op werk dus iig geen voedselbank meer.
pi_67564591
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:57 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Omdat er misschien wél voldoende voedsel is om uit te kiezen? Klanten van de voedselbank zijn geen holbewoners om ze simpelweg af te schepen met een klomp brood.
Die klomp brood kost anders wel 3.50 per stuk in de winkel, speciaal gemaakt voor pasen. Zitten meer rozijnen en noten in dan brood.
pi_67564613
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:58 schreef Detecheda het volgende:

[..]

Die klomp brood kost anders wel 3.50 per stuk in de winkel, speciaal gemaakt voor pasen.
Brood is brood.
Greece
pi_67564623
quote:

[..]

Wees blij met wat je krijgt. Je bent niet in de positie om te gaan eisen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67564632
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Brood is brood.
Zeg dat maar tegen de voedselbank, je spreekt jezelf nu tegen.
pi_67564696
De voedselbank mag best eisen stellen en je hoort maar te gehoorzamen. regels zijn regels wat een kut topic
pi_67564712
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:00 schreef Detecheda het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen de voedselbank, je spreekt jezelf nu tegen.
Ten eerste, de voedselbank heeft vele meerdere leveranciers. Ten tweede, wat heb je aan ongesneden brood? Het is wel een beetje armoedig om de ene dag wel gesneden brood weg te geven en de andere dag niet.
Greece
pi_67564718
nouja zeg, wat ondankbaar, belachelijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67564730
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ten eerste, de voedselbank heeft vele meerdere leveranciers. Ten tweede, wat heb je aan ongesneden brood? Het is wel een beetje armoedig om de ene dag wel gesneden brood weg te geven en de andere dag niet.
alsof ongesneden brood niet te vreten is, gutver, ze kunnen toch wel een mes hanteren, of wat?
er is totaal niks mis met ongesneden brood, het gaat toch niet naar tehuizen voor zwaar gehandicapte mensen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:06:46 #20
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67564742
quote:

[..]

Dat heb je niemand ook horen beweren, maar als jij het zo wel ervaart.
Zie er geen bezwaar in om thuis je brood te snijden.
pi_67564745
ik wilde ze van de week eieren brengen, daar vroegen ze om ivm pasen, maar ik weet niet of ik daar nu nog zo om sta te springen, stel je voor, kom ik aan met een doos bruine eieren, word ik weggestuurd, omdat ze liever wiite hebben.

pi_67564749
Belachelijk van de voedselbank...

Volgende keer aan het Leger des Heils schenken. Die waren destijds enorm blij met de kilo's barbecue vlees, brood en kruidenboter die wij over hadden van een barbecue van een man of 120.
pi_67564762
Ondankbare honden. Ik zou ze niets meer geven.
pi_67564763
quote:

[..]

ongesneden brood/holbewoners?
srsly, hoe kom je daar bij
alsof ze gedwongen worden dat brood in stukken te scheuren en op de grond, zittende op een laagje stro tudssen de kippen op te vreten, al dopend in varkensbloed
pi_67564766
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

alsof ongesneden brood niet te vreten is, gutver, ze kunnen toch wel een mes hanteren, of wat?
er is totaal niks mis met ongesneden brood, het gaat toch niet naar tehuizen voor zwaar gehandicapte mensen
Het is niet heel tof voor de voedselbank klanten om duidelijk te zien dat je restanten meekrijgt. Straks krijgen ze door dat ze in armoede leven. Dat heeft alle gevolgen van dien.
Greece
pi_67564788
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:08 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Het is niet heel tof voor de voedselbank klanten om duidelijk te zien dat je restanten meekrijgt. Straks krijgen ze door dat ze in armoede leven. Dat heeft alle gevolgen van dien.
dude....jij slaat de plank zo hard mis he
pi_67564789
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ongesneden brood/holbewoners?
srsly, hoe kom je daar bij
Er wordt een beeld geschetst dat voedselbanken en haar klanten afhankelijk zijn van alle kleine beetjes voedsel die binnen komt. Dat is niet zo.
Greece
pi_67564796
quote:

[..]

wat is er in godsvredesnaam nou mis met ongesneden brood ?!
er zijn zát mensen die hin brood zo bij de bakker kopen, volgens mij blijft het zo nog langer vers ook.

en hey, ze lopen niet voor niks bij de voedselbank, als ze verwachten daar kaviaar te krijgen, hebben ze een klap voor de neus nodig.
pi_67564820
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:09 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Er wordt een beeld geschetst dat voedselbanken en haar klanten afhankelijk zijn van alle kleine beetjes voedsel die binnen komt. Dat is niet zo.
nou, ik geloof dat dat wel mee valt.
als een bakker zó onwijs veel brood over heeft, is dat een logische stap, heb je het nieuws de laatste tijd niet gevolgd ofzo?
jij slaat echt de plank mis.

en zoals ik al zei, bij de voedselbank moet je niet rekenen op verse steaks en kaviaar, zo werkt het niet.
pi_67564842
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:10 schreef Mirjam het volgende:
en hey, ze lopen niet voor niks bij de voedselbank, als ze verwachten daar kaviaar te krijgen, hebben ze een klap voor de neus nodig.
Voedselbanken bestaan vanwege liefdadigheid. Als je mensen afscheept met voedselrestanten is dat niet zo liefdadig meer.
Greece
pi_67564849
quote:
Inderdaad, schandalig van onze TS dat hij zo brutaal is geweest om daar zijn overgebleven ongesneden brood te droppen. Ik walg van dit soort schijnbetrokkenheid en gelukkig werd het dan ook meteen kordaat aangepakt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:13:12 #32
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67564852
quote:

[..]

WTF?

Afhankelijk zijn van de voedselbank zal niemand zijn voorkeur hebben maar doorkrijgen dat men in armoede leeft? Waarom denk je dat die mensen bij de voedselbank aankloppen?
pi_67564868
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:12 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Voedselbanken bestaan vanwege liefdadigheid. Als je mensen afscheept met voedselrestanten is dat niet zo liefdadig meer.
! ik hou op gast......
pi_67564886
quote:

[..]

achm, hou toch op, je doet alsof ze afgekloven botten toegeworpen krijgen, je weet zelf ook wel dat dat niet zo is, sterker nog, iedereen weet dat het meeste inderdáád restpartijen zijn.
niks mis mee toch?
als het nog een paar weken houdbaar is, kan de super het niet meer verkopen, maar worden de voedselbank klanten er enorm blij mee gemaakt.

en die laatste zin van je, srsly, ga op een eiland zitten ofzo
pi_67564887
quote:

[..]

Doh ze weten dat ze in armoede leven. Dat zou toch een boost moeten geven om er uit te komen.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67564900
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad, schandalig van onze TS dat hij zo brutaal is geweest om daar zijn overgebleven ongesneden brood te droppen. Ik walg van dit soort schijnbetrokkenheid en gelukkig werd het dan ook meteen kordaat aangepakt.
Precies. Hij had ten minste kunnen informeren naar de gebruikelijke gang van zaken daar. Ongesneden brood is voor paupers.
Greece
pi_67564914
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:15 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Precies. Hij had ten minste kunnen informeren naar de gebruikelijke gang van zaken daar. Ongesneden brood is voor paupers.
en zo is het cirkeltje weer rond
TS heeft gelijk, en jij bent een zeiksnor
pi_67564930
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Doh ze weten dat ze in armoede leven. Dat zou toch een boost moeten geven om er uit te komen.
Als je die mensen te veel pusht raken ze in een sociaal isolement. Dat is veel te barbaars.
Greece
pi_67564938
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en zo is het cirkeltje weer rond
TS heeft gelijk, en jij bent een zeiksnor
Greece
pi_67564944
Belachelijk zeg ! En dan maar zielig doen allemaal
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:19:26 #41
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_67564973
quote:

[..]

Het zijn geen restanten. Dat zou het zijn nadat ik er zelf een paar stevige happen heb uit genomen.

Maar ik zou al mijn collega bedrijven er op aan spreken om vooral niets meer te leveren aan de voedselbank.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:22:34 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_67565028
Volgende keer gewoon aan de eendjes voeren in het park, hoewel twee pallets misschien wat veel is voor die beestjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67565042
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Adelante het volgende:
Volgende keer gewoon aan de eendjes voeren in het park, hoewel twee pallets misschien wat veel is voor die beestjes
gewoon doordouwen, en dan die volgestuwde eenden aan de voedselbank doneren, ze moeten alleen nog even zelf de lever eruit snijden
pi_67565082
De hele intentie van TS klopt ook niet, ik citeer: "ik werk parttime bij een bakkerij af en toe. Nou zitten we wel eens met een overschot aan brood. Zondag ochtend moeten we dan zorgen dat we dat kwijtraken en zit het iig niet meer in de weg."

Oftewel, het doel van TS en de zijnen is om het restproduct weg te moffelen en denkt dan zijn geweten te kunnen oppoetsen door de voedselbank op te zadelen met wanstaltige producten. Alsof de voedselbank een vuilnisbelt is en de bezoekers daarvan ratten die alles eten, die houding die louter minachting uitstraalt, werd in deze vakkundig afgestraft. Driewerf hulde voor de chef import van de desbetreffende voedselbank, een lintje zeg ik je.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:26:36 #45
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67565093
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

gewoon doordouwen, en dan die volgestuwde eenden aan de voedselbank doneren, ze moeten alleen nog even zelf de lever eruit snijden
Dan krijg je al die eenden weer terug om het niet voorgesneden is.
pi_67565101
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Adelante het volgende:
Zie je opeens zo'n gans met een heel homp brood in zijn nek.
pi_67565134
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:26 schreef Emimich het volgende:
De hele intentie van TS klopt ook niet, ik citeer: "ik werk parttime bij een bakkerij af en toe. Nou zitten we wel eens met een overschot aan brood. Zondag ochtend moeten we dan zorgen dat we dat kwijtraken en zit het iig niet meer in de weg."

Oftewel, het doel van TS en de zijnen is om het restproduct weg te moffelen en denkt dan zijn geweten te kunnen oppoetsen door de voedselbank op te zadelen met wanstaltige producten. Alsof de voedselbank een vuilnisbelt is en de bezoekers daarvan ratten die alles eten, die houding die louter minachting uitstraalt, werd in deze vakkundig afgestraft. Driewerf hulde voor de chef import van de desbetreffende voedselbank, een lintje zeg ik je.
Als het brood nog goed te eten is zou het toch ontzettend zonde zijn om het zomaar weg te gooien?
Bij de voedselbank help je er nog mensen mee (in dit geval even niet maar toch).

Zou jij het liever de vuilnisbak in gooien?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:30:27 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_67565160
quote:

[..]

Zie je opeens zo'n gans met een heel homp brood in zijn nek.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67565205
Ik vind ongesneden brood juist ideaal! Lekker je eigen dikke plakken snijden

Echt te belachelijk voor woorden dat de voedselbank dat niet aanneemt. Wat iemand hierboven al zei: het gaat niet naar gehandicapten die zelf geen brood kunnen snijden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:36:59 #50
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67565258
quote:

Slagers, supermarkten etc etc gooien wekelijks meer weg dan wij met z'n allen eten in een jaar. Ook dergelijke partijen doen niets met 'goede doelen'. Puur omdat de regels erg streng zijn en weggooien goedkoper is.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:43:07 #51
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_67565344
Uitstekend trollwerk weer jongens!
pi_67565353
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
Als het brood nog goed te eten is zou het toch ontzettend zonde zijn om het zomaar weg te gooien?
Bij de voedselbank help je er nog mensen mee (in dit geval even niet maar toch).

Om eerlijk te zijn is dit een belachelijke situatie waarin, ervan uitgaande dat de TS de waarheid spreekt, de voedselbank een bijzonder dubieuze rol speelt. Al is het natuurlijk altijd wel vermakelijk om even het tegendeel te beweren.
pi_67565359
quote:

Hou a.u.b. op zeg, tering het transporteren heebben wij zelfs betaald in afspraak met het transport bedrijf. Ik had die twee pallets ook in de container kunnen flikkeren. 30 min werk en kon eerder naar huis. Wat een kortzichtig gastje ben jij zeg. Het spul was zelfs vrijdag gemaakt en meteen de vriezer in dus verser dan wat jij bij de supermarkt koopt gast. woorden schieten me echt tekort bij zulke reacties...
pi_67565466
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:44 schreef Detecheda het volgende:
Hou a.u.b. op zeg, tering het transporteren heebben wij zelfs betaald in afspraak met het transport bedrijf. Ik had die twee pallets ook in de container kunnen flikkeren. 30 min werk en kon eerder naar huis. Wat een kortzichtig gastje ben jij zeg. Het spul was zelfs vrijdag gemaakt en meteen de vriezer in dus verser dan wat jij bij de supermarkt koopt gast. woorden schieten me echt tekort bij zulke reacties...
Ladies and gentlemen, mission accomplished.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:53:14 #55
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67565473
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

Slaap je nu weer lekker?
pi_67565479
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:43 schreef JanusAnus het volgende:
Uitstekend trollwerk weer jongens!
pi_67565525
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:53 schreef Biogarde het volgende:
Slaap je nu weer lekker?
Het houdt in ieder geval het volk scherp. Niets mis mee met wat tegengas zo af en toe.
pi_67565624
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:52 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik wilde het net zeggen ..
pi_67565847
Ach, zie het als een KLB-ontgroening. Een waardevolle ervaring die uiteindelijk zal leiden tot een volwaardig bestaan door de donkere, drassige onderwereld die FOK eigenlijk blijkt te zijn.

Over het onderwerp zelf: terechte klacht.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:21:07 #60
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67565902
Gevalletje voor geenstijl, lijkt me Wat een mongolen joh

[ Bericht 44% gewijzigd door star_gazer op 31-03-2009 01:34:13 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:44:19 #61
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_67566168
Was toch laatst op het nieuws dat sommige voedselbanken een tekort hebben aan spul om weg te geven. Ze hadden nog wel een hele voorraad dop erwten ofzo Beetje apart dat ze dit nu doen dan.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 01:48:36 #62
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_67566221
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

tuurlijk, want principe (of zoiets, of weet hij veel, of het klinkt zo leuk, of ..) is vele malen belangrijker !

niet dat die gast waarschijnlijk zelf ook maar ooit iets heeft voortgebracht, maar dat uiteraard terzijde
zonnig Brasil
pi_67566229
Als je ook ziet wat er soms in die voedelbankpakketten zit dan ben je bijna verbaast dat ze kwalitatief lekker en goed brood weigeren omdat het niet is gesneden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:17:17 #64
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_67568431
Ik lees dan ook steeds meer argumenten om die voedselbanken maar gewoon op te heffen. Ze zijn overbodig en houden de armoede alleen in stand.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:19:53 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_67568490
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Als je ook ziet wat er soms in die voedelbankpakketten zit dan ben je bijna verbaast dat ze kwalitatief lekker en goed brood weigeren omdat het niet is gesneden

Ze krijgen wel de chips die nu nergens meer te koop is
pi_67570203
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 01:21 schreef star_gazer het volgende:
Gevalletje voor geenstijl, lijkt me Wat een mongolen joh
http://www.geenstijl.nl/m(...)eft_geen_ongesn.html

Kennelijk zijn ze het met je eens.

OT:
Dat dit kan. Duur brood weigeren omdat het niet gesneden is.
Dat ze in die positie staan joh.
pi_67570389
Misschien kunnen ze die lui in plaats van een flatscreen een broodsnijmachine geven.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_67570426
Maar ja, die steuntrekkende moslims bij de voedselbank weigeren wel meer wat niet gesneden is.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_67570577
Gefeliciteerd, je staat op Geenstijl.
pi_67570603
Voedselbanken kennen wij hier niet...waarom wel in nederland eigenlijk?
nothing will change without a rebel
pi_67570652
quote:

[..]

ik hoopte echt dat je opmerking sarcastisch was bedoeld, maar kennelijk meen je het nog serieus

als het geen holbewoners zijn, kunnen ze ook werken voor hun geld misschien???

dit land gaat juist kapot aan die voedselbanken, zelfredzaamheid???
pi_67570720
quote:

[..]

my fucking god, je reacties klinken heel sarcastisch, maar het lijkt echt alsof je het meent
pi_67571103
gefeliciteerd met je geenstijl vermelding
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_67571165
wat een zeikerds
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:47:41 #75
152789 karr-1
pi_67571172
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:29 schreef bendk het volgende:
Voedselbanken kennen wij hier niet...waarom wel in nederland eigenlijk?
Omdat wij denken dat we daar mensen mee helpen, terwijl we eigenlijk de armoede in stand houden.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:48:57 #76
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_67571215
quote:

[..]

maar daar bestaat de klantenkring van de voedselbank juist uit
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:49:27 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_67571235
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:53:54 #78
152789 karr-1
pi_67571368
quote:
Aaaarrrghhhh elke keer als ik die stomme doos zie krijg ik weer moordneigingen.
pi_67571572
quote:
Ik heb dit onderwerp met stijgende verbazing bekeken, het is gewoon een markt die bewerkt wordt. Iets van: waarom zou jij je druk om iets, je kunt het gewoon halen zonder daarvoor een prestatie te leveren.

Volgende keer: blijft u maar thuis hoor, wij komen het wel brengen, wat wilt u vandaag eten ?

Het is te gek voor woorden....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:00:40 #80
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_67571585
Geenstijl waardig topic
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:04:59 #81
152789 karr-1
pi_67571726
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef bendk het volgende:

[..]

Ik heb dit onderwerp met stijgende verbazing bekeken, het is gewoon een markt die bewerkt wordt. Iets van: waarom zou jij je druk om iets, je kunt het gewoon halen zonder daarvoor een prestatie te leveren.

Volgende keer: blijft u maar thuis hoor, wij komen het wel brengen, wat wilt u vandaag eten ?

Het is te gek voor woorden....
Nederland is nu eenmaal zeer betuttelend en verzorgend en dan krijg je dit soort uitwassen.
pi_67571782
quote:

[..]

Als je even onder je rots uitkomt, zou je weten dat ongesneden brood langer vers blijft. En ik heb uit betrouwbare brond dat zelfs arme mensen over een mes beschikken...
Er is een reden voor waarom dit soort broden ongesneden wordt verkocht.
pi_67572004
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
SMILE je staat op geenstijl

http://www.geenstijl.nl/m(...)eft_geen_ongesn.html

Het verhaal kwam me al bekend voor, klik de link aan en tadaaa weer terug op Fok!
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:16:00 #85
215628 woid
let's get Friendly
pi_67572079
ik word maar holbewoner geloof ik...

mag ik het brood nu hebben?
pi_67572162
absurde kutmentaliteit
wel zeiken dat ze te weinig krijgen, maar je moet het wel in het juiste format aanleveren anders wordt het niet gewaardeerd
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:22:13 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_67572299
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:05 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik gok dat de meeste mensen wel gewoon een mes hebben hoor
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:22:39 #88
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67572311
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze krijgen wel de chips die nu nergens meer te koop is
Ze krijgen nog Smiths met flippo's?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_67572317
Droppen jullie dat brood de volgende keer bij mij? Ik houd wel van een stevig ongesneden brood
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:24:36 #90
152789 karr-1
pi_67572394
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
absurde kutmentaliteit
wel zeiken dat ze te weinig krijgen, maar je moet het wel in het juiste format aanleveren anders wordt het niet gewaardeerd
Beweren arm te zijn en dan ook nog eisen stellen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:26:53 #91
58560 Oksel
Gezellig.
pi_67572469
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:28:49 #92
215628 woid
let's get Friendly
pi_67572539
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef Oksel het volgende:
wat is? is het brood niet lekker?
pi_67572551
Iets met een gegeven paard enzo.
pi_67572747
Ik kom binnenkort even uit Indonesie over voor vakantie, zal eens langs gaan om wat gratis vreten te halen, dit aangezien ik geen werk heb en ook geen eigen dak boven mijn hoofd heb in Nederland... Kom maar op met dat vreten, wel een beetje vers graag, en het brood in drie puntjes gesneden met roomboter uit van die kleine kuipjes.
pi_67573025
Ik ken een vrouw in nederland, die zo'n 25 jaar al een uitkering heeft. Haar eigen huis is nu hypotheekvrij deelde ze trots mede.

Conclusie: steekt geen poot uit, betaalde hypotheek via uitkering, verkoopt straks haar huis en steekt zo'n 250.000 euro in haar zak.....

Wel werken jullie hoor fokkers, luie donders, anders:
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:44:00 #96
152789 karr-1
pi_67573110
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef bendk het volgende:
Ik ken een vrouw in nederland, die zo'n 25 jaar al een uitkering heeft. Haar eigen huis is nu hypotheekvrij deelde ze trots mede.

Conclusie: steekt geen poot uit, betaalde hypotheek via uitkering, verkoopt straks haar huis en steekt zo'n 250.000 euro in haar zak.....

25 jaar een uitkering Dat soort tuig moeten ze echt hard aanpakken. En bij verkoop van het huis de winst natuurlijk weer terugstorten aan de overheid, je hebt er lang genoeg van geprofiteerd.
pi_67573141
quote:

wtf
een uitkering krijgen en wel in een koophuis wonen?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:46:21 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_67573191
quote:

Huis vrij is keurig, ze kan beter een nieuw en duurder huis kopen en dan ook nog de hypotheekrente aftrekken
pi_67573266
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

Huis vrij is keurig, ze kan beter een nieuw en duurder huis kopen en dan ook nog de hypotheekrente aftrekken
je kunt alleen belasting aftrekken als je belasting betaalt
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:49:59 #100
3185 Adelante
To let it go now
pi_67573330
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:48 schreef Misan het volgende:

[..]

je kunt alleen belasting aftrekken als je belasting betaalt
Ook over een uitkering betaal je toch belasting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')