quote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Meddo het volgende:
Help, ik zoek een titel/artiest van deze saxofoonmuziek:
muziekje.mp3
Geen Lighthouse Family - Highquote:Op maandag 30 maart 2009 18:33 schreef KdR het volgende:
Ik zoek een bekend popnummer van de afgelopen +- 10 jaar met een viool/strijkersintro. Het is niet Milennium van Robbie Williams, maar wel zoiets. En ergens staat me bij dat het van Lionel Richie was (of een soortgelijke artiest), maar kon het zo snel niet vinden. Wie o wie?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij van vorig jaar.
Met een beetje dance/ house/ electro muziek en af en toe is er een vrouwenstem die dan: 'Fuck me!' Er door heen roept.
Iemand die mij kan helpen?
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Butterfly91 het volgende:
Meezoekpost
Dank uquote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef donroyco het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
[..]
Geen Lighthouse Family - High
[..]
Nog steeds op zoek; lighthouse family wasa het iig niet.quote:Ik zoek een bekend popnummer van de afgelopen +- 10 jaar met een viool/strijkersintro. Het is niet Milennium van Robbie Williams, maar wel zoiets. En ergens staat me bij dat het van Lionel Richie was (of een soortgelijke artiest), maar kon het zo snel niet vinden. Wie o wie?
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Mainport het volgende:
Hoge mannenstem die lijkt op Freddie Mercury.
I don't wanna LIIIIVE withouut
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Mainport het volgende:
Hoge mannenstem die lijkt op Freddie Mercury.
I don't wanna LIIIIVE withouut
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef MouzurX het volgende:
Liedje van ik dacht aphex twin maar nu kan ik hem niet meer vinden ..
Clip is met een lift die dan vastloopt ofzo, en het lied heeft de hele tijd zon hoge pieptoon..
Volgens mij is het deze:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:18 schreef Veerboot het volgende:
Hele bekende muziek, maar kan maar niet op de titel komen. Wie-o-wie? http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-498072/ op 0.11-0.44 en 4.19-4.47 seconden.
Yep, bedankt!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:43 schreef Pango het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze:
Delibes - Lakmé - Dôme épais le jasmin
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef bas8090 het volgende:
Hallo weet iemand de naam van dit nummer:
Is gebruikt in Bassie en Adriaan. Is misschien van een synseiserband van de 80s of zo weet iemand het???![]()
Ramagana van Treble?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een nummer 't is vrij oud (ik denk zo ergens in 2000) het was een soort Summer Hit waarin je allemaal tjah soort van djembe's hoort?
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:22 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een nummer 't is vrij oud (ik denk zo ergens in 2000) het was een soort Summer Hit waarin je allemaal tjah soort van djembe's hoort?
Het is een track uit Garage Band weet ik nu, maar ik heb hem nog niet gevonden (heb geen Mac en ook geen Garage Band)quote:Op woensdag 1 april 2009 08:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
De muziek onder deze filmpjes:
Hier terwijl de man in het filmpje over zijn beroep praat:
En hier hoor je het beste:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet? Alvast erg bedankt!
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef Flaccid het volgende:
Hoe heet dat lied van Justice waar ze zingen van You..iets en dan We...iets. Best bekend.
Goede clip!quote:
Misschien is het handiger om even de link erbij te plaatsen?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef jrgino het volgende:
Hallo iedereeen
Heeey ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen:
Ik zoek een nummer die in deze mix begint op : 5.26 ongeveer,
Dit is de mix:
Sexy house *BEST OF 2008/9 Inc. Download link !
Dank je wel
Ciao
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef jrgino het volgende:
Hallo iedereeen
Heeey ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen:
Ik zoek een nummer die in deze mix begint op : 5.26 ongeveer,
Dit is de mix:
Dank je wel
Ciao
Dat is ook wat vind als ik google, maar die bedoel ik niet: die is misschien van een tijdje geledenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Damien Rice - 9 crimes
www.youtube.com/watch?v=nDe2zJRJhP8
Liquido - Narcotic?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef Nijmegen17 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje maar kan het niet vinden
hoop dat jullie me kunnen helpen
Het is een liedje van een jaar of 10 geleden alweer(volgens mij) gezongen
door een mannenstem/band en het is een pop/rock liedje en het refrein is zo:
Tudutututututu tudututututututu tudututututututudutututu tu tu tudutu enz.
Het is geen Chelsea Dagger van the Frattelis![]()
Alvast hartstike bedankt, groetjes Pepijn
dees misschien?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren op RTL4 gezien: promo van (ik meen) de combinatie CSI-Bones voor maandagavond as. Een duet tussen een man en een vrouw. De man begint (een soort Eddie Vedder-achtig stemgeluid) en de vrouw valt bij in het refrein.
Weet niet hoe ik het beter kan omschrijven: zat midden in een gesprek en hoorde het op de achtergrond. Zegt het iemand iets?
Poltergeist Theme - Jerry Goldsmithquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef Roppenzo het volgende:
iemand deze:
http://www.vkmag.com/videos/videos_schildpad_eet_duif/
?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren op RTL4 gezien: promo van (ik meen) de combinatie CSI-Bones voor maandagavond as. Een duet tussen een man en een vrouw. De man begint (een soort Eddie Vedder-achtig stemgeluid) en de vrouw valt bij in het refrein.
Weet niet hoe ik het beter kan omschrijven: zat midden in een gesprek en hoorde het op de achtergrond. Zegt het iemand iets?
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Damien Rice - 9 crimes
www.youtube.com/watch?v=nDe2zJRJhP8
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:46 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat is ook wat vind als ik google, maar die bedoel ik niet: die is misschien van een tijdje geleden
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef semafok het volgende:
en volgens bekenden van mij komt het uit een ziekenserie.
oeh ja, het liedje heet starlight, ff de artiest zoekenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:10 schreef Floriz87 het volgende:
Ok, volgende probleem.
Clip in mn hoofd, leuk nummer, maar kan muziek niet meer voor me krijgen en artiest/titel al helemaal niet. Clip weet ik dus nog wel een klein beetje.
Nummer is uit ongeveer 2002 ofzo.
De clip is geanimeerd, met onder andere een muis (draagt een muts) en een soort beer ofzo. Die allebei relaxen op de muziek en DJ uithangen. Op een gegeven moment gaan ze allemaal platenmaatschappijen langs maar niemand wil hun nummer. Het speelt zich ergens af in de ruimte.
Iemand?
ga maar zoeken, misschien helpt dit wel watquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef Gstyles het volgende:
Ik ben opzoek naar het originele nummer wat in de Efteling wordt gedraaid bij het carnavalfestival la la la la la la la lalaaaaa, la la la la lalalaaaaaaaaa
...aldus wikipedia...quote:[bewerken] Muziek
Tijdens de rit wordt het voor velen bekende aanstekelijke deuntje Taaa-ta-ta, Taaa-ta-ta, ta-tadaaah gespeeld, bedacht door Toon Hermans en uitgewerkt door Ruud Bos. Als men het wijsje neuriet, denkt vrijwel iedereen die het hoort meteen aan de Efteling.
De attractie heeft een doorlopende attractiemuziek, waarbij voor elke land of werelddeel een arrangement is gemaakt dat 'typerend' is voor dat gebied. Zo zijn er kikkers en fluitende vogels in Nederland te vinden, een doedelzakspeler in Schotland en een gong in China.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef Gstyles het volgende:
Ik ben opzoek naar het originele nummer wat in de Efteling wordt gedraaid bij het carnavalfestival la la la la la la la lalaaaaa, la la la la lalalaaaaaaaaa
Bedankt voor het alsnog meldenquote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef scarfacejr21 het volgende:
heb een tijd geleden hierro gevraagt naar een nummer maar blijkbaar kende niemand die.... maar hij wasa gister eindelijk op tv en dit is em ''niels van gogh - pulverturm
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat niemand dat hier wist; vrij bekend nummerquote:Op zondag 5 april 2009 13:57 schreef scarfacejr21 het volgende:
heb een tijd geleden hierro gevraagt naar een nummer maar blijkbaar kende niemand die.... maar hij wasa gister eindelijk op tv en dit is em ''niels van gogh - pulverturm
Het ging aan de hand van de beschrijving van de videoclipquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat niemand dat hier wist; vrij bekend nummer
Aja, en wat ge-tudututudutudu, dan kan het inderdaad welquote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het ging aan de hand van de beschrijving van de videoclip
Het is dat ik vergeten ben het nog op te zoeken. Want het nummer zat toen ook echt in mijn hoofd. Met name het stukje "In my life".quote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, en wat ge-tudututudutudu, dan kan het inderdaad wel
Mja, toen ik het net terug las had ik dat ook jaquote:Op zondag 5 april 2009 14:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is dat ik vergeten ben het nog op te zoeken. Want het nummer zat toen ook echt in mijn hoofd. Met name het stukje "In my life".
Nu hij zegt welk nummer het is ook echt een "oh ja natuurlijk"- gevoel.
TVP, vriend vroeg het net, en nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:45 schreef Marnix007 het volgende:
Ik zoek het nummer uit de aankondiging van de nieuwe serie Hustle bij Comedy Central.
http://www.comedycentral.(...)-comedy-central.html
Als je daar op de serie Hustle klikt, en dan het tweede filmpje bekijkt hoor je het nummer aan het einde. Lyrics zijn iets met "one baby, two baby, three baby, four yeah"
Chi Coltrane - Go like Elijah?quote:Op zondag 5 april 2009 19:20 schreef Put4 het volgende:
Ik zoek een nummer dat vanmiddag werd uitgezonden op radio 1, ongeveer tussen 15:30 en 16:00 . Maar op de site van radio 1 staat dit nummer niet bij de gedraaide nummers.
Het is een gospel nummer, en volgens mij ook een vrij bekend gospel nummer. Ik heb alleen het laatste gedeelte van het nummer gehoord, en een vrouwenstem zong iets i will not go, en dan een paar keer achter elkaar. Althans, dat is wat ik er van verstaan hebVerder zat er ook een fijne bass-partij in en ik dacht ook een koor op de achtergrond. Heeft iemand een idee welk nummer dit is?
thanksquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:15 schreef kvd het volgende:
[..]
ga maar zoeken, misschien helpt dit wel wat
[..]
...aldus wikipedia...
quote:Op zondag 5 april 2009 21:13 schreef Flaccid het volgende:
http://beatload.files.wor(...)man-original-mix.mp3
Een best oud liedje hoor je op de achtergrond, dat gepingel op een klokkenspel? ofzo. Hoe heet het?
Niet iets van Vangelis toevallig?quote:Op zondag 5 april 2009 20:52 schreef Disorder het volgende:
Weet iemand hoe een bekend klassiek stuk heet waarbij je een betoverende en spannende melodie hoort? Ik weet dat dit wat vaag klinkt, maar meer info heb ik niet. Misschien zit er een harp in, maar dat weet ik niet zeker.
Deze zoek ik ook. Lijkt een beetje op the Kooks.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:45 schreef Marnix007 het volgende:
Ik zoek het nummer uit de aankondiging van de nieuwe serie Hustle bij Comedy Central.
http://www.comedycentral.(...)-comedy-central.html
Als je daar op de serie Hustle klikt, en dan het tweede filmpje bekijkt hoor je het nummer aan het einde. Lyrics zijn iets met "one baby, two baby, three baby, four yeah"
quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef DeFilosoof het volgende:
Die intro van Becker op comedy central!!!! Wow, ik heb het programma zelf nog nooit gezien maar ik zie wel altijd die intro, superlekker nrtje maar ik heb geen idee van wie die is of wat de naam is. Wie o wie heeft enig idee! Volgens mij gaat hij een beetje zo:
yea yea yea yeah en dan stopt die maar hij gaat volgens mij door met remember me, maar dat weet ik niet zeker.![]()
Wie o wie kan mij helpen met dit konings nummer
quote:I went to the Becker website and they claim that there is NO theme song....... There is music that plays in the show and it is from Bruce Miller and Chips Swanson.....Sorry, that is all I found on their site (someone else asked that question, and this is what they claimed anyway).....sorry I can't help you any more than that......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |