Een prik als je naar Belgie reist? Waar beschermt die prik jou tegen? De frietvlieg?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef Snapcount2 het volgende:
Is vaccinatie gevaarlijke onzin? Nou, ik moet eerlijk zeggen, ik heb net mijn vaccinaties gehaald voor mijn epische reis naar België, en ik heb me weleens beter gevoeld.
(soort TVP)
De frietvlieg en de abdijbierkoorts.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een prik als je naar Belgie reist? Waar beschermt die prik jou tegen? De frietvlieg?![]()
Niet te verwarren met de patatmug!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een prik als je naar Belgie reist? Waar beschermt die prik jou tegen? De frietvlieg?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de patatmug!Dus je hebt de patatmug en de patat(friet)vlieg? Ik hoef daar hopelijk toch niet een NOG injectie voor te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
Ook niet ziek, zwak of misselijk, zoals Biekje suggereert?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef fruityloop het volgende:
TVP, overigens ben ik ook voor diverse dingen ingeënt toen ik naar Jordanië ging, en ik leef ook nog steeds..
Oh, jij bent ook naar Jordanië geweest? Geweldig land he? Syrië is ook een aanradertje. Maar je moet er wel een flink aantal inentingen voor hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:48 schreef fruityloop het volgende:
TVP, overigens ben ik ook voor diverse dingen ingeënt toen ik naar Jordanië ging, en ik leef ook nog steeds..
Jah, was een combinatiereis van Shoestring, 3 weken door Egypte en Jordanië. En als ik eerlijk ben, Jordanië is toch het mooiere land van de 2, en een stuk hygiënischer dan Egypte.. En ToT, ik heb van die prikken helemaal geen last gehad, niet eens een stijve bovenarm of wat dan ook.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:00 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook naar Jordanië geweest? Geweldig land he? Syrië is ook een aanradertje. Maar je moet er wel een flink aantal inentingen voor hebben.
Klopt, Jordanië is ook niet zo ingericht op het uitmelken van de toeristen. Als je Jordanië heel mooi vind, kan ik je Syrië helemaal aanraden.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:36 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jah, was een combinatiereis van Shoestring, 3 weken door Egypte en Jordanië. En als ik eerlijk ben, Jordanië is toch het mooiere land van de 2, en een stuk hygiënischer dan Egypte.. En ToT, ik heb van die prikken helemaal geen last gehad, niet eens een stijve bovenarm of wat dan ook.
Ik heb enkele tienduizenden prikken in dezelfde bovenarm gekregen, en dat in maar 6 uur tijd!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:43 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Klopt, Jordanië is ook niet zo ingericht op het uitmelken van de toeristen. Als je Jordanië heel mooi vind, kan ik je Syrië helemaal aanraden.
Ik ben overigens flauwgevallen tijdens het ontvangen van de prikken voor Jordanië. Maar ja, drie of vier prikken in dezelfde bovenarm. Dat trok ik toch even niet.
Ik heb alleen de 2 noodzakelijke gedaan, er waren 2 die alleen maar aangeraden werden door de GGD toch? Mijn vriendin kan het niet zo lang volhouden tijdens zulke actieve vakanties, laat staan een rugzak dragen, maar samen knus naar Corfu was ook geen strafquote:Op woensdag 1 april 2009 20:43 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Klopt, Jordanië is ook niet zo ingericht op het uitmelken van de toeristen. Als je Jordanië heel mooi vind, kan ik je Syrië helemaal aanraden.
Ik ben overigens flauwgevallen tijdens het ontvangen van de prikken voor Jordanië. Maar ja, drie of vier prikken in dezelfde bovenarm. Dat trok ik toch even niet.
Ik had er drie of vier, maar er waren er twee noodzakelijk inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 2 noodzakelijke gedaan, er waren 2 die alleen maar aangeraden werden door de GGD toch? Mijn vriendin kan het niet zo lang volhouden tijdens zulke actieve vakanties, laat staan een rugzak dragen, maar samen knus naar Corfu was ook geen strafMaar ik wil nog wel een keer met haar naar Jordanië, dan mogen ze die piramides wel houden..
Daar liepen ze met "wie is de mol" ook, kon ik mooi mijn lief nog wat bewegende beelden laten zien van Jordanië (naast de 200 foto's die ik er gemaakt had)quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik had er drie of vier, maar er waren er twee noodzakelijk inderdaad.
Kijk uit bij het Amphitheater in Amman.
Ik ook niet, en ik heb er wel wat gehad. Sowieso dank ik het feit dat ik nog leef aan allerlei antibiotica die volgens sommige mensen zogenaamd niets doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daar liepen ze met "wie is de mol" ook, kon ik mooi mijn lief nog wat bewegende beelden laten zien van Jordanië (naast de 200 foto's die ik er gemaakt had)Maar goed, ik had dus geen last van die vaccinaties.. Net als van alle andere in mijn jeugd trouwens.
Tsja, mijn hartoperatie was ook wat lastig geworden zonder de diverse producten van de farmaceutische industrie, maar wij zijn natuurlijk uitzonderingen.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:46 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik heb er wel wat gehad. Sowieso dank ik het feit dat ik nog leef aan allerlei antibiotica die volgens sommige mensen zogenaamd niets doen.
En de huisarts is ook beter in de positie om er een oordeel over te vellen dan een IT-er die voor alle, maar dan ook ALLE gebeurtenissen een alternatieve theorie heeft en denkt dat overal een groter plan achter zit.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:34 schreef fruityloop het volgende:
Mijn/onze huisarts staat er neutraal tegen over, en heeft dit ook puntsgewijs onderbouwd op de website van de praktijk.
het interesseert mij geen ene fluit wat mijn huisarts ervan vindt. ik denk liever voor mezelf dan dat ik me afhankelijk op ga stellen voor zo’n zakkenvuller. als ik een zwerend vingertje heb (of iets anders onbenulligs) mag ie mij wel verbinden, voor de rest bemoeit ie zich maar met z’n drollen.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:34 schreef fruityloop het volgende:
Mijn/onze huisarts staat er neutraal tegen over, en heeft dit ook puntsgewijs onderbouwd op de website van de praktijk.
hoezo beter in de positie om een oordeel te vellen? zouden ze een foldertje hebben gehad van het rijk waarin staat dat het veilig is?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:41 schreef Snapcount2 het volgende:
En de huisarts is ook beter in de positie om er een oordeel over te vellen
daar hoef je geen it-er voor te zijn hoor..je hoeft alleen maar zelfstandig - onafhankelijk van het establishment te denken..buiten het doosje bedoel ik..zou je ook eens moeten doen..echt, er gaat een wereld voor je open…quote:dan een IT-er die voor alle, maar dan ook ALLE gebeurtenissen een alternatieve theorie heeft en denkt dat overal een groter plan achter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |