Nee, omdat je vaker het probleem hebt dat je het middenveld niet kunt controleren met zo'n aanvallende ploeg. Daarbij zijn Sneijder, Robben en Van Persie vaak geblesseerd. Heitinga overtuigde gisteren niet, heb liever Boulahrouz. En Van Bronckhorst is over the hill.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef TTD het volgende:
Is het geen goed optie om voor het WK gewoon het gehele elftal ala Arsenal te laten voetballen. Kijken of het werkt zegmaar. Gewoon een defensief blok achterin plus 5 creatieve mensen voorin.
-------------Stekelenburg--------------
v.d.Wiel---Heitinga---Mathijssen--Gio
-----------v.Bommel/de Jong-----------
-----------Sneijder----v.d. Vaart-------
Kuyt------------------------------Robben
-----------------v.Persie------------------
Gewoon dit:quote:Op donderdag 19 november 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, omdat je vaker het probleem hebt dat je het middenveld niet kunt controleren met zo'n aanvallende ploeg. Daarbij zijn Sneijder, Robben en Van Persie vaak geblesseerd. Heitinga overtuigde gisteren niet, heb liever Boulahrouz. En Van Bronckhorst is over the hill.
1. Ik zou De Jong en Van Bommel wisselen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Gewoon dit:
-------------Stekelenburg--------------
Boulahrouz---Heitinga---Mathijssen--Gio
--------v.Bommel------De Jong-----------
-----------------Sneijder-----------
Kuyt------------------------------Robben
-----------------v.Persie------------------
Heitinga is goed hoor.. ik twijfel nog tussen Boulah en vd Wiel als rechtsback.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)den-bij-WKloting.htmquote:Oranje een van de groepshoofden bij WK-loting
02/12/2009 11:00
Tijdens de WK-loting komende vrijdag in Kaapstad ontloopt Nederland de grote favorieten. De ploeg van bondscoach Bert van Marwijk is aangemerkt als groepshoofd.
Nederland dankt die status aan de uitstekende prestaties tijdens de kwalificatie voor het WK. De andere groepshoofden zijn Zuid-Afrika, Argentinië, Brazilië, Duitsland, Engeland, Italië en Spanje.
Lange tijd werd verwacht dat niet Nederland maar Frankrijk, de verliezend finalist van het afgelopen WK, deel zou uitmaken van Pot 1. De FIFA baseert zich echter op de ranking van haar eigen ranglijst van de maand oktober.
Indeling potten WK 2010
Pot 1 Brazilië, Spanje, Nederland, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland en Zuid-Afrika.
Pot 2 Australië, Japan, Noord-Korea, Zuid-Korea, Honduras, Mexico, Verenigde Staten en Nieuw-Zeeland.
Pot 3 Algerije, Kameroen, Ivoorkust, Ghana, Nigeria, Chili, Paraguay en Uruguay.
Pot 4 Denemarken, Frankrijk, Griekenland, Portugal, Servië, Slowakije, Slovenië en Zwitserland.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef gniffie het volgende:
Douglas makes orange beautiful
Ja De Jong en Van Bommel sowieso wisselen. Maar voor alle goede orde: Boulahrouz speelde op het EK rechtsback he? Of bedoel je dat omdat Ooijer geen grip had op Arshavin, Boulah daar hoort?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:28 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Ik zou De Jong en Van Bommel wisselen.
2. We hebben op EK kunnen zien dat Boulah centraal moet spelen.
3. Te aanvallend! Defensief te kwetsbaar!
Boulahrouz moest als rechtsback te veel opbouwend werk doen, Guus had goed gezien dat Boulah daar niet sterk in is.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:47 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Ja De Jong en Van Bommel sowieso wisselen. Maar voor alle goede orde: Boulahrouz speelde op het EK rechtsback he? Of bedoel je dat omdat Ooijer geen grip had op Arshavin, Boulah daar hoort?
Daarnaast is het defensief helemaal niet kwetsbaar.. gewoon een goed blok voor de verdediging, net zoals in de kwalificatie.
Heeft ook niet mijn voorkeur, maar ja ... als je Stam niet selecteert. Denk dat Brama het wel moet kunnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef De_kromme het volgende:
Brama als rechtsback.
Yo Barca, alles goed?
Het moet niet gekker worden, Brama zou als controlerende middenvelder al niet bij het Nederlands elftal moeten zitten, over een rol als rechtsback hoeven we niet eens te praten.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Heeft ook niet mijn voorkeur, maar ja ... als je Stam niet selecteert. Denk dat Brama het wel moet kunnen.
Hm ... het kan altijd beter hè? (Had je vraag niet als zodanig begrepen. Sorry.)quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef De_kromme het volgende:
Reageer is op mijn vraag joh.
Lang niet gezien kerol.
Ik vind Brama anders geen aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, Brama zou als controlerende middenvelder al niet bij het Nederlands elftal moeten zitten, over een rol als rechtsback hoeven we niet eens te praten.
Sja ... ik denk dat als Maduro en Seedorf wél geselecteerd zouden worden, Brama (met alle respect) niet geselecteerd zou worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef De_kromme het volgende:
Hij bedoelt gewoon dat Brama sowieso niet in het Nederlands elftal hoort.
Wat kan altijd beter? Jammer dat het hier dood is he, niemand om op te fokken in de Ajax-topics.
quote:Voor het WK 2010 werd Nederland inge-
deeld in een groep met Denemarken,
Kameroen en Japan. Net na de loting
speelde zich een opmerkelijk tafereel
af, met Nederlands bondscoach Bert
van Marwijk in de hoofdrol.
"Van Marwijk vroeg me of ik wist wie
bondscoach van Japan was", vertelde
Takeshi Okada, de coach van de Japan-
ners. "Toen ik zei dat ik dat was,
vroeg hij me of dat écht waar was."
Okada was verbaasd dat Van Marwijk
hem niet herkende, want Nederland
speelde in september nog een oefen-
match tegen Japan. "Ik heb toen zijn
hand geschud", zei Okada. "En hij zei
dat hij ons voetbal goed volgde."
Eens, maar is het erger dan onze vorige bondscoach? Toch trek ik dat in twijfel.quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Barca het volgende:
Een dergelijke fout vind ik niet erg! Zijn gebrek aan voetbalintellect is ernstiger.
Dat beweer ik niet,dat hij erger is dan die kutclown. Maar dat hij niet de geschikte persoon is, dat lijkt me toch geen punt van twijfel.quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, maar is het erger dan onze vorige bondscoach? Toch trek ik dat in twijfel.
Ik zeg ook nergens dat jij dat beweert. Ik zat alleen hardop te denken wie nou eigenlijk slechter doet mbt het Nederlands elftal, van marwijk of van basten. Maar ja, van marwijk is er nog niet zo lang natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 22:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet,dat hij erger is dan die kutclown. Maar dat hij niet de geschikte persoon is, dat lijkt me toch geen punt van twijfel.
Nee, en dat moet die kut-nazi zich aanrekenen! Geen Hiddink, geen Rijkaard.quote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij dat beweert. Ik zat alleen hardop te denken wie nou eigenlijk slechter doet mbt het Nederlands elftal, van marwijk of van basten. Maar ja, van marwijk is er nog niet zo lang natuurlijk.
Ik had ook liever Hiddink, Van Gaal ( eventueel 2e kans geven ) of Adriaanse gehad, maar ja, die hebben we niet.![]()
Die kerel had Bert in de waan moeten laten, kon ie in Zuid-Afrika mooi rondlopen op ons trainingscomplex vlak voor de wedstrijd tegen Japan.quote:
http://www.nu.nl/column-v(...)rok-meneer-bert.htmlquote:U bent een jokkebrok, meneer Bert
Beste meneer Bert,
U kunt deze brief met gerust hart lezen. Ik heet geen Hugo. Ik heb geen trillende bovenlip. Ik ben niet voor Sparta. Ik ken geen anekdotes over Wesley Sneijder die in de rij bij het ontbijt uitrekent hoeveel keer het salaris van Piet Velthuizen in dat van hem past.
Natuurlijk heeft Wesley nooit ter discussie gestaan. Hij is niet over de schreef gegaan. Het is geen vervelend joch. Hij ligt uitstekend bij alle andere spelers van het team.
Hij ruziet nooit over vrije trappen. Hij pocht niet met zijn geld, zijn auto’s en zijn meest recente parkeergarage-escapades. Wesley is een modelprof. Daar kun je een team op bouwen.
Zelfde geldt voor Arjen Robben. Geweldige teamspeler. Nooit te beroerd om een medespeler aan te spelen die er beter voor staat dan hij. Een egoïst? Welnee. Zwaar overdreven. Arjen vindt de bal gewoon heel lief.
Twitteraffaire
Gregory van der Wiel en de Twitteraffaire? Ook al zo opgeblazen. U was helemaal niet boos op hem. U vond het niet erg dat hij het Australië-tripje met het Nederlands elftal afzegde en de volgende nacht ‘pussy-pussy-pussy!!!’ mee stond te blèren met een rappend uithangbord van Tattoo Bob. Goede artiest wel, die Lil’Wayne. U heeft zelf al zijn cd’s.
Ach ja, Edwin van der Sar. Die gaat volgens u echt niet mee naar Zuid-Afrika. Dat is helemaal geen issue. U spreekt hem nooit. Nou ja, bijna nooit. Af en toe belt u naar Manchester om over koetjes en kalfjes te babbelen.
Over het WK heeft u het niet met hem. Want u heeft alle vertrouwen in Maarten Stekelenburg. Echt waar. Ja, echt waar. Niks aan gelogen. Echt hoor. U meent het. Echt.
Van Nistelrooij
Ruud van Nistelrooij – nog zo eentje uit de categorie Geen Onderwerp Van Gesprek. U heeft wel eens via-via opgevangen dat hij wel interesse heeft, maar meer ook niet. Verder is er niets aan de orde. Ook niet nu Huntelaar zijn dure billen op een Milanese bank heeft geparkeerd en Robin van Persie zijn enkel laat insmeren met Servische moederkoeken.
Die Braziliaan van FC Twente? Douglas? Nee hoor, die heeft geen telefoontje van u gekregen. Omdat u zo tevreden bent over de huidige verdedigers. Mathijsen, Ooijer, Heitinga: die jongens kun je met een gerust hart tegenover Rooney, Klose en Fernando Torres zetten. Geen centje pijn.
Rommedahl
Denemarken, Japan, Kameroen: da’s een lastige loting. Gevaarlijke groep. Met die Denen weet je het nooit – daar rennen balvirtuozen als Dennis Rommedahl rond. Kameroen heeft toch maar mooi gewonnen van Togo. En die Japanners hebben een hele goede coach. Hoe heet hij ook alweer? Ehh… dinges. Klein mannetje, zwarte haren. Nou ja, die ene.
Om nog meer misverstanden te voorkomen: Mark van Bommel zit heus niet bij Oranje omdat hij uw schoonzoon is. U vindt Clarence Seedorf een geweldige voetballer. De selectie van Wout Brama was geen geintje. U liegt nooit om uzelf, de ploeg en de spelers te beschermen. En Hugo Borst is een van uw beste vrienden.
Of we wereldkampioen worden? Dat wordt moeilijk, zegt u.
U bent een jokkebrok, meneer Bert. Gelukkig maar.
Hartelijk groeten,
Thijs (u weet wel, die jongen die straks echtniet-heusniet-echtwaarniet met een trillende bovenlip en tranen van geluk in zijn ogen naar de tv zit te kijken als aanvoerder Van der Sar de wereldbeker omhoog tilt)
Eeuwig zonde idd. Nu maken we geen schijn van kans op het WK. Nah ja, kans is er altijd, maar vrijwel nihil dat het Nederlands elftal kampioen wordt. Echt nihil.quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, en dat moet die kut-nazi zich aanrekenen! Geen Hiddink, geen Rijkaard.
quote:Van Marwijk mogelijk twee jaar langer bondscoach
Oranje-bondscoach Bert van Marwijk is met de KNVB in onderhandeling over een mogelijke verlenging van zijn contract.
31 dec. 2009 09:08:03
De kans is aanwezig dat Van Marwijk zijn huidige verbintenis met twee jaar verlengt. De samenwerking tussen de nationale voetbalbond en de oefenmeester verloopt uitstekend, zo weet de NOS te melden.
De komende zomer vertrekt Van Marwijk met het Nederlands elftal naar het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika. De voormalige hoofdcoach van Borussia Dortmund en Feyenoord heeft de wereldtitel in het vizier.
"Je mag dat best uitspreken, maar je moet niet naast je schoenen lopen. We zijn allemaal winnaars en we willen graag voor het allerhoogste gaan", zo vertelt Van Marwijk aan de NOS.
Gelukkig heb jij al een beter alternatief? Waarbij diegene ook haalbaar is?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
Nog 2 jaar die klootzak als coach?! Welke mongool heeft dat bedacht?!
Ik geloof serieus dat jij een beter bondscoach bent dan Bertje!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij al een beter alternatief? Waarbij diegene ook haalbaar is?
Bel maar even naar Zeist dan en breng het maar in ordequote:Op donderdag 31 december 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik geloof serieus dat jij een beter bondscoach bent dan Bertje!
Heitinga als rechtsback, Seedorf & Maduro nooit selecteren, Ronnie Stam nooit een kans geven, Sneijder handhaven, Mendes da Silva en Schaars blijven selecteren, Van Bronckhorst selecteren.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bel maar even naar Zeist dan en breng het maar in orde. Nu weer even serieus, zo veel foute beslissingen neemt van Marwijk niet, alleen het vasthouden aan Ooijer begreep ik niet zo, verder heeft hij gewoon het beste team opgesteld (in tegenstelling tot zijn voorganger) en geen rare dingen gedaan.
Zo veel alternatieven heb je niet op de posities die je opnoemt, Ronnie Stam is behoorlijk overschat en Heitinga heeft bij Atletico Madrid een hele tijd rechtsachter gespeeld. Maduro zit dit jaar al weer voortdurend op de bank en qua verdedigende middenvelders is de keus niet al te groot, waardoor je bij Mendes en Schaars uitkomt.Als linksback heb je verder weinig alternatieven, alleen Braafheid blijft over en die speelt nauwelijks bij Bayern. Pieters van PSV zou in de toekomst een alternatief kunnen vormen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Heitinga als rechtsback, Seedorf & Maduro nooit selecteren, Ronnie Stam nooit een kans geven, Sneijder handhaven, Mendes da Silva en Schaars blijven selecteren, Van Bronckhorst selecteren.
Denk aan de woorden van de Koningin.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
Nog 2 jaar die klootzak als coach?! Welke mongool heeft dat bedacht?!
Seedorf heeft bij Ajax ook wel verschillende keren voor de verdediging gespeeld, dus laat maar zeggen eerste middenvelder. Dan heeft hij het spel voor zich en kan hij heel goed ballen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo veel alternatieven heb je niet op de posities die je opnoemt, Ronnie Stam is behoorlijk overschat en Heitinga heeft bij Atletico Madrid een hele tijd rechtsachter gespeeld. Maduro zit dit jaar al weer voortdurend op de bank en qua verdedigende middenvelders is de keus niet al te groot, waardoor je bij Mendes en Schaars uitkomt.Als linksback heb je verder weinig alternatieven, alleen Braafheid blijft over en die speelt nauwelijks bij Bayern. Pieters van PSV zou in de toekomst een alternatief kunnen vormen.
Je hebt al drie aanvallende middenvelders in het team, wanneer je dan ook nog de aanvallend ingestelde Seedorf erbij zet wordt het middenveld overlopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Seedorf heeft bij Ajax ook wel verschillende keren voor de verdediging gespeeld, dus laat maar zeggen eerste middenvelder. Dan heeft hij het spel voor zich en kan hij heel goed ballen.
Dan Van der Vaart op links en huppa.
Jij weet ook dat Seedorf die rol bij Ajax uitstekend vervulde. En het Nederlands elftal moet toch aanvallen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je hebt al drie aanvallende middenvelders in het team, wanneer je dan ook nog de aanvallend ingestelde Seedorf erbij zet wordt het middenveld overlopen.
Ik weet ook dat Ajax toen een fantastisch elftal had, terwijl het huidige Nederlands elftal een relatief zwakke verdediging heeft. Volgens mij speelde Ajax toen trouwens 3-4-3 met Rijkaard als verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij weet ook dat Seedorf die rol bij Ajax uitstekend vervulde. En het Nederlands elftal moet toch aanvallen.
Jawel, maar verschillende keren speelde Seedorf daar en deed het uitstekend. Hij weet wanneer hij welke ballen aan wie moet geven, dus alleen daarom al valt het te proberen in het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik weet ook dat Ajax toen een fantastisch elftal had, terwijl het huidige Nederlands elftal een relatief zwakke verdediging heeft. Volgens mij speelde Ajax toen trouwens 3-4-3 met Rijkaard als verdedigende middenvelder.
Ik zou Seedorf er ook bij halen bij oranje, maar ik zou hem lekker op 10 laten spelen, van Persie in de spits en Sneijder/van der Vaart op links en Kuijt/Robben op rechts.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jawel, maar verschillende keren speelde Seedorf daar en deed het uitstekend. Hij weet wanneer hij welke ballen aan wie moet geven, dus alleen daarom al valt het te proberen in het Nederlands elftal.
En ja, Ajax had toen idd een fantastisch elftal, toch blijf ik er bij dat Seedorf dat ook in dit Nederlands elftal kan.
