abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:02:26 #226
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67583749
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef innepin het volgende:

[..]

Ehhh... *zoekt*
respectievelijk 3100 en 3110 gram
Die van mij zijn nu al zwaarder, dus een beetje vergelijkbaar met mijn nu 37 weken. Nou ja maakt ook niet uit, het blijft een prachtige prestatie van haar.

Wat een duidelijke echofoto's ook hoor, super , wat mooi zeg
pi_67583823
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Lieve echo van jullie kleine kaboutervrouwtje, Huups <3
<3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67584237
Chan een jongetje, wat leuk!!

En mooie echo foto´s Huup! Dat voetje is ook echt cute!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67585595
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef YPPY het volgende:
9 maanden lang heb ik elke week een stukje geschreven en tijdens het eerst jaar ook. Ben best erg geloof ik.

ymme, had je mijn vraag nog gelezen?
[..]

Ik kon het natuurlijk niet verborgen houden tegen mijn moeder.
Nou dat waren met tuiten hoor Helemaal blij en happy.
Nu elke dag hangt ze aan de telefoon, als ze niet langs komt, hoe het met me gaat, of ze ergens mee kan helpen. Zal vanzelf wel minder worden denk ik.

Erg leuk en positief dus
Eindelijk kwam ik eens met goed nieuws.
pi_67586625
Chan gefeliciteerd! wat leuk een jongen

Huub wat een mooie plaatjes van de kleine meid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:45:04 #231
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67586668
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:41 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Morgen ben ik 37 weken, dus kan zomaar spontaan komen he , zeker als ik vanavond vast te horen krijg tijdens de echo dat Jip of Janneke helemaal lekker gedraaid is en vast in het bekken ligt
En anders koop ik de gyn vrijdag wel om inderdaad
Ja kan inderdaad zomaar spontaan.. En wat ga je de gyn bieden om hem om te kopen??
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 19:29:39 #232
5428 crew  miss_sly
pi_67588085
Chan wat leuk een jongetje
En wat jammer dat jij ook geen onverdeeld postieve echo had.

Ik hoop zo dat jullie snel helemaal gerustgesteld zijn en dat jullie mini's gewoon fijne poppetjes zijn zonder dat er iets aan de hand is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67589469
Spuit 11, sorry kom hier niet zo vaak

Tex, gefeliciteerd met Hannah , fijn dat het uiteindelijk zo snel ging!

Guuuuuus ! Wat onwijs leuk dat je zwanger bent! Kan me inderdaad herinneren dat je het erover had om te beginnen maar dat is wel heel snel gepiept, top!
En ik wist inderdaad hoe het zat en dat je dezelfde donor weer ging vragen

Huupje, mooie echo, lief dat koppie van de zijkant
pi_67591502
Tex, gefeliciteerd met je dochter! Hannah Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent!

Huup en Chan, balen dat jullie niet een super fijne echo hebben gehad. Ik hoop dat iedereen hier jullie gerusgesteld heeft en dat jullie zonder grote zorgen naar de volgende echo uit kijken.

Hier vanochtend ook weer een echo gehad en alles was prima. Toch weer een opluchting. Nu dus een afspraak met de verloskundige gemaakt en 16 april heb ik de intake.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_67592264
Fijn sproetje!! Heerlijk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:49:53 #236
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67593391
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Ja kan inderdaad zomaar spontaan.. En wat ga je de gyn bieden om hem om te kopen??
Het is een zij, maar wel een lesbische , dus misschien moet ik mijn charmes maar in de strijd gooien

Ik heb net even flink een potje gejankt. Net een echo gehad, ze liggen nu zo gevaarlijk in de buik, dat als ze nu " gewoon" ter wereld zouden komen, ze het niet zouden overleven. Geen een met een hoofjde naar beneden, laat staan ingedaald. Het ziet er naar uit dat het echt een keizersnede gaat worden als het zo door gaat , en dat ze nog lang niet komen

Fijn overigens dit weer, mijn enkels zijn 3x zo dik geworden, moest net bij de verloskundige ook op de weegschaal..... bijna 30 kilo aangekomen
Ben even helemaal NIET blij
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:58:20 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67593737
Fijn Sproet-je!
pi_67593753
He balen Wennie! Kunnen ze nog draaien, of kan dat nu niet meer?

Wij moeten morgenavond voor het eerst naar die cursus samen bevallen.. Heb er écht geen zin in....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:00:19 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67593823
Balen Wennie!

Tessie, waarom ga je dan? Je moet toch niks? Het is toch helemaal je eigen keuze?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:04:48 #240
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67594030
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef tessie het volgende:
He balen Wennie! Kunnen ze nog draaien, of kan dat nu niet meer?

Wij moeten morgenavond voor het eerst naar die cursus samen bevallen.. Heb er écht geen zin in....
Ja, ze hebben een goed onderkomen, ze hebben nog vruchtwater en ruimte genoeg, maar je mag toch verwachten, notabene met een tweeling, dat ze nu toch wel eens klaar zijn met draaien en gewoon hun positie gaan innemen, maar nee hun niet. Betekent dus dat ik zo maar eens de 40 weken kan gaan halen!

Waarom ga je dan naar die cursus, ik moet er niet aan denken om aan zo'n cursus mee te doen, ben ik echt geen type voor, ook niet om dalijk met alle bevallen vrouwtjes en babietjes bij elkaar te komen. Je moet het allleen doen als je er echt achter staat toch? Als je geen zin hebt, ga je toch lekker niet meid.
pi_67595434
Ik dacht eerst dat ik het wel heel leuk zou vinden, daarom hadden we ons ook opgegeven. En het lijkt me ook wel handig om een beetje voorbereid te zijn enzo... Ik weet echt niks over bevallen, en neem toch aan dat het wel een beetje leerzaam gaat zijn.
Maar ben nu gewoon elke keer zo moe, en heb helemaal geen zin in andere mensen, en dat socializen enzo.... Maar ik heb gewoon bedacht dat als ik geweest ben en ik vind er écht niks aan, dat ik dan gewoon niet meer ga... Dus gewoon een keertje voor proef ofzo. Wie weet is het wel leuk?
pi_67596025
Ik vond het echt een hele leuke, nuttige en gezellige cursus Tessie, hopelijk hebben jullie straks ook die ervaring!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:53:34 #243
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67596226
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef tessie het volgende:
Ik dacht eerst dat ik het wel heel leuk zou vinden, daarom hadden we ons ook opgegeven. En het lijkt me ook wel handig om een beetje voorbereid te zijn enzo... Ik weet echt niks over bevallen, en neem toch aan dat het wel een beetje leerzaam gaat zijn.
Maar ben nu gewoon elke keer zo moe, en heb helemaal geen zin in andere mensen, en dat socializen enzo.... Maar ik heb gewoon bedacht dat als ik geweest ben en ik vind er écht niks aan, dat ik dan gewoon niet meer ga... Dus gewoon een keertje voor proef ofzo. Wie weet is het wel leuk?
Ja joh tuurlijk, gewoon een keertje kijken, en misschien is het wel ontzettend leuk (of helemaal niet), maar dan weet je dat ook. In ieder geval toch heel veel plezier gewenst.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:49:47 #244
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67598364
ik hoop toch dat het een beetje leuk was Tessie en zo niet dan ga je gewoon niet meer geloof me je lichaam geeft je wel aan wat te doen en dat puffen daar kan je vk of mensen in het ziekenhuis je ook bij helpen dat komt wel goed

Wennie ik hoop voor je dat de kleintjes nog willen draaien

Vrijdag naar de vk in het ziekenhuis, heb ik die ook eens gezien voor ik ga bevallen al verwacht ik dat het wederom niet via de normale route zal gebeuren (hopelijk wel wat beter gepland maar daar ga ik dan ook wel op aan dringen deze keer), onze kerel ligt nog steeds in stuit en daalt langzaam maar zeker in . Duidelijk dezelfde positie kiezend als Isa deed en niet altijd ff fijn want die billen zijn best breed en die tenen wroeten nogal met bijhorende steken in mijn poes.
Als ik met mijn benen onder mijn kont op de bank zit laat ie duidelijk merken dat ie er is
Donderdag en maandag nog werken en dan gelukkig verlof, ben er hard aan toe want de harde buiken zijn af en toe niet te hebben als je achter je buro zit.
Mama van Isa en Ties
pi_67598550
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef tessie het volgende:

ik heb helemaal niets aan cursussen gedaan o.i.d

mijn lichaam deed t werk wel
ik heb ook niet gepuft trouwens t was gewoon door mn neus inademen en zo lang mogelijk uitademen (en daarna vloeken)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:55:31 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67598590
Marlieske, tessie gaat morgen
en bijna verlof voor jou! Lekker! Is snel gegaan zeg!

Morgen na mijn werk een echo en vk afspraak. Ik heb er zin in!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67598923
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Marlieske, tessie gaat morgen
en bijna verlof voor jou! Lekker! Is snel gegaan zeg!

Morgen na mijn werk een echo en vk afspraak. Ik heb er zin in!
welke echo hebbu?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 1 april 2009 @ 01:48:34 #248
233917 Juupzonderc
Juup© mobiel
pi_67600516
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Heb je geen hond die het af wil kauwen?

En ik dacht dat alleen mannen zo vunzig konden denken, maar als ik de dames hier zie posten twijfel ik daar toch aan
Blaat
  woensdag 1 april 2009 @ 03:42:38 #249
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67600885
Tessel en Micha, van harte gefeliciteerd met de dochter!!!!
Supergave naam!!!

Xenia!!
Jij hier!! Wat leuk, wat leuk!! Hartelijk gefeliciteerd en een heel voorspoedige zwangerschap gewenst!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 1 april 2009 @ 06:34:29 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67601131
quote:
Op woensdag 1 april 2009 00:05 schreef Dakota het volgende:

[..]

welke echo hebbu?
Een termijnecho
Heb tot nu toe alleen een heel vroege echo gehad.
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')