quote:

Jij komt gewoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef liiszle het volgende:
[..]![]()
.
misschien dat als ik in de stad ben even kom langslopen. maar thats it

quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef nijnja het volgende:
En wie van de misschieners weet het al?

quote:

gezelligheid?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ik misschien....
Weet geen goeie reden om eigenlijkwel te gaan
Geef jij eens wat

Als je serieus jezelf afvraagt waarom je zou moeten komen, kan je denk beter thuisblijvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ik misschien....
Geef jij eens wat

Neu ik moet alleen mezelf overtuigen. Ik denk wel dat ik ga jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Als je serieus jezelf afvraagt waarom je zou moeten komen, kan je denk beter thuisblijven

Nou je kan mij meeten, dat is voor een heleboel mensen al genoegquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ik misschien....
Geef jij eens wat

Dan ga je gewoon zo'n concert geven met je gitaar en dan kom ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou je kan mij meeten, dat is voor een heleboel mensen al genoeg
Want nijn schijnt gewoon tof te zijn....!!! Ik heb het zelf alleen niet zo door

Okee ik komquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou je kan mij meeten, dat is voor een heleboel mensen al genoeg
Want nijn schijnt gewoon tof te zijn....!!! Ik heb het zelf alleen niet zo door

Als jij voor mij een gitaar meeneemt doe ik hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon zo'n concert geven met je gitaar en dan kom ik

Ahaha.. als je een baggergitaartje van de zolder wilt wat gewoon een stuk gerapereerd hout is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als jij voor mij een gitaar meeneemt doe ik het

- ben op dit moment voor een nieuwe akoestische aan het sparen trouwensquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ahaha.. als je een baggergitaartje van de zolder wilt wat gewoon een stuk gerapereerd hout is.
mij best.

Omdat? Ik vind hem prima overzichtelijk zo eigenlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien is het mogelijk om de misschien lijst kleiner te maken?
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Probinski
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [11]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Prodygee
10. Ivopedia
11. Juicyhil

Neem maar mee. Dan ga ik de sterren van de wereld spelenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ahaha.. als je een baggergitaartje van de zolder wilt wat gewoon een stuk gerapereerd hout is.
mij best.

Omdat er dertien mensen zijn die "Misschien" gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind hem prima overzichtelijk zo eigenlijk

Nijnquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind hem prima overzichtelijk zo eigenlijk

tis altijd gezelligquote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. PUB is niet zo enorm gezellig meer de laatste tijd, maar vandaag vond ik het wel weer tof dus ik zie wel.

Voor jullie die het niet zien, heb er een beetje mee lopen schuivenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
MISSCHIEN [11]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Dramatic_Chipmunk
6. Clif
7. RoBro & s0k
8. blckbb
9. Noortje
10. Elvanera
11. Oshiro
NIET [12]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Prodygee
10. Ivopedia
11. Kanovinnie
12. Probinski
13. Djoezie

Dat dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. PUB is niet zo enorm gezellig meer de laatste tijd, maar vandaag vond ik het wel weer tof dus ik zie wel.

Je weet hoe zeker zeer zeker bij mij is hehquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor jullie die het niet zien, heb er een beetje mee lopen schuiven
Vin zegt net niet te komen. Volgens Heim kwam Probinski niet.
Juicy komt. Bierbart gaat met Noor ergens heen, komt later. Of niet, weet ik ook niet.
Oshiro kwam zeer zeker. Ik DACHT dat Blax misschien kwam, maar dat mag hij zelf doen

Ik zei al eerder in dit topique dat ik niet komquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor jullie die het niet zien, heb er een beetje mee lopen schuiven
Vin zegt net niet te komen. Volgens Heim kwam Probinski niet.
Juicy komt. Bierbart gaat met Noor ergens heen, komt later. Of niet, weet ik ook niet.
Oshiro kwam zeer zeker. Ik DACHT dat Blax misschien kwam, maar dat mag hij zelf doen

Je zei steeds dat je kwamquote:Op maandag 11 mei 2009 @ 13:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je weet hoe zeker zeer zeker bij mij is heh

Nou, mooi, dan kun je dat zelf in de lijst zetten.quote:Op maandag 11 mei 2009 @ 14:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zei al eerder in dit topique dat ik niet kom![]()

Deze keer gaat die echt. Anders wordt ik boos.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Net als die andere 100 keren.

Ik ook nu.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Deze keer gaat die echt. Anders wordt ik boos.

Aah. Kut. Ik kan niet typen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook nu.
Maar ik ben er zeker![]()
Want dan krijg ik een kusje van Lau!

Dat heb je zelf gezegd!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Aah. Kut. Ik kan niet typen.
Ohh, echt waar? Daar moeten we het nog even over hebben dan.

Ah nee oké. Mja er is wel wat voor nodig zegmaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vinnie. Want jij gaat misschien nog

Ik ben erquote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah nee oké. Mja er is wel wat voor nodig zegmaar.

quote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
MISSCHIEN [11]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Dramatic_Chipmunk
6. Clif
7. RoBro & s0k
8. blckbb
9. Noortje
10. Elvanera
11. Oshiro
12. MarkM
13. Heroinjunk
NIET [12]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Prodygee
10. Ivopedia
11. Kanovinnie
12. Probinski
13. Djoezie

Niet zo zeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Desunoto het volgende:
Die getallen bij die lijst zijn ook zo stom. Zit je elke keer met die nummers te schuiven. En volgens mij kan iedereen hier tellen hoor.

Ja, want nijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij komt toch wel als ik hem meesleur.

quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef DownPoison het volgende:
mijn ouders denken echt dat jullie seriemoordenaars zijn ofzo want ik mag nog steeds niet
'ja je weet maar nooit wat er gebeurt'

quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef DownPoison het volgende:
mijn ouders denken echt dat jullie seriemoordenaars zijn ofzo want ik mag nog steeds niet
'ja je weet maar nooit wat er gebeurt'

jup. Stomste is , paar weken terug gingen ze zeggen : ja we zien wel, als je ivo dan beter kent ofzo mag je wel met hem heen. En ik had nou ivo 3 keer gezien, en dat vonden ze ook wel ok enzo. Dus ik dacht dan mag het nu vast wel.Dus ik ivo proberen te overtuigen dat hij toch weer zou gaan. Maar nee mag het niet van me oudersquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Maar dat kan je overal waar je heengaat wel bij zeggen, '' je weet maar nooit wat er gebeurt''

Ah okequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]
jup. Stomste is , paar weken terug gingen ze zeggen : ja we zien wel, als je ivo dan beter kent ofzo mag je wel met hem heen. En ik had nou ivo 3 keer gezien, en dat vonden ze ook wel ok enzo. Dus ik dacht dan mag het nu vast wel.Dus ik ivo proberen te overtuigen dat hij toch weer zou gaan. Maar nee mag het niet van me ouders![]()
hij had me allang kunnen vermoorden enzo , en dat mocht ook wel

Ik leer de meisjes eerst wat beter kennen voordat ik zulke dingen doe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]hij had me allang kunnen vermoorden enzo

ik ben bang van niet, ga het wel proberen . Nog een tip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ah okeen je ouders veranderen niet meer van gedachte denk je?

Tot de volgende meet danquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 12:13 schreef bierbart het volgende:
Ik voel misschien wel wat voor stationhangen..![]()
Maar als ik kom dan wel heeeel laat vrees ikmaar ben er hoe dan ook bij

hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik leer de meisjes eerst wat beter kennen voordat ik zulke dingen doe.

Als ik dat vertel zou het geen verrassing meer zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hahaha![]()
nou lekker hoe lang heb ik nog?

zo`n verassing hoef ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Als ik dat vertel zou het geen verrassing meer zijn.

Niet echtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik ben bang van niet, ga het wel proberen . Nog een tip?

met niemand die ik een beetje ken behalve ivo dus. En ik weet niet waar het ze om gaat, volgens mij gaan ze gewoon iedere keer een andere reden bedenkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Niet echtmisschien dat je met iemand een groot gedeelte kan meereizen ofzo? of gaat het er bij je ouders echt om dat je dus niemand kent?

Hmmquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met niemand die ik een beetje ken behalve ivo dus. En ik weet niet waar het ze om gaat, volgens mij gaan ze gewoon iedere keer een andere reden bedenken

en voor die bepaalde leeftijd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Hmmdat deed mijn moeder ook altijd maar na een bepaalde leeftijd heeft het weinig zin meer

Ja gewoon zeggen dat het wel goed komt, maar ik kan me voorstellen dat ouders het anders bekijken in een situatie met een meisjequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
en voor die bepaalde leeftijd?
heeft er ooit iets geholpen om ze over te halen?

Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef DownPoison het volgende:
oh mijn ma is wel beetje overtuigd. Alleen mijn pa dus niet.
Komt vast nog wel, weet alleen nog niet hoe.

nee heb een broertje. Maar die had volgens mij wel gemogenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.

Zodra ze eenmaal beseffen dat ze je los moeten gaan laten niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.

Zo ging dat hier thuis ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee heb een broertje. Maar die had volgens mij wel gemogen

Je bent 18quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zodra ze eenmaal beseffen dat ze je los moeten gaan laten niet meer.

Komt xalo ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [11]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
10.Dramatic_Chipmunk
11. Mstr
MISSCHIEN [9]
1. Oshiro
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Clif
6. RoBro & s0k
7. blckbb
8. Noortje
9. Elvanera

Schuld van Renquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [11]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
10.Dramatic_Chipmunk
11. Mstr
12. Juicyhil
MISSCHIEN [9]
1. Oshiro
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Clif
6. RoBro & s0k
7. blckbb
8. Noortje
9. Elvanera

Je moet ook gewoon komen.quote:

Joah, ik kom wel idd. Misschien blijf ik niet superlang.quote:

Gaan we samen naar de toiletten toe.quote:

Waarom keek ik naar je naam. Maar goed, ik weet wat meisjes ondergaan als je je voorstelt aan ze.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de toiletten toe.
Nah, de kans dat ik in Mexico terecht kom door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende is momenteel groter. Maar goed, het vooruitzicht naar Parijs was leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar het goddelijke Parijs?

Ik las het verkeerd. Ik las dat je daar bang zou zijn om door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende en dat je daarom niet ging.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah, de kans dat ik in Mexico terecht kom door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende is momenteel groter. Maar goed, het vooruitzicht naar Parijs was leuk.

Opleiding is een beetje fucked up nu. Dus dat wil ik eerst voor elkaar hebben voor ik ga enzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Ik las dat je daar bang zou zijn om door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende en dat je daarom niet ging.
Maar hoezo dat ineens dan?

Ah neee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 16:49 schreef babybel het volgende:
misschien, afhankelijk van of we wel/niet op de camping zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |