Ik heb natuurlijk wel al ruim 20 lessen achter de rug. Ik zou als beginner niet snel een spoedcursus gaan doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:29 schreef DJKoster het volgende:
Je bent geen vlotte leerling maar toch wil je een spoedcursus gaan doen? Lijkt me niet verstandig..
Met 3 uur per week haal je hem ook wel voor de zomer![]()
Wattefak 11 MEI!? Das meer dan een maand :S.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:50 schreef MaatjeTho het volgende:
Damn vandaag na 33 uur voor eerste keer opgeweest... Niet ver genoeg voor me uitgekeken bij het verlaten van 30 zones voornamelijk en het parkeren ging superslecht. Had niet verwacht dat zakken zo kut zou voelen, kan pas 11 mei weer op dus helemaal zuur, vooral omdat het lessen gister en eergister vrijwel vlekkeloos ging...
Kut
Ik vond persoonlijk theorie veel makkelijker leren via een boekje dan via cd of internet. Bij de cd die ik had en de sites die ik gebruikte duurde het laden en wachten op de volgende vraag vaak vrij lang, of het kostte geld, of ik kreeg vaak dezelfde vragen. Ik gebruikte zo'n boek van Verjoo, met iets van 400 of 500 vragen.quote:Op zondag 5 april 2009 17:51 schreef elby1988 het volgende:
ZO, kom me ook maar even melden!
Woensdag allereerst mijn theorie! Heeft iemand daar nog sites voor voor gratis vragen? Het is namelijk zo dat ik het idee heb dat ik vaak dezelfde vragen maak op mijn cdtje
Woensdag ook meteen mijn 12 (uur) les.. Hij zegt dat ik goed vooruit ga, en dat ik waarschijnlijk minder lessen nog heb dan mijn pakket! Hopen dat ik mijn theorie dus snel haal, anders kunnen ze moeilijk iets aanvragen... Spannend!
http://btjunkie.org/torre(...)baa5ba2eaf311b3272cdquote:Op zondag 5 april 2009 17:51 schreef elby1988 het volgende:
ZO, kom me ook maar even melden!
Woensdag allereerst mijn theorie! Heeft iemand daar nog sites voor voor gratis vragen? Het is namelijk zo dat ik het idee heb dat ik vaak dezelfde vragen maak op mijn cdtje
Woensdag ook meteen mijn 12 (uur) les.. Hij zegt dat ik goed vooruit ga, en dat ik waarschijnlijk minder lessen nog heb dan mijn pakket! Hopen dat ik mijn theorie dus snel haal, anders kunnen ze moeilijk iets aanvragen... Spannend!
Nee, geld terug krijg je nooit bij rijscholen. Althans dat is mijn ervaring bij 2 rijscholen waar ik geld terug wilde hebben omdat ik ging verhuizen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb een vraagje; stel ik koop een pakket met 20 lessen, maar na 13 lessen blijkt dat ik alles al kanKan je dan geld terugkrijgen of niet?
Bij een 10 lessen pakket krijg ik dan 1 les gratis, 40 euro.quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Nee, geld terug krijg je nooit bij rijscholen. Althans dat is mijn ervaring bij 2 rijscholen waar ik geld terug wilde hebben omdat ik ging verhuizen.
Maar je mag willen dat je met 13 lessen mag afrijden
Ik heb geen pakket genomen omdat het voordeel echt tegenviel (afgezet tegen lessen los kopen). Informeer bij je rijschool of je korting krjigt als je 10 lessen tegelijk betaald (bijv. 375 euro ipv 400 euro).
Als je de auto gaat overschrijven dan wordt er naar je rijbewijs gevraagd...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef Kahlen het volgende:
Weet iemand hier of je al een auto kan kopen als je nog niet je rijbewijs hebt? Ik heb rond de 6000 euro en wil daarvoor gaan autoshoppen, maar heb nog niet mijn examen gedaan (doe het wel binnenkort, vrijdag gaan ze datum prikken).
Ik meen dat je een rijbewijs moet hebben omdat de auto anders niet op je naam gezet kan worden?
Afstand houden daar letten ze heel erg op!quote:Op maandag 6 april 2009 11:51 schreef Frankii het volgende:
Net mn 40ste les gehad, tevens ook mn laatste les. Volgende week donderdag afrijden!Enige wat fout ging vandaag (in 2 uur) was dat ik 2 rechter zijstraten niet inkeek en een keer een andere auto te weinig ruimte gaf in een smalle straat.
Is deze repesentatief voor een normaal examen? want deze is niet zo heel lastig..quote:Op maandag 6 april 2009 00:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://btjunkie.org/torre(...)baa5ba2eaf311b3272cd
Bij mij krijg je dan gewoon in verhouding je geld terug.. Gewoon vragen... Staat het er niet zal het wel niet zo zijnquote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb een vraagje; stel ik koop een pakket met 20 lessen, maar na 13 lessen blijkt dat ik alles al kanKan je dan geld terugkrijgen of niet?
Bij mij was het eerst van "Weet je waar het ziekenhuis zit? Rij daar maar naartoe." en dan vervolgens rechts of links en anders rechtdoor. En daarna was het "Ga maar richting Zwolle tot ik wat anders zeg."quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:34 schreef Kahlen het volgende:
Naar orientatiepunt rijden ging niet helemaal lekker, kwam wegafzetting tegen en sloeg af, maar wist daar de weg niet en reed de verkeerde kant op en dat vond mijn instructeur niet zo, maar hij moet gewoon niet zo zeuren. Ik vind het maar niks, die orientatieopdrachten, maar het is 99% zeker dat die komt op het examen vertelde de instructeur mij. Sinds een maand heeft hij op 9 van de 10 keer dat iemand moest afrijden gemerkt dat het CBR wil dat je dit doet, volgens hem is het een test van CBR Leeuwarden. Maar hoe ik mijn inzicht in de orientatie kan verbeteren? Ik vind kaartlezen al lastig...
Dat hoop ik maar, dat voetbalstadion is verrekte lastig omdat het in een volksbuurt ligt met heel veel onduidelijke weggetjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:37 schreef Juicyhil het volgende:
Bij mij was het eerst van "Weet je waar het ziekenhuis zit? Rij daar maar naartoe." en dan vervolgens rechts of links en anders rechtdoor. En daarna was het "Ga maar richting Zwolle tot ik wat anders zeg."
Maar die orientatiepunten zijn variabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |