abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67733497
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:22 schreef JortK het volgende:
wat een mooie tijden in Rotterdam
Hoorde het ja
linkje ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_67733587
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:22 schreef JortK het volgende:
wat een mooie tijden in Rotterdam
een nog mooiere race, probeer ergens de samenvatting te vinden van de eindsprint
Eigenlijk de laatste 4km, kwambai die een moordend tempo oplegt, de laatste km versnelt en kibet die in eerste instantie moet lossen, maar uit zijn kleine teen de laatste 150m nog een eindsprint inzet en 3m voor de streep nog voorbij komt

Ook mooi als je ergens nog beelden vind van 30-40sec na de finish, hij gaat zitten liggen, legt zijn hoofd te ruste en je moet maar eens kijken hoe snel en diep ie nog aan het ademen/hijgen is aangezien zijn hele bovenlichaam nog op en neer gaat. Hij moet echt heel diep gegaan zijn, veel respect
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_67733674
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:56 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Fijne koptelefoon (sennheiser ), maar ik zweet die kussentjes helemaal naar de knoppen
ik heb deze, waterdicht en zitten goed in je oor, weinig omgevingsgeluid ook
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  zondag 5 april 2009 @ 17:51:02 #179
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67734483
Voor mij doen de standaard dopjes van apple het eigenlijk prima Ik heb hele kleine oren, dus het is voor mij al snel te groot, maar deze zijn precies goed.

Net lekker 10km gelopen. Wat een weer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 5 april 2009 @ 18:43:56 #180
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_67735820
Vandaag 10km loop hier in het bos gelopen. Ben uiteindelijk 18e geworden (van de iets van 2 a 300 ) Ben in een tijd van 43:58 ofzo binnengekomen, dus ben daar wel positief over De eerst komende wedstrijden waar ik me voor heb opgegeven zal de dam tot dam zijn, al komen er waarschijnlijk nog 2 a 3 voor. Ben wel blij dat ik nu weer in het weekend kan gaan trainen en niet het land door hoef te racen voor een looptoernooitje.

Overigens vandaag geen medaille gekregen (doe je het toch een beetje voor) maar in plaats daarvan een paar witte sportsokken met de naam van de sponsor erop
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 5 april 2009 @ 19:20:50 #181
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67736784
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef beertenderrr het volgende:
Overigens vandaag geen medaille gekregen (doe je het toch een beetje voor) maar in plaats daarvan een paar witte sportsokken met de naam van de sponsor erop
Kut is dat hè Ik heb nog een USB-stick liggen, terwijl ik ook 10x liever die medaille had gekregen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_67737033
Ik heb bij de CPC die medaille gewoon laten liggen en dat zal ik de volgende wedstrijden ook wel doen. Als die medaille ooit brons, zilver of goud wordt, ga ik me wel beraden
pi_67737215
Een medaille vanwege vooraan eindigen is supertof, ook leuk voor de kleinkinderen later Maar al die medailles die ik heb liggen puur vanwege het finishen in allerlei massale loopevenementen kunnen me gestolen worden. Doe dan maar iets functioneels!
  zondag 5 april 2009 @ 20:07:52 #184
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_67738309
Mwah ik vind dat sparen van die medailles wel tof. Vroeger ook veel bekers en andere aandenken gescoord met tafeltennis, dus voelt wel weer leuk om met een "prijs" weg te lopen. Is het overigens ook niet zo dat de nr 1,2 en 3 een (extra) andere prijs krijgen?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_67741312
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:28 schreef knnth het volgende:
Ik heb bij de CPC die medaille gewoon laten liggen en dat zal ik de volgende wedstrijden ook wel doen. Als die medaille ooit brons, zilver of goud wordt, ga ik me wel beraden
En zo denk ik er ook over, meedoen medailles vind ik maar niets.
pi_67741570
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Koert het volgende:
...
Jij dwarrelt ook in elk sport topic rond he?
pi_67741630
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Koert het volgende:
En zo denk ik er ook over, meedoen medailles vind ik maar niets.
Als je er een zooi op hebt gespaard misschien niet maar voor mij zit er nog een verhaal achter en dat maakt dat ding voor mij best waardevol
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_67741784
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:52 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je er een zooi op hebt gespaard misschien niet maar voor mij zit er nog een verhaal achter en dat maakt dat ding voor mij best waardevol
Ik bewaar mijn startnummers wel, met afstand / tijd / datum achterop. Dat vind ik wel een leuke herinnering.
pi_67741871
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:50 schreef Bellah het volgende:

[..]

Jij dwarrelt ook in elk sport topic rond he?
Haaj meisje van de buren, ik beoefen 3 disciplines en val wel eens in voor een vierde - zodoende
  zondag 5 april 2009 @ 22:50:20 #190
185261 Scaurus
Memento mori
pi_67743719
Vandaag een runners high gehad Was heerlijk, maar ook wel jammer. Loop nog maar zo'n 6 weken hard, spieren zijn nog niet sterk genoeg om echt voluit te gaan.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_67750077
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:56 schreef Koert het volgende:

[..]

Ik bewaar mijn startnummers wel, met afstand / tijd / datum achterop. Dat vind ik wel een leuke herinnering.
ik ook

Heb er 'al' 3
  maandag 6 april 2009 @ 09:46:11 #192
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_67751071
Ik heb ook de marathon van Rotterdam gelopen zondag. mijn netto tijd was 4:28.50 .. was vreselijk afzien met name vanaf 30 km. Ik zat steeds op een schema van 4:15, heb ik de laatste 10 km moeten laten lopen. Het was mn eerste marathon, dus uitlopen was het voornaamste doel..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_67751204
Gefeliciteerd Bloodhound! Erg goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67752102
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb ook de marathon van Rotterdam gelopen zondag. mijn netto tijd was 4:28.50 .. was vreselijk afzien met name vanaf 30 km. Ik zat steeds op een schema van 4:15, heb ik de laatste 10 km moeten laten lopen. Het was mn eerste marathon, dus uitlopen was het voornaamste doel..
nette prestatie
pi_67752232
Ik heb zoooo'n zin om te gaan lopen.. Ik durf alleen niet zo goed omdat ik ziek ben
pi_67754734
Een marathon , ik vind het echt knap dat mensen zo'n end kunnen rennen.

Ik ga zo weer een lesje Evy rennen .
pi_67756306
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Netjes hoor

Gisteren genoten in Rotterdam van de marathon. Lekker weertje en een supertijd van de winnaar
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_67756962
Nog een loper hier, misschien de Dam tot Dam, en zeker weten een halve marathon in oktober!!!

Even een vraag: Welke sporten doen jullie nog naast het hardlopen? Ik heb wel gehoord dat het je prestatie kan verbeteren en pijntjes kan voorkomen.

Ik ga soms naar de sportschool om een beetje aan de machines te hangen, voornamelijk armen en de binnenkant van mijn dijen. Ik ben begonnen met mijn rug te trainen, buikspieren vind ik helaas zo stom dat ik die altijd voortijdig afbreek:P.

Ik las ook in een schema dat ze aanraden om in de opbouw naar een (halve) marathon, af en toe een hardloopsessie over te slaan en dan bijvoorbeeld te gaan steppen, aerobics o.i.d. Iemand daar een mening over?
  maandag 6 april 2009 @ 13:20:51 #199
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_67757215
Ik loop nu driekwart jaar. Eerst met Evy, daarna los. In de winter heb ik het een beetje laten liggen maar zit nu weer op het niveau waar ik de herfst mee in ging. Ik loop nu 6,5 kilometer en wil dit uitbouwen.

Is de dam tot damloop een realistisch doel of moet ik daar nog een jaar mee wachten?
I am a black hole shitting into the void
pi_67758084
Ligt er ook een beetje aan hoe vaak je wilt gaan trainen enzo. Ik heb me wel ingeschreven voor de Dam tot Dam, maar dat ligt natuurlijk ook aan hoe hard je traint. Ik ben zelf ook nog niet zo heel lang bezig (bijna een jaar), dus misschien kunnen andere mensen in dit topic je meer van dienst zijn

@ Cacao; ik fitness 1 keer in de week naast het hardlopen. Voornamelijk cardio, maar ga de cardio afbouwen en meer kracht doen, ook al vind ik dat saaier. Mijn zusje wilde gaan spinnen, dus misschien ga ik dat nog doen. Dat hangt er een beetje vanaf, het moet niet teveel sport in de week worden.. (1 x fitness, 1 x spinning en 2 tot 3 x hardlopen is voor mij te veel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')