abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68339567
Vandaag theorie gehaald Ik was er na het onderdeel gevaarherkenning vrijwel zeker van dat ik het niet meer zou gaan halen, daarom baalde ik extra toen bleek dat de verkeersregels allemaal goed te doen waren... Maar utieindelijk toch een certificaat gekregen en "maar" 8 fout in gevaarherkenning.

Rijles ging vanochtend ook al supergoed, schakelen ging voor het eerst echt soepel, de snelweg is een eitje en verkeersinzicht wordt beter. Ook fileparkeren is een eitje, beter kon haast niet volgens de instructeur...

Best prettig zo'n dagje
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:09:09 #252
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68340643
Jeej zatoichi, ik had ook zo'n dag vandaag
mn les ging echt super. schakelen ging al soepel, invoegen ging stuk beter vandaag (t was file ) en het fileparkeren en omkeren had ik écht geen moeite mee zei mn instructeur yeahyeahyeah. dat doet toch goed.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68342362
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef zatoichi het volgende:
Vandaag theorie gehaald Ik was er na het onderdeel gevaarherkenning vrijwel zeker van dat ik het niet meer zou gaan halen, daarom baalde ik extra toen bleek dat de verkeersregels allemaal goed te doen waren... Maar utieindelijk toch een certificaat gekregen en "maar" 8 fout in gevaarherkenning.

Rijles ging vanochtend ook al supergoed, schakelen ging voor het eerst echt soepel, de snelweg is een eitje en verkeersinzicht wordt beter. Ook fileparkeren is een eitje, beter kon haast niet volgens de instructeur...

Best prettig zo'n dagje
Goed hoor, maar dont get your hopes up too much, want de volgende les doe je t waarschijnlijk gewoon weer kut. Pas na een jaar van veel rijden kan je zeggen dat je t in de vingers hebt. Maar succes verder met lessen!
Allah u akbar
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:04:12 #254
201952 lezut
et rezut
pi_68347033
Damn, ik wil ook rijlessen. Lekker zinloos rondtouren

9-4 18 geworden en ik zou nu wel kunnen gaan lessen, maarja, wil eerst m'n diploma halen. Ik heb m'n theorie al wel gehaald, stelt ook niet veel voor
pi_68393221
1ste les gehad
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 26 april 2009 @ 17:38:55 #256
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_68398226
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef Sjibble het volgende:
1ste les gehad
En? Hoe ging het?
pi_68411280
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:38 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

En? Hoe ging het?
Tuurlijk hier en daar een foutje.
Maar het ging lekkerder als gedacht Alleen ingrepen zoals voor de bocht even wat bijremmen enz. Dus niks ernstigs als een fietser die er bijna onder ligt.. Wel voor een eendje moeten remmen (wat toch niet mag? ) Lekker gezellig gehad in de auto. Was wel humor

Nee, maar vooral te hard voor de bochten waar dus 99,9% voor ingegrepen werd. Want ik ben gewend om door elk bochtje met de brommer door te scheuren met 50.. En een auto kan niet in de bocht liggen

Ik verheug me op de les van morgen Mag ik flink werken aan mn kijktechniek (shit... )

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjibble op 27-04-2009 00:58:58 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_68421784
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:50 schreef Sjibble het volgende:
Wel voor een eendje moeten remmen (wat toch niet mag?
Natuurlijk mag je daarvoor remmen. Maar eerst in achteruitkijkspiegel kijken en inschatten (in een fractie van een seconde dus). Als je met 100 aan het rijden bent en er zit vlak op je een andere bestuurder kan je beter een eend platrijden ipv zelf en wiplash op te lopen...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_68429335
Les 3 net gehad.. kijken kijken kijken.. en fileparkeren en keren.. instructeur gokt op een les of 17 dat ik nodig zal hebben . Snel m'n theorie maar gaan halen dus
pi_68463139
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je daarvoor remmen. Maar eerst in achteruitkijkspiegel kijken en inschatten (in een fractie van een seconde dus). Als je met 100 aan het rijden bent en er zit vlak op je een andere bestuurder kan je beter een eend platrijden ipv zelf en wiplash op te lopen...
Ja, vandaag nog een kamikaze kat die het doodleuk vond om er voor te springen
Wel geremd natuurlijk

Mijn afgelopen 6 lessen waren gewoon vet De humor

Hellingproef ging eerst slecht, maar de volgende dag deed ik het in 1x goed .
Evenals het kijken, dat begint echt automatisme te worden Gaat lekker!
[/quote]
pi_68475547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef Sjibble het volgende:
Hellingproef ging eerst slecht, maar de volgende dag deed ik het in 1x goed .
Oh god ja, morgen even naar vragen, moet over een paar weken afrijden en heb nog geen hellingproef gehad

Lijkt me ook sterk dat je dat op het examen krijgt, maar is toch wel handig voor later als ik weet hoe dat moet.

Morgen mag ik weer van 8 tot 10, hopelijk wordt het dit keer weer leuker dan de vorige keer
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:14:46 #262
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_68475733
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Oh god ja, morgen even naar vragen, moet over een paar weken afrijden en heb nog geen hellingproef gehad

Lijkt me ook sterk dat je dat op het examen krijgt, maar is toch wel handig voor later als ik weet hoe dat moet.

Morgen mag ik weer van 8 tot 10, hopelijk wordt het dit keer weer leuker dan de vorige keer
Tegenwoordig hoor je daar echt niet meer van.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_68477284
vergeten te melden dat mijn stagiare vandaag gezakt is, waarop weet ik niet, ze heeft nu een week vakantie. Volgende week post ik dat nog wel even, kan iedereen natuurlijk wat aan hebben (mits ze natuurlijk niet iemand vergat voorrang te geven...).

Wel jammer, we zouden volgende week naar een overleg en ik had al een auto gereserveerd, maar die annuleer ik maar op het werk (beiden nog geen rijbewijs). Maakt me wel wat onzekerder voor mijn examen, ze had het sneller door dan ik en reed best goed (afgaande op wat ze vertelde natuurlijk).
pi_68486843
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Kahlen het volgende:
vergeten te melden dat mijn stagiare vandaag gezakt is, waarop weet ik niet, ze heeft nu een week vakantie. Volgende week post ik dat nog wel even, kan iedereen natuurlijk wat aan hebben (mits ze natuurlijk niet iemand vergat voorrang te geven...).

Wel jammer, we zouden volgende week naar een overleg en ik had al een auto gereserveerd, maar die annuleer ik maar op het werk (beiden nog geen rijbewijs). Maakt me wel wat onzekerder voor mijn examen, ze had het sneller door dan ik en reed best goed (afgaande op wat ze vertelde natuurlijk).
Die examens verschillen trouwens ook.
De een moest 3 kwartier rijden, midden door de drukke stad.
De ander moest door een groot dorp en was in 20 min klaar.

En anders vraag je je instructeur of die even wil checken wat je nog moet verbeteren.

Eigenlijk is het wel vanzelfsprekend wat je moet doen. Maar omdat zij het beter doorheeft en zakt wilt niet zeggen dat jij ook zakt Je kan net zo goed pech hebben, of geluk.

Uiteindelijk zou je niet hopen dat je slaagt terwijl je het nog niet goed kan.
Want je bent wel degene die dan de auto zelf moet besturen, zonder hulp of ingreep.
Ik doe daarom ook echt mijn best!
[/quote]
pi_68495875
Nou, nog 3 keer x 2 lessen te gaan en ik mag afrijden, maar het ging echt niet lekker vandaag. Mijn god, mijn kijktechniek is weer terug bij het begin, gewoon verdwenen... zucht....

Ik nog vragen naar de hellingproef, maar dat vond mijn instructeur niet zo nodig. Had ik al vaak gedaan vertelde hij? Zat gewoon in het parcours. Nouja, ik nog voorstellen dat we in een parkeergarage gingen rijden en oefenen, maar dat vond hij geen strak plan.

Ook reed ik op een 70 km weg met 68 km per uur achter een vrachtauto, wordt meneer boos omdat ik niet inhaal en het verkeer niet laat doorstromen? Zegt hij: ik wil dat je 72 rijdt in plaats van 68. Mijn god
  woensdag 29 april 2009 @ 13:38:46 #266
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68496475
Ik moet even nog vertellen:
Ik ben vorige week woensdag geslaagd

Ik had alleen een bannetje, dus kon niet posten
pi_68496947
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef mstr het volgende:
Ik moet even nog vertellen:
Ik ben vorige week woensdag geslaagd

Ik had alleen een bannetje, dus kon niet posten
Gefeliciteerd!! Met spoed aangevraagd? Of ga je em vandaag ophalen? Ik heb em nou bijna een week, vind et nog steeds erg spannend om in mn eentje in de auto te stappen.. maar zal tzt wel verdwijnen
I am the Milkman! My milk is delicious!
  woensdag 29 april 2009 @ 13:53:16 #268
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68497059
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef Frankii het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! Met spoed aangevraagd? Of ga je em vandaag ophalen? Ik heb em nou bijna een week, vind et nog steeds erg spannend om in mn eentje in de auto te stappen.. maar zal tzt wel verdwijnen
Dankje!
Ik kan hem vrijdag pas ophalen, had hem donderdag aangevraagd, maar morgen is het Koninginnedag
Het lijkt mij ook heel apart, niemand die meer wat op je aanmerkt!
pi_68497383
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef mstr het volgende:

[..]

Dankje!
Ik kan hem vrijdag pas ophalen, had hem donderdag aangevraagd, maar morgen is het Koninginnedag
Het lijkt mij ook heel apart, niemand die meer wat op je aanmerkt!
Ik zou vandaag gewoon ff langs gaan, grote kans dat hij er al ligt.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:08:06 #270
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68497625
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik zou vandaag gewoon ff langs gaan, grote kans dat hij er al ligt.
Oké
Ik had gemaild, maar diegene zei dat hij er dan nog niet is..
pi_68498176
Ik ben zojuist ook geslaagd! Vanmiddag ff kijken of rijbewijs er al ligt en anders vrijdag proberen
  woensdag 29 april 2009 @ 14:56:35 #272
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68499380
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Ivopedia het volgende:
Ik ben zojuist ook geslaagd! Vanmiddag ff kijken of rijbewijs er al ligt en anders vrijdag proberen
Je moet hem eerst nog aanvragen hè?
  woensdag 29 april 2009 @ 14:56:55 #273
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68499388
Ik heb 'm zojuist opgehaald!
pi_68500047
Mooi zo.
pi_68500178
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:56 schreef mstr het volgende:

[..]

Je moet hem eerst nog aanvragen hè?
Ja heb m net aangevraagd en kan m pas volgende week ophalen Vuile ambtenaren die niet op zaterdag willen werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')