Ik denk eerder dat niemand de lapo wilde, skatje!!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Sorry voor mijn topickillende post in het vorige topic.
Dat hou ik mezelf maar voor dan nuquote:Op zondag 29 maart 2009 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat niemand de lapo wilde, skatje!!
Volgens mij is de wintertijd de 'oorspronkelijke' tijd. Maar absoluut niet de natuurlijke tijd: dat is de zonnetijd.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
@zomer/wintertijd & 'natuurlijke tijd': bij mijn weten is de wintertijd ingesteld om energie te besparen en is de zomertijd dus de 'natuurlijke tijd'.
Niet dat het mij veel boeit; ik blijf morgen toch een uur langer in mijn nesten nu ga ik even lekkere dingen eten!
Vaak hebben mensen niets te verliezen en dan willen ze het risico wel lopen om een verkeerde nier te krijgen en die af te stoten.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat programma van Albert Stegeman te kijken over illegale verkoop van nieren op internet. Dat Undercover programma. Maar wat ik zo raar vind.... je kunt wel een nier kopen, maar je moet toch weten of het een match is enzo? Daar hoor ik ze helemaal niet over?
Ah joh, in landen als India doneren mensen hun nier voor een euro of drie. En dat gebeurt dan gewoon in een soort wachtkamertje, en je houdt er een litteken aan over dat van je oksel tot je dijbeen loopt.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Maar je gaat toch geen 35.000 euro betalen (in Nederland!!!) of 80.000 in het buitenland voor een nier die wellicht helemaal niet 'past'?Maar misschien heb je gelijk, zijn die mensen zó wanhopig... brrrr.
Ik zou er ook een gelukkiger mens van wordenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:38 schreef Laureline het volgende:
Ik vind, zomer- of wintertijd, de 9-tot-5 terreur verreweg het storendst. Waarom moet ik voor half negen, een derde van het jaar dus in het stikkedonker, mijn kind naar school brengen? Lekker vanaf 10 uur beginnen, daar houd ik van
Ja, dit heb ik nou ook precies, inclusief de rommelde maag op verkeerde momenten. En morgenochtend moet ik (voor het eerst sinds een week) weer echt om kwart voor 7 opstaan. En ik voel me nu al belabberd. In het donker in de treinquote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het irritantst van de wisselingen dat ik trek krijg op de raarste tijdenen het slapen / wakker worden is 2 weken lang ontregeld. Van mij mag het afgeschaft worden die zomertijd.
Schimmelsquote:Op zondag 29 maart 2009 21:52 schreef SiTuSavais het volgende:
Lijstje:
O/L: 2 pannenkoeken met stroop
T: 450g magere kwark
T: halve bak druiven
D: kabeljauw + 250g gemengde groenten + rode pesto en een beetje volkoren penne
T: appeltaart-yoghurt (2 dagen over de datum en dus een hele overwinning voor mij. Ik gooi alles altijd meteen weg als het over de datum is, want ik ben als de dood voor schimmels)
Niet briljant, maar ook niet heel erg slecht geloof ik.
waren 2 smsjes dat ik niet moest vergeten om om 6 uur wakker te worden en de andere kwam op hetzelfde neer met andere tekst 3 min later...........quote:
Bij zuivel kan je meestal tot 3 dagen na de houdbaarheidsdatum nog gewoon etenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:52 schreef SiTuSavais het volgende:
Lijstje:
O/L: 2 pannenkoeken met stroop
T: 450g magere kwark
T: halve bak druiven
D: kabeljauw + 250g gemengde groenten + rode pesto en een beetje volkoren penne
T: appeltaart-yoghurt (2 dagen over de datum en dus een hele overwinning voor mij. Ik gooi alles altijd meteen weg als het over de datum is, want ik ben als de dood voor schimmels)
Niet briljant, maar ook niet heel erg slecht geloof ik.
Stiekem weet ik dat ook wel, maar ik vind het nog eng. Het is heel stom, maar ik sta echt te trillen op m'n benen als ik een pakje opentrek en de schimmel staat eropquote:Op zondag 29 maart 2009 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij zuivel kan je meestal tot 3 dagen na de houdbaarheidsdatum nog gewoon eten. En vaak zie je het ook wel als het bedorven is: pak staat bol, het smaakt opeens heel zuur
.
Volgens mij matchen nieren sneller dan de meeste andere organen als de bloedgroep goed is en zo.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Maar je gaat toch geen 35.000 euro betalen (in Nederland!!!) of 80.000 in het buitenland voor een nier die wellicht helemaal niet 'past'?Maar misschien heb je gelijk, zijn die mensen zó wanhopig... brrrr.
Er is een verschil tussen THT en een TGT, Ten minste Houdbaar Tot (kan dus ook nog een week/maand/... langer zijn, afhankelijk van het product, bv. yoghurt, blikvoer) en Te Gebruiken Tot. Die laatste is voor vlees enzo, daar mag je de datum serieus nemen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Stiekem weet ik dat ook wel, maar ik vind het nog eng. Het is heel stom, maar ik sta echt te trillen op m'n benen als ik een pakje opentrek en de schimmel staat erop![]()
Maar hey, babysteps
Maar de TGT-datum vervalt als je dingen invriestquote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen THT en een TGT, Ten minste Houdbaar Tot (kan dus ook nog een week/maand/... langer zijn, afhankelijk van het product, bv. yoghurt, blikvoer) en Te Gebruiken Tot. Die laatste is voor vlees enzo, daar mag je de datum serieus nemen.
hi!quote:
Zwielemans!! Wat goed!!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:27 schreef zwahiel het volgende:
Conleche![]()
* zwahiel heeft een huis in Utrecht!![]()
En nu druk bezig met de casa in Antwerpen onder te verhuren...
Binnenkort als er weer geld is weer verder gaan met trainen, nu even niets. Maar er wordt wel op 't eten gelet.
Verder alles goed met iedereen?
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Zometeen in Reportage: Wurgsex![]()
Een man die zijn vrouw er aan verloren heeft.![]()
Sommige dingen ontgaan mij echtquote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Zometeen in Reportage: Wurgsex![]()
Een man die zijn vrouw er aan verloren heeft.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Vroeger bij mij op school is er vroeger een heel jonge jongen ook aan overleden.
Die had er iets over gelezen en ging eens experimenteren met wurgsex.
Had hij een rugzak () over zijn hoofd gedaan en de touwtjes heel strak aangetrokken.
Maar hij kreeg ze in de paniek niet meer los. Zijn ouders hebben hem dus zo gevonden, met die tas over zijn hoofd. Echt vreselijk.
Is het niet gewoon "als het bloed niet in je hoofd zit, gaat het ergens anders zitten"? (en dat je net zo goed een arm af kan gaan knellen) Bizar iigquote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bizar!
![]()
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat er nou geil aan is om jezelf (of iemand anders) pijn te doen
Nee, want ze hebben net uitgelegd dat het een high geeft als de zuurstoftoevoer naar je hersenen wordt afgekneld en daarom knellen ze de halsslagader afquote:Op zondag 29 maart 2009 23:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is het niet gewoon "als het bloed niet in je hoofd zit, gaat het ergens anders zitten"? (en dat je net zo goed een arm af kan gaan knellen) Bizar iig, en lijkt me vreselijke manier om iemand te verliezen ... brrrr.
maar nu al niet meerquote:
Moest ik ook meteen aan denken, al is volgens mij nooit echt bewezen dat Michael Hutchence aan wurgseks is overleden. Wellicht is het *gewoon* zelfmoord geweest. Hij had ook een dochtertje met Paula Yates en die pleegde een paar jaar later (ook?) zelfmoord (de moeder dus). Dat verhaal is me zó bijgebleven, dat dat meisje gewoon in een paar jaar tijd haar ouders verloor. Je zou als kind toch gaan denken dat het aan jou ligt als je beide ouders zelfmoord plegenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:07 schreef conleche het volgende:
Die zanger van inxs toch ook? En in een aflevering van Six feet under. Dat lijkt me behalve een vreselijke dood, ook zo genant. Niet dat je dat zelf nog merkt natuurlijk.......
Was jij niet opgepakt voor het laten ontsporen van een tram?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tot zo Teejee! Ik kom er zo aan om de straten onveilig te maken
Een vervolgquote:Op maandag 30 maart 2009 08:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moest ik ook meteen aan denken, al is volgens mij nooit echt bewezen dat Michael Hutchence aan wurgseks is overleden. Wellicht is het *gewoon* zelfmoord geweest. Hij had ook een dochtertje met Paula Yates en die pleegde een paar jaar later (ook?) zelfmoord (de moeder dus). Dat verhaal is me zó bijgebleven, dat dat meisje gewoon in een paar jaar tijd haar ouders verloor. Je zou als kind toch gaan denken dat het aan jou ligt als je beide ouders zelfmoord plegen.
Goedemorgen trouwens. Het zonnetje schijnt hier lekker
. Ik ben aan het bedenken welk boek ik zal gaan lezen, want De schaduw van de wind is uit en het vervolg komt pas eind mei. Ik zit te denken aan ofwel het Roelantslied ofwel De nachttrein naar Lissabon of nog iets anders...
Zelf nog aangepast of geeft Sonja deze keer zelf een beetje een redelijk menu?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Een net lijstje staat er op de planning voor vandaag, al zeg ik het zelf:
O: 1 boterham met 1/2 plak milner + 1 glas jus d'orange
T: 1 appel
L: 3 crackers, 2 met kipfilet en 1 met 1/2 plak milner
T: 1 (dikke) plak ontbijtkoek
D: Pasta van 150 gr (gekookte) volkorenpasta, ital. roerbakgroenten + rode saus
T: ?
Totaal aantal kcal: 1105![]()
Redelijk menu mét wat eigen toevoegingenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:10 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Zelf nog aangepast of geeft Sonja deze keer zelf een beetje een redelijk menu?
al zou ik er zelf nog op omvallen![]()
Ik heb trouwens net een bestelling van ongeveer 200 euro bij de h&m gedaanZomer in de bol
![]()
Hoe voel je je eigenlijk in het algemeen onder Sonja's regime (met een beetje van jezelfquote:Op maandag 30 maart 2009 09:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Redelijk menu mét wat eigen toevoegingen
Geld uitgeven![]()
. Ik wacht nog eventjes tot ik nog wat vetjes kwijt ben
. Zag wel heeeeeele leuke jurkjes bij de Steps
.
Nee, valt reuze mee. Soms wel een beetje een knorrende maag, maar nog niet zo dat ik denk van: must eat now! ofzo. Voel me beter dan wanneer ik me volstop met ongezond voer eigenlijk... Maar dus absoluut niet het idee dat ik omvalquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Hoe voel je je eigenlijk in het algemeen onder Sonja's regime (met een beetje van jezelf)?
Ik vraag me dan altijd af of je niet de hele dag met gierende honger rondloopt. Nou ja, niet bij jou specifiek, maar gewoon als ik die strenge lijstjes zie. Ik geloof echt niet dat ik het zou kunnen namelijk.
Oh, mooiquote:Op maandag 30 maart 2009 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee. Soms wel een beetje een knorrende maag, maar nog niet zo dat ik denk van: must eat now! ofzo. Voel me beter dan wanneer ik me volstop met ongezond voer eigenlijk... Maar dus absoluut niet het idee dat ik omval.
Op lange dagen (werkdagen) drink ik heeeel veeel theequote:Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh, mooiIk vind het heel knap dat je niet ongecontroleerd naar tussendoortjes grijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |