http://www.discogs.com/Tw(...)nd-It/release/299488quote:A I Can't Stand It (6:29)
B1 I Can't Stand It (Single Edit) (4:03)
B2 I Can't Stand It (Instrumental) (6:29)
B3 I Can't Stand It (Vocoder Voice) (0:18)
Is het echt een knoeperd van een hit geweest? Of viel dat wel mee?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was-íe wel wat langer toen ze 'm op de radio draaiden...maar mischien is het een tikfout. Ik sluit het niet uit, maar het is wel een heel ander liedje dan het hitje.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:29 schreef Sjoe538 het volgende:
ik zoek dat rustige nummer dat een man een vrouwenhoofd als ballon meeneemt.. en dat kleine kinderen die kapot schieten..
't werd door een vrouw en man gezongen..
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef zephurX het volgende:
ik zoek het volgende nummer met salsa invloeden, het enige wat ik weet is dat er regelmatig Jingeling in wordt gezongen en het moet iets zijn van JCE oid.
Wie? Jean Claude Ades, dat zeggen ze toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef zephurX het volgende:
Aaaah Qui, tres bien! Tanxx
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Hallo allemaal,,
Ik ben eigenlijk op zoek naar een liedje over Volendam en zijn artiesten maar ik weet niet wie dat liedje zingt en hoe hij heet.
Hij begint met: Als de nacht verdwijnt en de morgen is gekomen...
Weet iemand toevallig hoe dit liedje heet en van welke artiest hij is??
Alvast bedankt!
Groetjes.
Ja dat weet ik maar die is van Jan Smit alleen het gaat over een liedje waarin ze heel veel over Volendam spreken en over zijn artiesten en ook zinnen na zingen over die liedjes, maar toch bedankt!quote:
Happy Mondays - Step on?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een dance nummer, ik ben hem vergetenuit de jaren 90 denk ik
ongeveer deze tekst:
he lies again, he lies again wi wa wouldnt you ()
Vast al 30x gevraagd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |