ja dan gaat alles klotsen, je moet je juist al 2uur van te voren hydrateren, tot 20-30min voor je weggaat en dan nog 2-3slokken net voor je vertrekt, dan moet je nergens last van hebben tijdens de loop...quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Maar als je voor je begint 5 glazen water/sportdrank naar achteren gooit, merk je dat dan niet tijdens het lopen (op een negatieve manier)?
Ok bedanktquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef superbient het volgende:
[..]
ja dan gaat alles klotsen, je moet je juist al 2uur van te voren hydrateren, tot 20-30min voor je weggaat en dan nog 2-3slokken net voor je vertrekt, dan moet je nergens last van hebben tijdens de loop...
Inderdaad. Ik drink meestal een uur va tevoren veel. Vlak voor het lopen nog even de blaas legen en een glas drinken. Helaas ben ik een erge zweter, dus ik zal toch moeten gaan denken aan hydratie onderweg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef superbient het volgende:
[..]
ja dan gaat alles klotsen, je moet je juist al 2uur van te voren hydrateren, tot 20-30min voor je weggaat en dan nog 2-3slokken net voor je vertrekt, dan moet je nergens last van hebben tijdens de loop...
Mensen met muziek op schrikken zich altijd helemaal lam als je ze inhaalt, prachtigquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:38 schreef koeii het volgende:
Mijn voordeursleutel bind ik altijd in de touwtjes van mijn broek. iPod neem ik nooit mee. Niet chill als je je eigen voetstappen niet meer hoort
Ik heb korte broeken met een klein sleutelzakje in de binnenkantquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:15 schreef karoltje het volgende:
Nu het mooi weer is loop ik niet meer met een trui/jack. Waar laten jullie dan dingen zoals je iPod en je sleutels als je rent?
Ik loop ook nooit meer met een mp3 speler sinds ik een Evy-graduate ben, en in mijn hardloopbroeken heb ik achter een zakje waar mijn sleutels inkunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:15 schreef karoltje het volgende:
Nu het mooi weer is loop ik niet meer met een trui/jack. Waar laten jullie dan dingen zoals je iPod en je sleutels als je rent?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:15 schreef karoltje het volgende:
Die standaard iPod dingen houden het bij mij prima.. Vanochtend 1,5 uur gerend, maar meer omdat ik m'n eigen sport even niet meer kan doen. Ging wel goedquote:Op zondag 5 april 2009 13:36 schreef Scaurus het volgende:
Ze blijven meestal wel zitten, maar schudden dan los zodat ze er niet meer stevig inziten en je minder geluid hebt.
Bij mij zweten oordopjes juist los, dus een ander alternatief gezocht, met als resultaatquote:Op zondag 5 april 2009 13:36 schreef Scaurus het volgende:
Ze blijven meestal wel zitten, maar schudden dan los zodat ze er niet meer stevig inziten en je minder geluid hebt.
Fijne koptelefoon (sennheiserquote:Op zondag 5 april 2009 15:05 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Bij mij zweten oordopjes juist los, dus een ander alternatief gezocht, met als resultaat [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |