Goed hoor, maar dont get your hopes up too much, want de volgende les doe je t waarschijnlijk gewoon weer kut. Pas na een jaar van veel rijden kan je zeggen dat je t in de vingers hebt. Maar succes verder met lessen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:36 schreef zatoichi het volgende:
Vandaag theorie gehaaldIk was er na het onderdeel gevaarherkenning vrijwel zeker van dat ik het niet meer zou gaan halen, daarom baalde ik extra toen bleek dat de verkeersregels allemaal goed te doen waren... Maar utieindelijk toch een certificaat gekregen en "maar" 8 fout in gevaarherkenning.
Rijles ging vanochtend ook al supergoed, schakelen ging voor het eerst echt soepel, de snelweg is een eitje en verkeersinzicht wordt beter. Ook fileparkeren is een eitje, beter kon haast niet volgens de instructeur...
Best prettig zo'n dagje
Tuurlijk hier en daar een foutje.quote:
Natuurlijk mag je daarvoor remmen. Maar eerst in achteruitkijkspiegel kijken en inschatten (in een fractie van een seconde dus). Als je met 100 aan het rijden bent en er zit vlak op je een andere bestuurder kan je beter een eend platrijden ipv zelf en wiplash op te lopen...quote:Op maandag 27 april 2009 00:50 schreef Sjibble het volgende:
Wel voor een eendje moeten remmen (wat toch niet mag?
Ja, vandaag nog een kamikaze kat die het doodleuk vond om er voor te springenquote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je daarvoor remmen. Maar eerst in achteruitkijkspiegel kijken en inschatten (in een fractie van een seconde dus). Als je met 100 aan het rijden bent en er zit vlak op je een andere bestuurder kan je beter een eend platrijden ipv zelf en wiplash op te lopen...
Oh god ja, morgen even naar vragen, moet over een paar weken afrijden en heb nog geen hellingproef gehadquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef Sjibble het volgende:
Hellingproef ging eerst slecht, maar de volgende dag deed ik het in 1x goed.
Tegenwoordig hoor je daar echt niet meer van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Oh god ja, morgen even naar vragen, moet over een paar weken afrijden en heb nog geen hellingproef gehad
Lijkt me ook sterk dat je dat op het examen krijgt, maar is toch wel handig voor later als ik weet hoe dat moet.
Morgen mag ik weer van 8 tot 10, hopelijk wordt het dit keer weer leuker dan de vorige keer
Die examens verschillen trouwens ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef Kahlen het volgende:
vergeten te melden dat mijn stagiare vandaag gezakt is, waarop weet ik niet, ze heeft nu een week vakantie. Volgende week post ik dat nog wel even, kan iedereen natuurlijk wat aan hebben (mits ze natuurlijk niet iemand vergat voorrang te geven...).
Wel jammer, we zouden volgende week naar een overleg en ik had al een auto gereserveerd, maar die annuleer ik maar op het werk (beiden nog geen rijbewijs). Maakt me wel wat onzekerder voor mijn examen, ze had het sneller door dan ik en reed best goed (afgaande op wat ze vertelde natuurlijk).
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:38 schreef mstr het volgende:
Ik moet even nog vertellen:
Ik ben vorige week woensdag geslaagd
Ik had alleen een bannetje, dus kon niet posten
Dankje!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!Met spoed aangevraagd? Of ga je em vandaag ophalen? Ik heb em nou bijna een week, vind et nog steeds erg spannend om in mn eentje in de auto te stappen.. maar zal tzt wel verdwijnen
Ik zou vandaag gewoon ff langs gaan, grote kans dat hij er al ligt.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dankje!
Ik kan hem vrijdag pas ophalen, had hem donderdag aangevraagd, maar morgen is het Koninginnedag
Het lijkt mij ook heel apart, niemand die meer wat op je aanmerkt!
Okéquote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gewoon ff langs gaan, grote kans dat hij er al ligt.
Je moet hem eerst nog aanvragen hè?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Ivopedia het volgende:
Ik ben zojuist ook geslaagd! Vanmiddag ff kijken of rijbewijs er al ligt en anders vrijdag proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |