stoeipakje aantrekken en precies vergenoeg van hem af gaan staan zodat ie wel uit bed MOET om je aan te rakenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is maandagochtend, een nieuwe werkweek begint.
Die van mij start rond 7 uur want, en dat is niet overdreven, het kost mij minstens anderhalf uur om mijn vriend uit z'n bed te krijgen. Hij heeft een hele leuke baan en hoeft pas om half 10 te beginnen.
Wat werkte en niet meer werkt: lichte of zware stem, lief zijn, boos worden, licht aan, licht uit, wekker laten afgaan, etc. etc.
Heeft iemand nog tips?
euhm, stoppen z'n kleuterjuf te spelen en het hem lekker zelf laten uitzoeken?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Die van mij start rond 7 uur want, en dat is niet overdreven, het kost mij minstens anderhalf uur om mijn vriend uit z'n bed te krijgen. Hij heeft een hele leuke baan en hoeft pas om half 10 te beginnen.
Wat werkte en niet meer werkt: lichte of zware stem, lief zijn, boos worden, licht aan, licht uit, wekker laten afgaan, etc. etc.
Heeft iemand nog tips?
quote:
Amen. Opgelost.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, stoppen z'n kleuterjuf te spelen en het hem lekker zelf laten uitzoeken?
kom nou, regel lekker zelf je zaakjes
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:11 schreef RTB het volgende:
Hij zou je een schop in je gezicht moeten geven.
Jup, works for me. Als er niemand is ben ik op tijd zo wel dan is dat mijn wekkerquote:Op maandag 30 maart 2009 00:12 schreef FictionalFenna het volgende:
Hij blijft juist lang in bed liggen omdat hij weet dat je hem toch blijft roepen.
Dat ook. Ik begin om 10 uur. Nieuwe tips heb ik nog niet voorbij zien komen...quote:Op maandag 30 maart 2009 00:24 schreef OldJeller het volgende:
Anders laat je 'm gewoon liggen, of moet hij je brood smeren?
Maar waarom moet hij tegelijkertijd met jou opstaan? Verveling?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat ook. Ik begin om 10 uur. Nieuwe tips heb ik nog niet voorbij zien komen...
Volgens mij reageert ze niet op kritiek.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:13 schreef Stali het volgende:
Nu ik er zo over nadenk... je bent dus iedere ochtend anderhalf uur bezig om dat kereltje om half tien op zijn werk te laten zijn?
Schop hem eruit en zoek zelf een baan? Of moet dit topic er langzaam naar toe werken dat een of andere luxe kut hem wat minder bezig had moeten houden op de avond ervoor?
Vooral stofzuigen maakt een takke herrie wat iemand naar de douche kan jagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar waarom moet hij tegelijkertijd met jou opstaan? Verveling?
Je kan toch gaan strijken, wassen, stofzuigen, etc. ?
Jij hoeft zelf pas om tien uur te beginnen?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het voor man en vrouw toelaatbaar wanneer een partner om zeven uur in de ochtend gaat miepen terwijl je lekker kunt uitslapen tot minstens half negen.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:40 schreef OldJeller het volgende:
De wedervraag is uiteraard of het toelaatbaar is dat je als man je vrouw slaag geeft omdat ze je elke dag om 7:00 wakker maakt, terwijl je nog makkelijk minimaal een uurtje kan blijven liggen en dit ook wil?
Exact, zoals het altijd geweest is.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het voor man en vrouw toelaatbaar wanneer een partner om zeven uur in de ochtend gaat miepen terwijl je lekker kunt uitslapen tot minstens half negen.
Dat dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Gallorini het volgende:
Waarom moet jij je vriend wakker maken dan?
Seks met LasTeR voor z'n neus werkte niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Nieuwe tips heb ik nog niet voorbij zien komen...
Ik zou toch niet meteen zoveel hoop gaan koesteren trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:55 schreef 49R het volgende:
Geef het op.
Als ie voor jouw zijn nest niet uit komt, doet ie dat voor niemand
Precies. Een volwassen iemand die niet op tijd kan opstaanquote:Op maandag 30 maart 2009 00:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ze wil hem laten opstaan twee-en-een-half (!!!) uur voordat hij op zijn werk moet beginnen. Ik kan me best voorstellen dat hij wat langer wil blijven liggen...quote:Op maandag 30 maart 2009 02:56 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Precies. Een volwassen iemand die niet op tijd kan opstaan
stoppen met mamma spelen en hem lekker laten liggen!quote:
Beginnen HausFrauen om tien uur tegenwoordigquote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
idd, als ik om half 10 moet beginnen, ga ik er echt niet om 7 uur uit....quote:Op maandag 30 maart 2009 10:43 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ze wil hem laten opstaan twee-en-een-half (!!!) uur voordat hij op zijn werk moet beginnen. Ik kan me best voorstellen dat hij wat langer wil blijven liggen...
Zelf je brood smeren...quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En dat dus. Hoe kan je je vriend uitmaken voor luie donder terwijl je zelf te beroerd bent je eigen brood te smeren?quote:
Knieschijven breken met een honkbalknuppel.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Lamon het volgende:
...gewoon hard schoppen..?
Lijkt me niet zo lastig...
..of onder 220 volt zetten, helpt ook wel, denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Knieschijven breken met een honkbalknuppel.
hahahaquote:Op maandag 30 maart 2009 11:56 schreef jogy het volgende:
Plantenspuit op sproei in zijn neus schieten. Meteen wakker.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:59 schreef hoerezooi het volgende:
ff je zweterige kaastostigrot op zn neus leggen
...misschien wil ze de dag wel plukken, zeker als het een keer goed weer is, wat tegenwoordig bijna nevernooit meer voorkomt?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef Almere-Dude het volgende:
Volgens mij dwalen we af, even weer naar de kern van de zaak.
TS waarom sta je in godsnaam om 7 uur op als je om 10 uur moet beginnen en sleep je daar ook je vriend in mee?
Of gewoon B-mensen.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
Kerels die niet uit eigen beweging opstaan zijn mietjes
smoesjesquote:
Ik kom 's morgens altijd slecht mn bed uit maar weet dat het moet...quote:
En weer iemand die mijn Augie heeft ingepikt.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef Almere-Dude het volgende:
Volgens mij dwalen we af, even weer naar de kern van de zaak.
TS waarom sta je in godsnaam om 7 uur op als je om 10 uur moet beginnen en sleep je daar ook je vriend in mee?
Open een KLB topicquote:Op maandag 30 maart 2009 12:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En weer iemand die mijn Augie heeft ingepikt.
De belangrijkste tip is: Wees niet zo afhankelijk! Ga gewoon naar je werk zonder hem.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft iemand nog tips?
Juistem. Of stop gewoon een vinger in ze kanaalquote:
of je komt ineens achter een duister geheim van je vriend als hij in zijn slaap de naam van z'n beste vriend begint te kreunen...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:19 schreef NZYM het volgende:
[..]
Juistem. Of stop gewoon een vinger in ze kanaalWedde dat ie wakker is
Photoshop blijkt in het echte leven ook niet te werken.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het lukt waarschijnlijk niet, omdat-ie je lelijk vindt zonder make-up op.
Hij staat wel uit eigen beweging op, alleen later dan TS. Niks mis mee...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
Kerels die niet uit eigen beweging opstaan zijn mietjes
Waarschijnlijk te druk bezig met het schema van de komende jaren vast leggen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Burdie het volgende:
Typisch, TS is nergens meer te bekennen..
Inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:03 schreef Ringo het volgende:
Wat een naar kutwijf is TS. Eerst vriendlief lastigvallen, dan ons, het hele topic wordt daarna met leuke en zinvolle posts volgegooid en vervolgens laat die bemoeizieke teef niks meer van zich horen.
Met andere woorden: tijd voor een slotjequote:Op maandag 30 maart 2009 22:03 schreef Ringo het volgende:
Wat een naar kutwijf is TS. Eerst vriendlief lastigvallen, dan ons, het hele topic wordt daarna met leuke en zinvolle posts volgegooid en vervolgens laat die bemoeizieke teef niks meer van zich horen.
x2, trut dat je bent, laat me met rust. je ligt er zeker ook om 21.00 uur in ofzo.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:50 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon laten liggen verdomme!![]()
Mannen willen gewoon slapen, klaar. Mensen die mij storen in m'n slaap mogen wmb ook direct dood neervallen.
7 uur, ben je gek mens. Da's midden in de nacht, joh. Maf wijf.. KSSSTT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |