idd, als ik om half 10 moet beginnen, ga ik er echt niet om 7 uur uit....quote:Op maandag 30 maart 2009 10:43 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ze wil hem laten opstaan twee-en-een-half (!!!) uur voordat hij op zijn werk moet beginnen. Ik kan me best voorstellen dat hij wat langer wil blijven liggen...
Zelf je brood smeren...quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat ook. Ik begin om 10 uur. Nieuwe tips heb ik nog niet voorbij zien komen...
En dat dus. Hoe kan je je vriend uitmaken voor luie donder terwijl je zelf te beroerd bent je eigen brood te smeren?quote:
Knieschijven breken met een honkbalknuppel.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Lamon het volgende:
...gewoon hard schoppen..?
Lijkt me niet zo lastig...
..of onder 220 volt zetten, helpt ook wel, denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Knieschijven breken met een honkbalknuppel.
hahahaquote:Op maandag 30 maart 2009 11:56 schreef jogy het volgende:
Plantenspuit op sproei in zijn neus schieten. Meteen wakker.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:59 schreef hoerezooi het volgende:
ff je zweterige kaastostigrot op zn neus leggen
...misschien wil ze de dag wel plukken, zeker als het een keer goed weer is, wat tegenwoordig bijna nevernooit meer voorkomt?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef Almere-Dude het volgende:
Volgens mij dwalen we af, even weer naar de kern van de zaak.
TS waarom sta je in godsnaam om 7 uur op als je om 10 uur moet beginnen en sleep je daar ook je vriend in mee?
Of gewoon B-mensen.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
Kerels die niet uit eigen beweging opstaan zijn mietjes
smoesjesquote:
Ik kom 's morgens altijd slecht mn bed uit maar weet dat het moet...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |