Erg pittig, denk niet dat ik dat foutloos nadoe, zeker niet als het druk is.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:34 schreef Renesite het volgende:
Dus ik via de snelweg Drachten>Groningen de ringweg op, bij het Hoendiep eraf, centrum in, linksaf Friesestraatweg op, rechtsaf Kraneweg, brugje over bij de visserstraat, diepenring, rechtsaf de ebbingestraat in
Foutloos!
Tuurlijk wel kleine aanmerkingen, maar zeker niet ingrijpjes of boze blikken. Ik had bijvoorbeeld een keertje extra over mijn schouder kunnen kijken of een spiegeltje meer tijdens het afslaan, maar het zorgde niet voor slechte situaties - meer voor de zekerheid die een instructeur erg graag wil zien. Dus in die zin was het wel foutloos te noemenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Erg pittig, denk niet dat ik dat foutloos nadoe, zeker niet als het druk is.
Ik heb gehoord dat het wel meevalt, maar in elk geval heel veel succes!quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef pinquit het volgende:
ik heb dinsdag theorie-examen nieuwe stijl![]()
iemand al gehad? ik ben met proefexamens echt zoo slecht in het verkeersinzichtdus dat wordt nog wat. jammerdebammer. ik heb ook niet zoveel oefenvragen, bij elk maar 5.
Het komt wel goedquote:Op maandag 13 april 2009 17:17 schreef pinquit het volgende:
mja. ik heb echt goed geleerd. maar ik ben toch bang![]()
we zullen het zien morgen!
Ik heb paar oefenexamens gedaan, wat ik écht niet wist opgezocht ik het boek.quote:Op maandag 13 april 2009 18:52 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Hoe leren jullie voor de theorie? Gewoon uit een boek?
uit boek, toen oefenvragen gedaan. Totaal 30 uur aan besteed (meen ik). Vond het best lastig terwijl ik toch goed kan leren.quote:Op maandag 13 april 2009 18:52 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Gewoon dat boekie ff doorlezen. Het zijn maar 100 pagina's ofzo meen ik.quote:Op maandag 13 april 2009 18:52 schreef ExtremeBanaan het volgende:
ik heb m hier wel liggen, voor 10e excl stuur ik m naar je op.quote:Op maandag 13 april 2009 20:31 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Dan ga ik eerdaags het theorieboek van VekaBest maar bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |