abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:47:23 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68814517
Trouwens dat hele "carbon tax" gebeuren komt van de IPCC (intern. Panel on Climate Change lees: intern. Panel for Global Carbon Taxation Club),
dezelfde organisatie achter Al Gore's "An inconvenient truth", wat al debunked is door wetenschappers notabene. Het klimaat van de aarde is nooit constant geweest. Klimaat-schommelingen zijn er altijd. De bron van het opwarmen zijn enerzijds de zon die zorgt voor opwarming en de oceanen.

En weet je wie nog meer fel voorstander is van die hele carbon tax? Niemand minder dan een lid van de beruchte en uiterst criminele Rockefeller-familie. Een engelse zelfbenoemd "avonturier" dat zich "inzet voor het klimaat" en dat geloof je? Als je hem gelooft ben je echt heeeel naief. Die hele familie heeft een hele CV vol met mensen oplichten. Het zit em in het bloed.

Kijk millieuvervuiling ontken ik niet, maar global warming door mensen is nieteens voluit bewezen. Het kan nieteens bewezen worden. Alleen met aannames. Net zoals Wallst. en dat hele monetaire geldgebeuren berust alles op geloof, vertrouwen en speculatie. En laat deze rockefeller middels een millieu-beweging nou precies hetzelfe willen uithalen. Niet te vertrouwen dus! Het klimaat wordt niet beter als je meer belasting invoert. Mensen zullen toch wel auto-rijden en vrachtverkeer houden. Fossiele brandstof is een grote markt die kleineer je niet door het bij de eind-consument te verzwaren met extra kosten!

Zou Beatrix blij mee zijn met haar aandelen in Shell als auto en vrachtverkeer met de helft zou minderen omdat het te duur werd. Dus het is bullshit als je het mij vraagt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 08-05-2009 16:58:25 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:48:10 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68814552
edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door Schenkstroop op 08-05-2009 16:56:11 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68815742
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog een keer, leg dan eens uit hoe meer heffing op autos en fossiele brandstof noemnswaardig verschil zal opleveren en CO2 uitstoot zal verminderen? Denk je echt dat mensen minder auto zullen rijden als het duurder wordt? Denk je echt dat kolenfabrieken of vrachtwagens minder zullen rijden van A naar B of minder zullen produceren als het zwaarder wordt belast? Ik denk namelijk van niet.
Ja als brandstof heel veel duurder gaat worden zal er inderdaad minder gereden gaan worden. Of mensen gaan alternatieven zoeken zoals zuiniger auto's.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_68815796
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens dat hele "carbon tax" gebeuren komt van de IPCC (intern. Panel on Climate Change lees: intern. Panel for Global Carbon Taxation Club),
dezelfde organisatie achter Al Gore's "An inconvenient truth", wat al debunked is door wetenschappers notabene. Het klimaat van de aarde is nooit constant geweest. Klimaat-schommelingen zijn er altijd. De bron van het opwarmen zijn enerzijds de zon die zorgt voor opwarming en de oceanen.

En weet je wie nog meer fel voorstander is van die hele carbon tax? Niemand minder dan een lid van de beruchte en uiterst criminele Rockefeller-familie. Een engelse zelfbenoemd "avonturier" dat zich "inzet voor het klimaat" en dat geloof je? Als je hem gelooft ben je echt heeeel naief. Die hele familie heeft een hele CV vol met mensen oplichten. Het zit em in het bloed.

Kijk millieuvervuiling ontken ik niet, maar global warming door mensen is nieteens voluit bewezen. Het kan nieteens bewezen worden. Alleen met aannames. Net zoals Wallst. en dat hele monetaire geldgebeuren berust alles op geloof, vertrouwen en speculatie. En laat deze rockefeller middels een millieu-beweging nou precies hetzelfe willen uithalen. Niet te vertrouwen dus! Het klimaat wordt niet beter als je meer belasting invoert. Mensen zullen toch wel auto-rijden en vrachtverkeer houden. Fossiele brandstof is een grote markt die kleineer je niet door het bij de eind-consument te verzwaren met extra kosten!

Zou Beatrix blij mee zijn met haar aandelen in Shell als auto en vrachtverkeer met de helft zou minderen omdat het te duur werd. Dus het is bullshit als je het mij vraagt.
Aliens, vergeet de aliens niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68815971
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk millieuvervuiling ontken ik niet, maar global warming door mensen is nieteens voluit bewezen. Het kan nieteens bewezen worden. Alleen met aannames.
Voor kanker door pakweg roken of asbest geldt het zelfde...

Zo werkt wetenschap over het algemeen er is nu eenmaal lastig een laboratorium op te zetten om een heel klimaatstelsel te onderzoeken. Net als mensen niet jarenlang bewust aan rook of asbest kunnen worden blootgesteld om voor 100% te bewijzen dat hun kanker daardoor komt.
pi_68815987
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Aliens, vergeet de aliens niet.
ssst.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:38:34 #107
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68816214
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja als brandstof heel veel duurder gaat worden zal er inderdaad minder gereden gaan worden. Of mensen gaan alternatieven zoeken zoals zuiniger auto's.
En denk je dat benzine heeeel veel duurder wordt door die "catbon tax" dat mensen en van autorijden zullen afzien? Of gewoon duurder en dat mensen klagen maar toch blijven autorijden? Dat is wat ik probeer duidelijk te maken. Zal de CO2 schade minder worden als wij achteraf een som geld tegenaan gooien? Dacht het niet. Dit is geen graffiti bestrijding of vuil-verwerking. Typische list van de Rockefellers.
pi_68816248
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En denk je dat benzine heeeel veel duurder wordt door die "catbon tax" dat mensen en van autorijden zullen afzien? Of gewoon duurder en dat mensen klagen maar toch blijven autorijden?
Dat ligt er maar net aan wat je onder heeeel veel duurder verstaat. Ik gok niet dat heeeeel veeeeeeel mensen blijven autorijden wanneer de benzine 700 euro per liter kost.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:43:44 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68816388
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan wat je onder heeeel veel duurder verstaat. Ik gok niet dat heeeeel veeeeeeel mensen blijven autorijden wanneer de benzine 700 euro per liter kost.
Nee maar dat is wel overdreven '700 euro per liter'.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 08-05-2009 17:48:47 ]
pi_68816487
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:38 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En denk je dat benzine heeeel veel duurder wordt door die "catbon tax" dat mensen en van autorijden zullen afzien? Of gewoon duurder en dat mensen klagen maar toch blijven autorijden? Dat is wat ik probeer duidelijk te maken. Zal de CO2 schade minder worden als wij achteraf een som geld tegenaan gooien? Dacht het niet. Dit is geen graffiti bestrijding of vuil-verwerking. Typische list van de Rockefellers.
Ja ook de vraag naar motorbrandstoffen daalt als ze veel duurder worden. Mensen gaan geen 30 of 40% van hun inkomen uitgeven aan hun automobiliteit. Dan zoeken ze een baan dichter bij huis of een alternatief. En zo stoten ze minder CO2 uit. Of dit in het geval van auto's de beste methode is is een tweede maar daar ging je vraag niet over.
pi_68816523
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee maar dat is wel overdreven '700 euro per liter'.
Nee maar denk eens aan bv 7 of 10 euro per liter. Reken er maar op dat de vraag naar benzine dan zal dalen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:51:07 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68816653
Zie jij dat gebeuren 7-10 euro per liter, das toch ook overdreven of niet? Das geen praktijk voorbeeld van hoe het er echt aan toe zou kunnen gaan middels die extra belastingen. Zou Beatrix anders blij mee zijn met haar aandelen Shell. Enerzijds zeggen overheden wel dat we moeten minderen, anderzijds zouden ze ook niet blij worden omdat burgers moeten blijven consumeren >economie, corporatisme
pi_68816682
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Zie jij dat gebeuren 7-10 euro per liter, das toch ook overdreven of niet?
Ja wat is het nou? Heeeel veel accijns of een klein beetje?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:56:30 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68816840
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja wat is het nou? Heeeel veel accijns of een klein beetje?
Als jij geen zin hebt in de discussie en enkelt de leukste wil zijn van de klas, graaf dan een kuil en ga erin liggen.
pi_68817161
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als jij geen zin hebt in de discussie en enkelt de leukste wil zijn van de klas, graaf dan een kuil en ga erin liggen.
Het is wel degelijk een relevant aspect van de discussie. We praten hier over de prijselasticiteit van benzine. Die is niet zo heel hoog, maar als je de prijs maar genoeg omhoog gooit dan resulteert dat vanzelf in een significante daling van de vraag.
pi_68817222
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Zie jij dat gebeuren 7-10 euro per liter, das toch ook overdreven of niet?
We hebben het over heeeel veel duurder. Of heb jij het daar al over bij een kwartje duurder?
quote:
Das geen praktijk voorbeeld van hoe het er echt aan toe zou kunnen gaan middels die extra belastingen.
Het zou kunnen als de politieke wil er maar is. Maar daarom gaf ik ook al aan dat dit niet de meest praktische manier is om iets tegen de klimaatverandering te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')