Die van mij zijn nu al zwaarder, dus een beetje vergelijkbaar met mijn nu 37 weken. Nou ja maakt ook niet uit, het blijft een prachtige prestatie van haar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Ehhh... *zoekt*
respectievelijk 3100 en 3110 gram
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Lieve echo van jullie kleine kaboutervrouwtje, Huups <3
Ik kon het natuurlijk niet verborgen houden tegen mijn moeder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef YPPY het volgende:
9 maanden lang heb ik elke week een stukje geschreven en tijdens het eerst jaar ook.Ben best erg geloof ik.
ymme, had je mijn vraag nog gelezen?
[..]
Ja kan inderdaad zomaar spontaan.. En wat ga je de gyn bieden om hem om te kopen??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Morgen ben ik 37 weken, dus kan zomaar spontaan komen he, zeker als ik vanavond vast te horen krijg tijdens de echo dat Jip of Janneke helemaal lekker gedraaid is en vast in het bekken ligt
![]()
En anders koop ik de gyn vrijdag wel om inderdaad
Het is een zij, maar wel een lesbische , dus misschien moet ik mijn charmes maar in de strijd gooienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad zomaar spontaan.. En wat ga je de gyn bieden om hem om te kopen??
Ja, ze hebben een goed onderkomen, ze hebben nog vruchtwater en ruimte genoeg, maar je mag toch verwachten, notabene met een tweeling, dat ze nu toch wel eens klaar zijn met draaien en gewoon hun positie gaan innemen, maar nee hun niet. Betekent dus dat ik zo maar eens de 40 weken kan gaan halen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef tessie het volgende:
He balen Wennie! Kunnen ze nog draaien, of kan dat nu niet meer?
Wij moeten morgenavond voor het eerst naar die cursus samen bevallen.. Heb er écht geen zin in....
Ja joh tuurlijk, gewoon een keertje kijken, en misschien is het wel ontzettend leukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef tessie het volgende:
Ik dacht eerst dat ik het wel heel leuk zou vinden, daarom hadden we ons ook opgegeven. En het lijkt me ook wel handig om een beetje voorbereid te zijn enzo... Ik weet echt niks over bevallen, en neem toch aan dat het wel een beetje leerzaam gaat zijn.
Maar ben nu gewoon elke keer zo moe, en heb helemaal geen zin in andere mensen, en dat socializen enzo.... Maar ik heb gewoon bedacht dat als ik geweest ben en ik vind er écht niks aan, dat ik dan gewoon niet meer ga... Dus gewoon een keertje voor proef ofzo. Wie weet is het wel leuk?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef tessie het volgende:
Ik dacht eerst dat ik het wel heel leuk zou vinden, daarom hadden we ons ook opgegeven. En het lijkt me ook wel handig om een beetje voorbereid te zijn enzo... Ik weet echt niks over bevallen, en neem toch aan dat het wel een beetje leerzaam gaat zijn.
Maar ben nu gewoon elke keer zo moe, en heb helemaal geen zin in andere mensen, en dat socializen enzo.... Maar ik heb gewoon bedacht dat als ik geweest ben en ik vind er écht niks aan, dat ik dan gewoon niet meer ga... Dus gewoon een keertje voor proef ofzo. Wie weet is het wel leuk?
welke echo hebbu?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Marlieske, tessie gaat morgen
en bijna verlof voor jou! Lekker! Is snel gegaan zeg!
Morgen na mijn werk een echo en vk afspraak. Ik heb er zin in!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heb je geen hond die het af wil kauwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |