abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 15:19:51 #276
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68500215
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Ivopedia het volgende:

[..]

Ja heb m net aangevraagd en kan m pas volgende week ophalen Vuile ambtenaren die niet op zaterdag willen werken.
Ik had hem vorige week donderdag aangevraagd en vandaag opgehaald
Dus als je wilt, kan je het altijd een dagje eerder proberen
pi_68505130
Vandaag na 10 lessen module 1 afgesloten. In tegenstelling tot de vorige keer, ging alles vandaag goed!
  woensdag 29 april 2009 @ 17:37:28 #278
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_68505190
Ik heb het autorijden in verschillende auto's nu helemaal onder controle.
Lekker relaxed rijden nu. Gister een stuk in mijn eigen auto en die van pa. Vandaag in de auto van m'n moeder.

Parkeren etc gaat ook vanzelf. Best suf, het is net of ik het opeens allemaal kan alsof ik het jaren doe.
0 topics op naam. 14.gif
pi_68505328
Ik denk dat het vanaf nu ook allemaal wat sneller zal gaan. Het heeft even geduurd voor ik dat ding onder controle had, maar nu merk ik dat ik de rest (hellingproef, parkeren, draaien), best snel onder de knie krijg.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:46:18 #280
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_68505455
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:42 schreef Banaan10 het volgende:
Ik denk dat het vanaf nu ook allemaal wat sneller zal gaan. Het heeft even geduurd voor ik dat ding onder controle had, maar nu merk ik dat ik de rest (hellingproef, parkeren, draaien), best snel onder de knie krijg.
Hellingproef stelt hoe dan ook niet veel voor. (Mijn mening dan)
En ik kwam erachter dat de auto van m'n moeder een hillholder heeft.

Als je op een heuvel dus remt zal de auto voor je blijven remmen. Dus je kan gewoon wegrijden zonder eerst op te laten komen met de handrem of wat dan ook.
0 topics op naam. 14.gif
pi_68506622
Ik ben een beetje de lul met mijn theorie examen, want die heb ik 2 weken voor ik moet afrijden..
Dus hebben ze me aangeraden om voor de volgende les (over paar dagen pas) het hele boekje maar uit mn hoofd te leren en eigenlijk die les al klaar wezen voor het theorieexamen..

Werkt zo'n cliffholder automatisch of is dat ook weer extra gedoe?
Anders zou ik alsnog de handrem gebruiken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_68507786
Als je kunt schrijven kun je je theorie examen ook halen.

Ik zou me er niet te druk om maken. Haal gewoon ergens zo'n boek, zorg dat je de stomme feitjes weet (zijn er niet zo heel veel) en dan kom je er wel.
  woensdag 29 april 2009 @ 19:16:51 #283
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_68507997
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben een beetje de lul met mijn theorie examen, want die heb ik 2 weken voor ik moet afrijden..
Dus hebben ze me aangeraden om voor de volgende les (over paar dagen pas) het hele boekje maar uit mn hoofd te leren en eigenlijk die les al klaar wezen voor het theorieexamen..

Werkt zo'n cliffholder automatisch of is dat ook weer extra gedoe?
Anders zou ik alsnog de handrem gebruiken
Automatisch.
0 topics op naam. 14.gif
pi_68511558
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef lezut het volgende:
Ik zou me er niet te druk om maken. Haal gewoon ergens zo'n boek, zorg dat je de stomme feitjes weet (zijn er niet zo heel veel) en dan kom je er wel.
Nou, bij mijn theorie examen was meer dan de helft gezakt, maar ik had met 32 uurtjes leren en oefenen (eigenlijk vooral oefenen, had 4 oefen cd's en die duurden nogal lang zeg maar) een zeer goede score, dus ik zou gewoon daar veel tijd aan besteden.

Maar 2 weken voor het examen... oei oei, legt er wel druk op. Je kan namelijk niet gelijk opnieuw examen doen, maar moet je opnieuw inschrijven en dat kan een week of wat kosten.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68516207
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Nou, bij mijn theorie examen was meer dan de helft gezakt, maar ik had met 32 uurtjes leren en oefenen (eigenlijk vooral oefenen, had 4 oefen cd's en die duurden nogal lang zeg maar) een zeer goede score, dus ik zou gewoon daar veel tijd aan besteden.

Maar 2 weken voor het examen... oei oei, legt er wel druk op. Je kan namelijk niet gelijk opnieuw examen doen, maar moet je opnieuw inschrijven en dat kan een week of wat kosten.
Ik had een dag van tevoren 2 uurtjes proefexamens gemaakt, in 1 keer geslaagd
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_68527486
Ja die proefexamens helpen wel, ik heb het boek een beetje doorgebladert, maar vooral met oefenexamens geoefend. Ging niet zo goed, twee van de drie zakte ik voor, maar uiteindelijk wel geslaagd voor theorie.
pi_68532499
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:16 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Automatisch.
Ah ik snap em, hij rolt niet weg

Maar ik heb dus nog steeds niks gedaan aan mn theorie ... Ik moet morgen toch echt beginnen, ook wel zo handig voor de rijlessen. Dus eigenlijk alles wel een beetje weten..

Maar ik weet zeker dat ik em in 1x haal
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_68539179
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef Frankii het volgende:
Meer dan de helft van de kandidaten was bij mij in de groep gezakt, kan je er beter wat meer tijd aan besteden en het goed kennen ipv zo halfbakken (of je moet alles al goed weten vanwegen een brommerexamen ofzo).

Je hebt straks ook de regels nodig, dus tja... als je denkt dat je het in 2 uurtjes prima kan leren... ik vind het dan niet zo vreemd dat ik hier ook berichten lees van mensen die zakken omdat ze op het examen vergeten voorrang te geven.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68548143
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de kandidaten was bij mij in de groep gezakt, kan je er beter wat meer tijd aan besteden en het goed kennen ipv zo halfbakken (of je moet alles al goed weten vanwegen een brommerexamen ofzo).

Je hebt straks ook de regels nodig, dus tja... als je denkt dat je het in 2 uurtjes prima kan leren... ik vind het dan niet zo vreemd dat ik hier ook berichten lees van mensen die zakken omdat ze op het examen vergeten voorrang te geven.
Maar als je niet eens weet wanneer je voorrang hebt of niet hoor je niet eens af te rijden .
Mazzelpik die slaagt, wens em dan wel verder veel succes als ie in zn uppie rijdt en niemand naast em zit om in te grijpen .
[/quote]
pi_68548206
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef Frankii het volgende:

[..]

Brommertheorie is nog leuker.
Ik heb de avond van te voren (middernacht) het boek voor het eerst opengelegd.
3x door het hele boek heen rossen, en dan alleen naar de plaatjes kijken

Volgende dag er om 9 uur wezen en met 6 fout slagen
[/quote]
pi_68550845
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 01:41 schreef Sjibble het volgende:
Volgende dag er om 9 uur wezen en met 6 fout slagen
Ik zou er nu maar wat meer tijd aan besteden, straks zak je en kan je geen herexamen doen voor je theorie op tijd en ben je het geld van je praktijkexamen kwijt (denk ik)?

Waarom heb je het eigenlijk niet eerder gehaald? Ik had eerst theorie gehaald en ben toen met lessen begonnen.
pi_68559298
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:08 schreef oldschoolf00l het volgende:

[..]

Goed hoor, maar dont get your hopes up too much, want de volgende les doe je t waarschijnlijk gewoon weer kut. Pas na een jaar van veel rijden kan je zeggen dat je t in de vingers hebt. Maar succes verder met lessen!
Check!
pi_68578504
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:50 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik zou er nu maar wat meer tijd aan besteden, straks zak je en kan je geen herexamen doen voor je theorie op tijd en ben je het geld van je praktijkexamen kwijt (denk ik)?

Waarom heb je het eigenlijk niet eerder gehaald? Ik had eerst theorie gehaald en ben toen met lessen begonnen.
Omdat ik zo gewoon ben.
Nu neem ik het boekje globaal door om te weten wat er zoal in staat en check ik wat ik al weet en wat ik niet weet. Ook voor de les van morgen. Ik heb nog een anderhalve week, en ik weet van mezelf dat als ik er tijd aan besteed ik gewoon zeker weten slaag voor mijn theorie Ik heb ook een Vekabest cd-rom met oefentoetsen, kan daar mee checken of ik het meeste ook echt weet Dus komt gewoon goed en niet zo zeuren.. Wel lekker spannend tho
[/quote]
pi_68581471
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef lezut het volgende:
Damn, ik wil ook rijlessen. Lekker zinloos rondtouren

9-4 18 geworden en ik zou nu wel kunnen gaan lessen, maarja, wil eerst m'n diploma halen. Ik heb m'n theorie al wel gehaald, stelt ook niet veel voor
Pas je wel op dat je theorie niet gaat verlopen?
pi_68589786
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef Kahlen het volgende:
Nou, nog 3 keer x 2 lessen te gaan en ik mag afrijden, maar het ging echt niet lekker vandaag. Mijn god, mijn kijktechniek is weer terug bij het begin, gewoon verdwenen... zucht....

Ik nog vragen naar de hellingproef, maar dat vond mijn instructeur niet zo nodig. Had ik al vaak gedaan vertelde hij? Zat gewoon in het parcours. Nouja, ik nog voorstellen dat we in een parkeergarage gingen rijden en oefenen, maar dat vond hij geen strak plan.

Ook reed ik op een 70 km weg met 68 km per uur achter een vrachtauto, wordt meneer boos omdat ik niet inhaal en het verkeer niet laat doorstromen? Zegt hij: ik wil dat je 72 rijdt in plaats van 68. Mijn god
Nogal late quote, maar wth

Het is wel logisch dat ie meer aandacht besteed aan het kijken ipv de hellingproef. Aangezien dat een stuk slechter gaat. Als je kan kijken hoe jij alleen maar je koppeling op te laten komen, zodra deze aangrijpt je rem langzaam los te laten en daarna je koppeling. Dat stelt niks voor.
Het kijken is gewoon veel belangrijker.

En blijkbaar heb je weer een leuke instructeur te pakken

Maar...
Als ik theorie-examen heb.
Hoe worden de vragen dan voorgesteld?
Is er eerst zo'n gast die alles voorleest en gaat de tijd pas in als hij is uitgepraat.
Of gaat de tijd al in op het moment dat de vraag in beeld komt? Want in 5 seconden een vraag beantwoorden.. ik kan het amper allemaal lezen Op mn vekabest cd dan he...

[ Bericht 12% gewijzigd door Sjibble op 02-05-2009 15:42:08 ]
[/quote]
pi_68591550
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:29 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Nogal late quote, maar wth

Het is wel logisch dat ie meer aandacht besteed aan het kijken ipv de hellingproef. Aangezien dat een stuk slechter gaat. Als je kan kijken hoe jij alleen maar je koppeling op te laten komen, zodra deze aangrijpt je rem langzaam los te laten en daarna je koppeling. Dat stelt niks voor.
Het kijken is gewoon veel belangrijker.

En blijkbaar heb je weer een leuke instructeur te pakken

Maar...
Als ik theorie-examen heb.
Hoe worden de vragen dan voorgesteld?
Is er eerst zo'n gast die alles voorleest en gaat de tijd pas in als hij is uitgepraat.
Of gaat de tijd al in op het moment dat de vraag in beeld komt? Want in 5 seconden een vraag beantwoorden.. ik kan het amper allemaal lezen Op mn vekabest cd dan he...
Je krijgt eerst de vraag voorgelezen. En dan de antwoorden. Daarna kun je je antwoord indrukken.
pi_68618476
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:47 schreef Petertjuhh het volgende:

[..]

Je krijgt eerst de vraag voorgelezen. En dan de antwoorden. Daarna kun je je antwoord indrukken.
Maar gaat de tijd in nadat hij de vraag heeft voorgelezen, of nadat hij de antwoorden heeft voorgelezen?
[/quote]
  zondag 3 mei 2009 @ 14:36:10 #298
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_68618490
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Maar gaat de tijd in nadat hij de vraag heeft voorgelezen, of nadat hij de antwoorden heeft voorgelezen?
Na de antwoorden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_68630176
Als ik om 10.00 moet afrijden hoelang duurt het voordat ik helemaal klaar ben ermee?
  zondag 3 mei 2009 @ 19:30:17 #300
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68630341
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:26 schreef xminator het volgende:
Als ik om 10.00 moet afrijden hoelang duurt het voordat ik helemaal klaar ben ermee?
Rond kwart voor 11 - 11 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')