Medicatie is in zijn algeheelheid slecht #2 is ook al zo leuk, met Lambiekje uiteraardquote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef intoxicated het volgende:
Is vaccinatie gevaarlijke onzin? #6
Want een randdebielen hier
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee nee er IS geen AIDS in Afrika (hoogstens een paar net zo als bij ons stuk 50 tot 100 per 10mlj ). Het probleem daar is ondervoeding. Heeft ABSOLUUT niets van AIDS van doen. Men moet echt van dat stigmatiserend waanbeeld af.
AIDS volgens de orthodoxie in Afrika is je hebt diarree en koorts en/of ondergewicht>> AIDS. (Tanzania is eentje al voldoende).
AIDS (VS/EU) je het HIV+ of CD400 (ook per land verschillend). Mensen zijn geheel niet ziek voelen zich niet ziek. Diagnose wordt gesteld op natte vinger werk want Western BLOT en ELISA zijn nergens op geeikt en doen maar wat. Totale willekeur. Verkouden of zwanger. Kans dat je HIV is drastisch hoger.
Pas op het moment dat je begint met de afgekeurde kankermedicijen begin je ziek te worden. Op het moment dat je stopt wordt je weer beter. Precies zoals de bijwerkingen stelt van de medicijnen.
AIDS is bedacht als overkoepelend geheel voor bestaande ziektes (volgens mij weet heel veel dit niet) zodat de afgekeurde kankermedicijnen als nog hergeprofileerd konden worden. Op zeer trieste wijze is het vlak voor kerst er doorgedrukt.
Ik heb hem ook eens gevraagd naar de bewijzen waarop hij baseert dat vaccins ADHD en vervolgens Alzheimer veroorzaken. Hij kwam op een verband door Ritalin en haalde er het volgende artikel voor aan.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Medicatie is in zijn algeheelheid slecht #2 is ook al zo leuk, met Lambiekje uiteraard. Vond het nog erg knap dat Starla, iig in het eerste deel met die figuur blijft discussiëren. Lijkt me erg vermoeiend.
Ter illustratie:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vaccins veroorzaakt ADHD (70%), Ritalin kan vervolgens op zijn beurt Altzheimer veroorzaken.
http://findarticles.com/p(...)s_14_39/ai_n29283269
Hij lijkt een beetje op iemand waarvan ik ooit een video heb gezien tijdens het blok Psychoproblematiek. Die man dacht dat de CIA en de AIVD hem wilden afluisteren. Hij was er stellig van overtuigd dat zijn buurman hem 'undercover' ook afluisterde met een enorme installatie oidquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:10 schreef DDM het volgende:
Dat heb ik een tijdje geleden en een paar posts terug al gedaan: een persoonlijkheidsstoornis in cluster A.
Ja, echt schitterend he!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:41 schreef June. het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op iemand waarvan ik ooit een video heb gezien tijdens het blok Psychoproblematiek. Die man dacht dat de CIA en de AIVD hem wilden afluisteren. Hij was er stellig van overtuigd dat zijn buurman hem 'undercover' ook afluisterde met een enorme installatie oidBleek achteraf gewoon een stereo-installatie te zijn, maar hij 'zag' dat anders
![]()
.
quote:Hoi,
Wij zoeken vrolijke medicijnenstudentes (dus vrouwen!) voor een leuke quiz voor op de
Publieke Omroep.
Denk BNN's IQ Quizz waarbij verschillende vakken stereotypes tegen elkaar strijden, maar dan
ietwat anders (...jaja) Deze keer strijdt 1 onbekende deelnemer tegen 6 verschillende groepen.
Te weten: Motorcrossers, Players, Kapsters, Medicijnenstudenten, Surfers en Goths.
De deelnemer die tegen de groepen strijdt, krijgt uiteenlopende vragen over diverse genres.
Aan hem/haar de taak te spelen tegen de groep waarvan hij denkt dat die het antwoord
waarschijnlijk niet weten. Bv: een vraag over gezondheid kan hij beter niet stellen aan
jullie, de Medicijnenstudentes maar eerder aan de, pak m beet Motorcrossers...
Dit is in een notendop het programma.
Nou zoeken wij deelnemers. Dus ben jij die leuke Medicijnenstudente (Vrouw)? Meld je dan
DIRECT aan!
Hoe het werkt: schrijf je (kosteloos) in op--> www.creativeconnectors.nl (klik op
inschrijven.) Typ aub in bij kopje project: LINE UP. (De vragenlijst is best lang, vul daarom
gerust in wat jij relevant acht!)
Heb je nog vragen, mailen of bellen mag altijd.
De bedoeling is dat wij je bij gebleken geschiktheid uit willen nodigen voor een kort
gesprekje bij ons op kantoor binnenkort. En wie weet sta je daarna snel in de studio: de
draaidagen zijn op vrijdag 8, zaterdag 16 en evt nog een op 23 mei.
Kun je een van deze dagen niet, geen nood, meld je gewoon aan en dan kijken we of we er een
mouw aan kunnen passen.
Je krijgt overigens zelfs een vergoeding van 75 euro p.p per dag voor de opnames.
Aanmelden met vrienden of vriendinnen mag natuurlijk altijd. Lijkt ons ook gezelliger, dus
waarom niet. Bel ze, mail ze of vraag ze direct ook mee te doen!
Groeten, Creative Connectors!
Whaha. Zekerquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:52 schreef Repeat het volgende:
Het was koningsch geweest om met de fok GNK crew in dat vak te zitten.
Junequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:21 schreef June. het volgende:
Hehe lijkt me wel tof! En er ook nog 75 euro voor vangen
Ik vind dat je het uit solidariteit met ons niet moet doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:21 schreef June. het volgende:
Hehe lijkt me wel tof! En er ook nog 75 euro voor vangen
Daar heb je ook een punt. Maar goed, ze zullen vast wel studentes vinden en June lijkt me iemand die ons imago wel kan verdedigen, wat natuurlijk ook belangrijk is. Starla ook vragen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind dat je het uit solidariteit met ons niet moet doen.
Natuurlijk, Nijmegen hequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt. Maar goed, ze zullen vast wel studentes vinden en June lijkt me iemand die ons imago wel kan verdedigen, wat natuurlijk ook belangrijk is. Starla ook vragen?
Is starla ook een smatje?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt. Maar goed, ze zullen vast wel studentes vinden en June lijkt me iemand die ons imago wel kan verdedigen, wat natuurlijk ook belangrijk is. Starla ook vragen?
bleeeeh, reuma zuigtquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
![]()
Goed, nu maar weer eens met nuttige zaken bezig: reumatische ziekten. Vrijdag tentamen
Mail ze anders even of er voor de fok GNK bazen een uitzondering gemaakt kan worden. Gaan we met zn allen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef June. het volgende:
[..]
Natuurlijk, Nijmegen he
Alleen ik durf niet zo goed alleen![]()
Jep. Maar de rest van dit blok is gaaf want gaat over orthopediequote:
alle nijmeegse orthopeden zijn goed. Met name Gardeniersquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jep. Maar de rest van dit blok is gaaf want gaat over orthopedie
June: wat vindt jij van Holla? Ik vind dat echt een mooie kerel!
Mooi ding idd. Kende em van de mitraalklep- en prostaatoperaties. Maar ik geloof dat er maar een paar ziekenhuizen in Nederland zijn die dat ding gebruiken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Iemand van jullie ooit eens met de Da Vinci-robot gewerkt?
Ik doe Science, Business and Innovation aan de VU en wij doen een project dat met die robot te maken heeft. Vandaag hebben we mogen spelen met die robot en heb vervolgens brutaal gevraagd of ik niet eens live bij een operatie mocht zijn. Donderdag 8 uur mocht ik wel komen. Een of andere operatie van iemand die overmatig zweet ofzo?
Dat wordt dus blijkbaar met die robot gedaan. Lijkt me echt vet.
Een sympathectomie denk ik? Weet alleen niet wat ze dan precies doornemen. Maar gaaf ding idd, 'wij' (UMC St Radboud) hebben er ook 1 of meerdere.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Iemand van jullie ooit eens met de Da Vinci-robot gewerkt?
Ik doe Science, Business and Innovation aan de VU en wij doen een project dat met die robot te maken heeft. Vandaag hebben we mogen spelen met die robot en heb vervolgens brutaal gevraagd of ik niet eens live bij een operatie mocht zijn. Donderdag 8 uur mocht ik wel komen. Een of andere operatie van iemand die overmatig zweet ofzo?
Dat wordt dus blijkbaar met die robot gedaan. Lijkt me echt vet.
Hij is goed he, geeft ook wel goed les! Natuurlijk ook bekend van die boekjes van hem, medische statusvoering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jep. Maar de rest van dit blok is gaaf want gaat over orthopedie
June: wat vind jij van Holla? Ik vind dat echt een mooie kerel!
de sympatische grensstrengquote:Op woensdag 22 april 2009 00:22 schreef dotKoen het volgende:
Een sympathectomie denk ik? Weet alleen niet wat ze dan precies doornemen.
Sorry maar dit was echt de domste toets die ik ooit heb mee mogen maken. Ik heb 70% van de vragen ingevuld met het gevoel dat even waarschijnlijk (=) ook gewoon ingevuld kon worden, en nu heb ik een 8 gekregen? Dit stelde echt niets voor..quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:56 schreef Bellah het volgende:
Spannend!
Klinische toets maandag, 100 vragen in de trant van:
1. Casus ...
2. Stel, u heeft de hypothese ...
3. Het volgende nieuwe gegeven komt daarbij:
4. Is met het aanvullende gegeven de genoemde hypothese waarschijnlijker geworden (+), minder waarschijnlijk geworden (-) of verandert de waarschijnlijkheid niet (=)?
Lastig te leren, maar wel cool!
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef MaxC het volgende:
Ik kap godverdomme met Geneeskunde![]()
2.3: 119 5,47 O![]()
![]()
quote:
Hier vervallen er ook altijd wel een paar vragen. Tja, kan me voorstellen dat dat erg kut is.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef MaxC het volgende:
Nou ja, dit was een behoorlijk lastig blok en had ook nog wat andere prioriteiten. Ondanks dat had ik 't nog best aardig gemaakt, maar er gaan in Groningen(weet niet of 't op andere faculteiten anders is) altijd behoorlijk wat vragen uit. Waardoor je soms echt een loterij krijgt en dan is dit zooooo zuur. Vooral omdat het al de 3e keer is
Mooi om te horen! Nog tips hoe je dermatomen goed in je hoofd krijgt? Stomme dingen ...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:19 schreef starla het volgende:
M'n laatste co-schap neurologie gaat lekker trouwens!
(dit is niet om jou zout in de wonden te strooien max)
Visualiseren en leren van échte mensen, niet van 2D plaatjes. Begin bij de extremiteiten en leer dequote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef dotKoen het volgende:
Mooi om te horen! Nog tips hoe je dermatomen goed in je hoofd krijgt? Stomme dingen ...
Het is echt supersimpel. Visualiseer het volgende plaatje. Het is van boven naar beneden en onthoud: C7 middelvinger, tepels T4 en navel T10, kleine teen S1 en grote teen L5 (dig V en I, maar dan andersom!) Verder even het been goed bestuderen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hier vervallen er ook altijd wel een paar vragen. Tja, kan me voorstellen dat dat erg kut is.
[..]
Mooi om te horen! Nog tips hoe je dermatomen goed in je hoofd krijgt? Stomme dingen ...
Met alle respect, maar dit is echt het slechtste plaatje met dermatomen dat ik ooit gezien hebquote:
Zeg dan wijf.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:26 schreef gohan16 het volgende:
Gast
Dat heb je als cervicaal boven thoracaal boven lumbaal boven sacraal zitquote:Op donderdag 23 april 2009 18:26 schreef gohan16 het volgende:
De clou van het plaatje is dat het van boven naar beneden loopt als de houding zo is.
Al weer iemand die denkt dat je van het mannelijk geslacht bent, starla. Repeat dacht dat ook, raar ...quote:
My profile is just a click awayquote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Al weer iemand die denkt dat je van het mannelijk geslacht bent, starla. Repeat dacht dat ook, raar ...
''Goh wat vervelend voor je''quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef MaxC het volgende:
Ik kap godverdomme met Geneeskunde![]()
2.3: 119 5,47 O![]()
![]()
Uhuhquote:Op donderdag 23 april 2009 21:09 schreef DDM het volgende:
Ik dacht juist dat dotKoen een meisje was
Geintje toch!![]()
B.t.w. June was/is Nuna toch!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |