Ja De Jong en Van Bommel sowieso wisselen. Maar voor alle goede orde: Boulahrouz speelde op het EK rechtsback he? Of bedoel je dat omdat Ooijer geen grip had op Arshavin, Boulah daar hoort?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:28 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Ik zou De Jong en Van Bommel wisselen.
2. We hebben op EK kunnen zien dat Boulah centraal moet spelen.
3. Te aanvallend! Defensief te kwetsbaar!
Boulahrouz moest als rechtsback te veel opbouwend werk doen, Guus had goed gezien dat Boulah daar niet sterk in is.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:47 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Ja De Jong en Van Bommel sowieso wisselen. Maar voor alle goede orde: Boulahrouz speelde op het EK rechtsback he? Of bedoel je dat omdat Ooijer geen grip had op Arshavin, Boulah daar hoort?
Daarnaast is het defensief helemaal niet kwetsbaar.. gewoon een goed blok voor de verdediging, net zoals in de kwalificatie.
Heeft ook niet mijn voorkeur, maar ja ... als je Stam niet selecteert. Denk dat Brama het wel moet kunnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef De_kromme het volgende:
Brama als rechtsback.
Yo Barca, alles goed?
Het moet niet gekker worden, Brama zou als controlerende middenvelder al niet bij het Nederlands elftal moeten zitten, over een rol als rechtsback hoeven we niet eens te praten.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Heeft ook niet mijn voorkeur, maar ja ... als je Stam niet selecteert. Denk dat Brama het wel moet kunnen.
Hm ... het kan altijd beter hè? (Had je vraag niet als zodanig begrepen. Sorry.)quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef De_kromme het volgende:
Reageer is op mijn vraag joh.
Lang niet gezien kerol.
Ik vind Brama anders geen aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, Brama zou als controlerende middenvelder al niet bij het Nederlands elftal moeten zitten, over een rol als rechtsback hoeven we niet eens te praten.
Sja ... ik denk dat als Maduro en Seedorf wél geselecteerd zouden worden, Brama (met alle respect) niet geselecteerd zou worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef De_kromme het volgende:
Hij bedoelt gewoon dat Brama sowieso niet in het Nederlands elftal hoort.
Wat kan altijd beter? Jammer dat het hier dood is he, niemand om op te fokken in de Ajax-topics.
quote:Voor het WK 2010 werd Nederland inge-
deeld in een groep met Denemarken,
Kameroen en Japan. Net na de loting
speelde zich een opmerkelijk tafereel
af, met Nederlands bondscoach Bert
van Marwijk in de hoofdrol.
"Van Marwijk vroeg me of ik wist wie
bondscoach van Japan was", vertelde
Takeshi Okada, de coach van de Japan-
ners. "Toen ik zei dat ik dat was,
vroeg hij me of dat écht waar was."
Okada was verbaasd dat Van Marwijk
hem niet herkende, want Nederland
speelde in september nog een oefen-
match tegen Japan. "Ik heb toen zijn
hand geschud", zei Okada. "En hij zei
dat hij ons voetbal goed volgde."
Eens, maar is het erger dan onze vorige bondscoach? Toch trek ik dat in twijfel.quote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef Barca het volgende:
Een dergelijke fout vind ik niet erg! Zijn gebrek aan voetbalintellect is ernstiger.
Dat beweer ik niet,dat hij erger is dan die kutclown. Maar dat hij niet de geschikte persoon is, dat lijkt me toch geen punt van twijfel.quote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, maar is het erger dan onze vorige bondscoach? Toch trek ik dat in twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |