abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67644700
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dan ben je zeker (erg) licht? Als ik namelijk voor mezelf op runinfo.nl/energieverbruik.htm een afstand intyp met mijn gewicht erbij zit ik wel nog vrij hoog qua kCal. Maargoed ik weeg dan ook 72 kg
schommel meestal tussen de 56 en 58, dus dat scheelt vast
pi_67644867
Haha ja dat dacht ik al wel een beetje. Dat scheelt inderdaad!

Merkte bij mezelf namelijk op de apparaten ook al dat mijn verbruikte energie veel lager was dan het was toen ik nog 90 kilo woog
pi_67644905
Alleen doordat je meer spieren hebt verbrand je na het sporten ook nog veel meer en dat zie je weer niet terug op t apparaat.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_67644993
True @ FJD

Nog even een vraag trouwens. Ik was op zoek naar een intervaltraining die ik kan doen ter afwisseling van duurloopjes. Nu zie ik op Runner's world vanalles staan met afstanden, maar daar kan ik niks mee aangezien ik op tijd loop en niet op afstand. Ik voel er weinig voor om alles naar tijden om te gaan rekenen, dus misschien heeft een van jullie een intervaltrainingschema op basis van tijd ipv afstand voor me die ik kan gebruiken?
pi_67645816
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef Daph_ het volgende:
True @ FJD

Nog even een vraag trouwens. Ik was op zoek naar een intervaltraining die ik kan doen ter afwisseling van duurloopjes. Nu zie ik op Runner's world vanalles staan met afstanden, maar daar kan ik niks mee aangezien ik op tijd loop en niet op afstand. Ik voel er weinig voor om alles naar tijden om te gaan rekenen, dus misschien heeft een van jullie een intervaltrainingschema op basis van tijd ipv afstand voor me die ik kan gebruiken?
Ik heb thuis wel wat, maar ik mijn interval sessies altijd simpel: 3 min hard, 5 min rustig en dat dan x keer
pi_67645979
Ik ben ook niet op zoek naar ingewikkelde schema's ofzo, maar gewoon iets waar ik een beetje houvast aan heb Beetje inspiratie op doen.
pi_67646315
Ga hardlopen, zoek een punt uit dat je kan zien of waarvan je weet dat het komt. Versnel vervolgens en ren er heen. Houd even rust tot je je weer een beetje hersteld voelt. Herhaal x aantal keer.

Niet zo moeilijk doen
Dus toch .
pi_67653964
De zondagwedstrijden van DTD wedstrijdloop en trimloop zitten al vol Wordt lekker druk
pi_67655774
Koeii ja je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Maar hey, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
  donderdag 2 april 2009 @ 21:09:28 #110
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67657614
Ik ben 8kg (78kg->70kg) kwijt geraakt door sporten alleen. Aan mijn eetpatroon heb ik niets veranderd, want dat houd ik toch niet vol. En dat is niet leuk, en sporten wel
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_67658795
Welke sokken dragen jullie tijdens het lopen? Wil dit weekend goede schoenen kopen en gelijk goede sokken meenemen.
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_67658870
Ik draag (enkel)hardloopsokjes van Kalenji. Ik heb geen idee of dat goede zijn eigenlijk, maar ze zitten fijn en stukken beter dan gewone sokken
  donderdag 2 april 2009 @ 23:27:27 #113
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67662353
Korte loopsokken van x-socks. Zijn hele fijne sokken die een beetje extra steun geven
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_67665610
koop je die bij speciale zaken of hebben ze die overal?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_67666095
x-socks ken ik niet, Kalenji is iig te krijgen bij Decathlon
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:15:38 #116
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_67666115
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef koeii het volgende:
Ga hardlopen, zoek een punt uit dat je kan zien of waarvan je weet dat het komt. Versnel vervolgens en ren er heen. Houd even rust tot je je weer een beetje hersteld voelt. Herhaal x aantal keer.

Niet zo moeilijk doen
Ik doe altijd een viaduct oprennen, aangezien daar ook een beetje helling inzit
pi_67666147
Jort dat is ook wel een goede, alleen heb ik geen viaduct hier in de buurt Bruggetje wel, maar dat is zo'n kleintje
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:22:33 #118
74453 koeii
Een P ja
pi_67667275
Je hebt ook geen park in de buurt met wat heuveltjes? Als je dat een paar keer achter elkaar doet is het ook een prima training.
Dus toch .
pi_67667283
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:15 schreef JortK het volgende:

[..]

Ik doe altijd een viaduct oprennen, aangezien daar ook een beetje helling inzit
dat is meer krachttraining dan intervaltraining, je ontwikkelt daar ook niet zulke hele hoge snelheden denk ik. Het gaat erom dat je het tempo opvoert/aankunt, dus beenfrequentie in combinatie met krachtige afzet, heuvelop is dit moeilijker te bereiken denk ik...
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_67667304
dubbel...
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_67667440
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:22 schreef koeii het volgende:
Je hebt ook geen park in de buurt met wat heuveltjes? Als je dat een paar keer achter elkaar doet is het ook een prima training.
Ik woon in een vlakke omgeving en mijn vriend helaas ook.. Ik heb wel een idee waar ik heuveltjes kan vinden, daar kan ik wel naartoe fietsen een keer
pi_67667805
Vandaag intervaltraining. Dus wat doen we vandaag? Wakker worden met pijn in de onderrug
pi_67668804
bij mij gaat lage ruppijn vaak juist over na het hardlopen......door het stampen wordt de boel weer ene beetje losgemaakt denk ik dan altijd maar
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:24:32 #124
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_67668859
ben gisteren begonnen met lopen na een droogstand van 7 jaar, god wat een drama,
respect voor jullie allemaal, HELDEN!
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_67668999
Begin je wel met goede schoenen en een echt beginnersschema?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')