zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze komen wel vaak in regio Haaglanden de laatste tijd. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Als ik aangehouden word zal ik de groetjes aan iedereen op Fok! doen.
kwiwiquote:
Een echte fok baasquote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Ze komen wel vaak in regio Haaglanden de laatste tijd. Moet ik me al zorgen gaan maken?
En natuurlijk wel eerst roepen; WOLLA WEEEEEG MET DIE CAMERA, OPKANKEREN NOU! FEYENOOOOORD!!!quote:
Dat zou toch eigenlijk wel leuk zijn, als een van ons een bij wegmisbruikers komt en dan gewoon de groeten doetquote:Op zondag 29 maart 2009 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
En om ANITAAA roepenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En natuurlijk wel eerst roepen; WOLLA WEEEEEG MET DIE CAMERA, OPKANKEREN NOU! FEYENOOOOORD!!!
Vergeet niet 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!' Heb je gelijk een mooi bruggetje geslagen voor SBS naar hun volgende programmaquote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En natuurlijk wel eerst roepen; WOLLA WEEEEEG MET DIE CAMERA, OPKANKEREN NOU! FEYENOOOOORD!!!
Oude koploperquote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |