abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67687314
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef Fipomacher het volgende:

[..]

Maar als je voor je begint 5 glazen water/sportdrank naar achteren gooit, merk je dat dan niet tijdens het lopen (op een negatieve manier)?
ja dan gaat alles klotsen, je moet je juist al 2uur van te voren hydrateren, tot 20-30min voor je weggaat en dan nog 2-3slokken net voor je vertrekt, dan moet je nergens last van hebben tijdens de loop...
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_67688865
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef superbient het volgende:

[..]

ja dan gaat alles klotsen, je moet je juist al 2uur van te voren hydrateren, tot 20-30min voor je weggaat en dan nog 2-3slokken net voor je vertrekt, dan moet je nergens last van hebben tijdens de loop...
Ok bedankt
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:44:45 #153
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67695622
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef superbient het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik drink meestal een uur va tevoren veel. Vlak voor het lopen nog even de blaas legen en een glas drinken. Helaas ben ik een erge zweter, dus ik zal toch moeten gaan denken aan hydratie onderweg.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_67698895
Nu het mooi weer is loop ik niet meer met een trui/jack. Waar laten jullie dan dingen zoals je iPod en je sleutels als je rent?
  zaterdag 4 april 2009 @ 10:38:59 #155
74453 koeii
Een P ja
pi_67699170
Mijn voordeursleutel bind ik altijd in de touwtjes van mijn broek. iPod neem ik nooit mee. Niet chill als je je eigen voetstappen niet meer hoort
Dus toch .
pi_67699422
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 10:38 schreef koeii het volgende:
Mijn voordeursleutel bind ik altijd in de touwtjes van mijn broek. iPod neem ik nooit mee. Niet chill als je je eigen voetstappen niet meer hoort
Mensen met muziek op schrikken zich altijd helemaal lam als je ze inhaalt, prachtig Sleutels heb ik in m'n hand of idd aan t touwtje van m'n broek. Ipod ren ik niet mee, hoor ik m'n omgeving niet.
pi_67699483
Haha dat schrikken herken ik wel ja . Maar ik ren met Evy dus moet wel met iPod!
pi_67699484
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 10:15 schreef karoltje het volgende:
Nu het mooi weer is loop ik niet meer met een trui/jack. Waar laten jullie dan dingen zoals je iPod en je sleutels als je rent?
Ik heb korte broeken met een klein sleutelzakje in de binnenkant Als ik loop met iPod dan houd ik die meestal gewoon vast. In m'n broekzak stuitert het te hard.

Fysio Eerste twee weken kwam er maar weinig echte verbetering in m'n knie (kraakbeen geirriteerd door overenthousiasme) maar na een wrijfsessie afgelopen woensdag ga ik nu echt met sprongen vooruit. Ik denk dat ik nog een halve week extra rust pak maar dan moet ik weer kunnen beginnen Tis dat ik t niet kan betalen maar anders had ik m'n fysio in huis genomen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_67701616
Mijn zwembroek heeft een zakje aan de binnenkant voor sleutels. Verder kun je je sleutels aan je schoenveter vastmaken, daar merk je niks van. Ipod heb ik ook niet, ben het eens dat je je zelf moet horen en als je in de stad loopt kriskras soms oversteekt moet je ook je omgeving kunnen horen vind ik.

Kan me nog herinneren dat er een aap met een my first sony opliep tijdens de 7heuvelenloop, ik liep links iedereen in te halen omdat ik te ver naar achter stond bij de start. Dus ik roep "pardon", "pas op", "hoog op", maar die aap niet aan de kant, toen trapte ik m op zijn hak werd ie boos. Ik zeg "langzame lopers rechts tjappie" ik roep al 2x. Zegt ie "je moet ook gewoon door het gras of de berm gaan", ik zo, "watte ben malle henkie niet" en toen maar snel ervandoor gegaan, voor het geval die echt mot zocht
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_67701853
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een iPod op hebben en een concertzaal in je hoofd afspelen.

Ik zal vast niet alles horen maar naderende auto's of bellende fietsers vormen geen enkel probleem. Ik hoor ook gewoon m'n eigen voetstappen nog. Ik voel me ook helemaal niet fijn als ik me zo heb afgesloten van de buitenwereld juist omdat het zo gevaarlijk kan zijn en je je dus ook nergens op voor kunt bereiden.
pi_67705633
Nou, dat was een geweldige intervaltraining. Zou 9x400m doen met korte pauzes @ 14km/h oid. Het werd gemiddeld 16km/h met pauzes van dik een minuut. Nouja. Lekker gehuppeld buiten, morgen uitlopen, dinsdag weer een duurloop!
pi_67706629
Afhankelijk van die situatie heb ik wel of juist geen muziek. Bij een loop gebruik ik het meestal wel, om zo op ieder moment te kunnen bepalen hoe hard ik loop, hoe ik sta qua tijd, etc. Morgen loop ik in Druten, wil binnen 40-45 minuten binnen zijn, en heb dus wat muziek geselecteerd waarbij ik weet wanneer ik op, bijv. de 20 minuten zit, en wanneer ik me toch een beetje moet gaan haasten. Of het lukt is een ander verhaal, maar dat is iets om morgen te zien.

Daarnaast, ik heb op het moment een open/kapotte blaar. Hoewel ik er vrij weinig last van heb, en momenteel een blarenpleister op heb zitten, is het aan te raden om een pleister tijdens de loop te gebruiken of niet? Het is gewoon een stukje gevoelige huid (het vel van de blaar is eraf iig)
pi_67720645
quote:
Ik loop ook nooit meer met een mp3 speler sinds ik een Evy-graduate ben, en in mijn hardloopbroeken heb ik achter een zakje waar mijn sleutels inkunnen.
pi_67720653
Succes vandaag allemaal
pi_67725531
Ja, succes, het is hier in het oosten iig prima loopweer: droog, windstil, niet te koud, zeker ook niet te warm. Ik heb zojuist proefondervindelijk vastgesteld dat "de finish halen" volgende week bij de 10km in elk geval geen probleem gaat zijn.

Over muziek: ik las in het boek van Dolf Jansen een heel verhaal over waarom hij absoluut geen muziek wil tijdens het lopen, en ik vond het een prachtverhaal, maar desalniettemin wil ik juist wel muziek. Niet tijdens wedstrijden, da's om allerlei redenen niet handig. Maar tijdens het trainen absoluut wel! Ik hou erg van muziek en zo'n uurtje lopen is tevens een uurtje muziek luisteren, heerlijk Door bepaalde nummers krijg je echt vleugels en toen daarnet halverwege de batterij van m'n mp3-speler op was ging het lopen ineens een stuk moeizamer.
  zondag 5 april 2009 @ 13:15:46 #166
185261 Scaurus
Memento mori
pi_67726241
Wat voor oordopjes/headset/whatever heb je op dan? De standaardoordopjes van mijn iPod blijven met geen mogelijkheid goed zitten tijdens het lopen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zondag 5 april 2009 @ 13:22:00 #167
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_67726501
Ik heb gewoon van die standaard oordopjes. Die blijven prima zitten. Geen idee waarom ze bij jou niet blijven zitten, misschien loop je gewoon veel harder?
  zondag 5 april 2009 @ 13:36:29 #169
185261 Scaurus
Memento mori
pi_67726873
Ze blijven meestal wel zitten, maar schudden dan los zodat ze er niet meer stevig inziten en je minder geluid hebt.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zondag 5 april 2009 @ 13:49:40 #170
77130 star_gazer
pi_67727244
quote:

Sleutel doe ik samen met een naamplaatje aan een kettinkje om mijn nek.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 5 april 2009 @ 14:26:14 #171
77130 star_gazer
pi_67728636
Zit te twijfelen of ik vandaag nog een 10km loopje ga doen. Ik heb helemaal geen last van mij knie en het zonnetje lonkt
-
pi_67728852
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:36 schreef Scaurus het volgende:
Ze blijven meestal wel zitten, maar schudden dan los zodat ze er niet meer stevig inziten en je minder geluid hebt.
Die standaard iPod dingen houden het bij mij prima.. Vanochtend 1,5 uur gerend, maar meer omdat ik m'n eigen sport even niet meer kan doen. Ging wel goed
pi_67729824
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:36 schreef Scaurus het volgende:
Bij mij zweten oordopjes juist los, dus een ander alternatief gezocht, met als resultaat

Net terug van de 10k in Druten, viel me erg tegen. Na 3 kilometer al vrij misselijk, en kwam dus op het middenpunt binnen op 27 minuten. Gelukkig de 2de helft nog goed kunnen maken door het binnen 21-22 minuten af te maken, maar ik weet dat ik het een stuk vlugger kan dan de 48-49 minuten die het nu zijn (waarschijnlijk 48:58 ofzo, eindsprint gehouden met iemand die naast me liep )
  zondag 5 april 2009 @ 15:56:57 #174
77130 star_gazer
pi_67731305
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:05 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Bij mij zweten oordopjes juist los, dus een ander alternatief gezocht, met als resultaat [ afbeelding ]
Fijne koptelefoon (sennheiser ), maar ik zweet die kussentjes helemaal naar de knoppen
-
pi_67733470
Ik heb de Creative EP 510, zitten ook van die 'haakjes' aan. Geluid is niet super, maar goed genoeg voor tijdens het lopen (ze waren ook maar ¤ 7,-). M'n andere oordopjes bleven meestal ook niet goed zitten.

Deze heb ik ook nog, voor als ik m'n lenzen in heb en het zonnig is. Het ziet er niet echt uit, maar je hoeft niet met een losse mp3-speler te slepen en je hebt geen last van draden van de hoofdtelefoon. Rechter oordopje moet ik wel met tape vastplakken, anders valt ie ook weer uit m'n oor tijdens 't lopen.

Ik vind muziek tijdens het lopen wel lekker, kan je idd een extra boost geven.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')