abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67513324

Het vorige deel: Slank de Lente in #639: met scones en pilates!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 34% gewijzigd door conleche op 29-03-2009 11:04:20 ]
pi_67513327
Yes dit was de FIPO
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:30:48 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67513351
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb samen met iemand anders een galerie en ik schilder. En nu moet ik dus naar de galerie.
Wat tof!!
quote:
Die Sonja maakt het wel bont vandaag met d'r 600 calorietjes!! Goed dat je het zelf aanvult!!
Ging mij ook te ver idd
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 29 maart 2009 @ 10:31:45 #4
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513362
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Ja, was leuk. De hele middag en avond waren gezellig, Hij is leuk, bezit ook heel veel eigenschappen die ik tof vind en sport zelfs op nationaal niveau. En laat ook merken dat hij mij heel leuk vindt.. En daar gaat het fout geloof ik
Hm, kan het niet precies onder woorden brengen, ik weet nog niet of ik bereid ben om mijn vrijheid op te geven.. En ik geloof wel dat hij dat zou willen. Maar misschien moet ik er niet teveel over nadenken en zien waar het schip strandt.
de korte reactie:

Vrouwen *zucht*

de lange reactie:

Dat is natuurlijk wel het hele idee van daten, schat...dat het ergens toe leidt...al kan het natuurlijk gewoon zo zijn dat het in dit geval te hard gaat voor je gevoel, of hij te hard van stapel loopt...of dat de spanning nu al minder is, omdat je weet dat hij verder wil...in welk geval je er of goed over na moet denken wat je nou eigenlijk wil (maar goed, daar ga je toch niet uitkomen..hiervoor verwijs ik graag terug naar de korte reactie ), of het er met hem over hebben (altijd een goed idee, een goed gesprek over waar de relatie eigenlijk heen gaat na een paar dates... ), of het gewoon maar moet laten gebeuren en goed moet opletten dat je niets doet waar je niet achter staat...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67513365
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Huh, na de 2e date gaat het daar al over????
Niet expliciet, maar ik merk het, tussen de regels door. En ik wil het hier dus ook nog helemaal niet over hebben, want ik wil hem gewoon beter leren kennen en dan pas bekijken hoe verder te gaan. Maar omdat ik voel en merk dat hij daar sneller in is, en meer verwacht, voel ik me wel genoodzaakt om het onderwerp aan te snijden. Het enige wat ik nu nog heb gedaan is benadrukken dat ik het belangrijk vind om dingen rustig aan te doen.
In zijn enthousiasme nodigt ie me al voor heel veel leuke dingen uit, die pas in mei of juni zijn, daar krijg ik dus de kriebels van
pi_67513384
OMG , ik ben een man met bindingsangst!
  zondag 29 maart 2009 @ 10:34:47 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67513394
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67513417
Goeiemorgen! Weer lekker een uur langer licht vanaf vandaag! Nu de temperatuur nog wat omhoog en het zonnetje erbij en het is ideaal

Ik heb allemaal leuke zomerkleren in mijn kast hangen en mijn winterkleren ben ik zat Dus!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:37:53 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513421
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:

welkom bij de club
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:38:23 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67513431
Ik heb ook allemaal leuke zomerkleren alleen pas ik daar nu nog niet in
pi_67513438
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

de korte reactie:

Vrouwen *zucht*

de lange reactie:

Dat is natuurlijk wel het hele idee van daten, schat...dat het ergens toe leidt...al kan het natuurlijk gewoon zo zijn dat het in dit geval te hard gaat voor je gevoel, of hij te hard van stapel loopt...of dat de spanning nu al minder is, omdat je weet dat hij verder wil...in welk geval je er of goed over na moet denken wat je nou eigenlijk wil (maar goed, daar ga je toch niet uitkomen..hiervoor verwijs ik graag terug nar de korte reactie ), of het er met hem over hebben (altijd een goed idee, een goed gesprek over waar de relatie eigenlijk heen gaat na een paar dates... ), of het gewoon maar moet laten gebeuren en goed moet opletten dat je niets doet waar je niet achter staat...

Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens: ik heb echt niet bij elke date de illusie of intentie er (wellicht) een relatie aan over te houden. Sterker nog, meestal date ik gewoon om het daten Omdat iemand leuk is, en ik daar een leuke tijd mee kan hebben, terwijl ik weet dat ik diegene niet leuk genoeg/passend genoeg vind om er daadwerkelijk een vaste relatie van te maken.
Ik merk inderdaad wel, dat de spanning minder is omdat ik weet dat hij mij ziet zitten en niet voor 1 avondje Ik hou van jagen en van mensen die op mij jagen
En ik weet wel wat ik wil: ik wil uiteindelijk gewoon de perfecte kerel vinden, waar ik lekker samen mee kan zijn en die ik een stuk van mijn leven wil geven, maar tot die tijd wil ik gewoon een leuke tijd hebben

En momenteel probeer ik het laatste te doen. Dat eennalaatste, dat goede gesprek was sarcastisch toch Lijkt mij in ieder geval niet zo;n puik plan om na 2 dates zo'n gesprek te hebben (overigens hebben we elkaar al wel vaker gesproken, best veel gebeld)
pi_67513445
Trouwens fijne reactie, Abba, thanks
pi_67513458
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook allemaal leuke zomerkleren alleen pas ik daar nu nog niet in
het is mooi weer om te gaan sporten!
Word je gelukkig van, kun je je beter tegen stress wapenen en dan pas je sneller in je zomerkleding
  zondag 29 maart 2009 @ 10:40:19 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67513459
ik zie nog wat tegen m'n zomerkleren op, want die verhullen wat meer. De teugels gaan weer aan dus...

(na die 2 stroopwafels die ik net weggekaand heb....)

Goeiemorgen! Zo maar eens aan de studie, en dan een rondje hardlopen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67513460
4 op een rij, dan maar? jammer
pi_67513496
Ik ga vanaf aankomende week eens op een sportregime Ga een nieuwe les proberen, hoop dat dat wat is, want dat vult twee avonden naast pilates!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:44:52 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67513505
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:

[..]

het is mooi weer om te gaan sporten!
Word je gelukkig van, kun je je beter tegen stress wapenen en dan pas je sneller in je zomerkleding
Ik kan helaas niet sporten cyclechick...
pi_67513512
Wat voor les, Goodbye?
  zondag 29 maart 2009 @ 10:45:42 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513522
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:38 schreef cyclechick het volgende:
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens: ik heb echt niet bij elke date de illusie of intentie er (wellicht) een relatie aan over te houden. Sterker nog, meestal date ik gewoon om het daten Omdat iemand leuk is, en ik daar een leuke tijd mee kan hebben, terwijl ik weet dat ik diegene niet leuk genoeg/passend genoeg vind om er daadwerkelijk een vaste relatie van te maken.
Ja, ok...snap ik wel....daten is in de eerste plaats gewoon leuk! maar uiteindelijk is er ergens wel een soort stiekeme, onderliggende hoop/verwachting/gedachte dat dat ook wel de praktische manier is om iemand tegen te komen die zo leuk is dat je er gewoon aan vast blijft zitten...
quote:
Ik merk inderdaad wel, dat de spanning minder is omdat ik weet dat hij mij ziet zitten en niet voor 1 avondje Ik hou van jagen en van mensen die op mij jagen
En ik weet wel wat ik wil: ik wil uiteindelijk gewoon de perfecte kerel vinden, waar ik lekker samen mee kan zijn en die ik een stuk van mijn leven wil geven, maar tot die tijd wil ik gewoon een leuke tijd hebben
Dat dus
...en ik geef je gelijk hoor...ik schrik ook altijd enorm van mensen die meteen dingen voor over maanden gaan plannen, terwijl ik nog maximaal met volgende week bezig ben...dat leidt tot verwachtingen, en twijfel bij mij of ik die wel kan/wil waarmaken, en dat leidt weer tot teveel nadenken, en als dat al na een paar dates gebeurt...een periode die wat mij betreft gewoon leuk moet zijn en dus zonder al te veel nadenken moet gaan...dan is dat meestal het begin van het einde...enthousiasme en mensen die je echt leuk vinden...bah
quote:
En momenteel probeer ik het laatste te doen. Dat eennalaatste, dat goede gesprek was sarcastisch toch Lijkt mij in ieder geval niet zo;n puik plan om na 2 dates zo'n gesprek te hebben (overigens hebben we elkaar al wel vaker gesproken, best veel gebeld)
...en dat goede gesprek was inderdaad sarcastisch...

zondag 29 maart 2009 @ 10:46:25 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513531
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:39 schreef cyclechick het volgende:
Trouwens fijne reactie, Abba, thanks
graag gedaan
  zondag 29 maart 2009 @ 10:47:35 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513545
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:40 schreef AKnynke het volgende:
ik zie nog wat tegen m'n zomerkleren op, want die verhullen wat meer. De teugels gaan weer aan dus...
je bedoelt 'minder' neem ik aan?

Goedemorgen
  zondag 29 maart 2009 @ 10:47:57 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513550
heb ik dan 4 op een rij!?
pi_67513557
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef cyclechick het volgende:
Wat voor les, Goodbye?
Bodyshape (ene dag gewoon, andere dag met nadruk op BBB)

Spinning durf ik niet
  zondag 29 maart 2009 @ 10:50:21 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67513575
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je bedoelt 'minder' neem ik aan?

Goedemorgen
ehh...ja. bah, taal.

Zo, aan de studie!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67513598
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja, ok...snap ik wel....daten is in de eerste plaats gewoon leuk! maar uiteindelijk is er ergens wel een soort stiekeme, onderliggende hoop/verwachting/gedachte dat dat ook wel de praktische manier is om iemand tegen te komen die zo leuk is dat je er gewoon aan vast blijft zitten...
[..]

Dat dus
...en ik geef je gelijk hoor...ik schrik ook altijd enorm van mensen die meteen dingen voor over maanden gaan plannen, terwijl ik nog maximaal met volgende week bezig ben...dat leidt tot verwachtingen, en twijfel bij mij of ik die wel kan/wil waarmaken, en dat leidt weer tot teveel nadenken, en als dat al na een paar dates gebeurt...een periode die wat mij betreft gewoon leuk moet zijn en dus zonder al te veel nadenken moet gaan...dan is dat meestal het begin van het einde...enthousiasme en mensen die je echt leuk vinden...bah
[..]

...en dat goede gesprek was inderdaad sarcastisch...

Yes, agrees
Maar los van al mijn nadenkerij hebben we heerlijk gegeten gister, en een hele leuke date gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')