abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67547252
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Chickiewickie het volgende:
Komop mensen..waar hebben we het nou over?
Veranderen, kiezen tussen mij en moeder, wie is nou degene die overdrijft?
Ik vraag één ding van hem, en dat is om het telefoneren een beetje te beperken!
Als het "allemaal wel meevalt", dan hoef je niet zo sterk te reageren. Me dunkt dat je beter even de computer kan uitdoen, even een wandelingetje gaat maken in dit prachtige lenteweer, en even voor jezelf op een rijtje zet waarom je eigenlijk nog wel verder wil me je vriend.

Heb je sterke argumenten? Dan ga je vanavond op een nette manier het gesprek met hem aan, en dan kijk je of je er uit kunt komen.

Zo niet... dan is het devies: netjes afsluiten die relatie, en "move on"
pi_67547261
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door Krentenbol. op 31-03-2009 02:28:53 (doemaarlekkerzelf) ]
pi_67547269
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Hey, hij heeft het duidelijk gemaakt. Jullie zijn nu officieel (eventueel tijdelijk) ex-partners omdat je dit op de spits dreef. En als je zelf al zegt 'waar hebben we het over?'' Waarom zou het andersom niet hetzelfde zijn? Waar heb je het over? Boeiend, lekker belangrijk, peanuts. Het is niet belangrijk dus is het ook niet belangrijk als jij je zin niet krijgt of geldt 'waar hebben we het over?' dan opeens niet meer.
pi_67547332
Copycat: als je mijn reacties leest weet je het antwoord hierop, heb het namelijk al uitgelegd maar je leest alleen maar wat je wil lezen.

jogy: Nee, voor mij geld dat andersom niet. want andersom hebben we het namelijk over een moeder die haar zoon niet kan loslaten en probeert vast te houden en te claimen, en hem op alle mogelijke manieren nog in controle probeert te houden. Dáár hebben we het over.
En wat mij betreft hebben we het er alleen over dat ik één dingetje vraag, en dat is om het bij ÉÉN telefoontje te houden per dag. Ik kan gewoon niet begrijpen waarom dat teveel gevraagd is.Hangen jullie allemaal dagelijks meerdere keren met mammie aan de telefoon ofzo?
  maandag 30 maart 2009 @ 14:54:32 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67547382
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:53 schreef Chickiewickie het volgende:
Copycat: als je mijn reacties leest weet je het antwoord hierop, heb het namelijk al uitgelegd maar je leest alleen maar wat je wil lezen.
Nee, alleen lees ik daar niets uit wat jou zo kwetst. Ja, het irriteert je en jij vindt het niet normaal. Maar hoe het je kwetst, dat lees ik niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67547455
quote:
En wat mij betreft hebben we het er alleen over dat ik één dingetje vraag, en dat is om het bij ÉÉN telefoontje te houden per dag. Ik kan gewoon niet begrijpen waarom dat teveel gevraagd is.Hangen jullie allemaal dagelijks meerdere keren met mammie aan de telefoon ofzo?
Wat geeft jou het recht om zoiets te vragen aan je vriend dan eigenlijk?
pi_67547465
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, alleen lees ik daar niets uit wat jou zo kwetst. Ja, het irriteert je en jij vindt het niet normaal. Maar hoe het je kwetst, dat lees ik niet.
Nogmaals, het zijn niet de telefoontjes die me kwetsen, maar het feit dat mijn vriend weet hoe erg het me dwars zit en er gewoon lomp gezegt dikke schijt aan heeft hoe ik me hierbij voel.Dat hij het belangrijker vind om 2 of meer telefoontjes per dag te plegen met zn moeder, hoewel hij het zelf ook overdreven en veel vind, als dat hij eens een kerel is en er eens wat van zegt, wetend dat het zijn vriendin gewoon enorm hoog zit. DAT kwetst mij. Daarbij komt dat hij altijd zei dat hij toekomst met me zag, dat ik de belangrijkste persoon was in zijn leven, blabla.. En dit kan ik gewoon niet meer serieus nemen, omdat hij anders dit dingetje wel voor me over zou hebben (zo denk ik)
  maandag 30 maart 2009 @ 14:56:59 #58
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67547470
Nu het uit is zal hij niet alleen 2x per dag bellen met zijn moeder, maar ook nog eens met zijn nieuwe lover
pi_67547492
En wie ben jij om je te bemoeien met dat zijn moeder hem belt?? De tering, wat moet hij een slecht leven hebben. Een bemoeizuchtige vriendin die hem in alles controleert en verteld wat hij wel en niet mag en moet doen. Niet hij of zijn moeder hebben een probleem, maar jij!!!

Laat zijn moeder en hij lekker bellen. Als ze dat beiden willen is er geen probleem. Jij hebt er geen last van, jij hoeft toch niet te bellen?

Echt, wat een afschuwelijk wijf ben jij. Control-freak!
pi_67547508
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Chickiewickie het volgende:
Komop mensen..waar hebben we het nou over?
Veranderen, kiezen tussen mij en moeder, wie is nou degene die overdrijft?
Ik vraag één ding van hem, en dat is om het telefoneren een beetje te beperken!
Je vriend heeft het uitgemaakt, dus het is zeker niet onbelangrijk.

Dat bellen hoeft toch geen probleem te zijn?
Mocht het weer goedkomen, kun je dan niet voorstellen dat hij belt als jij er niet bij bent?
Of zijn jullie de hele dag samen, want dan wordt het lastig natuurlijk.
pi_67547566
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Nogmaals, het zijn niet de telefoontjes die me kwetsen, maar het feit dat mijn vriend weet hoe erg het me dwars zit en er gewoon lomp gezegt dikke schijt aan heeft hoe ik me hierbij voel.Dat hij het belangrijker vind om 2 of meer telefoontjes per dag te plegen met zn moeder, hoewel hij het zelf ook overdreven en veel vind, als dat hij eens een kerel is en er eens wat van zegt, wetend dat het zijn vriendin gewoon enorm hoog zit. DAT kwetst mij. Daarbij komt dat hij altijd zei dat hij toekomst met me zag, dat ik de belangrijkste persoon was in zijn leven, blabla.. En dit kan ik gewoon niet meer serieus nemen, omdat hij anders dit dingetje wel voor me over zou hebben (zo denk ik)
Ah ja. Het is dus your way of the highway, en nu heeft hij voor de highway gekozen, en ben je gepikeerd?
Nodeloos je zin doordrijven werkt dus blijkbaar niet zo goed.
pi_67547594
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:57 schreef Tha_Duck het volgende:
En wie ben jij om je te bemoeien met dat zijn moeder hem belt?? De tering, wat moet hij een slecht leven hebben. Een bemoeizuchtige vriendin die hem in alles controleert en verteld wat hij wel en niet mag en moet doen. Niet hij of zijn moeder hebben een probleem, maar jij!!!

Laat zijn moeder en hij lekker bellen. Als ze dat beiden willen is er geen probleem. Jij hebt er geen last van, jij hoeft toch niet te bellen?

Ach, ze kan er zelf weinig aan doen. Waarschijnlijk slechte ervaringen gehad in de liefde ofzo.
Wel frappant is dat die moeder uitgemaakt wordt voor de control-freak, terwijl vriendinlief haar relatie op het spel zet om hem te manipuleren
  maandag 30 maart 2009 @ 15:00:32 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67547596
Dit dingetje ... Je hebt het wel over contact met de vrouw die hem op deze wereld heeft gebracht.
Echt, ik snap gewoon niet dat je dat zo hoog kunt laten oplopen, dat je daar zo'n enorm probleem van maakt. Dat het je zelfs kwetst ... Sorry hoor.
Ik vind het enorm egocentrisch van je. En je komt op mij over als een dreinend kind dat haar zin niet krijgt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67547615
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:57 schreef Tha_Duck het volgende:

hahahahaha prachtig..op een dag als deze weet JIJ me nog aan het lachen te maken. Ik de control-freak
pi_67547637
Chickie, heb je m'n advies van hierboven gelezen?
pi_67547645
Ik zou er net als jij ook een mega probleem mee hebben als een man zo´n relatie met zijn moeder heeft. Ben het helemaal met je eens dat het niet gezond klinkt. Maar ik zou dan ook niets beginnen met zo´n man.

Je houdt jezelf voor de gek als je denkt hier een soort middenweg in te kunnen vinden. Hij heeft heel duidelijk gemaakt dat er niks in gaat veranderen en dit wordt alleen nog maar een groter probleem als je ooit gaat samenwonen. Hij heeft het er zelfs om uitgemaakt! Hoe duidelijk wil je het hebben?

Dus je neemt hem met zijn moeder erbij en zoals hij daar mee om wenst te gaan. Of je besluit dat je hier niet mee kan leven en laat hem gaan.
pi_67547656
Echt, als ivetje zoiets zou eisen dan had ze allang buiten gestaan Het is mijn leven, en ik bel wanneer ik wil bellen. En ik schijt wanneer ik wil schijten. En als iemand zich daarmee bemoeit heeft diegene pech
  maandag 30 maart 2009 @ 15:02:40 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67547662
quote:

[..]

Misschien kwets ik je hiermee, maar als ik jou zo bezig hoor kan ik me heel goed voorstellen dat je vriend het uit heeft gemaakt. Het is voor hem geen klein dingetje, het is zijn fokking moeder! Dat moet jij respecteren. Kun je dat niet dan heeft jullie relatie geen kans van slagen. Ik zal het nogmaals herhalen: Hij gaat neit voor je veranderen. Never niet. Nooit niet. Leer ermee leven. Kun je dit niet dan is het beter dat het uit is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 30 maart 2009 @ 15:02:56 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67547672
quote:
jogy: Nee, voor mij geld dat andersom niet. want andersom hebben we het namelijk over een moeder die haar zoon niet kan loslaten en probeert vast te houden en te claimen, en hem op alle mogelijke manieren nog in controle probeert te houden. Dáár hebben we het over.
Heh, het is dat ze mij nog wel eens bellen anders sprak ik ze nooit en dan is het ook maar een keertje in de maand als het aan mij ligt, ik denk er gewoon niet aan. Dus hey, zie hier er zijn ook mannen op de wereld die dit mankement niet hebben maar die hebben vast wel andere irritaties die jou niet zinnen. Wie weet zit een andere vent wel dagelijks gekluisterd aan Sport 1 t/m 8, werkt hij 80 uur per week, steekt ie kittens in de fik ( ok, dat zou wel grof zijn . ) of draagt ie stiekem witte sokken.

Jij wil je gelijk krijgen en die krijg je niet want die vent van jou heeft zijn keus gemaakt. Op basis van die keuze moet JIJ je keus maken. Accepteren en verder gaan of niet accepteren en geen relatie meer hebben. Simpel. Ookal zouden we je overigens 100% gelijk geven heb je er niets aan want HIJ geeft je geen gelijk en je kan hem blijkbaar niet dreigen met het stopzetten van de relatie want dat zal hij wel accepteren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67547676
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Dit dingetje ... Je hebt het wel over contact met de vrouw die hem op deze wereld heeft gebracht.
Echt, ik snap gewoon niet dat je dat zo hoog kunt laten oplopen, dat je daar zo'n enorm probleem van maakt. Dat het je zelfs kwetst ... Sorry hoor.
Ik vind het enorm egocentrisch van je. En je komt op mij over als een dreinend kind dat haar zin niet krijgt.
En is 1x per dag telefoneren dan niet MEER dan zat met de vrouw die je op de wereld heeft gebracht?
Ik heb je nou al voor de 2e keer uitgelegd waarom het me kwetst..typ ik in het chinees ofzo? En dat is helemaal mooi..nou ben IK degene die egocentrisch is. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd om uit dit probleem te komen, in tegenstelling tot mijn vriend, en dan ben IK de egoist?
pi_67547682
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:01 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

hahahahaha prachtig..op een dag als deze weet JIJ me nog aan het lachen te maken. Ik de control-freak
1) Zet vriend onder druk om haar zin te doen terwijl er geen reden voor is
2) Gaat zo ver dat zelfs haar relatie uitgaat hierdoor
3) Ziet nog steeds niet in dat haar ultimatum de doodsteek voor haar relatie is
4) Probeert mensen af te serveren die haar gedrag anders uitleggen
5) Pretendeert nog steeds het beste met haar vriend voor te hebben
6) Raakt gepikeerd zodra blijkt dat vriendlief zijn moeder verkiest boven haar
7) Krampachtig proberen haar gelijk te halen bij iedereen

Hm, even een paar puntjes waarom we dat denken.
pi_67547687
quote:
Maar op wat voor manier probeert zijn moeder hem te claimen? Door die 2 telefoontjes op een dag? En nogmaals: hoe lang duren die gesprekken?
pi_67547688
quote:
Serieus, lees dit nou eens goed door.
Je krijgt je zin niet en DAT kwetst je.
Als je dat realiseert kun je dit probleem vast veel volwassener aanpakken.

Ik vind 2x per dag bellen ook wat overdreven, maar als mijn vriend dat wil doen moet hij dat zelf weten
Als ik het irritant ga vinden doet 'ie het maar als ik er niet bij ben of ga ik zelf even boodschappen doen of strijken als hij aan de telefoon zit.
Geen probleem.
pi_67547721
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:03 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

En is 1x per dag telefoneren dan niet MEER dan zat met de vrouw die je op de wereld heeft gebracht?
Ik heb je nou al voor de 2e keer uitgelegd waarom het me kwetst..typ ik in het chinees ofzo? En dat is helemaal mooi..nou ben IK degene die egocentrisch is. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd om uit dit probleem te komen, in tegenstelling tot mijn vriend, en dan ben IK de egoist?
Wat heb je geprobeerd dan? Je hebt tegen hem gezegd dat hij het moet terugbrengen naar 1. Wat nog meer?
pi_67547739
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:01 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Misschien moet je even back-to-earth inplaats van te gaan lachen? Ik ben niet de enige die je dit verteld, en zeg is eerlijk: zit jij zielig te janken nu achter je laptop of ik? Dus wie zal er meer gelijk hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')