Alternatieven?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo veel alternatieven heb je niet op de posities die je opnoemt, Ronnie Stam is behoorlijk overschat en Heitinga heeft bij Atletico Madrid een hele tijd rechtsachter gespeeld. Maduro zit dit jaar al weer voortdurend op de bank en qua verdedigende middenvelders is de keus niet al te groot, waardoor je bij Mendes en Schaars uitkomt.Als linksback heb je verder weinig alternatieven, alleen Braafheid blijft over en die speelt nauwelijks bij Bayern. Pieters van PSV zou in de toekomst een alternatief kunnen vormen.
Seedorf op links, Van der Vaart centraal en Kuyt op rechts.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zou Seedorf er ook bij halen bij oranje, maar ik zou hem lekker op 10 laten spelen, van Persie in de spits en Sneijder/van der Vaart op links en Kuijt/Robben op rechts.
Opzich zit daar wat in. Want dan heb je EN een fantastische spits EN een geniale middenvelder ( want idd, laten we wel zijn, de meest geniale ingevingen vanuit die positie zijn toch echt van Seedorf, zelfs één van mijn andere favorieten - Van der Vaart- kan daar niet aan tippen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zou Seedorf er ook bij halen bij oranje, maar ik zou hem lekker op 10 laten spelen, van Persie in de spits en Sneijder/van der Vaart op links en Kuijt/Robben op rechts.
He, aan welke coach doet dit me nou denken? Een coach die een regel hanteert dat mensen veel moeten spelen en als ze dat dan ook doen bij bepaalde spelers toch onzin uitkramen door hun niet te selecteren.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Alternatieven?
Heitinga voldoet niet als rechtsback. Nu heb je alleen maar Van der Wiel, die niet betrouwbaar is. Aanvallend soms leuk, defensief behoorlijk zwak. Dus ... dan zou je Stam juist wél eens moeten selecteren.
Maduro deed het vorig seizoen goed, toen speelde hij veel. Ook toen werd hij nooit geselecteerd.
Seedorf speelt vaak, doet dat regelmatig goed. Weinig middenvelder ... maar is Clarence al eens geselecteerd?
Als linksback zou je Pieters kunnen oproepen? Drenthe? Emanuelson? Anita? Van Bronckhorst is over the hill.
Mendes & Schaars ... hij riep later toch Brama op? Maduro (nogmaals) werd nooit opgeroepen. Dus dat je wel moet kiezen voor Mendes & Schaars, daar ben ik het niet mee eens.
[..]
Seedorf op links, Van der Vaart centraal en Kuyt op rechts.
Robben zou ik niet in de basis zetten. Mogelijk niet eens selecteren.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Opzich zit daar wat in. Want dan heb je EN een fantastische spits EN een geniale middenvelder ( want idd, laten we wel zijn, de meest geniale ingevingen vanuit die positie zijn toch echt van Seedorf, zelfs één van mijn andere favorieten - Van der Vaart- kan daar niet aan tippen.
Robben op rechts, geblesseerd? Dan iemand anders, maar Kuyt misschien meer als invaller voor Van Persie brengen?
Bassie ... KUT clown!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
He, aan welke coach doet dit me nou denken? Een coach die een regel hanteert dat mensen veel moeten spelen en als ze dat dan ook doen bij bepaalde spelers toch onzin uitkramen door hun niet te selecteren.
Ik heb het dus over Van Basten. Zo geniaal als voetballer, zo zwak als coach was hij.
Je bedoelt dat hij te veel dartel is en te weinig efficiënt?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Robben zou ik niet in de basis zetten. Mogelijk niet eens selecteren.
Wat Ronnie Stam betreft verschillen we gewoon van mening, dat kan gebeuren, vergeet niet dat verder ook Mario Melchiot nog in de premier league speelt, die je ook nog als rechtsback zou kunnen oproepen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Alternatieven?
Heitinga voldoet niet als rechtsback. Nu heb je alleen maar Van der Wiel, die niet betrouwbaar is. Aanvallend soms leuk, defensief behoorlijk zwak. Dus ... dan zou je Stam juist wél eens moeten selecteren.
Maduro deed het vorig seizoen goed, toen speelde hij veel. Ook toen werd hij nooit geselecteerd.
Seedorf speelt vaak, doet dat regelmatig goed. Weinig middenvelder ... maar is Clarence al eens geselecteerd?
Als linksback zou je Pieters kunnen oproepen? Drenthe? Emanuelson? Anita? Van Bronckhorst is over the hill.
Mendes & Schaars ... hij riep later toch Brama op? Maduro (nogmaals) werd nooit opgeroepen. Dus dat je wel moet kiezen voor Mendes & Schaars, daar ben ik het niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |